Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Met #348 üzenetére

    "A warmup alatt történt események, (crash, falazás stb) beleszámítanak a verseny végi értékelésbe?"

    Én úgytom, hogy 50%-osan, de volt már, hogy hibáztam warmupban és nem vontak le pontot.

    Más: nemtom ti hogy vagytok vele, de rájöttem (már hetekkel ezelőtt, csak most jutott eszembe :D), hogy kezdőként sokkal okosabb lassú, könnyen kezelhető autókkal megtanulni a pályákat.

    Amikor elkezdtem a Grand Touring Cupban a Solstice-szal versenyezni, a többi versenyen a gyorsabb autókkal is javultak az időeredményeim, főleg azon a pályán ahol épp a Soltice-szal versenyzek.

    És rájöttem, hogy ez azért van, mert ugye soxor a gyors autókkal az az elsődleges célom, hogy egyáltalán kezelni tudjam az autót :D és így az elsődleges szempont az volt, hogy ne hibázzak úgy általában.
    Viszont a Solstice-t baromi könnyű kezelni így nem is kell másra figyelnem, mint a pályára, az ideális ívekre és hogy kihasználjam a teljes útat, így gyakorlatilag be tudom gyakorolni szinte centire pontosan a pályák jó íveit (persze ezt most a saját tudásomhoz mérten értem).

    Pl. nemrég volt a GTC a Road Americán és ott is versenyeztem a Solstice-szal. Most a Global Challenge van ott és ahogy elnézem a 2:07-es eredményem elég jónak számít (sima top3), és ezt pár kör gyakorlás után hoztam megerőltetés nélkül, csak a fékpontokat kellett megkeresnem. Persze még csak a hét eleje van. Korábban csak próbálgattam a pályát (még a Solstice előtt) és 2:09-eket mentem.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák