Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz tikshow #497 üzenetére

    Ehh én meg az IR-ben a fékerő érzékenység állítására gondoltam. :B
    Fanatec-nél is van "fapados" (értsd jól) pedálszett, CSR és Porsche szettjei nem load celles pedálosak. (igaz nem tudom fLeSs-nek milyen szettje van, ezért írtam), ha viszont potis, akkor mindig marad hibafaktor még ha alien alkat is.
    Ez lett volna a következő amit belinkelek, de ha már clipboardon van... :))

    Múltkor találtam egy topikot Ir oldalán, ott azért van elmebeteg faktor a látogatók közt az biztos.
    Igaz kulturáltan vitatkoztak és nem habzott a szájuk de ami ott ment az már szőrszálhasogatás volt.
    (gondolom én az is közrejátszik, hogy nekem pl majndem elérhetetlen lett a load cell, míg nekik a kétkörös fékpedál is farzsebből kirázós téma a cockpitre és onnantól tényleg finomhangolásra lehet összpontosítani)
    Emlékeim szerint vagy a hidraulikus fékes, vagy a pneumatikus fékes topikban volt. Szerintem a legnagyobb előrelépés, ha valakinek már nem potija van a féken, hanem nyomást érzékel, aztán hogy az levegős olajos vagy cellás már tökmindegy. Onnantól tényleg csak annyi a különbség, hogy ha kreatív valaki és magának kényelmesen be tudja lőni, akkor realisztikusabb lehet az olajos a csillapítás miatt, de pontosságát tekintve ha jól épített konstrukció akkor mindegy melyiket választja a manus.
    A topikban ha jól vettem ki még a testhelyzet és a pedál bezárt szögén is ment a diskurzus. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák