Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz seolwon #1 üzenetére

    :C

    Leakadhatnának már a gyártók erről a baromságról. Oké, meg kell győzni a parasztokat meg a boyracereket, mondván hogy "ez kell neked, mert többször ennyibe kerülő benyásakat is legyűrhetsz vele, és akkor nagyon raj leszel a haverok előtt!". De na, lehetnének kutturáltabb szempontok is.

    "Az SU7 decemberi bemutatójakor a Xiaomi vezérigazgatója kijelentette: a cége a világ öt legnagyobb autógyártójának egyikévé szeretne válni."

    Azt elhiszem. Én meg milliárdos szeretnék lenni. Sajnos a Sziamiaúnak jobbak az esélyei. :(

    "Az SU7-tel kapcsolatban azt ígérik, hogy jobb gyorsulást tesz lehetővé, mint a Tesla vagy a Porsche EV-k."

    Tyűűű, kettőt kérek! Akkor gondolom úgy már kétszer olyan jól gyorsul. :U És amúgy mennyi a vége? Adja a 300-at??

    "Elemzők szerint a gyártó operációs rendszere is kedvezhet a meglévő ügyfelek számára."

    Tehát akinek Xiaomi telefonja van, annál nagyobb lesz az integráció, bloatware szinten is?

    "Az EV-k akár nagy kiugrást is jelenthetnek a stagnáló mobilpiac mellett a Xiaomi számára."

    Mondjuk ebben egyelőre lehet valami.

    "Az autókat a BAIC Group gyártja majd, ennek kapacitása évi 200 ezer jármű."

    Pont akartam is kérdezni, hogy hogy lesz egy mobilos cégből autógyártó. Tapasztalat meg minden - pl. gyártósorok meg mérnökök - nélkül. Ezek szerint így. Szóval akkor ez gyakorlatilag egy OEM autó, xiaomis infotainmenttel. :U

    A BAIC mondjuk nem egy garázscég a maga 67 milliárd dollár körüli bevételével (Tesla: 96,7 milliárd 2023-ban, BMW 163,6 milliárd, VW 335 milliárd (!)) és kb. 1,5-2 millió legyártott autóval (nem találtam pontos adatot), de az egy érdekes kérdés, hogy idővel akár előállhatnak-e kapacitásbeli problémák.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

  • opr

    veterán

    válasz seolwon #1 üzenetére

    Valamivel el kell adni...
    Marmint, autok teren idegen marka. Nagy ujdonsagot nem fognak tudni mutatni, akkubol ugyan az lesz benne, mint minden masban is, tehat hatotav, toltesi sebesseg, kompromisszumok, stb tekinteteben elektromos auto egy kutya lesz.
    Amiben talan tudnak versenyezni, az az ar, a belso ter minosege, szolgaltatasok, dizajn es menetdinamika.
    Ebbol az ar meg titok, a tobbit ugyis csak majd a teszteloknek hiszi el a nep, raadasul nehez is marketingelni, ugyhogy marad a menetdinamika, ami raadasul konnyu, mert az egy szam, amit mindenki, de tenyleg mindenki ert.

    A tobbit meg majd meglatjuk, ha megbizhato tesztelok megkapjak es kiprobaljak mindenfele korulmenyek kozott.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • KAMELOT

    titán

    válasz seolwon #1 üzenetére

    Csak nehogy úgy gyorsuljon, hogy nem tudsz megállni és ott marad valaki. Esetleg kigyullad!
    Húzzál le a wc-n az EV-t.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

Új hozzászólás Aktív témák