Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz seolwon #1 üzenetére

    :C

    Leakadhatnának már a gyártók erről a baromságról. Oké, meg kell győzni a parasztokat meg a boyracereket, mondván hogy "ez kell neked, mert többször ennyibe kerülő benyásakat is legyűrhetsz vele, és akkor nagyon raj leszel a haverok előtt!". De na, lehetnének kutturáltabb szempontok is.

    "Az SU7 decemberi bemutatójakor a Xiaomi vezérigazgatója kijelentette: a cége a világ öt legnagyobb autógyártójának egyikévé szeretne válni."

    Azt elhiszem. Én meg milliárdos szeretnék lenni. Sajnos a Sziamiaúnak jobbak az esélyei. :(

    "Az SU7-tel kapcsolatban azt ígérik, hogy jobb gyorsulást tesz lehetővé, mint a Tesla vagy a Porsche EV-k."

    Tyűűű, kettőt kérek! Akkor gondolom úgy már kétszer olyan jól gyorsul. :U És amúgy mennyi a vége? Adja a 300-at??

    "Elemzők szerint a gyártó operációs rendszere is kedvezhet a meglévő ügyfelek számára."

    Tehát akinek Xiaomi telefonja van, annál nagyobb lesz az integráció, bloatware szinten is?

    "Az EV-k akár nagy kiugrást is jelenthetnek a stagnáló mobilpiac mellett a Xiaomi számára."

    Mondjuk ebben egyelőre lehet valami.

    "Az autókat a BAIC Group gyártja majd, ennek kapacitása évi 200 ezer jármű."

    Pont akartam is kérdezni, hogy hogy lesz egy mobilos cégből autógyártó. Tapasztalat meg minden - pl. gyártósorok meg mérnökök - nélkül. Ezek szerint így. Szóval akkor ez gyakorlatilag egy OEM autó, xiaomis infotainmenttel. :U

    A BAIC mondjuk nem egy garázscég a maga 67 milliárd dollár körüli bevételével (Tesla: 96,7 milliárd 2023-ban, BMW 163,6 milliárd, VW 335 milliárd (!)) és kb. 1,5-2 millió legyártott autóval (nem találtam pontos adatot), de az egy érdekes kérdés, hogy idővel akár előállhatnak-e kapacitásbeli problémák.

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák