Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz bolondember #400 üzenetére
jajj, hát nem értesz hozzá, lábrángást kap ha a fordulat nincs minimum 5ezren.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
bambano
titán
[link]
1 perc 55 másodperc körül: ''korán gyorsítassz, ez a szép... HÉÉ HÉÉ HÉÉÉ''Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dragonfx
veterán
válasz bolondember #400 üzenetére
mert kicsia fodulat vazzee,
hagyjuk értelmetlen.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz dragonfx #403 üzenetére
ahamm.
értem.
tehát akkor az üzemanyag takarékos vezetési stílus sokkal jobban árt az autónak, mint a padlógázas hajtás.
Szóval ahelyett, h negyedik gyorsaságban ezerötszázas fordulaton megyek negyvennel, inkáb maradjak ilyen alacsony sebességnél egyes gyorsaságban, hatezres fordulatszámmal - jól értettem?! És így akkor kímélem az autót. Ugye?Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
dragonfx
veterán
válasz bolondember #404 üzenetére
ne essünk át a másik oldalra
De 40be egy 3 simán kifér, sőt szegény autó már ott is dadog, gáz kell vazzeee
De inkább egy kényelmes 2
Hát jobban kíméled mintha a benzinadagolót szenvedteted pár csöpp anyaggal."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
Milyen motor is van a példabeli autóban? A nyomatékgörbe érdekelne főleg.
Nem mindegy, hogy 1.2 HTP-ről beszélünk, vagy kétésfeles dízelről.
Gyengébb motornál tényleg van olyan, amikor egyszerűen lejjebb kell váltani, amikor érzed hogy már majd meghal a kocsi, de ettől nincs megerőltetve, se meghajtva, csak személy szerint utálom, amikor érzem hogy nyökög.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
nemcso
senior tag
Az 1.4es Astrám is erölködés nélkül elbattyog 50-nél is ötödikben, nem kell pörgetni, vagy visszakapcsolni.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
dragonfx
veterán
mi van???
Mér kéne?
mentem én már jó nem nagy emelkedőn, de emelkedőn 5be 80nal 5emberrel és gyorsultam, igaz nem drasztikus mértékben
4.be 40nel??..az tudod egy szenvedés neked, az autónak, mindne csak nem dinamikus élvezetes vezetés.Nyomsz egy padlót tudod mi történik???..semmi.bebax egy vagon benzin a motortérbe...csak égeti égetiégeti, a benzint, de ameddigre felér abba a tartományba hogy 4esben huzzon, addigra már minimum 50nel feljebb haladhatnál ha visszapakoltad volna. ...nem ebszélve arról szerintme sokkal többet fogyaszt így az autó, ha értsd pl:40.nél 4.kbe mész és mondjuk 100ra akarsz gyorsulni, mintha visszarakod 2>>3 duoba.Így sokkal kevesebb ideig kell a padlón állnód hogy felugrojon.
Jó persze a magas fordulat is eszi a benzint, de a sokáig padló meg zabálja.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
válasz dragonfx #412 üzenetére
Remélem előbb-utóbb lehiggadsz, és nem állandóan a ''dinamikus'' vezetés jár majd az eszedben..
Elsősorban az úton közlekedni szoktunk, az ilyen versenyző majmok meg a fára csavarodnak fel.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dragonfx
veterán
vagy nem......
Mert ilyennek még közelében sem voltam, sőt még nagy sebbességgel meg sem csusztam soha, pedig 100-120szal is lehet kanyarodni simán, csak nem nagy kanyarban, meg fogni kell a kormányt, a sok amatőr, ilyenkor mindig fékez, érthetetlen ha jön egy kanyar mér veszti el midenki a vezetőképességét? ...megfogja azt a tetves kormányt 2 kézzel és tartja íven az autót , pláne ha még a szervo is segít ugye.
Hiába no a bmwpower
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
PazsitZ
addikt
válasz dragonfx #412 üzenetére
Hamár fogyasztásról van szó, akkor az említett 40el 2esben jobban eszio a benzint, mintha felkapcsolnál. Legalábbisa ezzel indult a dolog, ha jól emlékszem.
A gyorsulásos részben igazad van, nem véletlenül találták ki a sebessségfokozatot. Felgyorsulni egyértelműen úgy érdemes, hogy normális mértékig pörgeted majd váltasz. Bár gondolom te olyan 80ig csak 2est használsz- http://pazsitz.hu -
-
N1
tag
válasz dragonfx #414 üzenetére
ehh, hagyjuk.. nem anyáztam, nem küldtelek el sehova, egyszerűen inkább kitöröltem, hogy befejezzem a fölösleges szócséplést
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
Én olyan 2800-3000-ig szoktam küldeni felváltogatásnál, de nem padlógázzal véletlenül se, csak olyan feléig nyomott pedállal.
Bőven elég..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
válasz norbiphu #421 üzenetére
Tegnap láttam egy ilyet benn a városban(mint már írtam, én kis faluban lakom, ott normális emberek laknak általában), pirostól kilőtt a zsír új korzávall, egyesben ahogy kell nagy gáz kis kuplung, aztán radadadadada de vagy öt másodpercig.. Közben diadalmasan nézte az emberek reakcióit, hogy hányan ájulnak majd el a driving skill-jétől.
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
_seth_
veterán
Tegnap benyomtam a DFX gombot a kocsimon
Váltás: 2-estől 4-5000 alatt nem váltottam, kanyarban is egy kicsit nagy volt a sebességem mert csúsztam fél sávot, eleinte csak poroszkáltam mert volt ahol még csak aszfalt sem volt de utána nem kellett sokszor lassítanom, 2 sávoson nem tartottak fel, főúton aki előttem volt azt lazán megelőztem majd hazafelé a motor úgy döntött, hogy márpedig itt bekapcsol a takarékos üzemmód és ''nagy'' sebességnél megállt... végülis jól tette mert ott már fékezni kellett volna úgyis... begurultam a közeli mol kúthoz, indítottam és indult is... azt mondják a nálam okosabbak, hogy gyújtás probléma ami igaz is lehet hiszen a kábelek csereérettek, mondtak olyat is, hogy a trafó melegedett túl de nem hiszem mert pont felette van a légbeömlő és meg is tudtam fogni kézzel.
Mindezt este majdnem 11-kor... a főút városon kívüli szakaszán teljesen üres volt...
Nem volt rossz sőt... de szerintem a következő DFX üzem majd jövőre lesz... az utolsó is kb 1 éve volt amikor megvettem az autót és érdekelt, hogy mit megy maxon...
Marad inkább a poroszkálás Nem beszélve a fogyasztásról és arról, hogy ha mérnek trafival akkor nem úsztam volna meg 2000 ft-os büntetéssel hanem kb 40e bírság és fél évre ugrik a jogsim... sőt... ezek csak 1,5x sebességnél vannak akkor mi van azzal aki 2x annyival megy? Áh nem jó ez... marad a megszokott városi 55 főút 100-as tempó
Jah a váltásra visszatérve: 50-nél van, hogy én is beteszem ötödikbe de azt csak úgy szereti ha éppen gurulok, amint nyomok neki egy kicsivel több gázt már rángat, negyedikben ilyet nem csinál... mégis csak öreg technika bár ha azt vesszük 4 henger 1.3 liter 75 ló még ma sem olyan rossz
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dragonfx
veterán
-
N1
tag
válasz dragonfx #427 üzenetére
Kit érdekel, hogy mit előzöl le?
Vedd már észre, hogy senkit nem érdekel a csíragyerek a tizenéves 1.6 motoros béjemvéjével..
Tudod kinek volt ugyanilyen kocsija? Fekete Pákónak bazdmeg, de ő is összetörte, mert még 100 lóerővel se boldogult.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
_seth_
veterán
válasz dragonfx #431 üzenetére
GSI motorral rendelkező autó 100%, hogy nem lesz nekem saját tulajdonban
Hazafelé ott ahol tegnap 170-175 között volt a mutató ma kőkemény 70-el mentem Befelé sem mentem 100 fölé pedig mehettem volna
Jó lesz a 6 hengeres 2,5-ös TDS bmw csak még ki kell várni, hogy eljussak addigIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Nightmare
senior tag
válasz (Kolombusz) #441 üzenetére
Hagyjad, nem érti. Nála olyan, hogy 2000-es forulat alatti...nincs.
Az alapjárat is 2001-től indul.
Egyébként szépen lehet siklani 4-esben 40-el anélkül, hogy szenvedne a motor....ilyenkor 2-esse 2500-as fordulattal nem sok értelme van menni.
[Szerkesztve]-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
válasz (Kolombusz) #443 üzenetére
Két lehetőség van...nyomja mint a barom, aztán eszik 10 litert, vagy többet.
Szép óvatosan, de dinamikusan, és akkor elmegy 7-8-al. Lehet választani.
Már választott....-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
bambano
titán
válasz (Kolombusz) #443 üzenetére
Alacsony fordulaton gond lehet az olajozással. Nem olyan jó az...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#25954560
törölt tag
kivulallokent (toyota starlet 1.3 12V 75LE) en is szoktam 5.-ben 50-nel poroszkalni, de azt gyorsitasra semmikeppen nem hasznalom. attol fuggoen h miert es mennyire akarok gyorsulni 4, 3 v 2-be teszem vissza. kb 60-70-tol hasznalhato az otodik rendesen. nem rangat, csak egyszeruen nem gyozom kivarni, amig belendul.
azt kell mondjam nekem is van dfx gombom. persze nem mentseg, de a 735kg-os tomegehez a jarganynak nagyon hangulatos a ~75LE (persze gyari adat, nem mert). felkerultek ra a gyari 165/70R13 helyett 195/55R15-ok es kanyarodik mint villamos. sajnos nalam is belelogott kasztniba, igy most az uj telok utan remenykedem h visszakerulhetnek a pici kerekek helyett. -
_seth_
veterán
válasz #25954560 #446 üzenetére
Nekem, hogy pontosítsak úgy csinálja, hogy 50-nél ha ötödikben van és a kis gáz helyett kicsivel többet nyomok akkor rángat de ha lepadlózom akkor nem rángat ellenben ki az aki 50-nél ötödikben padlózza le az autóját? Ha menni akar vki akkor visszateszi 2-3-asba én is
735 kiló az nagyon kevés, én műszaki előtt azt hittem, hogy 875 kilós az autóm majd megmérték és 973 jött ki mondhatni üresen mert kb 5 liter benzin volt benne és hiányzott még pár cucc is (kb 20 kilónyi cucc ami benne van amikor használom de nem volt benne a műszakin ). azaz kb 1 tonna jelenleg üresen pár liter benzinnel, átlagosan ha benne űlök és beteszek vmi csomagot akkor már 1,1 tonna fölött járok ahhoz képpest, hogy eddig 875+saját súlyommal számoltam és gondoltam, hogy ezért olyan kis fürge autó (lehet a karosszéria felújítása miatt is hízott egy kicsit...).
Kerekek: 165/70 r13 a gyári mérete az enyémnek és helyette 175/70 r13 van rajta ami azt eredményezi, hogy én óra szerint 60-al sem megyek (kb 58-59-et mutatott az óra) de a az elém kiugró rendőr trafival 63-ra mér be... (télen éppen ellenkezőleg van: 155/70 r13 tudom nagyon mini kerekek de legalább nokian téligumi és ''jól tapad'', azzal ha óra szerint megyek akkor 50 és az útmenti jelzőketyere 44-et mutat ). (195/50R15 a cél nekem is bár sajnálni fogom leváltani ezeket a jó contintenal eco contact ep gumikat
Starlet: megnéztem hasznaltautón, egészen apró kocsiIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
-
#25954560
törölt tag
azert majd teszek fel kepet, mert nem egeszen hasznaltautos a kinezete. vagy elgurulok a kov. opel-talira semmi atalakitas, egyszeruen csak szep fenyezes meg a nagyobb kerekek, szebb kipu. folyton mindenki gyorsulni akar, olyankor meg megugrik a fogyasztas. 6l ala meg sosem tudtam menni vele, de meg nem is volt cel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen