Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
válasz Peter.70 #10881 üzenetére
Nálam is volt. Nem alkalmazásfüggő. Fent van a Smartbank és az új Netbank is. 10-ből 9-szer ujjlenyomattal hagyom jóvá a push üzeneten keresztül. De ha ott nem, akkor a Smartbankban, vagy az új netbankban a megfelelő menüben. De volt már nekem is, hogy ennek ellenére smst küldött és kódokat kért. Ebben az esetben egyik alkalmazásban sem volt ott a lehetőség a jóváhagyásra. Nem tudom, ez mitől függ, talán az adott Webshoptól?
-
emeritus
tag
válasz Peter.70 #10890 üzenetére
Ezt tapasztalatam magam is: push is jött, sms is, gyakorlatilag egyszerre, ez nem normális. A szokásosan eszközölt appbeli jóváhagyásra az aktus nem teljesült, így az sms kódot is alkalmaztam. Nyilván nem volt kettős jóváhagyás, talán az utóbbi volt hatásos. (Vagy nem.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
tomp
félisten
válasz Peter.70 #11004 üzenetére
Szimplán a mai fb bejegyzésük:
"FRISSÍTÉS: a hibát elhárítottuk, újra stabilan működnek szolgátlatásaink, elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Az esetleges panaszokkal kérjük keressétek ügyfélszolgálatunkat.
Kedves Felhasználóink, ezúton tájékoztatunk Benneteket, hogy a Simple rendszerében jelenleg lassulás tapasztalható. A probléma elhárításán dolgozunk, az esetleges kellemetlenségekért türelmeteket és elnézéseteket kérjük." -
bmakszim
senior tag
válasz Peter.70 #11132 üzenetére
Köszi szépen az infót, srácok! Nem emlékszem, hogy kértem volna. Ha megemlítik, hogy nincs ingyen, biztos nem kérem.
Szarháziak... csak fizessem ki a hitelem, többet a közelükbe nem megyek!
A rendszeresen levonogatott 2-3-10 Ft-nyi "IdŐsZaKOs kÖLtSéGEt" már nem is említem.[ Szerkesztve ]
-
cech19960320
tag
-
tomp
félisten
válasz Peter.70 #11155 üzenetére
Én azt sajnálom, hogy nincs tökös partnerük.
Pl BKK-nál simán büntetnék de a bírságot magának az ügyfélnek elengédném. OTP Mobil Kft-nek viszont kiszámláznám "adminisztrációs munkadíj" címmet a bírság ötszörösét.
Volán nyilván nem szólna nekik mert hát állami cég nem bántja a csókos kft-t.
Szerintem még hivatalos szervnél sem lehet ezeket felnyomni a rendszeres leállások miatt...De legalább tudjuk miért nem otp-s GPay! Ott nem lehetne ezt a fantasztikus Simple ügyfélélményt nyújtani mert a GPay mindig működik.
-
félisten
válasz Peter.70 #11194 üzenetére
Köszönöm!
cellpeti
Jelenleg nem tudsz utalni külföldre, csak a régivel.Többieknek, akik korábban válaszoltak.
Regisztráltam az újra, és az van, hogy valóban nem lehet számlát hozzáadni, ugyanakkor átvette a régiből édesanyám számláját meghatalmazással együtt...
Élesben még nem próbáltam, hogy ténylegesen tudnék-e róla utalni, de kiválasztható, mint forrás számla...[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
TigerDzsó
tag
-
scream
veterán
válasz Peter.70 #11676 üzenetére
Általánosságban nem a szakemberekkel (fejlesztők) van a baj, nem ők döntenek arról, hogy milyen irányelvek mentén működjön egy app, hanem a mngmnt elmondja az üzleti igényt, korlátokat és határidőket, amiket kell tartani. És főleg nem ezek a szakemberek (fejlesztők) kapják meg azt a sok pénzt, amit egy-egy bank beszed az ügyfeleitől.
-
Noxy
veterán
válasz Peter.70 #11889 üzenetére
Még az üzletben is tudsz fizetni
Nem az a kérdés hogy lehet e, hanem az hogy mennyiért?
Volt egy üzletünk az egyik Tescoba.
€-ban fizetett mert nem volt ft-ja. 6 ft kevesebbet adtunk érte, mint a szembe lévő pénzváltó. Így is megvette.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen