- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
Szóval nem hűl vissza de most itt -19 volt majd beírom hogy nekem sem hűl vissza, és a -19 fokos utaseret élvezem. Biztos mindenki így próbálja, télen minek fűtés, attól visszahűl és az szégyen itt.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
i-sti
senior tag
válasz do3om #129551 üzenetére
Szégyen, nem szégyen én azért elvártam a 15k Auditól, hogy télen se fagyjak meg benne.
Azt a minimális ellenállást ami kellene az olajnak, amit a BMW betudod építeni, hogy melegedjen mi a facért nem tudta belerakni?
Fűtés nélkül valahogy melegszik, de abban a pillanatban mikor elindítom 18-20 fok között, hogy ne is erőltessem, már is látszik a mutatón, hogy lim x -> 0 felé.Most télen a Dácsiával járok. 1.4 MPI 3 km után beton 90 fok és ontja magából a forró levegőt.
Ez csak egy dühkirohanás volt.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
tresh
addikt
válasz i-sti #129552 üzenetére
A dízel az ilyen , tegyél bele állófűtést. Bár nekem az a furcsa hogy a fos 17 éves kályhámba is van előmelegítő ami talán már nem a legacélosabb révén hogy csere érettek a gyertyák benne. Még is -15 fokba kb 2-3 perc alapjárat fűtés offal , majd go és 10km önti be a meleget. Igaz lassabban melegszik be, de stabilan tartja a 90 fokot
-
szokeherceg
tag
válasz Mágus2 #129553 üzenetére
Diagmágus, segíts nekem kérlek! Vettem egy DS 150 VCI CDP+ interfészt az egyes superbemhez, tökéletesen működik is, viszont egy audi a4 b5-el próbálkoztam, amivel nem kommunikált. Létezik hogy azzal már nem kompatibilis, vagy én csesztem el vmit?
Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szokeherceg #129556 üzenetére
Egyáltalán semmit nem olvasott, vagy csak a motorvezérlőt próbáltad?
-
kenny123
addikt
válasz Magnum_ #129538 üzenetére
Áh, dehogy. Gari már nincs. Zalai vagyok kb 4 havonta, amúgy meg külföldön vagyok.
Semmi más nem volt ebben a 32 ezerben, csak olaj, olajszűrő ( a többi most volt 3 hónapja, feleslegesnek tartottam volna.) Ja, meg egy 5l ablakmosó kb. Meg ránézett a vezérlésre, fékekre, ennyi.
Mondott pár új dolgot, mondjuk hogy ha lejtőn állok meg akkor csak kéziféket használjak, váltót ne, mert okozhat gebaszt a vezérlésnél ha (szép lassan) megy vissza a lejtőn.
Amúgy mindent okénak talált, 144ezer van a kocsiban elvileg gyári vezérléssel. Ránézett, mondta a szíjakon a feliratok nem különösebben néznek ki használtnak, amíg nincs hangja reggel, illetve nem villan ki a műszerfalon valami, addig nem kell félni attól sem.yo
-
(baphomet)
tag
Hello.
Kisteleken a Parragi kárpitosnál volt már valaki?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szokeherceg #129559 üzenetére
Van áram a diagnosztikai csatlakozóban? A nem gyári rádió nem zárlatolja a k-line csatornát?
-
Morris
veterán
Ismeri valaki a motordiag komfort manager lite 1.20 progit?
Nos, megpróbáltam megtanítani a passatosnak a távirányítós ablak le- és felhúzást. Nem ment.
Mindent úgy csináltam ahogy itt ezen a videón van.0:40ig nálam is minden úgy működik ahogy a videón. Azonban az Aktivace oken ugyanúgy inaktív szürke marad.
Valakinek tippje?
-
simonjoe
őstag
...tom, h ez Ford, de a VW-be ez nem megoldás??
https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/ford-focus-extrak/ptc-kiegeszito-gyari-elektromos-futesJoe
-
Ace owner
addikt
1990 1.6td sb kódos Jeti.
Jelenség: Elfogyott a víz, kidurrant egy hűtőcsövem a nyomástól gondolom. Kicseréltem a csövet, feltöltöttem 2l folyadékkal a rendszert, több nem fért bele. Beindítom had légtelenítsen. Víz nem kering a csövek egy része meleg és kezd is túlmelegedni, le is állítottam mielőtt felforr. Ahol kezd emelkedni a hűtőcső onnan hideg tehát a melegvíz nem jut el addig már.
Vízpumpa döglött meg és azért is párolgott el alapból a víz?
Pedig már akartam képeket lőni a hirdetéséhez.Galaxy Fold 4
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #129579 üzenetére
Majd magyarázkodhat a motornak, ha fülén jön ki a szeme a szíjszakadás miatt.
Az ilyen tulaj addig jár, amíg beindul. Aztán megy a fejvakarás, hogy a legrosszabbkor robban le ez az öreg szar.
Arra van idő, amire akarjuk. Ha nagyon akarom, szakítok rá időt.
Ace owner Nem csak hajtani, rendbe kell rakni, és nem lesz folyton valami baja. Ha dobnál egy hiba listát, szerintem kiderülne, hogy könnyebb felsorolni azt, ami működik.
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ace owner #129581 üzenetére
amugy ha nem rohad, vagy csak negyed annyira mint a fekete, én simán össze lapátolnám, max ha épp jól tudok kiugrani belőle, akkor adnám el.
soha se ülnék át egy B corsa-ba egy kettesből, én olyan szar kettest még nem láttam ami erre ösztökélt volna!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ace owner
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ace owner #129585 üzenetére
Ez kell neked. Ettől majd kisimul a hajad.
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
SOS segítség kellene!
2013 Seat Toledo IV, 1,6 CRTDI 77kW, CAYV motorkód.
Budapestről hazafelé Debrecenbe az M3-ason a következőt produkálta: óraszerinti 140-es tempónál elkezdett villogni az izzítás jelzője, erő elment, 2000-es fordulat fölé nem engedte a motort. Pihenőbe kiálltam, kis alapjárati ketyegés után leállítottam, újraindítottam, hiba megszűnt (látszólag), elindultam, majd néhány km után ismét. Ezt vagy kétszer eljátszotta, utána kísérletezgettem vele, végül óraszerinti 120-125 között jött szépen, de amint gyorsabban mentem, ismét letiltott.
Külső hőmérséklet a műszerfal szerint mínusz 15 -17 fok vlt, vízhőfok stabil 90, olaj tempótól függően 88-93 fok.
Hazaértem, egy Bluetoothos ELM327 v1.5 és az androidos Torque segítségével a következő hibakódot láttam:
P0087 - Fuel Rail/System Pressure - Too LowIgazsághoz hozzátartozik, hogy volt már előzménye, két hete a nagyon nagy hidegben volt hasonló, akkor az üzemanyagra és a nagy hidegre fogtam (nem prémium dízelt, csak normál Shell gázolajat tankolok), garázsba beálltam vele, másnapra rendbe jött.
Kérdésem a következő, mi okozhatja?
Illetve okozhatja-e elkoszolódott, eltömődött gázolajszűrő? A hidegben a gázolajból kiváló paraffin(?) vagy valami más szutyok, akár belefagyott víz okozhat ilyet, ha eltömíti a szűrőt? Nekem efelé mutat a logika, de kellene hozzáértő megerősítése.Valamint, ha a megoldás a szűrő cseréje, akkor azt hogy kell?
Hosszan nem magyaráznám, a lényeg, hogy hétvégén meg kell oldanom, hétfőn hajnalban újra BP, de a szerelőm hétvégén nem dolgozik.
Tudtok-e segíteni,
- Milyen szűrő kell bele?
- Hogy kell kicserélni?
- Otthon alap szerszámokkal és műszaki ismeretekkel kivitelezhető-e?
- Kell-e valami különleges eljárás, pl a légtelenítéshez?Segítségeteket előre is köszönöm.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Mágus2
Közösségépítő
Eltömődött az üzemanyag szűrő. Tankoltál volna prémium nyálat. Cserélni kell a szűrőt és géppel(VCDS, vagy más rendes diag, az elm 327 nem elég erre) légteleníteni. Utána irány a kút és tessék tele tankolni prémium üzemanyaggal. Emiatt le is állhat és ottmaradsz valahol.
Otthon nem fogod tudni kicserélni. Kezdetnek tankold tele prémium üzemanyaggal. Ez a kéne csak -15 fokig stabil, alatta nem garantálnak semmit. A prémiumnál sokkal nagyobb a tartalék. Ilyen kemény fagyokban nem kell sajnálni azt a kis felárat ha biztosra akarsz menni. Ha belefér, hogy bárhol leállhat, akkor persze nem kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Faby
senior tag
válasz Mágus2 #129590 üzenetére
Késő bánat...
Egyébként úgy vagyok vele, hogy a normál alap üa (Shell, MOL, OMV, nem a sarki kis kút) is meg kell. hogy feleljen a szabványoknak, ergo jó kellene, hogy legyen. Havi 5 ezret megyek, de saját zsebből tankolok, túl soknak tartom a különbséget árban.
Mindegy.
Akkor a csere otthon nem kivitelezhető?[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #129593 üzenetére
Az olcsók csak tiszta szeszből vannak. A CR motor nem fogja díjazni. Inkább tankoljon prémium nyálat, olcsóbb lesz.
-
Faby
senior tag
válasz molnarpeter #129593 üzenetére
Attól félek jelen helyzetben ez már későő, mindenképpen szűrőcsere lesz a vége, de kösz a tippet.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #129598 üzenetére
nem tooom... én tuti, a poloval pont fasza lenne
Mágus2:80-160 9sec, azt azért az itt jelenlévő géppark bármelyik tagja megfutja, legalább traileren miután eloltották a lángokat
kiváncsi leszek fix setupolás után milyen lesz, valami kamu perfexpertes mérést is csinálok majd....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Politika
- Tovább csökkent a globális tévépiac
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest