- Windows 11
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- eBay
- Microsoft Excel topic
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #129750 üzenetére
Esetleg az FSI/TFSI motorokról nincs infód?
Több olajat esznek, mint benzint... Meg nézd meg a youtube-on, minden második videó komplett motor felújítás.
-
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129750 üzenetére
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129753 üzenetére
Egy ilyenhez meg úgy kell vadászni alkatrészt.
Néztem kint a G4 2.8 V6 4motion-t is, elég sok van és jó az ár is. Viszont itthon egy darab sincs. Ha valamit cserélni kellene rajta, biztos szopás lenne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129754 üzenetére
A 2.8-hoz van minden autósboltban is. Lehet kicsit többet kell kutatni az eladónak a rendszerben, de kb. ennyi. Már kérdés, hogy ez már nem kimondottan város barát autó a fogyasztás miatt.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129755 üzenetére
Kb 10% város, 20% pálya és a maradék főút/"sima út". Illetve még kevesebb, mint 1000km-t szoktam menni havonta, így a fogyi annyira nem zavar. 10l körüli átlag még teljesen jó.
Viszont teljesen lebeszéltem már magam erről a kocsiról.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129756 üzenetére
Akkor a 10l simán hozható.
Kevés km-eset kell venni első tulajtól szervízkönyvvel, nem lenne ezzel több gond 5 év alatt, mint bármelyik más autóval...Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129757 üzenetére
Én is néztem, hogy a 10l-t szerintem simán lehetne vele tartani. [link]
"Kevés km-eset kell venni első tulajtól szervízkönyvvel"
Ez kb a lehetetlen kategória, szerintem.
De értem mire célzol.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #129752 üzenetére
Ez a koxosodáson kívül.
-
-
aktív tag
válasz Mágus2 #129759 üzenetére
Bocsánat, hogy közbekérdezek, a 2.0 FSI is nagyon problémás?
Gondolkodom hogy cserélem az Octaviát, a Touran-t is nézegetek (2004-2007 között), TSI-t nem szeretnék, az Octiban pedig normál 1.6 van, aminél egy kicsit erősebb jó lenne, mert el sem tudom képzelni hogy mit művelhet azzal a nagyobb kasznival, de az 1.6 FSI-t nem ajánlják. (a futás és a használat miatt pedig benzinest szeretnék).[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129758 üzenetére
Max. 2. tulajtól, ki lehet fogni 6e Eur környékén, csak nézni kell naponta a hirdetéseket, mondjuk mire itthon van papírozva az is 2.2M...
(Ennyiért inkább én E46 328/330-at választanék több extrával... )(#129763) Speeedfire
Semmi baj nincsen az alkatrészellátással. Nekem 2.3 V5 van, vezérlést is cseréltettem már benne.
Gond nélkül kaptam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129762 üzenetére
Ennyiért már kapok itthon is kocsikat, hasonló tudással és jobb "alkatrész hálózattal".
BMW E46 több okból se lesz, de BMW se. Illetve kompaktokat nézek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tresh #129766 üzenetére
Szerintem tuti nem kellene okosítani egy jó darabig.
Bár a VW-Reloaded csoportban ne olvastam rosszakat a GTI-ről, ott meg mindenki áradozott róla. Az olajokat viszont ott is kiemelték.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
maximilian4
addikt
válasz aero. #129725 üzenetére
Köszi, ezek szerint a biztonságot szolgálja. Az is valami ha már egymást látjuk.
Mondjuk így már nem valami megnyugtató, hogy a román buszos után mentem, aki verette neki ebben az 5 méteres látótávolságban is egy jó átlag 80-nal, bízva abban hogy ő biztos lát. Ezek szerint nem nagyon látott messzebbre mint én.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
tresh
addikt
válasz Speeedfire #129767 üzenetére
Egy jó kis optimalizálós progival egész más lesz a kocsi. Nem rögtön fogod ezt meglépni majd egy 3-4 hónap után
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #129768 üzenetére
Nem lát messzebbre, a köd visszaveri a fényt tehát inkább csak rosszabbul lát vele mint nélküle. Kivéve ha a köd nem ül le nagyon és be tud világítani a ködlámpával a köd alá.
Bár én még ilyen köddel nem találkoztam.#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tresh #129769 üzenetére
Lehetséges, egyelőre akkor a VW konszern vonalon a seat marad bent nálam. Hacsak valami okból kifolyólag nem akarok felülni a szopórollerre és választani a GTI-t mégis helyette.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129771 üzenetére
biztos hogy G4 éra kocsijai választanám még, valami nagyon patent példányt, ha hosszú távra tervezel :-)
2,8 is jó (legalább egy kis turbóval), a 1.8 20vt is jó, de mindenképpen teljes értékű me7,5-öst vegyél szélessávú szondást.
gyáriba lusta fostartály mind a kettő egyik 10-től másik 8-tól eszik, kb 15ig, tuning útán meg illik ccm/percben számolni a fogyasztást bárminél :-)
2.8-at drágább fent tartani valamivel, ennyi kb ami elmondható, szerintem nem tudnának annyit fizetni hogy használt első generációs tsi/tfsi-t vegyek.
tresh:és kivel chipeltetsz ilyet itthon, már hanem konzervet óhajtasz? (amivel semmi gond sincs, álltalába egy JÓL működő GYÁRI kocsin)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129773 üzenetére
ha hosszú távra tervezel :-)
Pedig én emiatt inkább fiatalabbat vennék. A mostani G3 is 20 éves lesz a tavasszal, egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast.2,8 is jó (legalább egy kis turbóval), a 1.8 20vt is jó, de mindenképpen teljes értékű me7,5-öst vegyél szélessávú szondást.
Utólag biztos nem tennék rá túrbót, azzal szopjon az aki nagyon akar turbót.
Me7.5?2.8-at drágább fent tartani valamivel, ennyi kb ami elmondható, szerintem nem tudnának annyit fizetni hogy használt első generációs tsi/tfsi-t vegyek.
Az 1.8T-re inkább mondanám, hogy drágább fenttartani, mint a 2.8-ast. Mi az ami miatt drágább a 2.8-as?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Buster17
addikt
Hali!
Ha úgy adódna hogy örökölnék egy 200*-s leont ami valószínű hogy nagyon tropa. Olajcsere nem tudom mikor volt utoljára, futómű zörög, 5 éve nem volt kitakarítva.
Motorja viszonylag erős jól húz, de néha érzem hogy úgy remeg mint egy dízel. 160ezer km van benne 1. tulaj.
Nem rohad, de a lakk jön már fel.Nos az ilyet érdemes lenne felújítani vagy inkább kiárúsítani belőle még az épp alkatrészeket?
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
Me7.5?
motorvezérlő fajtájaUtólag biztos nem tennék rá túrbót, azzal szopjon az aki nagyon akar turbót.
pedig a vr6-ok csak úgy bulikákMi az ami miatt drágább a 2.8-as?
pl hogy mindenből +2 +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
-
artiny
őstag
Hogyan tudnam megosztani(tükrözni) a telefonom (android) kepernyojet a kocsiban (audi a6 2012) levo kijelzojevel ?
letezik rá valamilyen megoszto adapter, vezeték? -
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129775 üzenetére
"egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast."
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
(#129777) VR6-Fan
"+drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót"
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
Olcsóbb fenntartani az 1.8T-t, csippel picit jobban is megy talán, a röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan, a lényeg, hogy mindenkinek az van, minek járjon az ember olyannal mint bárki más?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz lenko #129780 üzenetére
Márpedig az 1.8T röhögve megy el mellette és még chip se kell ha a gyári 180 lovasról beszélünk. Chippel meg körbeautóz bárhol bármikor (mondjuk emelkedő)
(#129782) lenko: könyörgöm hagyjuk már ezt a katalógus adatot mert kiégek Hozz egy 2.8 G4-et én elkérem haverom 1.8 T -t 180 ló gyárilag aztán kipróbáljuk
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #129781 üzenetére
Már eladta haverom, nem tudok kérni.
Zeperfs-en is elpicsázza minden mért adatban, úgyhogy talán jobb is (neked), hogy nincs.(#129785) Mágus2
A 150lovasat (mert arról volt szó) nem szokták 200-ra vagy többre húzni gyári állapotban. 190-re, azzal kb egál.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #129785 üzenetére
Az lényegtelen a gyári lassabb papíron 0,5 sec-el, ez azt jelenti hogy a másika gyorsabb pont. Történetesen a4 b5 kulba van/volt pár v6 közte 2.8 is és 1.8T ből is jó pár, sokat kipróbáltunk a 180 lovast nem bírta fogni a 2.8. Ennyi. A 150 lovassal volt pariba dinamikával és azt lenyomta. De lehet véletlen volt
Lenko: Márpedig az 1.8T röhögve megy el mellette és még chip se kell ha a gyári 180 lovasról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz tresh #129786 üzenetére
Tudod mit autóz az körbe? Max. az enyémet.
(#129787) Mágus2
2.8-at is lehet okosítaniAz csak 1.8T lesz akkor is. Havernak volt 400hp-re húzva igaz audi S3-ba, persze átalakításokkal...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129777 üzenetére
G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
Pedig a legtöbb helyen inkább azt olvasom, hogy a G5 GTI sokkal jobb anyaghasználatban, mint a G4-ek.pl hogy mindenből +2 +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)
Na jó, de ezeket se kell cserélni mindig. A G3-ba is volt vagy 30e a lambda szonda, nem akkora felár az a 90k/2db. A többit néztem bárdin, nem annyira vészes.és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
A G4 GTI nekem nagyon nem jön be. Árban nem rosszak, de akkor is.jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
Pedig csak a gyári játszik nálam, turbó biztos nem kellene. Nem tudom, hogy mennyi lenne egy stage1, de biztos lenne vagy 500k. Pedig nagyon bejönnek. [link]
A 2.8 V6 max amiatt "lenne jó", mert nagy motor van benne erő, nyomaték és 4 kerék hajtása van.
Viszont nem szívesen mennék ki kocsiért, mikor hasonló tudású van itthon, hasonló árban. A seat-ban is szoktak lenni olykor itthon 4x4-ek.
lenko:
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
Ja és akkor már "csak" 15 éves.
Mágus2: Az a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #129788 üzenetére
Ha már turbósítunk, ezt kellene akkor majd megfogni.
Az a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag. Nem kell betojni, a 180 lovast is meg lehet írni annyira, vagy még jobbra, mint az a fonnyadt gyári 220-ló.
Unokatesóm 1.8T RS(Eredetileg nem is RS volt csak a 150 lovas, csak mindent kicserélt az RS-ére, így lett 180, majd ezt kezdték faragni) octavia-ja 260 lóra volt írva és 400 000km után cserélt csak motort, pedig amint kapott, azt sok motor nem tenné ki a vitrinbe. Nem csak a 2.8 nem bírt vele, elvéreztek ott komolyabb vasak is.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129789 üzenetére
Lambdát stb. mind 1x cseréled, nem kell ettől megilyedni...
Szerintem elég az autó sokmindenre, ettől erősebb nem igazán indokolt a magyar utakra.(tuning nélkül)(#129790) Mágus2
Meg lehet ezeket jól csinálni, meg szedi a lábát, de mivel viszonylag olcsó, így mindenki ehhez nyúl.
Nekem ez az egy bajom vele. Szomszédnak is GTI 1.8T G4-e van. Jól néznénk ki, ha beállítok egy ugyanolyannal mellé.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #129792 üzenetére
Kb. semmi se látszik, olyan mint bármelyik más 1.4-1.6 amin fényezve van a díszléc/kilincs is. Még a féket se látni a téli kerékkel.
Egyedül a hangjára lesznek figyelmesek a járókelők. Az autósok közül meg csak nyáron, mikor le van húzva az ablakuk.
A 2.8 valóban jobb ebben, mert eltér kicsit az első koptató, és hátul is látni a kipuffot.Az embereknek fáj az igazság!
-
gzbotii
veterán
Egy klimakompresszor felujitas mennyi lehet, kb?
2015 marciusa ota nem volt hasznalva, mert meglyukad a huto - haver allitasa szerint.G4
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #129793 üzenetére
Télen a Laurin&Klement-ből sem látszik semmi. Nyáron meg RS-nek nézik a 17-es kerekek miatt.
Morris 300 euróért lehetne pados 177 ló és 400Nm, de nem tudom, hogy akarom-e. Az kicsit jobb is lenne mint a gyári RS O2 FL. Ha benne a család, ez a 320Nm is sok. Csak simogatni szabad, nehogy kidobja a fiú a reggelit.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #129796 üzenetére
Belül azért más, mondjuk az új L&K-kon már rá is van írva.
Szomszéd cég úgyvezetőjének új Superb van ilyenbe. Elég pofás.Megvehetném az enyémre a V6 koptatókat + a kipuff. véget, megúsznám 35-40e-ből, de nem akarok többnek látszani, mint ami.
Faternak is a 140-es CR van a passatba, igazából elég normál közlekedésre, felvetette a chipet 1x, de mondtam a DSG miatt hagyja inkább, tovább fog tartani nélküle.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen