-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Stylewars_kp #192400 üzenetére
1.9pd-hez az olajos DSG volt, ha cseréltek benne olajat, örök élet vagy 350k km. ;)
-
Saskakas18
tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #192403 üzenetére
Nem ahhoz olajos. Száraz DSG csak 250Nm-ig van.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Saskakas18 #192396 üzenetére
A legerősebb 2.0tdi mar úgy-ahogy mozgatja ezt a testet. Inkább 3.0-val venném, aminek a fenntartási költsége kb. a duplája lesz a kétliterhez képest. Azt ajánlom próbáld ki mindkét motorral, aztán eldöntöd mire van szükséged és mennyit vagy hajlandó áldozni majd a szervizekre. Egy példa: 2.0tdi vezérlés csere kb 800--1000€, a 3.0tdi meg 2000-2500€. ;)
3.0 típushibája hogy a 3 méter lancot a vezérlésen túl kevés helyen feszíti. Azzal kb 100 000km után gondok lesznek, cserébe nem fogy el az ereje ha elkezded taposni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192396 üzenetére
3.0 tdi es rogton lanccsere, vagy alkudd bele az araba. Elvileg a lancot merni is lehet szagszervizben minimalis megbontassal, de eladofuggo mit enged. Ha rogton lancot cserelsz akkor teged azert ki fog szolgalni gond nelkul.
-
Saskakas18
tag
válasz Mágus2 #192408 üzenetére
Köszönöm szépen! Sokat olvastam ezekről a motorokról. 3.0 tdi nagyon kecsegtető mivel nagyon jól megy, viszont ha hiba van, akkor költségesebb mint a 2.0 tdi társa.
Még egy kérdés:
Passat b8 2.0 tdi 150 lovas változata is jó választás lehet? Fiatalabb és árban kb. ugyanannyiba kerülnek.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192411 üzenetére
Nagyon jó választás ha sokat mész hosszú távra. 150lovas tdi a Passat B8-ban jelenleg az egyik legjobb dízelmotor. Bátran ajánlott kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192414 üzenetére
Mindegyik ugyanaz kisebb változtatásokkal. Úgy mondom akkor, hogy a VAG 2.0 CRTDI-k új generációja, ami 2015 óta van nagyon jól sikerült. Fentebb írta Mágus, hogy "cfh, cff motorcsaláddal vedd, az 2.0 CR TDI." Ezek voltak 2012-től.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192416 üzenetére
Rossz embertől kérdezed
Én VW párti vagyok, nekem B8-am van, tehát szerintem nem kérdés melyiket választanám. Engem jobban érdekel a MIB2 rendszer meg az adott áron kapható magasabb felszereltség vagy csak fiatalabb autó és újabb CR motor, mint a 4 karika.
Dögös az Audi, ha az tetszik azt vedd és ne köss kompromisszumot a VW irányába.
Adott évjáratban és felszereltségi szinten mindig az Audi lesz a jobb, ez biztos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Saskakas18 #192418 üzenetére
A passat futóműve egyszerűbb és olcsóbb, mert az kereszt motoros. Az audiban hosszában van a hajtáslánc, futóműve emiatt a 8 lengőkaros.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #192419 üzenetére
Miért van ez a különböző beépítési mód? A jobb felfüggesztés miatt lett hosszában az Audiban a motor? Vagy a Quattro?
#192418Saskakas18: Nem nagyon tudok rá rosszat mondani. De hát az eddigi legkomolyabb kocsim, tehát nagyon nincs viszonyítási alapom. Írt a totalcar egy cikket róla, érdemes végigolvasni. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #192424 üzenetére
502 mellé esetleg 1749VA? A MAF ki lett írva belőle, vagy mit takar a megoldás? Ha kell, Nógrád megyében tudok porlasztós-adagolós szakembert.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #192425 üzenetére
Na, ez jó kérdés, annyit mondtak, hogy a chippel már nem kell majd kicserélni.
Igen, az is jó lenne. ( az a Turbó egy biztos pont lenne a későbbiekben).
502-nél kell adagolót is állítani?
+ újra kell chippelni? -
Doki16
addikt
válasz Saskakas18 #192428 üzenetére
GTE van, nem tudok ez ügyben nyilatkozni.
Passat B7-em volt. Abban a 140 lovas 2.0 CRTDI volt. Elég volt simán még 4 személlyel is fullra pakolva. (de ez egyén függő, valakinek a 300 lóerő is kevés) Fogyasztása akkor volt ilyen 5-6 között. Mindegyik nagyon jól eszik, még pályán is. Szerintem még mindig ezek a dízelek a legjobbak ha az ember sokat megy. Rövid távokra nem szabad venni az biztos. A 150 lovas elvileg még erősebb és kevesebbet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192412 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan, de a tipusokon ativelo 3.0 tdi fejleszteseket tekintve 2012-ig minel kesobbi annal jobb szerintem. 2012 utaniaknal mar nem tudom mi a helyzet.
Kiskokonak volt valami A7-ese ott a 313 ps BiTDi volt a leginkabb problemamentes, nekem 2011-es A4 B8-van (CCWA) motorkod 245 ps-el, azzal sincs gond, de A4 szeriaban meg az egyel elobbi B7-es lancos problemas volt, mint amit emlegetett Magus ennel az A6-nal. Valoszinuleg ez a generaciovaltasok miatt jon ki igy. A szerelom azt mondta nekem, hogy A4-nel a CCWA/CCWB motorok nagyon megbizhatoak, nem tudom, hogy A6 eseten melyik motorkod az azonos szeria, ezt ki kell kutatnod. A7 meg kulon kutya, az amugy is egy problemasabb tipus(volt).
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #192422 üzenetére
Jónak néz ki. Annyira nem vagyok a témában de nem konyul hamar az a nyomaték görbe?
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192420 üzenetére
A 177 LE-s az még euro 5-ös, nem adblue-s. A 150 lovas már euro 6-os, és adblue-s. Alapjaiban szinte ugyanaz a két motor, mindkettő nagyon megbízható.
Én tuti, hogy a Passatot venném. Jóval olcsóbb a fenntartása, pl. az említett vezérléscsere is simán megvan ~500€-ból független szervizben. Cserébe elég komoly autó az is, és van presztízse.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Saskakas18 #192438 üzenetére
Mindegyik 2.0 CRTDI ajánlott.
Audi/BMW/Merci a prémium. Általában az alkatrészárak sokkal drágábbak hozzájuk.
Az adblue csak plusz bonyodalom, szerintem csak nyűg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
diegho
nagyúr
Ha netán elgondolkodnék a Leon lecserélésén valamilyen autómatára hasonló áron (mondjuk 4M-ig kb) akkor szerintetek mit nézzek? Nagy beltér, 350-400l csomi, napi 2x20km ingázás főképp országúton, mostanában van azért pályázás is. Évi 20k-ra kellene.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs