- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Erre meg most találtam rá tök véletlenül.Nem is tudtam, hogy eladó lett... Basszus simán megér ennyit.Ez rendesen meg van építve nem sufnituning.Egy igazi Quattro, hosszmotor + összkerék.
Régebbi videók a kocsiról, akkor még azért erősebb volt: [link], [link], [link], [link].
#8549: az lehet de ez kényelmes jól felszerelt biztonságos autó.Ezt az Escort RS -ről nem mondanám.Az csak egy dolog, hogy valami jól megy ha egyszer úgy törik mint egy átlátszóan vékonyra szétrohadt lemez szuzuki.... Itt meg amit csak lehetett anno G4-be rendeli a Comfortline felszereltségi szinten felül opciós extraként az kivétel nélkül megrendelte az első tulaj (na jó napfénytető az nincs).Szép halkan teljes kényelemben és biztonságban utazol ha kell megyeget is elég szépen és nem kapsz agyvérzést a benzinkúton a pénztárnál. Kell ennél több?
Ne válaszolj költői kérdés volt...
[ Szerkesztve ]
-
Zsubi
őstag
válasz tomcsi23 #8553 üzenetére
Az hogy S3-at vagy GTI Golfot normális szép gyári állapotban csak is németben találtam idáig
Amik itt vannak M.o.-n azok vagy le vannak lakva vagy agyon volt törve már, meg igazán nincs is olyan ami tetszikVagy még ilyen vagy ehhez hasonló autó jöhet szóba: [link]
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8551 üzenetére
az hogy nem lehet 4000 fölé pörgetni, vagy nincs értelme
#8857:azt a rohadt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8562 üzenetére
Ahogy nézem, powerban is lenne változás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Zsubi
őstag
válasz fekeandras #8562 üzenetére
Mire gondolsz pontosan, mert elvesztettem a fonalat
-
fekeandras
őstag
-
Zsubi
őstag
válasz fekeandras #8565 üzenetére
Igazából mindkettő De elég lenne egy sportosabb is, agyaltam azon is hogy kicserélem az autómban a motort egy 1.9PD-re vagy 1.8-as 16V 150lóvas motorra, mert maga az autót nagyon szeretem és gyári hibátlan állapotban van mindene az utolsó csavarig
Azt el is felejtettem mondani hogy szakmunkás vizsgán kuplungtárcsát cseréltem benne és még a gyári VW tárcsa volt a vasban Egy kicsit meglepődtem, mert óra szerint 145ezer volt benne Meg a lengőkarban is cseréltem 2db szilentet és még azok is gyáriak voltak[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #8567 üzenetére
Golf3 1,6 GT-je van.
és maradjunk annyiban hogy Golf 3 nem nagyon volt Pl Kr meg még inkább nem, ott 9A volt (nagyon kevés) és ABF.
Zsubi:nézzél bele VR6-ot
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zsubi
őstag
válasz rootkiller #8567 üzenetére
Igazatok van 2.0-ra gondoltam csak már egy kicsit fáradt vagyok
De az 1.8-as 139 pacival sem lenne rosszNem akarok bele VR6 blokkot, mert nagyon nehéz lenne az eleje és az kanyarokban nem előnyös ha tolja az elejét Ha raknék is bele akkor csak is a 2.9-et, abból meg ugye elég kevés van
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Azért mert Volkswagen minőség.
Elég csak összehasonlítani egy kettes Golfot egy Opel Kadettot meg egy Ford Escortot.
Mindhárom német de ...
Az idő nem hazudik.Melyikből látni manapság még az utakon??? Ugye ugye.
Akkoriban még adtak az anyagminőségre.A G2 még nem olyan műanyag autó mint a maiak.
Pont ezért kedvelem annyira a típust. -
Zsubi
őstag
válasz VR6-Fan #8568 üzenetére
Egy ilyenre is beneveznék csak nem a 116 lovas motorral
-
fekeandras
őstag
"Véletlenül" pont tudok egy 1998as törött német A6 -ból egy 2771ccm-s 193lovas motort. Talán még meg is van.
Vagy valami hasonló? Golf 3 gt tdi syncro
A hirdetés szerint : "GT20-as turbo, nagy porlasztók..."
Gondolom akkor az adagoló sem gyári, vagyis ehhez csak egy megfelelő programot kell írni és egyből adja a 200-220lovat (és mellé vagy 400-420Nm-t.).Az meg összkerékkel már egész meglepő dolgokra is képes.Tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
Zsubi
őstag
válasz fekeandras #8573 üzenetére
Annyira azért nem akarom szét faragni a kasztnit, mert nem hiszem hogy az a motor átalakítás nélkül bele menne Vagy igen
-
VR6-Fan
veterán
na mennyi kiló van egy VR6 meg egy 16V közt 100-120 ?
és azért nyomaték elég durván a VR6 oldalán van és nem kell szét forgatni mint a 16V-t.
én úgy éreztem hogy az enyém a seggét szokta kidobni előbb és utána fordul az eleje
amiatt a kőkemény 18le miatt? a különbözetből inkább veszek egy rendes leőmlőt meg rendszert alá és íratok egy ECU optimálizálást és máris a 200le alját nyaldossa, a 2,8-as...
fekeandras:az klasszik V motor[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zsubi
őstag
válasz VR6-Fan #8575 üzenetére
Ha már VR6 akkor raknék alá Syncro hajtást is az fix
Úgy legalább nem tolná az elejét, az enyém néha idegesítően tolja
Hagy tapadjon a paraszt az ülésbeLenne egy szakmai kérdésem hozzád(hozzátok):
A Syncro hajtásnak le lehet kötni úgy az elejét hogy csak a hátulja hajtson normálisan mint hátsó kerekes autóknál(#8577) rootkiller: Tudsz te ha akarsz.....
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
ABF kell neked, komplett 60as Supersprint kipuffal katalizátor nélkül, 4-2-1 leömlővel, vezérműtengely tuninggal, ECU optimalizálással, légszűrőházas sportlégszűrővel (direktszűrő felejtős) fasza állítható keménységű -60 sportfutóművel, 280/220mm tárcsafékekkel, 16" felnivel, meg valami fasza 205/45 R16 gumikkal. Szerintem olyan 190-200le körül ki lehetne hozni belőle, és súlyban is olyan 1100-1150kg körül lennél (gyári ABF motoros Ibiza 1080kg).
Artengo TR 990 Pro
-
Zsubi
őstag
válasz fekeandras #8573 üzenetére
Csak ne lenne ilyen undorító sárga színe
-
VR6-Fan
veterán
tartósan szerintem tuti nem, mivel a syncro (haldex) elől hajt, és csak ha kell akkor hajt hátul is.
a tied stabb. rudas GTI/GT tdi/VR6 futómű vagy sima még?
mert az elég sokat dob rajta, keményités-ültetés is meg a jó gumik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #8581 üzenetére
Bár nem biztos, hogy így van mert ha jól emlékszem Golf3 -nál valami köze van az ABS jeladóhoz is a dolognak.Először csak megpróbálja autómatikusan megfékezni az elforgó kereket de ha túl nagy a forgási különbség az első tengely kerekei között csak akkor kapcsol össze a hátsó hajtással.De audit (mod: csak ha torsen) ha a szükség úgy hozza simán lehet akár fwd vagy rwd-ként is használni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
teljesen jó...csak mér ekkora mocisba építkezett.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #8584 üzenetére
lenne csuhaj..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8587 üzenetére
mit kell nézni a 3,5 golfon?
#8588: huhh asszem ez Hans régi kocsija
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8589 üzenetére
Hát az öszvér megoldásokat.Egy sima Golf 3 cabrio amire ráfaragták a Golf 4 frontját.És árulják Golf 4 cabrio-ként...Ennyi erővel a Golf frontos Skoda Felicia pickup-ot lehetne Golf 4 pickup -nak hívni.
Igen az övé.Nekem a mostani Kék/piros project nem tetszik .Nem csúnya de az előző után...
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Mik a tapasztalatok A2-esel?1,4TDI 75 le.Kicsit meglepett.Ez előtt egy Laguna 2.0dci volt az nagyon erős volt érezhetően.
De ez is nagyon jól fürgén mozgatja magát eddig,Voltam vele szolnokon 195 a vége meglepődtem.Arra nincs valami megoldás hogy a magnója kontaktos.Szóval ha csavarom a hangerőt összevissza ugrál.Azt hallotam h ez gyári hiba.De gondolom drága a javítása.Mit lehet vele csinálni mennyi a javítás?
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8590 üzenetére
ez teljesen gyári, már mint a cabrio
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Üdv a klubban.Majd rákérdezek egy barátomnál.Több A2 is van neki.Szerintem: jó autó, jó anyagból jó minőségben összeszerelve.Bontottam már A2 belsőt.Elég szopás.De egy biztos, ennek 30éves korában sem fog nyikorogni nyekeregni semmi az utasterében.Mindent 2x annyi fül patent/csavar/fog mint bármelyik más autóban.Magnót meg kell nézetni mi baja.Lehet hogy fillérekből meggyógyítható.De én inkább vennék egy másikat (nem gyárit) a helyére.
vr6-fan: akkor is gyökérül néz ki így az a kocsi.Golf 3.5
-
tomcsi23
veterán
Must have váltó"gomb".
[link]...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8594 üzenetére
egyik havernak van, mi is úgy hívjuk hogy golf 3,5
de amúgy nagyrészt a beltere golf4-es motyokat tartalmaz már, és és volt a g4 cabrio helyett.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
válasz fekeandras #8594 üzenetére
Az már nem az igazi.Szép a közepkonzol nem szívesen rondítanék bele.
Viszont van egy baja.3asba nem tudok visszaváltani.De csak vissza és csak 3asba.Ezzel mi lehet a baj?Olajcsere volt.nem javult.Volt egy ismerős aki szinkrongyűrűre gyanakszik.De mi lehet vele?Meg úgy néz ki megbolydult a számitógép:S Az biztos nem lesz olcsó mulatság. -
rob210
nagyúr
Lehet, hogy nem az igazi, de sokkal szebb, egy igényes beépítő kerettel.
A váltónál, meg felesleges az olajcsere.
Mostanában egyre több embernél olvasom ezt a váltó olaj cserét.
Kérdezzetek már meg egy szakit, el fogja nektek mesélni, hogy a váltóhoz amig nincs vele baj nem kell, hozzányulni!!!
Ezel ugye van baj, de nem olaj, hiszen attól, hogy egy sebességet nem tudsz visszaváltani attól még van kenés, mert ha nem lenne akkor a többi sebességgel is lenne baj.
Nagy valószínüséggel a kocsi "kicsit" meg volt hajtva, nem tudom honnan származik.
Ezért a szinkrongyűrű sokkal elképzelhetőbb, mint az olajcsere:-)Renault power
-
VR6-Fan
veterán
azért kb 200e-nként nem árt egy váltó olaj csere hogy a fém reszelék és a többi kosz kijöjjön belőle, illetve ha előtte már valaki nagy lelkesen cserélt benne olajat de túl sűrűt tettbe attól lehet "zajos" és nehézkes a váltás.
illetve ha szinkronos lenne akkor a be se lehetne rakni illetve, ez baromság hogy nem lehet berakni mert belehet csak olyan mint ha kuplung nélkül csinálnád recsegni fog...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Synology NAS
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fotók, videók mobillal
- Cyberpunk 2077
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen