Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli1982

    tag

    válasz luciferc #45 üzenetére

    Abban igazad van, hogy bármikor ki kell adni, de normális ember nem kéri ki, csak ha baja van. Ettől függetlenül a törvényben is a panaszokkal összefüggésben van a hanganyag kiadhatósága, de ettől még a hülyegyerekek szórakozása lenne, ha minden beszélgetést kikérnének ok nélkül.

    A szolgáltatók ügyfélszolgálataira érkező hívások rögzítését a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. írja elő:
    „Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, illetve az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell, és a hangfelvételt öt évig meg kell őrizni. Erről a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni kell. A hangfelvételt a fogyasztónak - kérésére - rendelkezésre kell bocsátani.”

    A többit megbeszéltük, nem úgy van. Kérdezz jogászt, vagy keresgess a törvények között. Nem tudom mi nem egyértelmű abban, hogy személyiségi jogokat sért ha a másik fél tudta nélkül rögzíted a beszélgetésd, de igazából nem is érdekel.

    Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.

Új hozzászólás Aktív témák