Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
egy hanganyag kiadásának gyakorlatilag nincs költsége. ha úgyis elő kell kotorni, mert vita van, akkor mibe kerül elküldeni?
egyébként meg a biztosúr üsse csak őket, hogy kéküljenek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
anulu
félisten
"egyébként meg a biztosúr üsse csak őket, hogy kéküljenek."
ha emlékezetem nem csal, talán jan 1-el fog megszűnni a hivatala...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Mi van akkor, ha én mondom a szolgáltatónak, hogy rögzítem a beszélgetést?
https://www.coreinfinity.tech
-
-
spurika
senior tag
Én rögzítettem egyszer egy T-Home beszélgetést amit jeleztem a call centeres csajnak.Pár másodpercig hadobált ezután pedig azzal az indokkal hogy kollégája nemsoká visszahív lerakta.Egy szolgáltatást rendeltem meg illetve szerettem volna bekötni amit 30 napon belül nem teljesítettek.Fél órán belül egy ürge hívott vissza első kérdése az volt miért rögzítettem a hívást és milyen készüléken.Az egész dolgot az váltotta ki hogy letagadták az 1 héttel visszamenő hívásomat amiben mondtam hogy 30 nap után jogomban áll visszamondani a szerződést.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Zolás
addikt
Mindenhol az automata hang közli, hogy a beszélgetést rögzítik. Ha én az automatával közlöm, hogy én is, az megfelel? Nem az én hibám, hogy süket
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Integra
titán
Pali,
annak járhatnál utána és ez egy cikket megér szerintem, hogy amikor ezek a biztositó és borvacsorás és egyéb szutyok cégek kéretlenül felhivnak és te megkéred őket hogy ne hivjanak és vegyenek ki a hiváslistából, akkor mi történik? miért nem mondja el a nevét és mondja meg a céget pontosan? pedig kérdezem, adja meg a nevét, a főnöke nevét és a cégét. és a titkositott telefonszámom ugyan hogy kerülhet ilyen felhasználásra?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VIC20
őstag
Nem vagyok biztos benne, hogy elég.
De egyébként meg ne törődj vele!
Szerintem rögzítsd csak nyugodtan, figyelmeztetés nélkül, majd a végén egyszerűen közöld velük a tényt, hogy rögzítetted. Lehet, ezek után kicsit jobban csipkedik majd magukat.Lehet, hogy nem szabályos, de hatásos!
-
Realradical
őstag
Nekem még nem tették le eddig, lehet szerencsém volt.
HVB banknál pl. ilyen felvétel miatt nem mondták fel a hitelem, mert kértem 3 hónap szüneteltetést és a 3. hónap végén jött a telefon, hogy miért nem fizetek, és jól fölmondják a hitelem. (leveleket nem kaptam meg)
Visszajátszottam a beszélgetést a bossnak az adósságkezelésen és egyből megoldódott a dolog.
T-nél is volt már rá példa, hogy szükség volt a felvételre és igazat adtak nekem. Kértem a duplanet kedvezményt, mert volt földi vonalam és mobil kütyüm. Ilyenkor kb. 2000-el kevesebb a mobilkütyü havidíja az akció miatt tartósan. Az ügyintéző aki beállította megjegyezte, hogy mivel sávszél növelést is kértem azért hívjam fel őket pár nap múlva, mert ilyenkor van, hogy a rendszer felülírja a kedvezményt. Mivel 40 perc fölött telefonáltam mire ezt is elintéztem ezért megjegyeztem, hogy emiatt én nem csörögnék sehová, ez az Ő asztaluk, ha rossz a rendszer az ilyen egyedi esetekben javaslom a post-it cetli használatát. Pár hónap múlva kibukott, hogy csomó tartozásom van, mert tényleg nem állt be a kedvezmény és állítólag én nem kértem. Szintén a felvétel segített. Hasznos dolog ez a hangrögzítés mobilon(tudom tudom kekec vagyok, de ne az én zsebemmel játszanak már... -ha én tudok minőségi szolgáltatást nyújtani a munkában, más is tegye ugyanezt)
[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
-
VIC20
őstag
Tudom: nem szabad. De lehet.
Az azért kötve hiszem, hogy az ott dolgozó ember jogait sérteném.
Ha kiteregetném a youtube-on (mint ahogyan az alább is található), akkor igen, feltéve, hogy valamilyen becsületsértésre alkalmas dolog hangzik el a felvételen. De ha egyszerűen csak mint a szolgáltató képviselőjével beszélek valamilyen, esetlegesen jogvitát is eredményező szerződéses kérdésről, akkor aligha.[ Szerkesztve ]
-
VIC20
őstag
válasz Realradical #13 üzenetére
Én eddig csak negatív beszámolókat olvastam a témában, de lehet, hogy változik valami, ha lassan is.
Vagy egy másik lehetséges magyarázat: ha jól olvastam, akkor bizonyos megrendelések esetén rögzítetted a beszélgetést. Gondolom, ez kisebb kockázat, mint amikor valaki reklamációs célból telefonál, tehát gond van, és ezt szeretné rögzíteni. Abban a heylzetben persze, hogy betojik az ügyintéző.
-
Zolás
addikt
Ők folyton a te jogaiddal vannak elfoglalva.
Ezt is jogodban áll befizetni, meg ezt is, meg még ezt is....Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
VIC20
őstag
"2. § E törvény alkalmazása során:
1. személyes adat: bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (a továbbiakban: érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt - közvetlenül vagy közvetve - név, azonosító jel, illetőleg egy vagy több, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet;"
Na, most itt kapok egy (jó esetben) érthető nevet, meg a szolgáltató nevét. Hogyan lehetne ez alapján beazonosítani az illetőt? Sehogy.
-
őstag
"Az adatkezelés szabályozásának továbbá tartalmaznia kell a hangfelvétel rendelkezésre bocsátásának pontos feltételeit; határidejét, helyét, költségét, módját."
Na, nesze neked. Szolgáltatók jól felszívják a vizet, és jó borsos árat vésnek ide, nehogy véletlen értelmesen lehessen használni.
¯\_(ツ)_/¯
-
VIC20
őstag
válasz Realradical #24 üzenetére
Ez szerintem lényegtelen. A közösségi oldalon maga adja meg az adatait a delikvens, és hozzájárul azok kezeléséhez, nyilvánosságra hozatalához. Innentől meg... Nehogy már a farok csóválja a kutyát, a közösségi oldal írja fölül a jogot.
Ha nemsokára videókat is föl lehet pakolni a képek közé a fészbukkon, akkor majd hang alapján is lehet azonosítani az ügyintézőt...?
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
Mivel a Ptk. szerint egyenrangú fél az ügyfél és a cég, ezért ha a cég rögzíti a beszélgetést, akkor semmi kifogása nem lehet a cégnek (!) az ellen, hogy az ügyfél is rögzítse, hiszen egyenrangúak. Ha pedig az ügyintézőnek van a rögzítés ellen kifogása, akkor ezt tisztázza a céggel.
-
bambano
titán
általában nem szabad a beszélgetőpartner tudta nélkül rögzíteni. de ha ő rögzíti, erről a callcenteres tud, akkor neked miért is nem szabad? az, hogy rögzítésre kerül a beszélgetés, nem oszt nem szoroz, mert második példány készül, nem első. az, hogy te is rögzíted, max. annyit jelent, hogy a szolgáltatót ellehetetleníted abban a játékában, hogy tessék-lássék teljesítse a jogszabályt, majd neked ne adjon lehetőséget arra, hogy a hangfelvételt a saját véleményed bizonyítására használt.
szerintem nyugodtan rögzítheti, ezzel csak az erőfölénnyel való visszaélést csökkenti valamennyire.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
VIC20
őstag
Hááát, ez olyan dolog, hogy egyik félnek sem kötelező belemenni a dologba, de ilyen esetben kész, vége, zátonyra fut a telefonos ügyintézés, szépen lerakjátok a telefont. Adhatod föl postán a tértivevényes leveleket jó pénzért.
Tisztelet a kivételnek, tehát azoknak, akik nem félnek a kölcsönös rögzítéstől.
Én is amellett vagyok, hogy rögzítsük kérdés nélkül, még akkor is, ha nem jogszabályszerű. Viszont ilyen esetben a jogszabályszerűség és az igazságosság kissé hmmm... divergálnak.
Nem kell felhasználni, elég, ha megemlítjük, ha valami probléma adódna az ügyintézéssel.
Ui: Jó lenne jogszabályt alkotni/módosítani arról, hogy a fogyasztó a telefonos ügyfélszolgálatokkal folytatott beszélgetéseit minden előzetes engedélykérés vagy figyelmeztetés nélkül rögzítheti és felhasználhatja - persze kizárólag az eredményes ügyintézés és az esetleges jogvita eldöntése érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
Én is amellett vagyok, hogy rögzítsük kérdés nélkül, még akkor is, ha nem jogszabályszerű
Itt egy dolgot nem értek. Mivel ők automatikusan rögzítik, amit pofázok az ügyfélszolgával és ezt be is mondják előre, tehát az ügyfélszolga is tud róla, hogy rögzítve van és ugye ennek az egésznek pontosan az a célja, hogy vitás eseteket néha eldöntsön. Magyarul a rögzítésről tud és beleegyezik ő is. Papíron ennek a rögzített felvételnek ugyebár meg kell lennie és elérhetőnek kell lennie az ügyfél számára is a vitás esetben.
Innentől kezdve nem értem miért baj az, ha nekem már eleve rendelkezésemre áll és nem kell külön kikönyörögnöm? És miért kéne erről szólnom, hiszen ő is tudja, hogy rögzítve van és akármikor kikérhetem, nem?Sent from my keyBoard
-
zoli1982
tag
Szemelyisegi jogokat sert, ha nem tud az ember arrol, hogy rogzitik a hanganyagot. Igy mivel a hanganyagban nincs benne a masik fel beleegyezese, az nem hasznalhato fel a birosagon. Az 1-es hszben nem hiaba mondja a csavo, hogy rogziti a beszelgetest. Mellesleg a no hulye volt, hogy belement.
Egyszeru a sztori, ha az ugyfelszolgalatos ebbe nem egyezik bele, de az ugyfel ennek ellenere rogziti, akkor nem hasznalhatja fel birosagon. Masik ok a hamisitas. Az ahogy az ugyfel rogzit, mi denfele ISO eloirast nelkuloz, visszaelesre ad okot. Tobbek kozt ezert sem jarul hozza normalis ember ehhez. Arol meg az ugyfel boven a beszelgetes megkezdese elott ertesul, hogy a szolgaltato rogzit, igy ha elkezd beszelgetni, bele is egyezett ebbe. Amennyiben ez nem tetszik neki, akkor be tud faradni a szemelyes ugyfelszolgalatra. Plusz az ugyintezo siman bonthatja a hivast, ha ugyfel erolkodik, hogy marpedig o rogzit.
Mellesleg igaza volt a csavonak az 1-es hszben levo hanganyagban. A kotelezettseg hamarabb felejtodik a multiknal, mint annak behajtasa a joemberen.
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
dajkopali
addikt
hát igen
egyszer már nekifogtam ennek, bár ez inkább szorosan fogyasztóvédelmi ügy, mint IT, vagy akár IT-fogyasztóvédelmi
akkor az derült ki, hogy - mint annyi esetben - nem szabályozási anomáliáról van szó, mert jelenleg elég jó törvények és rendeletek vannak erről, hanem az a helyzet, hogy nem tartják be őket a zaklatók és a visszaélők, illetve a fogyasztók nem eléggé kemények, hogy elhajtsák őket - ez utóbbi esetben persze az a magyarázat is lehetséges, hogy nem nagyon van előttük jó példa, ami azt mutatná, hogy érdemes, mert baromira nehéz az érdekérvényesítés a bíróságokon - de ez már messze vezet"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
bambano
titán
Ott rontod el, hogy az ilyet nem kérni szokták. Felszólítod őket, hogy fejezzék be a törvénysértő tevékenységüket, különben bíróságra viszed az ügyet. Azt kell velük elhitetned, hogy kidobott pénz, amit a telefonhívásokra költenek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
VIC20
őstag
"Szemelyisegi jogokat sert, ha nem tud az ember arrol, hogy rogzitik a hanganyagot."
Ezen lehet vitatkozni, mint ahogy azt korábban megpedzettem már.
"Igy mivel a hanganyagban nincs benne a masik fel beleegyezese, az nem hasznalhato fel a birosagon."
1. Nem egyértelmű, vannak ennek ellentmondó ítéletek is.
2. De a lényeg nem is ez: akar a franc bíróságra menni! Én azért rögzítem, hogy a tisztelt szolgáltató csipkedje magát egy kicsit. Arra a nyakamat tenném, hogy amint megtudják, hogy rögzítve van a hanganyag, azonnal és váratlanul előkerülnének elveszettnek hitt iratok, hirtelen lehetővé válnának addig lehetetlennek tartott intézkedések... stb. És ez a lényeg!
-
zoli1982
tag
Szerintem ezen nem nagyon lehet vitatkozni. A másik fél tudta nélkül nem lehet hanganyagot rögzíteni. Ugyanezt akarták végigvinni, hogy lefényképezni se lehessen más embert. Ezért akarták hogy a fényképezéskor legyen hangja a mobilnak
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
luciferc
őstag
De a másik fél, legyen az a cég vagy az ügyintéző tudja, hogy rögzítik a beszélgetést, mivel ők teszik meg. Tehát az ügyintéző annak tudatában dolgozik az adott munkahelyen, hogy az ő beszélgetéseit rögzítik, és én azt ki is kérhetem. Hát most majd én is rögzítem, és nem kell kikérnem. Aki ezt nem akarja, az ne menjen telefonon ügyfélszolgálatra dolgozni.
-
-
luciferc
őstag
Már bocs, de ahhoz is hozzájárul, hogy én kikérhetem (és kötelező kiadni) a hangfelvételt. Akkor mi a különbség? Esküszöm ezentúl puszta poénból minden beszélgetés felvételét ki fogom kérni, amellett , hogy fel is veszem. Túl gyakran úgysem beszélek ügyfélszolgálatokkal, az a levelezés belefér.
ja, és még annyi, hogy én a céggel állok polgári jogviszonyban, vagyis jogosan tekintem úgy, hogy ha a cégnek joga van rögzíteni, akkor nekem is. A munkavállaló egyeztesse ezt le a munkaadóval.
[ Szerkesztve ]
-
zoli1982
tag
Látom nem érted. Nem rögzítheted a tudta nélkül. Pont. Személyiségi jogokat sért. Pont.
Igen, kiadható a felvétel, és kötelező is kiadni, de a szolgáltató által ISO hitelesítésű rendszerben rögzített felvételt, ami biztos hogy mindenféle hekkelésmentes.
Hány olyan videó és hang terjed a neten, ami össze lett vágva egy beszélgetésből? Már szavakat is összetesznek a profik, amit ember nem mondott sosem. Ez nem hiába ilyen szigorú. Az meg hogy te "csakazértis" rögzíted, mindent elmond. Itt az van, hogy amit szabad Jupiternek, nem szabad kisökörnek, mert a cél nem mindig ugyanaz mindkét esetben.Poénból nem fogják kiadni a beszélgetést, el vagy tévedve. Ha van reklamációd, akkor kiadják, de ok nélkül nem fogod tudni ugráltatni egyik multit sem. Majd kapsz egy csinos levelet a jogászaiktól és pisloghatsz mint hal a szatyorban, mert gondolom tisztában vagy vele, hogy jobban értenek a joghoz, mint te. Pl T-Home ÁSZF-ben benne van, hogy ha a stílusod nem tetszik, szerződést bonthat veled a szolgáltató. Mondjuk erre nem volt még példa, de olvasd el. Stílus alatt nem azt kell érteni hogy tájszólású vagy, hanem hogy folyamatosan köcsögölsz mindenért.
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
luciferc
őstag
Valóban totál járatlan vagyok a jogban, ezért kérlek add meg azokat a törvényi helyeket, amik szabályozzák, hogy mikor köteles kiadni a szolgáltató a velem készült hangfelvételt (amin ugye én is szerepelek), illetve ami lehetővé teszi, hogy egy polgári jogviszonyban az egyik fél többlet jogosítványokkal rendelkezzen, és ezen többlet jogosítványok a másik fél számára egyértelműen hátrányosak (ugyanis csak hosszas hercehurca után juthat hozzá a szolgáltató hangfelvételéhez). Én elhiszem, hogy a cégek ezt szeretik csinálni, azt is elhiszem, hogy ez a gyakorlatuk, de én mint jogban totál járatlan kérlek, hogy te, mint láthatóan ezeket a jogszabályokat fejből ismerő add meg a megfelelő jogszabályokat, ne csak a levegőbe beszélj mint én.
Egy gyors kérdés pluszban: az adatvédelmi törvény szerint mintha kötelező lenne a kezelt adatokról tájékoztatást adni, ami hangfelvétel esetén magát a hangfelvételt kell jelentse. Akkor miért is tagadhatja meg a felvétel kiadását, ha nincs reklamáció? Vagy nem mond ilyet a törvény?
-
zoli1982
tag
Abban igazad van, hogy bármikor ki kell adni, de normális ember nem kéri ki, csak ha baja van. Ettől függetlenül a törvényben is a panaszokkal összefüggésben van a hanganyag kiadhatósága, de ettől még a hülyegyerekek szórakozása lenne, ha minden beszélgetést kikérnének ok nélkül.
A szolgáltatók ügyfélszolgálataira érkező hívások rögzítését a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. írja elő:
„Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, illetve az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell, és a hangfelvételt öt évig meg kell őrizni. Erről a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni kell. A hangfelvételt a fogyasztónak - kérésére - rendelkezésre kell bocsátani.”A többit megbeszéltük, nem úgy van. Kérdezz jogászt, vagy keresgess a törvények között. Nem tudom mi nem egyértelmű abban, hogy személyiségi jogokat sért ha a másik fél tudta nélkül rögzíted a beszélgetésd, de igazából nem is érdekel.
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
CarajoEsp
senior tag
"A hangfelvételt a fogyasztónak - kérésére - rendelkezésre kell bocsátani.”
Magyarán szólsz, hogy bajod van. Ők megkeresik a hanganyagot, amit te konferenciába, visszahallgathatsz. Első körben. Ha ott nincs semmi gáz, akkor még ki kérheted, de nyilván, egy ép ésszel gondolkodó ember nem fogja ezt tenni, ha nem talál semmi kivetnivalót a hívásban.
Plusz csak a tisztázás végett, fel lehet venni a hívást, te hallgathatod is otthon és csinálhatsz vele amit akarsz, de nyilvánosságra nem igazán hozhatod, csak akkor ha az üfiszolis beleegyezik.
-Battletag: CarajoEsp#1838 -Steam: CarajoEsp -WP7 Gamertag: CarajoEsp1-BF3: HUNGeriEnd
-
zoli1982
tag
Na megkerestem neked. Az adatvédelmi Törvény. 2. § 6. pontja alapján a másik fél tudta nélküli beszélgetés rögzítés törvényellenes. Akkor itt most pontot is tehetünk a végére
(Nem olvastam el a törvényt, jogifórumról van)Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
luciferc
őstag
Az én álláspontom az, hogy ha felveszem a beszélgetést és azt eltárolom, akkor azzal nem követek el jogszabálysértést, de ha esetleg mégis (ismétlem, szerintem nem), akkor sem tudja meg senki. Ha nyilvánosságra hozom (akár akarattal, akár felelőtlen tárolással), akkor ott már valóban megsértem a jogait. De ha egyszerűen csak közlöm a szolgáltatóval, miután nem adja ki a felvételt, vagy hazudik a tartalmáról, hogy nekem is fel van véve, az szerintem jogos érdekeim érvényesítése, és ez szerintem megáll a bíróság előtt is, ha a felvétel nélkül nem tudnám igazamat bizonyítani más módon (márpedig ha a cég nem adja ki, akkor ez megáll).
Vagyis nyugodtan rögzítse mindenki a beszélgetéseket viszonossági alapon, szólni sem kell, csak őrizze rendesen, és ha a szolgáltató kekeckedik, akkor elő lehet venni. A lényeg minden ilyen esetben az, hogy a szolgáltató hirtelen készségessé váljon és örömmel vegye elő a hangfelvételét.
-
CarajoEsp
senior tag
Elhiheted, hogy a szolgáltató, ilyennel nem fog kekeckedni. Ha valamilyen oknál fogva nincs is meg a felvétel, szerintem nagyon kicsi az esélye, hogy ne neked adjanak igazat(itt még bőven a szolgáltatóról van szó), hisz ellenkező esetben a felvételek hiánya miatt erősen megdorgálja az NMHH. Magyarán az, hogy nincs meg a felvétel, te pedig állítasz valamit a szolgáltató oldaláról feléd dönti a mérleget.
Ha pedig fel is veszed, nekimész a cégnek és bírósági ügy lesz belőle, mert a cég nem aktivált,tett meg valamit, amit kellett volna és nincs meg a hanganyag, akkor keményen megvágják őket, de te neked aztán abból semmi hasznod nem lesz, max annyi, hogy elmondhatod, hogy a te ügyed miatt büntették meg őket ennyire, meg annyira.
-Battletag: CarajoEsp#1838 -Steam: CarajoEsp -WP7 Gamertag: CarajoEsp1-BF3: HUNGeriEnd
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobil flották
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Prémium félkonfig féláron -- Core i9 3.6(5.2)GHz x 10mag 20szál -- B.E.S.Z.Á.M.Í.T.Á.S
- Samsung Galaxy A41 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PLAYSEAT Challenge + CSL DD Ready2Race Fanatec Bundle
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen