- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
Mivel a Ptk. szerint egyenrangú fél az ügyfél és a cég, ezért ha a cég rögzíti a beszélgetést, akkor semmi kifogása nem lehet a cégnek (!) az ellen, hogy az ügyfél is rögzítse, hiszen egyenrangúak. Ha pedig az ügyintézőnek van a rögzítés ellen kifogása, akkor ezt tisztázza a céggel.
-
luciferc
őstag
De a másik fél, legyen az a cég vagy az ügyintéző tudja, hogy rögzítik a beszélgetést, mivel ők teszik meg. Tehát az ügyintéző annak tudatában dolgozik az adott munkahelyen, hogy az ő beszélgetéseit rögzítik, és én azt ki is kérhetem. Hát most majd én is rögzítem, és nem kell kikérnem. Aki ezt nem akarja, az ne menjen telefonon ügyfélszolgálatra dolgozni.
-
luciferc
őstag
Már bocs, de ahhoz is hozzájárul, hogy én kikérhetem (és kötelező kiadni) a hangfelvételt. Akkor mi a különbség? Esküszöm ezentúl puszta poénból minden beszélgetés felvételét ki fogom kérni, amellett , hogy fel is veszem. Túl gyakran úgysem beszélek ügyfélszolgálatokkal, az a levelezés belefér.
ja, és még annyi, hogy én a céggel állok polgári jogviszonyban, vagyis jogosan tekintem úgy, hogy ha a cégnek joga van rögzíteni, akkor nekem is. A munkavállaló egyeztesse ezt le a munkaadóval.
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
Valóban totál járatlan vagyok a jogban, ezért kérlek add meg azokat a törvényi helyeket, amik szabályozzák, hogy mikor köteles kiadni a szolgáltató a velem készült hangfelvételt (amin ugye én is szerepelek), illetve ami lehetővé teszi, hogy egy polgári jogviszonyban az egyik fél többlet jogosítványokkal rendelkezzen, és ezen többlet jogosítványok a másik fél számára egyértelműen hátrányosak (ugyanis csak hosszas hercehurca után juthat hozzá a szolgáltató hangfelvételéhez). Én elhiszem, hogy a cégek ezt szeretik csinálni, azt is elhiszem, hogy ez a gyakorlatuk, de én mint jogban totál járatlan kérlek, hogy te, mint láthatóan ezeket a jogszabályokat fejből ismerő add meg a megfelelő jogszabályokat, ne csak a levegőbe beszélj mint én.
Egy gyors kérdés pluszban: az adatvédelmi törvény szerint mintha kötelező lenne a kezelt adatokról tájékoztatást adni, ami hangfelvétel esetén magát a hangfelvételt kell jelentse. Akkor miért is tagadhatja meg a felvétel kiadását, ha nincs reklamáció? Vagy nem mond ilyet a törvény?
-
luciferc
őstag
Az én álláspontom az, hogy ha felveszem a beszélgetést és azt eltárolom, akkor azzal nem követek el jogszabálysértést, de ha esetleg mégis (ismétlem, szerintem nem), akkor sem tudja meg senki. Ha nyilvánosságra hozom (akár akarattal, akár felelőtlen tárolással), akkor ott már valóban megsértem a jogait. De ha egyszerűen csak közlöm a szolgáltatóval, miután nem adja ki a felvételt, vagy hazudik a tartalmáról, hogy nekem is fel van véve, az szerintem jogos érdekeim érvényesítése, és ez szerintem megáll a bíróság előtt is, ha a felvétel nélkül nem tudnám igazamat bizonyítani más módon (márpedig ha a cég nem adja ki, akkor ez megáll).
Vagyis nyugodtan rögzítse mindenki a beszélgetéseket viszonossági alapon, szólni sem kell, csak őrizze rendesen, és ha a szolgáltató kekeckedik, akkor elő lehet venni. A lényeg minden ilyen esetben az, hogy a szolgáltató hirtelen készségessé váljon és örömmel vegye elő a hangfelvételét.
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Fűnyíró topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Célegyenesben a Yettel TV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen