Új hozzászólás Aktív témák

  • pseudopanda

    újonc

    válasz mcfly72 #14119 üzenetére

    Sziasztok!

    Köszönök minden jótanácsot amit adtatok.

    Végül megoldódott:
    "Van a szintjelző szívócsövének a végén 1 kis szűrő, ez képes felcsúszni és elzárni a benyát! Tuti ez a leállás baja!"

    Pont ez volt a baj.

    A gyárin nem tud a kis szűrő felcsúszni, az utángyártotton igen. A szívóhatás szépen felszívta a kis kosarat és a műanyag talpa elzárta a csövet.

    Visszakerült a gyári mivel kiderült hogy nincs baja, a műszerfali benzinszintjelző pontatlanságának nem a szintjelző volt az oka, a vadi újjal is ugyanolyan maradt.

    Szerintetek érdemes cserélni a műszerfalon belűl található kis vissszajelzőt?

    Sík terepen tűrhetően mér bár enyhén kileng a mutató, de lejtőn, emelkedőn nagyon kileng a ténylegeshez képest.

    Lehet egyáltalán külön kapni az óracsoportnak ezt a részét?
    Annyira nem rossz egyébbként, csak picit idegesítő, hogy ha fogy akkor nem tudom hogy kb mennyi lehet még benne, inkább nem várom meg a minimumot.

Új hozzászólás Aktív témák