Új hozzászólás Aktív témák

  • peti_s

    addikt

    Na közben beszámolok pár élményről. Gyári Felicia vezérműláncot vettem, pontosan 80 km után újra csörgött vele ugyanúgy a motor, és újra ugyanolyan hangja lett. :D De az első 80 km-en sokkal halkabb lett, és finomabban járt. :D Kicsit gyakori csereperiódusnak tűnik. :D Amúgy, a régi lánc eléggé meg volt nyúlva, mint kiderült a szervizkönyv alapján 75000 km-t ment vele az autó. Most 80 km után az új lánc pontosan ugyanolyan állapotban van, mint a 75000-t ment. :D Ki lettek cserélve a hátsó lengéscsillapítók, Sachs-ra, valamikor úgy érzem jobb lett, valamikor nem. A LED-es ködlámpát, nappali menetfényt a szerelő rosszul kötötte be, már postán van az új, magam fogom beszerelni. A karosszéria munkák után beázik az autó, csomagtartó, egész jobb oldala, arra gondoltam hogy az ajtókra átlátszó szilikont nyomok, talán segít valamit, a gumi a helyén van, mégis beázik.
    Lenne két kérdésem is, az egyik megéri-e teljes alvázvédelmet csináltatni az autón, vagy sem? Mivel a Felicia a sárvédőíveknél, az első sárvédőknél, és a csomagtartónál rohad. A másik kérdésem, hol érdemes felniket venni hozzá téli gumi céljából, gyárit szeretnék. Köszönöm előre is, üdv. peti_s :R

    Illetve egy plusz 1 kérdés, meg lehet-e úgy csinálni ezt a rozsda elleni védelmet, hogy télen is a sós löttyben nyugodtan mehessek, vagy a teljes karosszéria javítás után érdemes lenne egy téli autó beszerzése? Az ígért kép, sajnos még a ködlámpák nélkül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák