Új hozzászólás Aktív témák

  • bringasisti

    Topikgazda

    válasz djtatar #14167 üzenetére

    Van egy módszer amivel pontosan meg lehet állapítani hogy az üzemanyag karburátor vagy a gyújtás a hibás. Én rengetegszer csináltam még az S100 idejében. MINDENKI A SAJÁT SZAKÁLLÁRA. Leveszed a légszűrő tetejét és denaturált szeszt 40 centi magasról a karburátor torokba CSEPEGTETSZ öninditózás közben félgázon. Azért olyan magasról mert ha szar a gyújtás láng csap ki a karburátor torokból és meggyullad a kezedben a denaturált szesz. Azért denszesz mert az teljesen mindegy milyen arányban keveredik a levegővel tökéletesen ég. Ha sikerül beindulnia azt nézd hogy azért áll le esetleg mert nem töltöttél elég denszeszt, vagy más miatt. A valahogy jár a motor a fordulat számláló a motor hektikus forgásával szinkronban mutat változó értékeket. A gyertya hézagot a felére nyugodt a üsd össze a próba idejére, száraz kegyen és ne kormos

    [ Szerkesztve ]

    BENEFON DELTA--------N8

Új hozzászólás Aktív témák