Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Nyert! Én értelmeztem félre a tanultakat.
Újra és újra visszatérő kérdés hogy, lejtmenetben üresben legyen az autó vagy sebességben.
Egyértelműen sebességben kell hagyni az autót, és úgy gurulni - amennyiben a fordulatszám relatíve magas. Ez az úgynevezett "tolóüzem", amikor a motorvezérlés egyszerűen teljesen elveszi az üzemanyagot a motortól, és teljes motorfékkel gurul az autó. Ha a fordulatszám leesik egy bizonyos érték alá (általában 1500 f/perc körül) - vagy bizonyos típusoknál a kuplungpedál megnyomására - az alapjárati keveréket visszaadja a motor, megelőzendő a motor leállását.
Üresben gurulva az alapjárati üzemanyag-mennyiség mindenképpen bekerül a motorba, a fentihez képest teljesen feleslegesen.
Mellesleg valamikor régen a jogosítvány megszerzésekor én még azt tanultam, hogy biztonsági szempontból sem illik üresben gurulni. A sebességben lévő autó esetében ugyanis a gázpedál egy plusz fegyver az esetleg előálló vészhelyzet megoldására.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Üdv srácok! Mi a jó életből tudom megállapítani hogy, 135 vagy 136L a verda?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
válasz Atuska75 #2856 üzenetére
Beülsz az autóba, ha barna a műszerfal, az a 136-s, ha fekete( szürke ) az 135-s. Az évjáratból is lehet következtetni, én még nem láttam 93-nál régebbit 135-sben, és 93-st sem 136-ban. Azért a belsőt írtam elsődlegesen, mert a hűtőmaszkot, hátulra a Skoda jelet szeretik feltenni a 136 tulajok, hogy 135-nek nézzen ki a verdájuk.
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
92 től kezdve párhuzamosan gyártották az injektorosat a karburátorossal. Az 50kW -os tényleg ritka, mint a fehér holló, de én már vezettem. Egész jól húz, de nem érzem sokkal erősebbnek mint a 47kW-os karburátorosat.
Az igazi viszont a 136X az nagyon jól ment. érzésre jobban mint a legerősebb 136 LXi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #2865 üzenetére
A 136x egy gyárilag másképp hangolt verzió, más a gyujtásbeállitás, erősebbek a szeleprugók, másak a fúvókák a karburátorban.
Ha érdekel, pontosabban utánnanézhetek a külömbségnek.
Ami a motor erejét illeti, világis h amiben 42 000km van az jobban fog menni mint amiben 140 000 van.Ha gyengének érzed a gépet, érdemes utánnanézni a gyujtásbeállitásnak, szelepek beállitásának, karburátor finomhangolásának. Végül ha nem hozza meg a kellő eredményt, akkor a nyomásmérés a hengerekben, eredménytől függően motor ill. hengerfej felujitás.
-
Sanyo91
csendes tag
hetvegi munkam csak meg ehez kepzeljetek hozza meg egy konyoktamaszt csak azt elfelejtettem lefenykepezni
[link] -
lepke74
csendes tag
Vasárnap sikerült megcsinálnom a lengéscsillapitót , egyszerűbb volt mint gondoltam. Érdekes ahogy beletettem a távtartó gyűrűt egyből nem kopogott tovább
Arra lenne valami tippetek mitől lehet az ,hogy ha állóhelyben alá
szedem a kormányt nyekereg? ( Menet közben is csinálja csak akkor nem hallani) Valahonnan a kormányoszlop körül jön a hang. Van egy pont ahol mintha egy pirinyót akadna is. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #2870 üzenetére
Szia,
Nekem is volt hasonló gondom, meg kell kenni a fogaslécet a volánműben. A volánmü jobb és bal oldalán a gumiharangot kibiztositani, és megkenni alatta a fogaslécet grafitos zsirral. Vigyázni kell a gumiharang szoritógyürüjére, mert müanyag és könnyen törik. Miután elhúztad a gumit ki kell forditani a kerekeket az ellenkező irányba, mint amelyk oldalon dolgozol. akkor szépen kitolja a fogaslécet, megkened, és egy párszor átforgatod jobbra és balra. Leg jobb ha fel van emelve a kocsi egész eleje, h gumiabroncsok ne kopjanak, sérüljenek az egy helyben történő forgatástól.
-
Sanyo91
csendes tag
attol fugg hogy milyen orat veszel de nekem mechanikus volt itthon es ahoz tenylegesen cso kell de mar van elektronikus is es abba csak egy kabel kell de ahoz termeszetesen meg egy erzekelo is.de ahogy mondtam nekem mechanikus van,de nem is gondoltam hogy azon a motoron annyi kamra van ahova belehet kotni!
es egy kerdes menet kozbe 4bar nyomas y motorba sok-e? alapon 1.5bar?? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #2872 üzenetére
Normáis dolog, 6,5 barra van kalibrálva a túlnyomás szelep az olajpumpán. Szóval ha fel is menne 6,5 barra, akkor sem történhet baj, mert kinyit a szelep és csökken a nyomás.
Az olajnyomás egyedül akkor okoz gondot, amikor alacsony. 0,7 bar alatt, ott már világít a visszajező lámpa.
-
peti_s
addikt
Halihó!
Kisebb problémák vannak. Holnap megy műszakira az autó, erre mától nem ég a jobb első ködfényszóró. Nincs áram az izzónál, az izzó jó. Mivel a ködfényszóró extra, nem kötelező, ha nem ég, akkor bukik az autó? Illetve az egészségügyi doboz júniusban lejárt, abból is újat kéne venni? Köszi előre is. üdv. Peti -
rob210
nagyúr
HA van az autóban ködfényszóró akkor működnie kell.
Előírás ha extra ha nem ami a kocsin van annak működnie kel.
Főleg a világító berendezéseknek.
Az eü. dobozt nem nézik meg legalábbis nekem nem nézték.
Az nem műszaki kérdése hanem, hogy a rendőr ne kérje el.
Szar érzés 30.000.- fizetni egy 2000.- os eü dobozért.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha a két izzót megcseréled úgy is ez a jelenség?
Tudom azt írtad jó az izzó de próbáld ki.Illetve én az izzó kiszedésével és a foglalat megcsiszolgatásával kezdeném.
Utána mérnék rajta egy feszültséget.
Aztán elkezdeném megkeresni, hol van áram és hol nincs.
Ezt nem egy bonyolult dolog megkeresni, hol a hiba, még műszer se kell elég egy próbalámpa.
Szvsz 10 perc alatt feltárható a hiba a legrosszabb esetben is.
A javítása már nem biztos, hogy ilyen gyors.Renault power
-
peti_s
addikt
Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek, feszültség nem volt a ködlámpánál, a biztosítékot akkor mindenképp megnézem most. Még1x köszönöm.
-
FF23
senior tag
És hol 2k?
Mert, bementem itt a gyógyszertárba, és 5 ezerhez közeli összeget mondtak.
Mondom, hogy:
-Csókolom én nem mentőautót akarok venni, hanem csak egy eü. dobozt feltöltetni érvényesre.
-Ennyibe kerül...[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
peti_s
addikt
-
peti_s
addikt
Az autó átment, most délután. Reggel azt mondták, hogy egy gömbcsuklót, egy gumi porvédőt, a fékcsöveket cserélni kell, illetve a motort be kell állítani. Egyébként rendben volt. A motor a szerelő szavával élve ki lett kormozva, ( pontosabban a katalizátor )( nem ment 3500 fölé a fordulatszám ), elvileg vmit állítottak is rajta, ezek amiket mondtak ki is lettek cserélve, de a lamda érték nem akart 1 fölé menni terhelve. 0,969- és 0,999 között mozgott. Végül csak összejött, de a szerelő eléggé lecseszte ezeket a katalizátoros Favoritokat. Jah, és fekete matricát kaptunk, nem sárgát mint korábban. No, és a végére hagytam a ráadást, az NKH emberei Pécsen nagyon rendesek, segítőkészek.
-
Mágus2
Közösségépítő
Gratula. Rá se ránts a szerelőre, Mig ő 3 autót lecserél, a te favoritod még mindig ugyan azt fogja tudni. A te verziód sajnos a fogyasztásra lett kihegyezve, szóval nem egy rakéta, cserébe nem fogyaszt sokat. Ha jól tipelem akkor neked az eco tronic verzio lesz 43 kilowattal. Tény h senki nem ért hozzá. Még az sem aki azt hiszi, ezért aztán mindenki lehúzza, pedig ha rendesen be van állitva, akkor kivisz a világból. Ja és motorfék üzemben már ez sem eszik
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
Na most ez szöget ütött a fejembe.
De én úgy tudom, hogy lambdaszondás szabályozott katalizátoros elsőnek a felícia volt a skoda kínálatában, meg az a pár favorit amit a Lettekhez vagy litvánokhoz gyártottak, pár darab (értsd 1000-2000)
Na most akkor ha nem szabályozott katalizátoros akkor minek is a lambdaszonda?
Én mondjuk még lambdaszondás favoritot nem láttam, persze ez nem zárja ki, hogy van, csak akkor ez érdekesség számomraRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen