Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
Utóbbi, a Favorittal nincsenek gyorsulási versenyes álmaim. Ahova max. jóljöhetne a + lóerő azok az előzések, de a fogyasztás pedig úgy volna jó, ha minél kisebb volna. A kettő nehezen fér meg egymás mellett, ezért próbáltam olyan lehetőségeket keresni, mint pl. a sportlégszűrő ami a fogyasztást nem növeli. Csak mint kiderült azzal sehol sem vagyok, meg tönkretenné a motor összképét.
-
Atuska75
tag
Teljesen át kéne alakítanod a gépet és akkor még mindig ott van a dugattyúk átégése a nagyobb robbanás által keletkező hő miatt. Maga a csiga nem nagy pénz de az összes hozzávaló + az átalakítások miatt annyiba kerül hogy olcsóbb ha veszel egy turbós autót. Katalizátor nélkül le lehet vizsgáztatni és mivel így is fekete matricát kaptál meg úgy is azt kapna még rosszabb besorolásba se kerülsz.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
Hát én a te kocsidban első sorban a katalizátor kivágásával kezdeném a tuningot.
Vennék bele egy gázgyorsító dobot meg egy véget és ennyi hidd el sokat dobna rajta nem is hiszi az ember hogy mennyit.
A turbót meg felejtsd el szétkúrná az egész motort valami kikönyökölne az tuti.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
nekem olyan kerdessem lenne hogy most felicia vasarlason gondolkozok,es hogy melyik tipust ajanljatok???(melyik motor foleg)?
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #2956 üzenetére
Már sokszor elhangzott itt ha visszanézel mindenképp az 1.6 ami meggyőzően mozgatja a kasztnit és nem zabálja le a fejed.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
Igen, és még a fogyasztás is jobb lenne. Ebben gondolkoztunk mi is, de a szerelő azt mondta, hogy ha a forgalmiban az van, hogy katalizátor fajtája: egyéb, akkor ennek élete végéig így kell lennie. Ezt nem értettem, mert tudom, hogy többen kiszerelték a Favoritból a katalizátort, és u.úgy le tudták vizsgáztatni.
szerk: Atuska, az 1.3 MPi motor is tudtommal nagyon megbízható, elpusztíthatatlan szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
devcse
csendes tag
off
üdv mindenkinek,
kérhetek egy összefoglalót a tapasztalt fórumozóktól: favorit küllemét ill teljesítményét hogyan s mivel lehetne fokozni? értem ez alatt pl felícia szervek átültetését...
amiatt érkezett a kérdésem, mert beázás miatt szét kellett bontanom az egész műszerfalat ill belső teret, gondoltam akkor már másképp kellene összeraknom...(konkrét pl rájöttem így őszi estéken, h nem igazán látom a kijelzőket a gyenge megvilágítás miatt, ötlet?)
nos, indulok a bontóba, mit ajánlatok?
köszi,
devcse -
Mágus2
Közösségépítő
Hali.
Minden attól függ, mennyit szánsz rá, és mennyire vagy ügyes, mert azzal sokat meg lehet takaritani.Ha nem akarsz sokat szivni, akkor a legutolsó kiadásu favorit fekerte belsőjét teszed bele.
Kicsit igényesebbek megpróbálkozhatnak a felicia müszerfalával, de ott lesznek nehézségek:
Le kell gyártani a rögzitőfüleit, ellenállás kell a benzinszint mérő és az óra közé, ki kell cserélni a lendkereket feliciásra és a belecsavarozni a fordulatszám jeladót a váltóba, mert a favorit a gyujtótrafóról veszi a fordulat jelet, a felicia meg a lendkerékről. Kormányrúd és kormány is kell, meg ajtókárpit +szőnyeg.Ez csak ami hirtelen eszembe jut, a cshek nagy előszeretettel csinálnak ilyesmit, utánna nézhetek pontosan mi kell hozzá.
Én vettem felicia plüss üléseket, az is feldobta az utasteret, a többit meghagytam a favoritból.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Az mindegy, hogy az új hőgomba melyik csatlakozójára dugom a ventillátor kábelét? Mert semmilyen jelzést nem látok és nem akar beindulni, igaz nem is akart melegedni ebben a hidegben a motor. -
peti_s
addikt
Ezzel teljesen egyet értek. Nekünk kettő izzó ki van égve a műszerfalon, egyáltalán nem feltűnő, este sokkal jobb így, u.úgy szép, jól olvasható, mégsem zavaró, hogy ott világít egy karácsonyfa. Azt azért hozzátenném, hogy a modell frissített Favoritnak van szerintem az egyik legszebb műszerfala, főleg kivilágítva.
-
Atuska75
tag
Jó az ha erősebben világít, mondjuk kicseréled ledre és bekötsz mellé egy potmétert amivel szabályozni tudod a fényerőt. Ilyen poti van pl: a dacia 1310-ben is.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello mindenkinek!
Megérkezett a nyirkos ősz. Elosztó fedeleket, kitakaritani! Gyertyákat megpislogni! Sok kilómétert! -
devcse
csendes tag
kedves fórumozók,
üdv mindenkinek,
köszi a sok feliciás hozzászólást, átgondolom a projektet és biztosan visszatérünk még rá.
ahogy ilyenkor lenni szokott, előjött egy nem vár tprobléma:
90 év végi favimnál kigyulladt a motorvisszajelző lámpa a műszerfalon (sajnos fogalmam sincs, hogyan hívják a hozzáértők). mi lehet a probléma? korábban is előfordult h felvillant, pl mikor sok fékkel ereszkedtem le egy domboldalon, de most folymatosan világít. most is erre gondoltam, megnéztem, és a fékfolyadék a min alatt van. sikerült nagy tempóban átmennem egy vasútin, akkor kicsit kialudt, de azóta már újrakezdte. de gondolom nem ez lenne a megoldás...
köszi,
devcse -
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #2984 üzenetére
Egy értelműen arról töltsd utána de fürgén. A fékpedál nem lett kicsit puhább? Ha igen akkor utántöltés után le is kell légteleníteni, bár az amúgy se árt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
devcse
csendes tag
helló,
igen, a középső felkiáltójeles. a fék pedig épp ellenkezőleg, keményedik, vagyis keményebbnek érzem
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Cseréld le a fékolajat, és próbáld ki, h milyen, az h keményedik a fék, lehet a rásegitő kezdődő hibája is.
Ha levegős akkor félre húz, megnő a pedál útja(később fog), csökken a fékerő.
Az igazat megvallva mindenképpen érdemes légteleniteni, ha meg már ugyis piszkálva lesz, akkor fékolajcsere. Igy egy jó darabig biztos lehetsz a fékben, az nem játék.
Ha továbbra is keményedik akkor a rásegitőt is cserélni kell.(álló motornál nem baj h kemény, de ha beinditod a motort, puhulnia kell)
-
devcse
csendes tag
köszi
de a fék csak tipp volt, persze mindenképp megnézem a 7végén.
de más miatt is világíthat ez a figyelmeztető visszajelző? ill kinek mi a tapasztalata?
köszi -
-
rob210
nagyúr
Ha szivárog a fékfolyadék és keményedik a fékpedál, az a vákum dob hibája.
Átszakadt a membrán és arrafelé ereszti el a fékfolyadékodat a munkahenger.
Remélem nincs igazam, mert az nem olcsó.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell h szivárogjon, a szint csökken a fékbetétek kopásával. Én cseréltem, nekem nem szivárgott, egyszerüen átszakadt a mebrán, ami nem kis melót okoz a vezetőnek, mivel ahelyett h felkeményedett a pedál, visszafelé nyomta a féket a fékrásegitő fékezésnél. Igy mentem vele 100km-t, nem volt élvezet. Az eredeti alkatrész 60euro volt. Azota jobb mint az új, bár a főfékhengert is lecseréltem.
-
devcse
csendes tag
hali,
köszia megindító válaszokat, a tervem a következő: megtöltöm a hétvégén (persze légtelenítem), és meglátom, h milyen gyorsan fogyasztja. akkor fogom látni, h komolyabb e a gond, ha nekiáll zabálni (ha jól értettem).
viszont megint adok munkát nektek: amióta felvetettem, h felicia cuccokkal bővítem a favim, valszinű megharagudott rám. korábban már "krákogott-kerregett" indításkor, mostanában pedig egyszer-kétszer megforgatja magát, aztán se bú, se bá. cseréljek komplett önindítót, bendixet, trafót, ütögessem kalapáccsal??? elég ciki, ahogy tegnap is cserben hagyott (persze én még nem haragszom rá...)
kösz
-
rob210
nagyúr
Ezt a hibát pontosabban is leírhatnád.
Kulcs be indít és 2 forgás után kaput?
Vagy forgat csak nem indul?
HA forgat és nem indul akkor elosztófedél.
HA nem forgat akkor bendix.
HA forgat és 2 fordítás után leáll, akkor akumlátor gyenge.
Ha forgat de kihagy akkor elkopott az önindító fogaskereke.
Szóval itt pontos tüneteket kérünk.Renault power
-
devcse
csendes tag
nos: pár hónapja csinálta, h elfordítottam a kulcsot, és nem indult, hanem mintha fogaskerekek elcsúsztak volna, egyet kerrent, aztán csend. most pedig azt, hogy indít, egyet-kettőt forgat, aztán csend. minhta az akksi lemerült volna, de az akksi bemérve, nincs baja. ilyenkor vagy betol, vagy kicsit vár és hátha elkapja és elindul.
-
Atuska75
tag
Meg kell nézni az önindító állapotát, valószínű elkopott a bronzkefe vagy ami rosszabb (nekem ez volt) zárlatos lett vagy a forgórész vagy az állórész. Ha megütögeted az indítót utána indít? Ha igen akkor csak a kefék koptak el és felakadnak ha nem akkor sajnos zárlatos.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg kell tisztitani a szénkeféket, meg a forgórészen a barázdákat. Nem nagy meló, csak sok türelem kell hozzá, mert ha kihuzod az inditó forgórészét, akkor mind a 4 szénkefe kiugrik a helyéről. Na azokat nehéz visszatenni, amugy tisztitás után jobban teker, persze érdemes megcsiszolni minden érintkezési pontot a bendixen is.
Lehet venni felujitó szettet hozzá. (4 szénkefe, bronz persely, alátét, meg a fogaskerék a rugóval) kb 10euro, bár 40ért lehet venni használt felicia inditó motort, azzal nem lesznek gondjaid.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- 33 280 mAh csak elég lesz
- Külpolitika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Escape from Tarkov
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Lejtőre került a streaming
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen