- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
Új hozzászólás Aktív témák
-
vil59
tag
válasz Frissjogsi #16970 üzenetére
Igen, én már hozzáigazodtam,hogy tavasszal, ősszel átállítom a lépcsőstárcsára ütköző csavart, hogy a hidegindítás első pár percében csak max. 1200/ford. legyen.
Én továbbra is a hidegindító házában lévő tekercsrugó hibájára gondolok.Nagyon feszesen ütközik a végpontra,téli üzemmódban. Emiatt nagyon sokáig tartózkodik a pillangószelep állítócsavarja a lépcsőstárcsa lagmagasabb fokán. Nagy hidegben hiába adok beindulás után ilyenkor egy erősebb gázfröccsöt, ennek a vákumja sem tudja visszarántani a levegőcsappantyút annyira, hogy legalább egy lépcsővel kissebbre akadjon a pill.szelep.Mert, ha lágyabb lenne ez a rugó, akkor máris lecsökkenne ez az irreális pőrgés.
Hát, írtam egy-pár sort erről mostanság,de senki nem reagált.Gondolom nem volt meglátás e témában..
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Futás, futópályák
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Micro Four Thirds
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Assetto Corsa Competizione
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen