- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- macOS PC-re
- ASUS routerek
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy olyan újabb problémám merült fel hogy megemeltem sima 1 oldalas emelővel az autót ( féktisztitóval akartam kicsit lepucolni) és nagy meglepetésemre poénból megforgattam előtte a kereket és képzeljétek az van hogy nem fordul 360-at a kerék mint régen, hanem felénél kb megakad. De nagyon durván. 2 kézzel kell erőből megforgatni ekkor a kereket, hogy átnyomd azon a valamin, majd utána is súrlódik végig a kerék.
Olyan mintha még mindig fogna a fék valahol.
Közbe szerelő megnézte, mondta hogy a betétet is meg a tárcsát is cserélni kéne majd valamikor ( nem SOS), DE erre a fenti jelenségre ő se mondott hírtelen semmit.
Mind2 első keréknél ugyanezt csinálja. Megnéztem a tárcsát meg a betétet is, elvileg szemre nincs közte semmi amiben "megszorulna" a kerék, mégis ez a jelenség. Annyi még hogy a belső betét sokkal jobban el van kopva mint a külső.
Szerintetek mi okozza ezt, merre érdemes elindulni a kereséssel ?
Hálásan köszönöm a választ,
Üdv
KMarco[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen