Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Egyszerü, bemelegited a motrot üzemi hőmérsékletre, meggyőződsz róla, h a szivató kikapcsolt. 4 lépcsős ugyhogy teljesen ki kell, h kapcsiljon. Ha leveszed a levegőszürőt házastol, akkor ha szembe állsz a kocsival a bal oldalon találod a szivatot a karbin, 2 vizcsővel diszitveFelülről látszik a karbi meg a szivató között a fokasléc ami szerint a fokozatok vannak.
mondjuk ha a szivatos alapjáraton szeretnél állitani akkor a 2. fogra kell akasztani. a szivato nélküli alapjárathoz a legkisseb fogra(kikapcsolt állapot,bár magátol is ki kell h kapcsojon ha meleg a motor!.)
ha mondjuk nem kikapcsolt állapotban állitod akkor csak rosszabb lesz.
A keverékcsavart teljesen betekerni, majd 1.5 fordulatot ki(ez attol függ milyen állapotban van a motor 1.5 fordulattal még átmegy a vizsgán, nekem személy szerint 4 fordulatra van kiengedve, bár nekem 280 000km van a szekérben és csupa dombos vidéken járok évente olyan 50 000km-t.vizsgán mindig visszaállitják, ami javit a fogyasztáson, de a menetdinamikának nem nagyon használ ) na, ha a keverék megvan, jön a próbakör. Ki kell próbálni egyenletesen húz e a gép, ha jol megy csak gyenge, akkor még kijjeb tekered, ha fullad teljes terhelésnél (dombra fel 3.ban padlo gáz) akkor vissza felé kell csavarni a keveréket. Ha ez megvan, akkor fényszoró bekapcs, jöhet az alapjáratállitás. addig kell hozzáadni vagy elvenni amig 750en meg nem állapodik a fordulat.
Fontos hogy a probakör után ne állitsd le a motort, hanem azonnal állitsd be az alapjáratot, mert ha kicsit lejjeb hül, megint visszakapcsol a szivato és a beállitás pontatlan lesz, a fényszóró meg azért kell mert terheli az alternátort, a annélkül állitod és bekapcsolod még esni fog az alapjárat.Remélem segitett, ha nem tudod, melyk az alapjárati, keverék csavar akkor küldhetek képet.
Alapfeltétel a hibátlan gyujtásrendszer, tiszta karburátor, ép vákumcsövek, tomitések.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen