Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz 30z.Samu #7654 üzenetére

    A motortérben ha szemből ránézel a karbira a következő látvány fogad.

    A pirossal bekarikázott csavar fogja a szivató bowden borítását, a kékkel jelölt, magát a szivató szálat, ami a szerkezetet mozgatja.

    A két sárga a szivató két végállása, jelenleg a képen a szivató nyitva van, a kar az utastérben teljesen le van nyomva, ha zárni szeretnéd és felhúzod, akkor a másik határolónak ütközve megakad. Ha nem egyenes a drótszál a bowdenben, akkor akad, ez egy igen kényes része a rendszernek, szépen tud rugózni, ha már elhajlott.

    A szivató bowdwn leszereléséhez a két csavart kell megengedni. Miután lekötötted, jól át kell mozgatni a szivató karját, a bowdenbe is fújjál WD-t.

    Összeszerelésnél, arra kell figyelni, h a pirossal jelölt csavart csak érzéssel kell meghúzni, pontosan annyira, h a bowdwn borítását megfogja, de a belső szál mozgását ne akadályozza. ha túl laza,akkor kiesik a foglalat és nem fog elzárni a szivató, ha túl szoros, akkor nem fogod bírni visszatolni a szivatót.

    Kérdés ha van, akkor csak bátran. ;)

Új hozzászólás Aktív témák