-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SeatZola
őstag
Srácok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Vodafone tv ügyben. Van egy régebbi (6 éves) Samsung LED tv-m a hálóban. Ezen szeretne az asszony vodafone tv applikávióval tv-t nézni, mert ott nincs kábelünk (sem koa, sem utp) és nem is szeretném odavezetni. A kérdés: egy Vodafone tv médiabox-on vagy egy Chromecast-en amelyek wifin kapnának netet futna a vodafone tv app? ami wifin kapna netet. Vagy más eszköz kellene?
Rappi
-
Madycsa
tag
"Csodálatos" ez a Vodafone. Átállítottam a fizetést , hogy az ő oldalukon fizetem be ezután és nem a díjneten.(ezt ugye ők erőltetik ránk) Be is fizettem a számlákat. Persze azokat nem lehet ott letölteni, azt írja ki, hogy 1-2 nap múlva nézzek vissza, akkor majd letölthető.Folyamatosan ezt írja.
Erre most kiküldi a díjnetre a számlákat. Ott persze szépen le lehet tölteni.
Ez aztán a "közvetlenebb ügyfélkapcsolat"! -
cocka
veterán
válasz SeatZola #116453 üzenetére
Ezen szeretne az asszony vodafone tv applikávióval tv-t nézni,
Azt jobb, ha elfelejti, ugyanis semmin nem megy csak okostelefonon meg tableten. Természetesen Chromecastra sem lehet kiküldeni a képet.
mert ott nincs kábelünk (sem koa, sem utp) és nem is szeretném odavezetni.
De vodkafon tv box van? Mert azon tudná nézni. Adódik persze a nagy kérdés, hogy nálatok a box vajon a koaxot vagy az UTP-t preferálja. Ha már be lett aktiválva és lefutott a csatornakeresés, akkor megpróbálnám csak UTP-vel ott, ahol elérhető egy szabad netes port és ha az élő adások úgy mennek, akkor elég az UTP. Ha nem, akkor kell neki a koax is, azt viszont csak kábelezéssel tudnád megoldani, így kb. csak műsorvisszanézni tud meg "felvenni" tud.
Mindenesetre az UTP mindenképp kelleni fog és ha az van mint nálunk, hogy nem akarjuk a fél lakáson átvezetni a 10 méteres UTP kábelt, akkor veszel egy Access pointot és átállítod kliens módba, így az csatlakozik a wifiszóró routeredhez és a netet wifin kapja és UTP-n osztja tovább. A box mellé odateszed (konnektor azért legyen, mert eleve a vodkaboxnak is kelleni fog) és akkor elég egy 0.5-1 méteres UTP kábel a box meg az access point közé.
A powerline-t azért nem javaslom, mert ahhoz elosztómentes szabad konnektorok kellenek plusz ha különböző fázisokon vannak a helyiségek, akkor eleve nem is működik.
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Így 2 nap után úgy tűnik nem is Voda hálózat annyira tré, hanem a kihelyezett eszköz. Vodafone Home prémium 500 tól búcsút vettünk a folyamatos akadozás, kimaradás szenvedés miatt (Fekete CB). Jött helyette
Business Office Net 350, immár Hitron HGW vel. Érdekes módon ugyanazon a hálózaton nonstop atomstabil, sebesség is megvan mindig, sőt, 350/30 általában 360/33 körül mozog.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
cof
veterán
válasz SeatZola #116460 üzenetére
Nem egy elegáns megoldás de egy PC/Laptop-ra kötöd a TV-t HDMI-n és ha mázlid van akkor nem fog rinyálni a tv.vodafone.hu weboldal, ezen keresztül akkor mehet a TV-zés ha nagyon muszáj. Egy légegérrel még barátságos is lehet. Nem tudom milyen az oldal felépítése mert felhasználó nélkül nem enged körbenézni az oldalon.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
ztsoft
őstag
Egy újabb megmagyarázhatatlan a Vodafone-tól. A Twitter kliensemben arra figyeltem fel, hogy Vodafone-os tweet is van (jó pár éve nem láttam tőlük semmit). Elsőre nem értettem, majd újra elolvasva csak ennyit mondtam, ezek hülyék.
Megnézve a kliens beállításait, hogy hátha nem is nekem szánták, csak rossz helyre ment, de nem, kizárólag csak ezek jelenek meg nálam, Home, Reply, Inbox, Outbox.
Semmilyen havidíjas szerződésem nincs velük, így igazolni sem tudok semmit, sőt, még a Twitter fiókom létezését sem közöltem velük.
Rákattintva hibát írt a Twitter (valószínűleg, időközben törölték), de egy másik felhasználónak is elküldték, [link] (ajánlom a hozzászólásokat is elolvasni ).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz MadMancs #116458 üzenetére
Szia!
Régebben mintha lett volna itt szó olyanról is, hogy az üzleti előfizetéseknek külön csatornák is vannak fenntartva, nem ugyanazon leterhelt sávokon mennek, amiken a lakossági előfizuk. Ha meg ez igaz, akkor ugye lehet a CB is tudna jól működni ebben a környezetben.
-
#82860288
törölt tag
válasz Intruder2k5 #116467 üzenetére
Üzletire külön vonalak vannak fenntartva, legalábbis nagy cégeknél.
Amikor a beszerzőkkel dolgoztam együtt, akkor 2 külön céggel kellett szerződni, mert folyamatos megbízható internet kellett és ha az egyik lehalt, akkor kellett a másik tartalék, hogy ne legyen gáz.
Nem tudom technikailag hogy működik, de teljesen más hálózaton mennek, mint a lakossági ügyfelek, külön ki vannak kábelezve.
Kérdés, hogy ezt KisBéla esetén hogy oldják meg, aki lakossági háztartásban fizet elő. Aztán lehet erre az a megoldás, hogy 1 kapcsolót átbillentenek valahol a központban és már működik is stabilabban. -
veterán
válasz Intruder2k5 #116469 üzenetére
Biztos hogy nem húznak külön drótot, nekünk is a lakossági vonalon jött.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Williamgrant #116470 üzenetére
Nem húznak külön drótot, ezt nem is mondtam, csak más frekvenciákat használnak az üzleti előfizetéshez, azok korántsem olyan zsúfoltak, így stabilabban megvan a sebesség, magasabb prioritást kapnak, nincs folyamatos csatornaváltás, stb. [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz ztsoft #116463 üzenetére
Alaposabban átolvasva, röhejes az egész. Az milyen email-cím, ami http-vel kezdődik? És az milyen szó, hogy „számlaleigazolás”? Nem beszélve arról a weboldalra mutató linkről, ami az állítólagos „Kockázatkezelési csoport” elérhetősége…
Szóval nyilvánvaló phishing. És azért kaptad, mert még azt sem tudják, ki az, aki tényleg a Vodánál van, csak vaktában lövöldöznek. Ha 100-ból 1 elhiszi, már jól járnak.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
LouiS22
veterán
válasz nihill #116476 üzenetére
hívd fel őket, jobb ötletem nincs. De megnyugtatásul: én ebben a percben fizettem be, megjött a levonásról az értesítés, és nekem is fizetetlen. Viszont azt is látom, hogy lenne 12 napom befizetni. Ha a jövő héten is fizetetlen lenne, akkor aggódnék a helyedben, egyébként nem. Nyilván valahol valaki manuálisan csekkolja azért, hogy mi történt, ez meg időbe telik.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
veterán
válasz Intruder2k5 #116471 üzenetére
A Stevenek írt válaszod erősítettem meg, láttam mit írtál. Nálunk volt lassulás és be nem jelentett kiesés is. Persze egy maintenence tervezett, egy error meg nem. Nem éltük meg különlegesnek a szolgáltatást, ha az ár nem számít különlegesnek.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
LouiS22
veterán
válasz nihill #116476 üzenetére
És most megnéztem a visszaigazoló mailt: abban is ott van - a tranzakció azonosítója mellett - hogy a pénzintézet visszaigazolása alapján sikeres volt a fizetés. Innentől kezdve nincs miért aggódni.
Illetve: [link] - Mennyi a könyvelési idő az egyes befizetési módoknál?Banki átutalás: 2-5 munkanap
Online bankkártyás befizetés: 2-5 munkanap
Csoportos beszedési megbízás: max. 8 munkanap
Díjnet: 3-6 munkanap
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
nihill
őstag
válasz LouiS22 #116477 üzenetére
Ok köszi az infót, akkor a jövő hétig várok ezzel.
Mindenesetre bőven lenne mit tanulniuk internetes fizetés terén a díjnettől.
Egyébként közben megírtam nekik emailben az ügyet, persze nem meglepő eredménnyel:
(jelenleg már 5-ödször nyomom meg az "újra elküldöm" gombot, ugyan ezzel a válasszal)
Ez ám az ügyfélkommunikáció, panaszkezelés -
nihill
őstag
válasz LouiS22 #116479 üzenetére
Tehát a bank tranzakciós azonosítóval együtt visszaigazolja nekik a sikeres fizetést, és utána még kell 5 nap marinéninek, hogy átvezesse az excelében? Ha nekem vissza tudják igazolni akkor a saját rendszerükben meg nem tudják fizetettre tenni?
Nem problémázni akarok, de egy ilyen IT fizetési rendszer már 10 éve is ciki volt szerintem. -
LouiS22
veterán
válasz nihill #116481 üzenetére
Nem értek a számlázáshoz, sem a könyveléshez, de azt tudom, hogy a kontrolling ezen a területen elengedhetetlen. És ne felejtsd el, hogy nem csak te fizetsz számlát, hanem rajtad kívül még párszázezer előfizető
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
nihill
őstag
azóta sem megy egyébként, ugyan ezt írja huszadjára is
mindegy, majd a jövő héten ránézek, azért fogok tudni aludni emiatt#116483 LouiS22
Oké de pl. a díjnet valahogy mégis megugrotta ezt a szintet, a kezdetektől.
Vagy a kötelező biztosításomat is ugyan így neten fizettem nemrég, ott sem maradt kinn a visszaigazolás után a fizetés gomb, pláne nem másnap is. Vagy akármelyik webshop online fizetése.
Igazából az utóbbi akárhány évből nem is tudnék erre más példát mondani a vodán kívül.[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz kezo0 #116475 üzenetére
Eszem ágában sem volt, hogy reagáljak rá. Csak azért tettem ide, hogy lássátok, más fronton is támadnak a hülyeségükkel.
Ismét átfutva a linken lévő tweet hozzászólásait, ezek szerint többen is megkapták. Kedves *Beus valamit nagyon félre nyomott.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
LouiS22
veterán
válasz nihill #116484 üzenetére
Értem és mielőtt valaki leírná: nem, nem védem őket és pláne nem dolgozom ott. Választ adtam a kérdésedre, ennyi De leírták, hogy az átfutás/feldolgozás ennyi és ennyi nap.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
lm83
őstag
Sziasztok,
Itt nálunk, bp. Déli pu., vérmező környéke. Kb fél órája megállt minden. Tévén nincs jel, internet sincs.
Hogy tudom nézni, hogy nálunk van a hiba, vagy a másik oldalon? -
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Amennyiben felhívod a 1270-et és megnyomod a hiba menüpontot ügyfélszám megadása után bemondja az automata ha a kimaradás nagyobb területet érint.
Ha nem működik-e a lépcsőház világítás vagy a lift akkor a társasház villanyórája alatt lekapcsolt a biztosíték ezért nem kap áramot az erősítő.[ Szerkesztve ]
-
lm83
őstag
válasz kabelmania27 #116488 üzenetére
Köszönöm. Felhívtam, aztán mondja, hogy a, telenoros,telefon számom alapján beazonosítottak, valóban valami hiba van.
-
eris94
tag
Sziasztok!
Tavaly nyáron újraindulgatós probléma miatt cseréltek fehér CB-t egy feketére. Azóta mondhatni tökéletesen ment, de most erre ez is újraindult random, a szokásos "Cable Modem Reboot - due to power reset" log bejegyzéssel. A modem értékek nekem ránézésre jónak tűnnek.
Komolyan, lehetséges, hogy 1 évet se bírt ennek a tápja? Nem lehet valami jól működő, saját tápegységet használni az övék helyett? -
cocka
veterán
válasz Intruder2k5 #116491 üzenetére
a feszültség és a polaritás legyen azonos, + a táp által adott maximális áram is legalább annyi legyen
Általában nem ezekkel szokott gond lenni, hanem azzal, hogy speciális átmérőket alkalmaznak. Az üreges dugó külső és belső átmérője is számít. Azért az elég szívás lehet, ha minden klappol, amit írtál, csak éppen bedugni nem tudja, mert nem megy bele a foglalatba.
Utolsó infóim szerint elvileg 4.75 × 1.75 mm a jó méret. De lehet hogy minden modemnél különböző. A lényeg, egyszerűen baromi jó megvilágítás mellett akár nagyítóval, leméred a régi táp dugóját.
-
-
makos0078
tag
válasz makos0078 #116288 üzenetére
Egyik este pont elkaptam ezt a szokásos 1 perces "adásszünetet". Fehér CB, wifi: megáll a YT videó, böngészőt se lehet frissíteni vagy új oldalt betölteni, csak áll, mintha töltené az oldalt. Wifi se megy szét. Majdnem pontosan 1 perc, és magától helyreáll minden. A böngésző se írja ki, hogy nincs net. Most gyorsan bementem a modem oldalára, és ezt láttam, de volt több hasonló is. Valakinek ötlet? Ügyfélszolgálat tud-e erre valami értelmeset mondani?
(Készülök új tv boxot kérni, a tévé adás vajon mennyi időre fog lehalni ilyenkor..?)
-
cocka
veterán
válasz Intruder2k5 #116494 üzenetére
De én nem is arra gondoltam, hogy egy fizikailag nem passzolót akar beleerőltetni, hanem arra, hogy egyszerűen nem kap olyat, aminek olyan a vége, max. univerzálisban, ami meg drágább. Nekem is univerzálissal lett megoldva, amikor az általuk adott kb. 3. táp is ugyanúgy tönkrement. Ez meg azóta is megy.
De ez pont olyan, hogy én is külön rendeltem, mert az átlagkészletek nem tartalmazzák. Természetesen már nem kapható:
Ez meg itt a vodkafon tv boxhoz jó, ez még kapható:
-
ledgeri
nagyúr
Épp én is megérkeztem a dijnet miatt, végigolvastam a havi hsz-eket, mondom megnézem, hogy mi is áll a fiókban ha már van, erre:
Bodottá..#116497 Intruder2k5 Conrad, szóval a lapon a manual-ban, ha az elég...
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 5. generációs iPad Air M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest