- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- Microsoft Word topic
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prérifarkas
csendes tag
Friss Díjnetről átváltósként (miután befenyegettek a királyi póstával), a számlarészletező letöltésénél normális hogy a keltezéstől számított 7 nap után is 1-2 nap múlva lesz letölthető a PDF? Hozomra ugyanis nem szokásom fizetni, főleg úgy hogy kicsit drágult, márpedig jövő héten muszáj lesz. Vagy fogadjam el, hogy főnökfia Pistike "programoz" náluk készpénzért, azért ilyen? A papíralapú ügyfeleket érintő változásról persze jött mail, mivel nem érint. Vicc!
Unfortunately I'm not your service desk! Nice try, however...
-
LouiS22
veterán
válasz Prérifarkas #116701 üzenetére
Ha a számla összegéről úgy gondoltad, hogy nem stimmel, akkor eddig is az volt a metódus, hogy befizetted, majd reklamáltál és ha igazad volt, akkor utólag jóváírták.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cocka
veterán
válasz cigam #116698 üzenetére
Ez bizony lehet, hogy így van.
Nem.
1. Nekem kiküldték, természetesen nem igényeltem. Jött.
2. Nem kellett beaktiválni. (nem tudom mit takar egyáltalán az aktiválás, mivel azonnal működött első perctől)
3. Ha csak az ethernetre dugtam, akkor óbégatott, hogy nincs koax, nem találhatóak csatornák. Élő adásoknál fekete kép.
4. Egyik napról a másikra koax nélkül egyszercsak van élő adásos kép. -
vigyory71
tag
válasz cocka #116703 üzenetére
Akkor az lesz a titok nyitja, hogy én kértem.
kértem, jött, aktiválni kellett, és nekem LAN kábel nélkül sivalkodott, hogy amíg azt nem kap, addig egy lépést se! 😁
Viccet félretéve, tényleg nem tudom, hogy ezt hogyan nem tudják előfizetői helyhez kapcsolni, hogy az adott előfizetőnél ilyen, vagy olyan konfig kell-e ehhez a szerencsétlen dobozkához. Vagy tudják, csak esetleg egységsugarú ügyintéző kapja a kezei közé, és nem sikerül eltalálnia, mit is kell tennie vele. Nem tudom.
Aktiválni azért kell (1270 hívásával) mert van egy azonosítója az alján, amit meg kell adni az ügyfélszolgálaton telefonon keresztül, ők klimpírozzák valami rendszerben, és utána elindul a box. Jól, vagy nem jól…[ Szerkesztve ]
-
norbertoth
senior tag
válasz Prérifarkas #116701 üzenetére
Ne is idegelj, másodikán fizettem be, 13-án is ezt írta, majd 14-én vált elérhetővé nekem
[ Szerkesztve ]
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
simkoG
csendes tag
Sziasztok! Vodafone TV (böngészős verzió)esetén találkoztatok már a
error_WF004
hibakóddal? Semmit nem lehet ilyenkor csináni. Néha segít a süti törlés, de utoljára már az sem. [kép]www.simko.me | poco f4 gt
-
Toth_Jani
őstag
válasz norbertoth #116705 üzenetére
Én 21.-én fizetem be csoportossal, mert 84 forintba nem fogok belerokkanni.
Általában 15-16 körül lesz elérhető a számla, ha nagy disznóságot tapasztalnék akkor azonnal letiltanám a csoportos beszedést.
Persze a hibás összeg már 2.-án látszik az ügyfélprofilban. -
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116704 üzenetére
Az még eszembe jutott, természetesen mindenkihez szól a kérdés, hogy:
A fene nagy koaxra visszállás közepette a műsorvisszanézőnél is megoldották az akadásmentes lejátszást? Mert ha ott továbbra is fennáll ez a hiba, akkor a hálózat egyszerűen nem bírja.
Nálam most csak néha állt meg az ethernetes élő adás, viszont átkapcsolásnál volt ilyen másodpercekig fekete kép, mintha "belefagyott volna" az átkapcsolásba.
Meg volt még a megszakadt a kapcsolat a kiszolgálóval duma, ami hirtelen hiteltelenné válik, amikor átkapcsolok és ugyanoda vissza, amelyik csatorna ezt kiírta.
Azért valljuk be az se semmi, hogy vodkaboxon egy kb. 2-2.5 órás tévézés forgalma majdnem 5 giga. Kérdés persze, hogy ha pl. 100 ember néz valamit egy időben, akkor az 500 giga forgalom? Bár a kiszolgálás stabilitásánál úgy sem a forgalmazott mennyiség a lényeg, az csak egy közvetett mutató. Egyébként a feltöltés alig több, mint 100 mega volt a box forgalmánál. Van a routerben traffic monitor.
Aktiválni azért kell (1270 hívásával) mert van egy azonosítója az alján, amit meg kell adni az ügyfélszolgálaton telefonon keresztül,
Na ja, de ezek szerint csak akkor kell aktiválni, ha kéred. Mert én egyetlen egyszer sem hívtam semmilyen ügyben a vtv box miatt a 1270-et. Illetve arra emlékszem, hogy még a box megérkezése előtt beléptem a myvodkafonba és a régi boxosoknak volt olyan opció, hogy aktiválhatták a név/jelszó párosukkal történő belépést a tv.vodafone.hu-ra, azt aktiváltam. De ez még jóval azelőtt volt, hogy a vtv boxuk megérkezett.
Hogy aztán a tv.vodafone.hu név/jelszó aktiváláshoz van-e köze a box aktiválásának azt nem tudom. Lehet innen fúj a szél.
-
kezo0
addikt
Édesanyám korábban papír alapú számlákat kapott, postai úton, de pár hónapja átállítottuk e-számlára a számlázás módját, így azóta a My Vodafone-fiókjába kapja meg a számláit. Jön mindig az értesítő mail, hogy elkészült az aktuális számla, és megtekinthető a My Vodafone-fiókban – ahol aztán persze még napokig nem tekinthető meg.
Az utolsó számla viszont már az értesítő mailhez csatolva is megérkezett, titkosított zipbe csomagolva, a jelszó pedig külön, sms-ben jött meg hozzá. Ez tehát azt jelenti, hogy – amennyiben így marad – nem kell többé arra várni, hogy a számla végre megnézhető legyen a My Vodafone-fiókjában, ill. le lehessen azt onnan tölteni.
A fizetés ezer éve csoportos beszedéssel történikÉn eddig a Díjnetre kaptam a számlákat, és ugye értesítettek, hogy ez a lehetőség megszűnik. A napokban más ügyben telefonáltam a 1270-re, de mellékesen ezt is szóba hoztam az ügyintézőnek, aki előzékenyen felajánlotta, hogy átállítja nekem a számlázás módját, hogy ezentúl a My Vodafone-fiókba kapjam a számláimat. Csoportos beszedéssel fizetek, ehhez nem kell nyúlni.
Miért írtam ezt le ilyen hosszan? Hát csak azért, mert akkor most ugye pont ugyanazok lettek a számlázási beállításaim, mint anyámnak – gondolhatnák a naív ügyfelek!
Ehhez képest mutatom, mi látható a My Vodafone-fiókjainkban (balra anyámé, jobbra az enyém):
Akkor most hogy van ez? Miért a kétféle elnevezés? Van/lesz valami különbség a kettő között?
Mellesleg e pillanatban már mindkettőnk fiókjában látható a következő számla összege, de még egyikünk fiókjából sem tölthető le a részletes számla, és értesítő mailt sem kaptunk még róla…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
mlinus
őstag
sziasztok, FTTH területen milyen ONT-t ad a vodafone?
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116708 üzenetére
cocka
Ez tényleg jó kérdés, hogy kinek kell aktiváltatni, és kinek nem, egyáltalán miért kell valakinek, és miért nem kell másnak? Miért nem egységes, egyértelmű ez a lépés a Vodánál?
De érdekes, hogy annak ellenére, hogy nekem aktiváltatni kellett, mégis IP TV üzemmódban aktiválták, és így ment egy 1,5 hónapig. Én azt hittem ez a normális üzemmódja, amíg el nem kezdett bosszantani ugyanazokkal a jelenségekkel, mint nálad. Csatornaváltáskor véletlenszerűen a "Megszakadt a kapcsolat..." kezdetű hibaüzenetek, majd továbblépve, visszakapcsolva mégis ment. Az egyre gyakoribbá váló adás akadások, lassú csatornaváltások befagyott csatornaváltások fekete képernyővel, stb. Itt kezdtem el gyanakodni, hogy ez nem biztos hogy feature, ez inkább bug
Itt a fórumon kaptam a tippet, hogy nézzem meg koax, vagy IP TV. Megnéztem, és hát ez biza IP TV. A szerelő is ezzel az infóval hívta fel a titkos telefonszámot, hogy ez itt IP TV módban megy, ahol egyből meg tudták oldani.
Megjegyzem, amikor az ügyfélszolgálatos kishölggyel beszéltem tegnapelőtt, akkor ő kérte, hogy olvassam be neki a csatorna infó menüből amit a képernyőn látok, de én ott csak a csatorna átviteli sebességét láttam (x kb/s), és ő itt teljesen el is veszett, hogy ez miért van, ez mi, ott nem ennek kell lennie stb... (gondolom jó hülyének gondolt, hogy nem látom amit ő szeretne) .
A szerelő viszont egyből mondta is, hogy persze, mert IP TV módban az adott csatorna LAN átviteli sebessége van, koaxos módban pedig a csatorna frekvenciája, meg persze egy halom egyéb adat róla.
Az ügyfélszolgálatos kishölgynek valószínűleg fogalma sem volt róla, miért látok én mást, mint amit ő gondol. Pedig ha valakinek, akkor neki tudnia kellett volna. Ha ezt az egyszerű dolgot tudta volna, ismerte volna, hogy a két mód között ez IS különbség, akkor pikk-pakk átállítja, megspórol egy szerelő kiküldést, nekem nyert volna bő fél napot ezzel. A szerelő csak mosolygott és legyintett, amikor rákérdeztem, hogy ezt az üfsz miért nem tudta megoldani előző nap? Mondjuk legalább nem szidta a kolleginát. Plusz egy jó pont a srácnak.
Az már egy újabb kérdés, hogy ha IP TV módban ennyire gyatra, akkor szerintem jó darabig nem mozdulunk el erről a szintről, ez még egy ideig koaxon lesz csak stabil.Egyébként csak még egy kérdés... Ha IP TV módban ment, akkor az én rendelkezésre álló csatorna kapacitásomat "ette", vagy van erre elkülönítve valami alternatív csatornája a Vodának ilyen esetekre? Vagyis a kérdésem konkrétan az, hogy külön kapcsolat van-e erre, vagy az előfizető internet csatornájából harapnak ki egy darabot ilyenkor? Bevallom nem tűnt fel, hogy szűkebb lenne az internet sebességem, vagy bármim emiatt... csak kérdezem, technikai szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
PPeti1986
tag
Sziasztok,
KAON - PG2141N típusú routernél valahogy ki lehet kapcsolni a WPS funkciót? Valamiért egy dedikált WPS-es SSID-t sugároz a Vodafone router.
Bridge módba használom jelenleg egy TP-Link AX50-es routerrel. -
anglergab
addikt
válasz vigyory71 #116714 üzenetére
Sokan meg épp IP TV módot szeretnének a DVB-C helyett.
Másnál az IP TV mód tökéletes (vagy az vagy az lenne, ha lenne nekik), ne általánosíts az eseted alapján. Sok oka lehet, hogy nálad éppen miért volt rossz. Maga a technológia/megoldás nem rossz.
Olyan is volt itt a topikban, hogy a DVB-C-vel volt probléma/zavar, ugyanakkor az IP TV (ugyanazon a koaxon) tökéletes volt/lett volna.
Amúgy a Műsorvisszanéző, Újrakezdő, Felvételek stb. mindenkinél IP alapú.
Az IP TV forgalom OTT (Over-The-Top) megy a többi netes forgalom mellett, de nem csökkenti a netes sebességed. Olyasmi, mint ami a Wi-Free-nél volt.[ Szerkesztve ]
-
Storms
őstag
üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet igényleni a Vodafonenál a CH7465VF modemet/routert? 500-as netem van a régebbi CB-vel.ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
Masato
tag
válasz anglergab #116718 üzenetére
Sokan meg épp IP TV módot szeretnének a DVB-C helyett.
Ha átváltanak IPTV-re, azonnal lemondom a szolgáltatást. Ótvar képminőség a DVB-C-hez képest. DVB-nél nincs pufferelés, csomagvesztés stb., teljesen független a nettől, ezáltal ezerszer megbízhatóbb.
Én értem, hogy az IPTV praktikus, de ebben a formában egy gagyi, megbízhatatlan, gyenge képminőségű szolgáltatás. Oda való, amire kitalálták: a mobilképernyőre.
-
Masato
tag
válasz anglergab #116725 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok. Ahogyan viszi, az a nagyon nem mindegy. Az IPTV csomagalapú, a DVB meg nem, így utóbbi nem áll meg semmilyen hálózatterheltségi, router stb. probléma miatt. Az átviteli láncban lehet jelszint gond, az IP-t viszont normál működési körülmények között könnyen produkál hibát (gondolok itt olyasmire, hogy este meg-megáll az adás, mert egyszerre sokan nézik).
Amit meg írtam, hogy jelenlegi állapotában a Vodkafon IPTV-je szupergagyi. A hordozhatóságát kivéve minden paraméterében gyengébb, mint a jól bevált DVB-C.
-
cocka
veterán
válasz Masato #116726 üzenetére
a DVB meg nem, így utóbbi nem áll meg semmilyen hálózatterheltségi, router stb. probléma miatt.
Így bizony! Csomószor volt olyan, hogy se net, se telefon, de a TV adás ment. Ha már a TV adás sem ment, akkor net se volt meg telefon se.
Szóval újabb tétel a mit veszünk el még az ügyfelektől című listán:
Ha a jövőben átállnak erre végleg, ha elmegy a net, TV adás sem lesz. BIZTOSAN nem.
-
kezo0
addikt
Tud erre valaki valami okosat?
[link]Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
p0cZok
újonc
válasz anglergab #116718 üzenetére
+1 az iptv/OTT üzemmódnak.
Nekem 2 VTV box van, az egyiket szeretném (vissza) beállítatni, hogy OTT-vel menjen. (Még mindig nem szeretnék koax kábelt húzgálni.)Érdemes lehet iderángatni egy szerelőt, hogy aztán csak telefonáljon egyet?
Vagy kérjem a településkód törlését az ügyfélszolgálaton, hátha az segít visszabillenteni OTT-re? (már-már én érzem magam kellemetlenül megmagyarázni az ügyfélszolgálatnak, hogy miért akarok én ilyet :/ ) -
kezo0
addikt
válasz p0cZok #116729 üzenetére
Szerintem ez nem kívánságműsor. Ha nálad koaxon kell mennie az élő adásnak, akkor nincs olyan, hogy te kéred, hogy tegyék át az egyik boxodat OTT-re. Szóval kíváncsian várom, sikerül-e elintézned.
#116730 Louis22: inkább beírok ide öt hosszú hsz-t, mint egyszer hívjam a 1270-et... Ez nem egy olyan probléma, amire azonnali megoldást kell találni, inkább csak az érdekelne, hogy másoknál mi jelenik meg a számlázás módjánál, és találjuk ki együtt, mi lehet a különbség a kétféle beállítás között - már ha van különbség. Ilyenekre van ez a felület. Különben a hozzászólások nagy részéhez oda lehetne írni, hogy "felhívni őket és megkérdezni?".
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
LouiS22
veterán
válasz kezo0 #116731 üzenetére
Én arra próbáltam célozni, hogy lehetünk itt mi nagyon okosak és találgathatunk, de az ilyen-olyan belső rendszerüket nekik kell(ene) ismerni és a beállításokra ők tudnak érdemi választ adni.
A vége meg úgyis az lesz, hogy a számlát be fogod fizetni, akármi is van odaírva
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Hanzika
csendes tag
Sziasztok!
Az összefoglalóban olvastam, hogy a voda tv box távirányítójára felprogramozható a TV is.
Most még a régi, UPC-s időkből való box és távirányító van, de lassan le kell cserélnem.
A TV bekapcsolásához a gombot 2-3 másodpercig nyomni kell, nem elég csak megnyomni. Van tapasztalatotok, ez az új távirányítóval is megoldható?
Valamint a TV nem ugrik a legutóbb használt forrásra (HDMI), azt minden bekapcsolásnál ki kell választani. Ez a régi UPC-s távirányítóval szintén megy. A mostani voda tud ilyet? (a TV-n forrás kiválasztása) -
Ferenc874
csendes tag
Hello!
Valaki tudja esetleg, hogy egy 4 hónapja kötött előfizetés (TV HD Plus + Internet XL, 12 hónapos határozott idővel) felmondása mennyibe kerülne? Jobban megéri fizetni és mellé beköttetni a Telekom netet?[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Költözés miatt a DIGI szolgáltatásom nem tudom tovább költöztetni, mert az új helyen nem szolgáltatnak.
A Telekom és a Vodafone mellett viszont a Flip jelen van. Megéri az 2-3ezer Ft. előnyét, vagy inkább maradjak szerintetek a nagyok közül valamelyiknél? A 250mbit/sec internet az, amit kicsit szűkösnek érzek egyedül...
Köszönöm előre is...
-
LouiS22
veterán
válasz Ferenc874 #116734 üzenetére
A szerződésedben le van írva az összefoglaló 5. oldalán, de ide is másolom:
Ha viszont anélkül mondja fel az ilyen szerződését, hogy egyébként erre a Szolgáltató okot adott volna,
vagy szerződésszegése miatt a Szolgáltató mondja fel a szerződését, akkor az eszközkedvezményen túl a Szolgáltató valamennyi
igénybe vett kedvezményt követelheti, amely esetben a megfizetendő kedvezmény összegét a Szolgáltató a szolgáltatásnyújtás
megkezdésétől az Előfizetői Szerződés megszűnéséig jogosult felszámítani.Vagyis kb listaárat szorozd meg nyolccal, azaz legalább 70 ezer forintot kell egy összegben kifizetni. A pontos összeget az üfsz biztosan ki tudja számolni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
dareee
tag
Sziasztok!
Holnap be kéne vinni a vodafone router és vodafonetv boxot, mivel megszűnik a szolgáltatás. Én nem tudok bemenni, van a vodafonenak meghatalmazása, mert csak cégest találtam a neten? Vagy jó az általános, egyszerű?Intel Core i5-10400F, Kingston 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz, GeForce GTX 1650 Super, Samsung 860 EVO
-
Topikgazda
-
Kiratheonly
tag
Sziasztok!
A szüleimnél bekötötték ez a csodálatos internetszolgáltatást a Vodá-tól, mert végre értelmes sebességet tudtak nyújtani az utcánkban, Szolnokon. Azonban van egy kis problémánk, úgy egy fél évig jól is működött, de 2 hónapja folyamatosan szakadozik, timeout error-ral szállnak el oldalak, egy stream nézése is nyögvenyelős, online oktatásról nem is beszélve.
Az alap hálózat 2 TV-t és 1 modem-et foglal magába, a modem a -7,5dB-re van csatlakoztatva egy 6db-s csillapítóval:Jelenleg ilyen értékeket produkál:
Ezek jónak számítanak? Sajnos ha csillapítás nélkül rakjuk át a -4dB-sre, akkor eléggé szakadozik az értékek valamivel magasabbak a downstreamnél 5-6, az upstream-nél viszont olyan 36-38-ra csökken.
The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
-
Gyuri27
félisten
válasz Kiratheonly #116742 üzenetére
Azt nézd meg, hogy ami a modemhez megy (amin a net megy) az ugyanaz a fajta kábel-e mint ami a tv-é.
Ha igen és kétszeres árnyékolású akkor szar van a palacsintába.
Mert a netnek háromszoros szigetelés kell. Mert ha nem elég az árnyékolás akkor "zajos", "gerjed" és emiatt szakadozik. Annó az mm-be vettem megfelelő kábelt (a hivatalos nevét ne kérdezd, 10 éve volt). Persze a vodás frodó is visszajöhet és ha szar kábelt kötött be akkor cserélje ki.
[link]Amd - Radeon - Ryzen
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Kiratheonly #116742 üzenetére
Üdv!
Értékek jónak tűnnek, rendben van a bekötés, csillapító nélkül nem kellene akadni az oldalaknak.
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Kiratheonly #116742 üzenetére
Ennél az osztónál az alacsonyabb csillapítású kimenetbe kell kötni a modemet.
Akkor sem javul a helyzet ha a modemet átkötöd a -4dB-s kimenetre és a csillapító bent marad?[ Szerkesztve ]
-
Kiratheonly
tag
válasz kabelmania27 #116745 üzenetére
Igen, próbáltuk.. sajnos csak rontott az amúgy sem túl élvezhető kapcsolaton. IPv4-en vagyunk, már régóta ezt már kizártam. Illetve még egy fontos dolog, amikor modem üzemmódba váltjuk ezt a fekete csodát, akkor 1 napig műdödik megfelelően a routerrel, utána elkezd szakadozni akkor is, ha már hetek óta stabilan működött az eszköz. A kábelt még nem ellenőriztem, hogy milyen árnyékolású, de hamarosan megteszem.
The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Kiratheonly #116746 üzenetére
Amennyiben a Vodafone technikus hozta a kábeleket rendben van az árnyékolás.
Modem áramtalanítás után javul a helyzet vagy ugyanúgy akadnak az oldalak? -
Floyd80
addikt
Sziasztok, az e-pack kedvezményt kukázták? Az eddigi 8907 Ft-os havi díjam most 9769 lett, az hogy? Időben kifizettem az előző havit, a számla kelte napján. Számlát még nem látom, csak az összeget.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest