- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology routerek
- Bittorrent topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Ubuntu Linux
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ates2
senior tag
hűség idő alatt is emelhetnek valamit?
most mintha 200 ft-tal lenne több a számlám mint amúgy kéne lennie... -
Ledi
aktív tag
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
Akkor Te még nem futottál bele a rendszeresen megakadó felvétellel.
Nálam már 3. alkalommal fordul elő zsinórban, hogy elindítok egy felvételt, megy néhány percig, majd megáll. Régen ilyenkor elég volt visszaugrani 10 mp-t, majd ment tovább.
Most már csak áramtalanítás oldja meg a problémát. Ilyenkor meg több (legutóbb 9!)percet előreugrik. Visszatekerem nagy nehezem, mert újra kifagy és mire folytatom kezdődik előről. -
LouiS22
veterán
válasz ates2 #116603 üzenetére
Évi egy alkalommal az inflációt követő emelés lehet.
ÁSZF:
7.2.2.Felek Előfizetői Szerződésben rögzített, közös megegyezésen alapuló, jövőre szóló
kétoldalú szerződésmódosításaAmennyiben az Előfizető az Előfizetői Szerződésében ehhez kifejezetten, az Előfizetői Szerződés megkötésével, mint tevőleges magatartással hozzájárult, akkor ha a Központi Statisztikai Hivatal által közzétett adatok alapján az éves fogyasztói árindex (infláció) 1 %-ot elérő, vagy azt meghaladó mértékű növekedése következik be a megelőző tárgyévhez képest, abban az esetben az Előfizető Előfizetői Szerződésében meghatározott díjak - ideértve az ÁSZF 2. számú mellékletében meghatározott díjakat is - naptári évenként legfeljebb egy alkalommal, a fogyasztói árindex növekedésével arányban automatikusan módosításra kerülnek akként, hogy a díjváltozás mértéke megegyezik az éves fogyasztói árindex változásának mértékével.
Fenti esetben a díjak Szolgáltató erről szóló értesítésével, az értesítésben meghatározott mértékben és időponttal módosulnak.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
vigyory71
tag
válasz cigam #116600 üzenetére
A műsor infó is jól jönne néha, de az EPG sem lenne hátrány, ha valami egyszerű gombbal elérhető lenne.
Sanszos, hogy a LAN-on érkező adást nézem, mert esténként néha megáll egy-két pillanatra, néhány másodpercre az adás (csatornától függetlenül) és várakozik, majd ugrik picit, és megy tovább. Ez olyan gyanúsan nem koaxos jelleg, és leginkább az esti órákban jellemző....
Ha úgy van, ahogy gondolod, és nincs jól beállítva, akkor ezt hogyan lehet orvosolni?
-
vigyory71
tag
Nem, ha felvettem valamit, azt viszonylag gond nélkül vissza is kaptam eddig, kivéve az NFL meccsemet, meg persze az idegesítő RTL szokást, hogy nincsen tekerés. Ezt nem szeretem, de nem varrom a Voda nyakába.
A felvételekkel alapvetően nincsen nagyobb bajom, kivéve, hogy nem igazán tudom követni, mi van beállítva felvételre, mi nincs. Ha rányomtam, nem látom, hogy akkor most ezt a box is tudomásul vette, hogy neki ezt fel kell vennie, és bekerült a listába, hogy itten kérem felvétel fog készülni... szóval olyan megfoghatatlan nem túl egyértelmű a dolog.
Ha már felvette, akkor nagyon nem okoz gondot a lejátszása neki.
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
az aktuálisan futó műsor EPG-je kissé nehézkesen, bonyolultan érhető el
Szerintem te a műsor információira gondolsz, nem az EPG-re. Mert az EPG kb. bárhonnan bejön ha nyomsz egy zöld gombot.
Volt felvételem (NFL mérkőzés kb 3 órás műsor), ő bizony felvett 30 percet belőle, a többi meg.
Az egész felvétel funkcióra nem lehet alapozni. Felvétel kell? Vedd fel fizikai adathordozóra, amikor éppen megy. Mást nem tudok javasolni. Ha fontos a tervezhetőség, akkor veszel FBC-s DVB-C settopboxot és felveszed azzal vinyóra vagy ssdre.
És mielőtt nekiállsz szidni, nem én vertem az ügyfeleket extra költségekbe, hanem a vodkafon vett el meglévő szolgáltatásokat és vagy nem csökkentette az árat vagy még növelte is. Nekik köszönjétek az extra költségeket. Már ha egyáltalán akarod magadnak ugyanazt a színvonalat, mint ezelőtt.
Mi a bokámat matekozik ez a kis doboz fél percet ugyanazon a műsoron???
Gondolom azt, hogy az élő adásnak át kell konvertálódnia ethernetes verzióra is és kell némi ráhagyás, hogy ezt a szerverek folyamatosan biztosítani tudják.
-
válasz vigyory71 #116609 üzenetére
Ha zavar, jelentsd be hibára, de nem lesz egyszerű menet-> #116594
Az élő adás akadozást valószínűleg megszűnteti (és vele együtt a nagy késleltetést). Plusz bejönnek majd a helyi TV adók műsorai.cocka
És?[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
kezo0
addikt
válasz ates2 #116603 üzenetére
Hűség alatt nem emelhetnek, egyszer sem, semennyivel sem. Ezért is hűség. Inkább arról van szó, hogy valószínűleg nálad is változtattak a számlázási időszakon, mint többeknél. Olvass vissza, többen is írtak erről. Magán a számlán ott lesz a magyarázat. Tehát a havidíjad nem változott, csak most nem egyhavi díjat számláznak, hanem 1-2 nappal többet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
„- Felvétel készítés... szintén kegyetlen macerás, menübe, bemegy, keres, beállít (nincs visszajelzés, hogy beállítottad vagy sem, nem tudod, hogy sikerült-e megnyomni a szükséges gombot, főleg este, sötétben, vakoskodva)”
A felvehető műsoroknál szaggatottal van bekarikázva egy R betű az EPG-ben. Ha sikeresen beállítottál egy ilyenre rögzítést, akkor az R betű körüli karika már nem szaggatottal, hanem folyamatos vonallal lesz látható. Ha sorozatrögzítést állítottál be egy adott műsorra, ott dupla R betű jelenik meg, ill. két, egymásba fonódó karika.
De egyébként amikor megnyomod a felvétel gombot, akkor a kép jobb felső sarkában pár másodpercig megjelenik egy tájékoztató szöveg is arról, hogy te most rögzítést állítottál be a szóban forgó műsorra. Ha sorozatról van szó, akkor az első gombnyomás egyből sorozatrögzítést állít be, és ha ilyenkor még egyszer megnyomod a felvétel gombot a távon, akkor módosul a beállítás egyedi rögítésre – és erről is megjelenik szöveges üzenet a képernyőn.„- az ÉLŐ adás kb 25-30s késésben van a másik szobában lévő CI+ kártyás TV-hez képest”
Ebben az esetben a te boxod nem koaxon veszi az élő adást, ahogy azt már közben megírta más is neked. Be kell állíttatni az ügyfélszolgálattal a településkódodat. Sajnos fel kell hívnod ehhez a 1270-et.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gregory91
senior tag
válasz vigyory71 #116598 üzenetére
Szerintem jobb lesz ha netkábelt kihúzod és úgy végzel rajta egy teljes csatorna-keresést(már ha van azon a "kartondobozon" koax kábel bedugva).Ezzel nem lesz késés se.
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
kezo0
addikt
Hétvégén már írtam róla, de ügyfélszolgálattal csak ma tudtam erről beszélni (egyébként du. 5h-kor mindössze 10 percnyi várakozással!).
Szóval elérhető lett a FilmBox+ nevű streaming/VOD szolgáltatás a Vodafone boxokon – a hivatalos kommunikáció szerint azok számára ingyenesen, akik HD Max tévécsomaggal rendelkeznek.
Nekem csak HD Plus csomag van (3500 Ft-ért) viszont külön, extraként fizetek hozzá egy FilmBox Pro csomagért is (900 Ft-ot). Így pontosan azokat a csatornákat tudom nézni, mintha HD Max csomagom lenne, se többet, se kevesebbet – nekem mégsem jár ingyenesen a FilmBox+ VOD.
Megkérdeztem, hogy van ez, miért van ez, és főleg, mit lehet tenni. Nos, mi sem egyszerűbb: össze kell vonni a HD Plus és FilmBox Pro csomagjaimat egy HD Max csomaggá. MOST FIGYELJ! A módosítás után viszont 2400 Ft-tal többet kéne fizetnem, mint most, mivel akkor ennyivel emelkedne az internetért (tehát nem a tévéért!) fizetendő díjam. Akárhogy oszt-szoroz az ügyintéző, ezt most csak így lehetne megoldani, mivel hűségben vagyok, és bizonyos szolgáltatásokat kedvezménnyel kapok, és a tévés csomagmódosítás miatt meg kéne bontani az egész csomagomat. Vicces, ugye? Tehát sem az internetem sebessége nem változna, sem az általam nézhető tévécsatornák száma, mégis jelentősen emelkedne a díjam.
Szóval köszöntem szépen, hogy megpróbálta, de nem kértem a módosítást, így jártam.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #116619 üzenetére
És ebben mi az újdonság? Azt eddig is tudtuk, hogy hűséggel nem lehet ugrálni. Ha lejár, majd akkor.
Nálam is az van, hogy még a régi csomagban vagyok, de ha most csak annyit kérnék, hogy váltsunk az ennek megfelelő új csomagokra, tuti, hogy többet kéne fizetni. Hűség nélkül viszont hatékonyabban lehet nemet mondani.Az persze más kérdés, hogy mit nem lehet ezen technikailag megoldani. Hordó fos volt mindig is a vodkafon. Lehet inkább vodkafőzéssel kéne foglalkozniuk.
-
cof
veterán
-
ledgeri
nagyúr
válasz pkaresz #116623 üzenetére
Mikor volt az alap fordulód? (jött-e már díjnetes értesítés mikor belevágtál, fizetési hateridő előtt [én it vagyok], vagy a legutóbbi számlakérés teljesült, a kövi meg még nem is jött...?)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
kezo0
addikt
válasz cocka #116620 üzenetére
Akkor is hűségben voltam, amikor októberben a korábbi TV Premiumról TV HD Plusra váltottam, és nem lett drágább. Sőt, olcsóbb lett. A hűség pedig újraindult. Ezt most vajon miért nem lehetett volna megoldani?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
B válasz. Ahhoz képest, hogy szerintem nekem is ingyen járna, minden többe kerül. És nincs itt semmi hercehurca, mindössze megpróbáltam elintézni, hogy összevonják két tévécsomagomat annak érdekében, hogy én is megkapjam ingyen ezt a szolgáltatást – de a Vodafone rugalmatlan, buta szabályai miatt, vagy csak azért, mert rossz ügyintézőt fogtam ki, nem sikerült. Ráértem, hát elpazaroltam erre egy 15 perces telefonbeszélgetést, piff neki. Majd ha legközelebb megfordulok egy plázában, teszek egy próbát személyesen is, ha nem lesznek túl sokan a Vodabótban, de annyira nem sürgős/fontos, hogy ezért külön odamenjek. Csak piszkálja a csőröm, hogy azoknak jár, akik egy nagy csomagon belül fizetnek elő az SPI/FilmBox lineáris csatornáira, de azoknak nem, akik külön fizetnek ugyanezekért a csatornákért… Nem fogok még külön ráfizetni, ne nézzenek hülyének.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pkaresz
senior tag
válasz ledgeri #116624 üzenetére
Szia!
Az alapfordulo tegnap volt, dijnet értesítés már nem jött, csak email, hogy a Voda már, még nem ügyfél. A díjneten befizetetlen számla nem volt. A januári igen még teljesült. A mostani fizetés is banki levonással ment, nem díjneten."Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
válasz p0cZok #116626 üzenetére
Igen, csak a hálózatot használja. Próbáld ki! Bármelyik csatornát tudod nézni úgy, hogy nincs rajta az antenna.(Feltéve, hogy koax-os vételi pontod van, és neked is hibás a konfigurációja) Nincs olyan hogy menet közben átvált egyikről a másikra, amolyan backup módon, vagy hogy az egyiket innen veszi a másikat meg onnan.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
-
vigyory71
tag
Az adás akadozás témában bejelentettem a problémát ma. Meglepően gyorsan kb 10 perc várakozás után kaptam ügyintézőt.
Elmondtam neki, hogy akadozás van, és gyakorlatilag koax kábel nélkül is megy az adásom, valamint nincsenek helyi adásaim a boxomon. Településkód beállítást, és koax kábelre átállítást szeretnék.
Első hallásra úgy tűnt nem igazán értette meg a problémámat, de a szokásos ellenőrzéseket végigfuttatta velem. Megrökönyödött, hogy a Vodafon beállítások menüben nem az van, amit várt. Csináltunk egy alaphelyzetbe állítást, de ezután sem az volt.
Utánajárt, kérdezett másokat a problémáról, majd kihúzatta a konnektorból a boxot, és újraindíttatta velem. Ezután sem voltak helyi csatornák, és a koax nélkül működés ugyanúgy fennállt.
Újabb alaphelyzetbe állítás menü, csatornakeresés, de gyakorlatilag minden változatlan.
Ő azt mondja náluk minden rendben lévőnek látszik, én azt, hogy nálam meg nem.
Ennek koax nélkül nem kéne mennie, és ezt ő is így gondolja.
Végül kompromisszumot kötöttünk, kiküld egy szerelőt HOLNAP délelőttre. (Ez el kell ismerjem rekord, mert eddig ha szerelőt küldtek az 1hétnél hamarabb sosem volt lehetséges)
Kíváncsi vagyok, hogy a szerelő innen tőlem mit tud majd tenni az ügy érdekében. Első blikkre azt gondolom felhív majd valakit, aki tudja mit kell állítania, és beállítja, ellenőrzi, jól működik, és már megy is tovább emberünk. (na jó, ha ugyanaz a muki, aki szokott jönni, ha gebasz van, az iszik még egy áfonya levet is, mert azt szereti nálunk)cocka - Az EPG-t megtaláltam, tényleg van a zöld gomb hatására, ez tök jó ötlet volt, köszönöm.
cigam - igen, köszönöm, az OK -> LE gomb az megvolt, de elég nehézkes, macerás a Cisco boxon megszokott "i" gomb után.Valami kézenfekvőbbet vártam volna a Vodától, hiszen pl. a színes gombok közül csak a zöld és talán a kék van használatban jelenleg is. Egy sima piros vagy sárga gomb, esetleg egy "i" gomb a távirányítón nagyban hozzájárulhatna a felhasználói élmény növeléshez. Persze, hangsúlyozom, ez csak szubjektív vélemény, ahogy írtam is korábban :-)
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
Kedves Ügyfelünk! Ezùton szeretnénk tàjékoztatni, hogy XXX ügyfélszàmù elöfizetésén technikai probléma miatt februàr hònapban szàmlàjàt két szàmlalevélen fogja megkapni. Ez természetesen a fizetendö összeget nem befolyàsolja. A két szàmlalevélen szereplö összeget összeadva kaphatja meg a teljes fizetendö összeget. Kérjük tekintse àt szàmlàit, majd az azon szereplö 2022.02.28-i fizetési hatàridöig a màr megszokott mòdon rendezze. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Köszönjük együttmüködését, Vodafone.
Jelentsen ez bármit is
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116636 üzenetére
kiküld egy szerelőt HOLNAP délelőttre
Mi a francnak? Az elején még nekem is koaxos volt, aztán valahogy gondolom egy áramtalanítás alkalmával átállt az élő adás is ethernetre. Tehát távolról, a tudtom nélkül állították át. Az is lehet, hogy az egyik firmware frissítéssel. Ha távolról is megy, akkor oda-vissza mennie kéne. Ehhez minek szerelő?
Csak azért felesleges szerelőt hívni, hogy megvendégeld.
-
nihill
őstag
válasz nihill #116480 üzenetére
Nos, miután vagy huszadjára végre sikerült a múlt héten elküldeni a honlapjukon a befizetéssel kapcsolatos üzenetemet, ma visszaír az ügyfélszolgálat hogy írjam le mi az észrevételem mert üres üzenetet küldtem nekik erre már nem tudok mit reagálni
Ja amúgy a befizetésemet azt rendbe tették, persze az sem sima ügy, mert visszamenőleg megváltoztak a havi adatok (lefényképeztem a múlt héten és nem az van most) és eltűnt vagy 200ft befizetendő ami szerintem bezavarta a végösszeget, viszont így már stimmel 0-ra.
Csak az a furcsa, épp erről írtam nekik az "üres" levelemben hmmmm hmmmm[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116640 üzenetére
...Csak azért felesleges szerelőt hívni, hogy megvendégeld. ...
cocka - félreérted. Én ugyan nem hívtam. Én az ügyfélszolgálatot hívtam, hogy állítsák be rendesen a boxomat. Mivel nem tudták, ők küldik a szerelőt. (jelzem továbbra sem tudom, mit remélnek ettől)
Ahogy korábban is írtam, én viszont roppant kíváncsian várom, hogy mit fog tudni a szerelő, innen, a lakásomból ehhez a problémához hozzátenni. A boxommal vélhetően nincsen baj, az pont úgy működik, ahogy a tőlük kapott konfigja meghatározza. A szerelő reményeim szerint legalábbis nem HOZ neki új konfigot, és teszi rá innen a nappalimból. Szóval kíváncsisággal telve várom az embert, a megoldást.
-
cocka
veterán
válasz vigyory71 #116642 üzenetére
Mivel nem tudták, ők küldik a szerelőt.
Hát itt a probléma. Ezt mondom, hogy ha távolról át tudják állítani ethernetre (nekem mondjuk ez így kényelmesebb, szóval eszem ágában sincs emiatt telefonálgatni), akkor át kéne tudniuk koaxra is.
Egyébként meg miért nem mondtad az ügyintézőnek, hogy ne küldjön szerelőt, oldják meg távolról.
Még azt kéne megnézni, hogy egyébként firmware-függő-e ez a sztori, mert akkor gyorsan kiderülne, hogy melyik firmware igényli a koaxot és melyik nem. Bár kétlem, hogy az lenne.
Az viszont felháborító, hogy ez SINCS következetesen kezelve. Szóval aki koaxszal kezdte, azt koaxon kéne hagyni, amíg nem mondják, hogy teljesen átálltunk ethernetre.Mondjuk a helyi TV-k simán bejönnek egy akármilyen HD és DVB-C képes settopboxszal kódolatlanul, szóval annyira nem motivál, hogy emiatt 1270-et hívogassak.
-
vigyory71
tag
válasz cocka #116643 üzenetére
Nem a helyi csatornák hiánya/megléte motivált, hanem sokkal inkább az esténkénti notórius akadozás. Az sokkal idegesítőbb.
Én mondtam az ügyfélszolgálatos kishölgynek, hogy nem gondolom, hogy egy szerelő többet hozzá tudna tenni a hibajavításhoz innen a nappalimból, mint Ő, az általuk kezelt távoli konfigurációs rendszerben, de azt mondta, náluk minden a legnagyobb rendben van, ő nem lát hibát, mégsem úgy működik, mint kéne.
Ezzel mondjuk meggyőzött. Mert ha ezt ilyen bátran kijelenti, akkor lássuk a medvét! Végülis ügyesen a szerelő nyakába varrta a szívást azzal, amire ő nem találta a megoldást -
kezo0
addikt
A 80+-os édesanyám My Vodafone-fiókját is én kezelem, és milyen jó lenne ezt ugyanabban a böngészőben végezni, mint amelyikben a sajátomat is…
Van-e arra megoldás, hogy kilépjek az egyik profilból, majd bejelentkezzek egy másikba? Mert én a My Vodafone oldalon nem találok olyan menüpontot, hogy kijelentkezés. Ha a jobb felső sarokban levő stilizált ember-figurára kattintok, akkor visszadob egyből a bejelentkező oldalra, de ha ott a bejelentkezésre kattintok, akkor nem kínálja fel a lehetőséget, hogy beírjak egy user name + password párost, hanem egyből, automatikusan visszaléptet abba a fiókba, ahol eddig is be voltam jelentkezve.
Magyarán, most úgy tűnik, hogy az adott böngészőben ÖRÖKRE be vagyok jelentkezve anyám My Vodafone-fiókjába, és ez sem a böngésző, sem a gép teljes újraindítása után sem változik.
Ha be szeretnék lépni a saját profilomba, azt egy másik böngészőben kell megtennem, pfff.
Ez másnál is ilyen, vagy van, akinél lehetséges egy adott profilból kijelentkezni?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #116648 üzenetére
Nem, ki fogom próbálni, köszi.
De ettől még a kérdés az, hogy másnál van-e a felületen olyan menüpont, hogy kijelentkezés. Mert az ügyfélszolgálat szerint kéne lennie, de én sem a Chrome-ban, sem az Edge-ben nem látok ilyen lehetőséget.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen