- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- ASUS routerek
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #6027 üzenetére
Ahogy írtam korábban, alapvetően a bekötési modell messze a legfontosabb. Mivel ez határozza meg, hogy mennyi erőforrás áll rendelkezésre a fejlesztőknek, vagy másképp fogalmazva mennyi effektet képesek engedélyezni egy játékon belül. Például az idén érkező DX játékban a TressFX mindenkinek a haján rajta lesz, de ezt a módot csak akkor aktiválja, ha TIER3 a bekötési szint. Alacsonyabb szinten csak a főszereplő hajára lesz korlátozva.
Azért tervezte ennyi ideig a bekötési modellt a Microsoft, hogy az mindenkinek jó legyen. Szépen lehessen használni az Xbox One képességeit, miközben ez a PC-s portolást ne nehezítse. Egyszerűen az effekteket alacsonyabb szinten le lehet tiltani, és mindenki boldog.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen