Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #6027 üzenetére

    Ahogy írtam korábban, alapvetően a bekötési modell messze a legfontosabb. Mivel ez határozza meg, hogy mennyi erőforrás áll rendelkezésre a fejlesztőknek, vagy másképp fogalmazva mennyi effektet képesek engedélyezni egy játékon belül. Például az idén érkező DX játékban a TressFX mindenkinek a haján rajta lesz, de ezt a módot csak akkor aktiválja, ha TIER3 a bekötési szint. Alacsonyabb szinten csak a főszereplő hajára lesz korlátozva.
    Azért tervezte ennyi ideig a bekötési modellt a Microsoft, hogy az mindenkinek jó legyen. Szépen lehessen használni az Xbox One képességeit, miközben ez a PC-s portolást ne nehezítse. Egyszerűen az effekteket alacsonyabb szinten le lehet tiltani, és mindenki boldog.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák