- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Zyxel NAS326
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz Bandit21 #6499 üzenetére
Amit írsz, hogy sávos árazás legyen, szerintem tök hasznos lenne. Illetve nem kell hozzá a rengeteg e-autó sem.
A háztartásokat is lehetne nappali fogyasztás felé terelni. Ne éjszaka menjen a mosó/mosogató gép. Hőszipka is nappa fűtse fel a házat, akkor úgy is jobb a COP.. ilyenek.
Olcsó akku mikor lesz? Szerintem nem a műszakilag vett belátható jövőben (10-15 év). Eleve az akku tech áttörést azóta igérik 2-3 éven belül mióta elterjedtek a mobiltelefonok 2002 - 2003-ban. Emlékszem, még 2003-ban olvastam cikkeket tech újságokban, hogy jön a nagy áttörés és de jó lesz. Igaz akkor még a tartósságon volt inkább a fókusz. Meg hogy nem elégséges a kapacítás a jövő kihívásaira. Aztán meg is jöttek az okostelefonok meg az 1-2 napos üzemidő 2008-ban.
Most ha meg is lesz az áttörés tényleg holnap, az az elején elég zsebbenyúlós lesz. Majd kell neki pár év mire szelidül az árazás.
Vitathatatlanul rengeteget fejlődött a technológia... De továbbra is ott tartunk hogy egy okostelefon 2-3 nap max.. de inkább 1. Ezt is egyre nagyobb kapacítású akkuval meg szarrá optimalizált SOC-vel pimpelgetjük évről évre. Nem az energiatároló fejlődik igaziból.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Bandit21
addikt
Ez egész jó ajánlat amúgy, elnézést félre mentem a matekkal az elméleti példában.
Olyan rendszer általános elterjedésere gondoltam ami el tud tenni mondjuk 20-30 kwh-t a napi el nem fogyasztott termelésbol amit aztan ejjel pedig az e autót 30-50% al meg tudja dobni.
Ez szerintem 2m Ft körül később lesz, minthogy annyi e autó legyen ami már tudja csökkenteni a nap közbeni napelem okozta túlzott, jelenelg néha fölösleges termelést. (Hálózati szempontból értem és nem foglalkozom azzal miért ilyen a hálózat hanem adottnak veszem, hogy jelenleg ez van és kész.)
Andras 6800:
A háztartások részére ott a H tarifa, nem sokkal de mondjuk a töltési veszteségnyi árral épp olcsóbb, és kérheti akinek e autója van.Ezt nem értem miért nem alkalmazzák a töltő üzemeltetők is.
Nyilván aki általában este tölti mert nappal használja az szívna vele, de a biznisz ilyen.
Viszont mivel az elméletem szerint hamarabb lesz annyi e autó, ami már ha egyszerre tölt az látható mennyiség, minthogy meglegyen az olcsó (2 M Ft pl) 30 kwh telep, ez nem lenne hülye lépés.
Más kérdés hogy ha meglesz a 2 M Ft ért 30 as pakk akkor a töltők mellett is napelem park fog épülni és lesz ott 50 ilyen pakk is. És akkor az is olcsó lesz.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
titán
válasz Andras6800 #6501 üzenetére
Az akku nagyon sokat fejlődött a nikkel kadmium, nikkel metál hidrid, lítium nikkel mangán kobalt, lítium nikkel kobalt alumínium, lítium vasfoszfát vonalon.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Andras6800
senior tag
válasz Bandit21 #6502 üzenetére
"Viszont mivel az elméletem szerint hamarabb lesz annyi e autó, ami már ha egyszerre tölt az látható mennyiség, minthogy meglegyen az olcsó (2 M Ft pl) 30 kwh telep, ez nem lenne hülye lépés."
Jaja, egyet értünk."Más kérdés hogy ha meglesz a 2 M Ft ért 30 as pakk akkor a töltők mellett is napelem park fog épülni és lesz ott 50 ilyen pakk is. És akkor az is olcsó lesz."
Elvileg nyugatabbra épülgetnek ilyen töltő komplexumok. 3-4 féle töltéssel 11kw AC - 300 kW DC oszlopokkal napelemmel a tetején. Meg persze van étterem is. Aztán a különböző töltések külön áron futnak. Azaz aki siet az 300-as DC-vel drágán tankol, aki meg ráér, az meg olcsón 11kW AC-vel tölt.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
axioma
veterán
válasz Bandit21 #6502 üzenetére
Ne felejtsd el, hogy sokkal kevesebb feltetelnek kell egy otthoni akkunak megfelelni, mint egy autoba valonak. Nem kell utes/razasallo legyen, nem kell kulonosen kis meretu vagy kulonosen kis sulyu legyen, homersekletre is lehet szukebb tartomanyt adni, toltesi aramra is aka'r fix vagy szuk tartomanyt, stb. Otthonra mindig is olcsobb lesz ta'rolni 20-30 kWh-t, mint autoba, amint osszemerheto lesz a volumen es nem a tul keves termekre szetoszlo fejlesztesi arat fizeted meg.
Az mas kerdes, hogy az auto 6A aram alatt nem inditja a toltest, es kerdes hogy egy otthoni akkupakkbol _kifele_ ennek megfelelo teljesitmeny milyen feltetelekkel tud jonni. Vagy (nem ertek az akkukhoz) lesz-e egyenarambol egyenaram megoldas [me'g mindig az alacsonyabb leadott pillanatnyi teljesitmeny mellett], hiszen otthon nem az utazasi idot noveli ha lassu a toltes (felteszem a DC csatlakozokon is magas minimum aram elvaras a jelen kiepitettsegeben).[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
válasz Bandit21 #6507 üzenetére
H?? és akkor mindenki télen tölt, mert akkor olcsóbb???
nem A2-re gondoltál? Amúgy meg még mindig éjjel olcsóbb az áram... Semmit nem kellene csinálni, csak egy rendelettel engedélyezni a töltést a B tarifáról... olcsó, hatékony, logikus...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
axioma
veterán
Azert elobb be kell vezetni egy nem "szocialis" tipusu B-tarifas csoportot. Most ugyanis, mivel hoenergia-szolgaltatasra (bojler/hotarolo kalyha) a felhasznalasi teruletek, rendeletileg kell egyben futeni valami 4 vagy 6 orat _este_, amikor hazaer a jonep, hogy meleg lakas es meleg viz legyen. [Es a jellemzo felfutesi idok valami 2-3 ora per nap, de nem lehet hogy valakiknek kesobb kezdje, pl. furdes utan, masnapra...].
Ha lenne olyan B-tarifa-csoport, ami arra az idoszakra van beelesitve, amikor a mostani B-k me'g futhetne'nek ugyan, de nem futenek, mert "tele vannak", akkor lehetne adni olcsobban az aramot (ejfel es 6 kozott peldaul). Ez az este 6 orai csucsot (mindenki hazaer es bekapcsol mindent _plusz_ el kell inditani a felfutos B-tarifa-csoportokat mert az utolsonak is kell me'g az ablakon belul indulnia) ha nem is simitja, de nem rontja tovabb. [Es ha mar van, meg lehetne engedni a nem szocialis B-tarifat hasznalni annak is, aki kalyhat/vizet fut vele... ne'mi armerseklesert lehetne ezen sokat segiteni.]
Csak sajnos tudjuk a napelemes mizeriabol, meg az e-rollerekbol, hogy barmilyen logikus is, a jogszabaly az ami baromi nehezen valtozik. Az alkalmazoi meg be vannak szoritva a reg elavult keretek koze. -
axioma
veterán
válasz Bandit21 #6510 üzenetére
Ez kicsit ellentmond annak, amikor azzal jonnek az auto vedoi (a felhasznalok ellen), hogy 20-70% kozotti toltesen kell tartani. A ketto kozul az egyik nem igaz: vagy felbe kell szakitani a toltest 70%-nal es az a jobb, vagy mindig meg kell varni amig csurig van es magatol allitja le.
[Magam reszerol az auto van ertem es nem en az autoert, en ido alapjan kapcsolgatom, igaz kifele ritkan tortenhet olyankor amikor me'g toltene, bar az a 230V-os toltes, a type-I falit jellemzoen ratoltesre hasznalom, addig megy ameddig tovabb nem kell indulnom, akar utcai akar otthoni.][ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
nálam HF körvezérlés van.... és fixen 22-05-ig és 10-11-ig van B... egy darabig figyelgettem, óramű pontosan akkor jön-megy. Semmilyen szabályozásra vagy kiegyenlítésre nem használják....
Ideje egy korszerű piaci alapú árszabályozásnak... 15 percenként legyen piaci tőzsdei áron a villany... ha 200 Ft/kWh akkor annyi, de amikor 4 Ft/kWh, legyen akkor is annyi! Mindjárt mindenki racionalizálni fog, meg beruházni okosotthon kütyükbe meg akkuba... és elég egy smart fogyimérő mindenre IS! Mindjárt lesz elég...
Ezt a társadalmat csakis a pénztárcáján keresztül lehet motiválni... azonnal mindenki ZÖLD lesz.... (Ja!... és mindenre vessenek ki CO2-adót, az előállításhoz és a működéshez szükséges CO2 alapján... rövid idő alatt lenne nagy átrendeződés... meg forrás a megújuló erőművekre meg az elosztó/kiegyenlítő hálózatra)
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Bandit21
addikt
Nem ismerem az összes típust, nálam az id3 a kijelzőn beállítható hogy meddig menjen és utána csinálja maga és leáll ha kész.
Az app bol meg tudom állítani, be tudok állítani kevesebb vagy nagyobb %-ot is, vagy ha épp 70 volt és már kész rá tudok nyomni hogy menjen 80 ig.
Én úgy tudom egy a lényeg, ne a konnektorbol legyen kihúzva hanem az autó állítsa le előbb.
A korábbi éjszakai, most B tarifa viszont ki -be kapcsol és eleve csak hálózatra fixen kötött dolgot lehet azzal használni.Valamiért a H ra emlékeztem amúgy de valóban a2 amiről beszéltem.
Tökmindegy amúgy mi a neve a lényeg hogy az oszlopok ha sávosan lennének tarifaval beállítva akkor a népet lehet e terelni ott is éjjeli -nappali fogyasztás felé. Hogy melyik miért jobb megint más. Ha napelem oldalról nézem akkor a nappali felé kéne terelni őket.
Ha a klasszikus hálózat ingadozás akkor meg éjjel felé. Számolja ki aki ezzel foglalkozik/ebből el. Csak gondoltam ha már van háztartási idő tarifa eltérés akkor pár év múlva ha sok lesz az e autó az oszlopokon is jó lenne ez valamilyen formában.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Bandit21
addikt
Na ez tok jó. Amit viszont hirtelen sehol se találok, és ez vitt félre a2 és H ügyben, hogy korábban ugy rémlik azt olvastam valahol, hogy van olyan tarifa amit csak az kérhet akinek e autója van. De lehet ezt csak álmodtam a nagy zöldítési kepzelges közben, mert most nem látom sehol.
Amúgy én inkább arra gondoltam hogy éjjel legyen drágább de ez abban az utópia szerű világban lenne így ahol sokkal több a napelem és az e autó is. És akkor arra kéne ösztönzi a népet hogy használja el nappal ami terem nappal.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #6515 üzenetére
Meglett, ez élt az emlekeimben. Ez alapján van a1 és a2 de ha van a neveden villany autó akkor mehet vegyesen is. Mondjuk amióta a határ felett az a1 és az a2 is ugyanannyiba kerül gyakorlatilag annyit lehet csak spórolni vele hogy a rcsokkentett határ alatt 32 Ft lesz az áram és nem 36 éjjel. Ez meg így hirtelen bele gondolva olyan kevés ami miatt a macera se éri meg.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
axioma
veterán
hfkv-bol is van mar boven nem egy idosor alapu, de amig van csak hangra indulo, addig ment a jel is folyamatosan az adott adokorzetben... es a felhasznalasi terulet miatt ezt erosen fogyasztobaratta tettek [ami ma mar reszben azert sem indokolt, mert nem este 8-kor van a nagyfilm es masnap 8-ra mennek az emberek fixen, meg azert sem mert a jobb hoszig miatt nem fontos hogy pont elotte legyen felfutve pl. a bojler]
igen, minden ilyen egyiranyu, raadasul az rkv meg me'g rosszabb mert statisztikai alapu (nem mindhez jut el, igaz ott az alap az idosoros mukodes mar a tavirattal szemben, idosor atiras az megy ha kell taviratban, szelektive tipusra)
amint olcsobb a tavirat + jogszabalyhoz alkalmazkodasba is belefer, tudnak vele szabalyozni, jelenleg csak nagy ga'z eseten kapcsolgatjak oket
ido alapu piaci ar, amikor me'g tarcsas merok is vannak? amugy nem lenne kiszamithato, van letjogosultsaga annak, hogy a "jatekszabalyok" csak bizonyos idokozonkent valtoznak, nem ugy hogy mikor elkezdesz mosni 10 percre nem latsz elore, mar ha ilyen szintre le akarsz menni
az idojarastol is fuggo tervezes _szerintem_ nem a lakossag onkorlatozasaval kell megoldva legyen
abban benne vagyok hogy kiserletezzek ki hogy napi max. 10 idoszak (hetvege lehet kulon), mikor mennyi %-at kell fizetni az a'ram aranak, aram ara valtozik, de a szabalyokat max. 1-2 alkalommal finomhangolas utan (mert ugye nem konnyu megtippelni a szabalyrendszer utan beallo uj nyugvopontot - lasd parkolasi zonak hatara...) legyen fix a rendszer -
axioma
veterán
válasz Bandit21 #6513 üzenetére
A2 (amikor utoljara neztem) nappal dragabb ejjel olcsobb, es akkor nem lehet A1-ed, asszem a kedvezmenyes sem, ebben nem vagyok biztos -> kiszamoltam anno, 5 Ft lett volna ejjel a kedvezmeny, es 200eFt akkor a merohely miatti koltseg, eleg sok km-nyi autotoltes alatt hozta volna vissza [azert/akkor lett helyette napelem]
szerk. Ja latom, tenyleg olvastam en is azota, lett kivetel a parhuzamossagra e-autonal, sztem marginalis lehet a megvalosult es me'g kevesebb a tenylegesen megerte befektetes ami az A2-ben van, nem lett ahhoz eleg jol kitalalva hogy mukodjon.
[ Szerkesztve ]
-
gorbep
senior tag
válasz Bandit21 #6519 üzenetére
Abban az a poén, hogy a kvóta óránként jár!! Azaz az A2 órádra ugyanúgy kapsz még egy kedvezményes kWh keretet. Ki kell számolni, megéri e a + szabványos mérőhely kialakítást...
Amíg éjjel az ipar áll, és a lakosság alszik, addig a kiépített erőművi kapacitás kihasználatlan, így óhatatlanul még sokáig olcsó lesz éjjel az áram... Offshore szélerőműparkok is termelnek ilyenkor sokat... és senkinek sem kell...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Bandit21
addikt
Valóban igen. De ha az ora 100 ezer... Mondjuk pár év alatt visszajön.
Még az alap felállást számoltam hogy hiába az a2 ha a kvóta felett 70 akár éjjel akár nappal. De ha két kvóta van akkor valóban van még egyszer akár 32 Ft al 1350 em. Az végülis nem rossz.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
gorbep
senior tag
nem nagy beruházás... ha mégsem kell, most már vissza is lehet adni teljesírményt.... ami után fizettél HFH-t vissza is kérheted... bár ezt most hirtelen nem találom... remélem nem haluztam...
Ugyanezért sokan nem kértek H-t... aki mégis, az meg jól járt anyagilag...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Bandit21
addikt
Igen, kb én is ezért vagyok úgy vele, hogy mire felmenne az a2 óra is, és ki lenne számolva, hogy 2.5 év alatt terül esetleg meg, nem 2.5 év, hanem 2.5 órával a váltás után már más lenne a jogszabály is
.
Amúgy meg december óta várok hogy végre be lehessen kapcsolni a rohadt napelemet de hát ráér az MVM, nyilván jó nekik hogy havi 35-40 et fizetek áramra.A kincstár se utálja az otf -et itt mindenki rohadtul kényelmes. (Az a 2 M ra amit várok a mostani kamat környezetben kb további 15 ezer kiesés minimum).
Végülis, van havi 50-60 -am csak úgy kiszórni az ablakon nem? Mindenkinek mostanában az játék pénz.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
cOxeR
Ármester
-
Tiédetis
senior tag
Sziasztok
Tegnap megvolt a leolvasás, 4kWh többletem lett a rendszerben.
Még mérgelődtem is hogy csak úgy beállított és jó lett volna még tölteni egy kicsit, de azt gondolom jól kalkuláltam.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
Nem gondolom annak. Mehetett volna többet minuszba, az is olcsóbb lett volna, mint nyilvános helyen tölteni.
Nem fér fel több panel a tetőmre, ami elég lapos, tehát nem ideális. Ha emelnék rajta sem tudnék annyit, hogy jó legyen, és nem is lenne olcsó, nem térülne meg.
Annyiban tudatos volt, hogy egy ideig villany volt a hmv is. Aztán rátettem gázra. Lecseréltük a 35 éves fagyasztót is, így számoltam ki, a kocsi töltési igényét, ezzel a csökkentéssel.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
cOxeR
Ármester
MG vélemények?
Kíváncsi lennék kinek mi az álláspontja, nagyon megy a pörgés most körülöttük.
V2L is érdekes, DC töltés is egész jó, 87-94 kW (MG5 és Marvell)[ Szerkesztve ]
-
Andras6800
senior tag
HAndrás most nyomott ki MG4 tesztet. SW-t eléggé lehúzta. És amiket mutatott attól pl én is kilennék. persze, ízlések és pofonok.
Videó: [link]
Nem tudom MG5-ben ugyan az a SW van-e. Többi része amúgy teszt alapján nagyjából rendben van
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Andras6800 #6535 üzenetére
Kicsit ki lett ez hegyezve valamire ami Neki nem jött be, nem éreztem, hogy igazán jó lett volna ez a teszt, olyan kelletlen lehetőség volt inkább, spec engem az akku, tölthetőség, futómű, tér/hely jobban érdekel, amiben nem kapott savazást. Most azt engedjük el, hogy szerinte egy 50-60 kWh-s akku kicsi. I3-ba is kicsi a kijelző, vezetékes CarPlay sincs persze van köztük pár év… mindenhol lehet találni idegesítő dolgokat, ez a lényeg, vagy ha nézek egy hasznát 38 kWh-s I3-at, ár/hatótáv arányban, azért MG4 jobb lesz.
Totál érthető ha valaki emiatt nem tartja persze élhetőnek, illetve nekem inkább a gyorsulás kevés az jobban zavarna benne... nem is az, hogy nem tudja x alkalommal ugyanazt, hanem úgy az alap érték.
A legnagyobb baj, viszont megint, hogy az ár itthon drágább mint kint. 14 vs 10 kerekítve ha jól értettem az alap modell esetén. (persze a támogatás miatt is, meg afa miatt is…) Így kell elkapálni egy olcsó tömeg autót… ami sokaknak megfelelő lenne, meg talán elérhető is.
Arra biztosan jó, hogy picit belekever a piacba, ami nyomhatja lefelé az árakat, ezt is majd veszik kintről olcsóba, ha a támogatásban levő eladási korlátozások letelnek. (mint a teslakat)
Tudja valaki milyen szabályok vannak, vagy hol lehet meglesni? Km/kor?
Megint azt érzem, kintről lesz max auto ha kellene nagyobb méret/hatótáv.Vesa
Egy teszt nem teszt… Más, lehet nem ezen kattogna… pl az önvezetés is ilyen, spec engem nem izgat. (persze nulla tapasztalat, sose volt, de nem is ez lenne a választási kritériumom)[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
engem nem izgatna a gagyi "önvezetés" mert nem használom akkor se ha elérhető, max a sávasszisztenst. de a sávtartót nem szoktam.
a gagyi elektronika hát kérdéses, de árban tényleg max 10-11mFt lenne az értéke, nem 16mElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Balázzs
senior tag
válasz Andras6800 #6535 üzenetére
HAndrás szerintem elfogult, én már jó ideje nem is nézem a videóit.
-
Andras6800
senior tag
válasz Balázzs #6542 üzenetére
Mindenki elfogult. Ki nyíltabban, más meg jobban bújtatja.
Alapvetően van 2 heppje/ marhasága van amitől el kell vonatkoztatni nála:
- Nagyon rászáll a SW részre. Szerintem ez Apple múltból fakad. Persze mivel jelenleg az autók SW "központok" van benne valami logika.
- Túl sokat nyüglődik a zongoralakkon. Anyaghasználatot sem jó irányból fogja meg. Ki nem szarja le, hogy kopogós műanyag. A lényeg, hogy ne recsegjen, ropogjon fél év után.[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
Bevallom nem 100%-ig figyeltem a videó 2. felére, de enm emlékszem, hogy savazta volna az aksit. Azt mondta, hozza a WLTP-t és városban bajnok. Horvátországba már necces lehet, mert autópályán meglepően szomjas.
És pont az lett nekem a videó alapján a konklúzióm, amit te is írsz. Illetve tán pont így mondta is..., hogy ezen az áron nem jó, de 10 - 11 milláért instant get.
"A legnagyobb baj, viszont megint, hogy az ár itthon drágább mint kint. 14 vs 10 kerekítve ha jól értettem az alap modell esetén. (persze a támogatás miatt is, meg afa miatt is…) Így kell elkapálni egy olcsó tömeg autót… ami sokaknak megfelelő lenne, meg talán elérhető is."
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
titán
válasz Andras6800 #6545 üzenetére
Olyan nincs, hogy olcsó és jó kínai autó. Olyan van, hogy Kínában olcsónak tűnő kínai autó, meg olyan, hogy olcsó szar. 10 millióért a Daci Spring van kínai autóban, annyiért nem lesz MG. Sok az áfa, vám, szállítási és logisztikai költségek, és főleg: jobb az elvárt minőség, mint Kínában (és még így is csak félsiker).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Andras6800 #6544 üzenetére
Nem elfogultság szerintem pusztán egyéni preferencia/vélemény, nem szándékos azt gondolom. Ezeket nehéz véka alá helyezni akar csak egy ilyen teszt idejére… illetve nem is biztos, hogy kell.
Nekem ezekkel az “újgenerációs” fejlesztésekkel az a bajom, nagyon gyorsan avul… önvezetés, szoftver/hardver… autóknál is el fog jönni az idő, mikor az lesz mint pl az Apple esetén eldobod mert szándékosan elbutítják, vagy majd extra pénzért biztos jön a világmegváltó auto agy csere… (hardver/szoftver) a körülötte levő vas meg marad.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs