- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Ezt a kínai cuccot én is olvastam, 1000$-os tákolmány, sztem is felesleges pénzkidobás. De azt jól mutatja, hogy nem olyan egyszerű a két rendszert összehozni. Sztem feleslegesen drágítaná bármelyik autót ha a gyártók nekiállnának egy ilyet fejleszteni és beletenni, és lehet nem is lenne rá kereslet, ezért nem is lépik meg.
Ha már eldőlt hogy európa CCS2 akkor igazából az lenne az ésszerű hogy itt ilyennel hozzák ki az autókat és kész. (Bár gondolom ez se feltétlen olcsó átállás)Az USA-ban egyébként nem is 3 fazisoznak, ott azért nem is volt szempont ez a kialakításnál!? Úgy tudom UK és Franciaország se feltétlen osztott, ott is az 1x80A jellemző, gondolom itt az EU rendszernél a Németországi rendszer volt a fő csapásirány.
-
madgie
titán
USA-ban split-phase van a lakosságnak, leegyszerűsítve két fázis meg egy nulla vezeték alkotja, a két fázis el van tolva egymáshoz képest 180 fokkal. Így van 120V meg 240V is a házakban (két fázis között 240, egy fázis és nulla között 120).
Ezt természetesen "tudja" a NACS/Tesla szabvány, 11.5 kW-ot tud asszem AC-ről felvenni (48A X 240V)... ami otthonra szerintem untig elég, hosszú utakon úgyis a sokkal gyorsabb DC töltés a mérvadó.
szerk: szerintem is sokkal jobb/elegánsabb megoldás, mint a bumfordi, hibrid CCS2, de ez van, nekünk ez jutott.
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
"Ha már eldőlt hogy európa CCS2 akkor igazából az lenne az ésszerű hogy itt ilyennel hozzák ki az autókat és kész."
Azzal hozzák ki az új típusokat. A Leaf egy 10+ éves, elavult konstrukció (akku temperálás hiánya is megmaradt), már nem fognak rajta cserélni, javítani semmit. Az új Leaf [link] természetesen CCS2 lesz az EU - ban, ahogy már az Ariya is az volt. De ennek a néven kívül semmi köze nem lesz a régi Leaf - hez. -
Kroni1
veterán
válasz Füleske #9253 üzenetére
Köszi! Ez így már akkor értelmes döntés.. Oké, az első gen béka leaf valóban több mint 10 éves, de úgy tudom h az új gen az csak valahogy 2018-19 óta van, már ott is megléphették volna talán. Ezeket a pár éves Leaf-eket látom 7-8-9M ft-ért hirdetni, amit nem tartok túl reálisnak a fentiek fényében.
-
biga
senior tag
Igen, Franciaorszagban - bar kérhetsz 3 fazist - a legtöbben egy fazissal böven elvannak, lévén, hogy alatalaban 12-15 kVA-ig, néhany helyen akar 18kVA-ig fizethetsz elö egy fazisra, ez meg kb mindenre elég. Nekem pl 9kVA-os elöfizura van kötve a Wallbox (7.4kWh), plusz a haz minden egyéb fogyasztoja. Eddig talan 2 eset volt miota villanyautozok (majd 2 éve), mikor nem birta: mikor télen (ment a fütés, tehat a höszivattyu) nekiallt a csalad nagy fözést tartani: sutö+indukcio és közben ment a kocsitöltés De ez is csak az elején volt, mikor még azt hittem, hogy kell nekem, hogy 7.4kWh-val töltsek itthon, aztan rajöttem, hogy éjszaka teljesen mindegy, hogy 3 vagy 5 ora töltés utan all le a töltés, reggelre igy is, ugy is fel lesz töltve, azota 20A-en tartom a töltöt (~4 kWh).
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Kroni1
veterán
Az Ionic szakértőket kérdezném, hogy a felszereltségi szintek hogy vannak ennél a tipusnál? Érdemes bizonyos felszereltségűeket nézni, mint mondjuk a Leafnél, hogy hőszivattyú csak Acenta felett van, stb.??
Első elektromos autónak egy 2015 körüli Leaf-et akartam városi rohangálósnak, 3-4 Millió Ft között. Persze most azon kaptam magam, hogy már a 2017-18 körüli IONIC-okat nézegetem, mert 5M-tól felfelé már nem is tűnik olyan soknak a különbség, plusz pár hónap nadrágmegszorítással ki tudnám sporólni a különbözetet.
Ahogy olvasom az akksija sokkal jobban bírja, kompatilisebb lesz, és habár csak ritkán lenne hosszabb útra használva, azért mégis jó ha ott a lehetőség. Szóval jól jött le az nekem, hogy egy IONIC sok km-el is jobb választás lehet, és megérheti azt a plusz 1-2M ft-ot?
-
Shadowbull
addikt
Nem próbálják eltüntetni belőle a Teslát, hanem konkrétan megtették. Ezért tudnak a többiek átállni rá. Miután kivették a Tesla kezéből és SAE szabvánnyá tették. Érthető is egyébként, akinek van egy kis esze és életösztöne az nem szolgáltatja ki magát Musk hangulatingadozásainak.
Mivel az USAban az összes publikus töltő kínálni fog NACS csatlakozást is, ezért egyáltalán nem szükséges hogy bárki is SUCra menjen.Az általad betett kép nem mond semmit úgy, ha a műszaki specifikációkat és a tervezési elvárásokat nem teszed mellé.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #9258 üzenetére
Bevallom, azt nem tudom, uj épitésünél mi a jelenlegi szabvany. A mi fö hazunk 50 éves, korabban egy "fiatalabbé-ban (40 éves) laktunk, van egy kis nyaralonk is, azt nem is tudom pontosan hany éves, az biztos, hogy a haz mögé épitett régi füstölön 1921-es datum van.
Megkockaztatom, hogy uj épitésüben itt kb mostanra érhetett el az, ami nalatok 13 éve mar természetes volt, olyan franciasan''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Vesa
veterán
Magyarországon forgalomba helyezetteknél a 28-as Ioniq-nál kettő verzió volt: Comfort és Premium. A 38-asnál három: Comfort, Premium és Executive. A -90%-ban- Hollandiából behozottaknál viszont az a jellemző, hogy fullosak. Hátrányuk a garancia, ezért van nagyobb értéke a piacon a hazai forgalombahelyezésűnek. A Premium már nagyon jól felszerelt, szinte minden benne van a bőrüléseken, a napfénytetőn és a hőszivattyún kívül. De utóbbit sokan belerendelték, általában van bennük, de ezt külön meg kell kérdezni/nézni.
Szóval a lényeg, hogy a helyedben a Comfortot kerülném, és mindenképpen Premium verziót vadásznék. Ha fontos az akku gari -amire eredetileg 8év/160k km volt, akkor hazait érdemes keresni, bár bizonyára a Hollandokra is él a gari, csak nem itthon, a hazai képviseletek elég gázul állnak ehhez hozzá sajnos.
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
"Új" Leaf leginkább külsőben új generáció, a lényeg azért sokat nem változott. (és külsőben is csak annyit, hogy állítólag az ajtók simán kompatibilisek)
Régen volt "elég" chademo töltő, a villanyautózás korai korlátai mellett így használható volt, de azért a Leaf sose az volt ami hosszútávra való.
Otthon töltve, városi, elővárosi közlekedésre meg nem hiányzik a villámtöltő, szóval nem hiszem hogy emiatt sokat csökkenne a használhatósága...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #9257 üzenetére
"Mivel az USAban az összes publikus töltő kínálni fog NACS csatlakozást is, ezért egyáltalán nem szükséges hogy bárki is SUCra menjen."
Azért érdemes megnézni,hogy melyikből mennyi van, milyen rendelkezésre állással...
Műszakilag lehet hogy semmit se mond a kép, de user szemszögből meg pont a tervezési elvárások teljesen irrelevánsak, és a külső/méret/kezelhetőség a fontosabb. (mellesleg mint látható jól helytáll műszaki szempontból is a Tesla megoldása)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
KaqXar19
tag
Hello,
Shelly EM-el es egy 120A-s lakattal tudnam merni a 3f16A toltom fogyasztasat?
Lattam videokat, ahol az egesz lakas/haz fogyasztasat mertek ugy, hogy a bejovo vezetekre tettek ra a lakatot [link]
Innen az otlet.WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel) eladó
-
gorbep
senior tag
válasz KaqXar19 #9263 üzenetére
Ez 1 fázis mérésére van... ami neked kell a Shelly 3EM... nálam az méri a töltőt... 3 (vagy 4) 120A-es áramváltóval...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
Már csak normális autókat kéne gyártaniuk. (bocs, nem hagyhattam ki)
Egybébként tényleg nem tetszik, hogy a Tesla 10 éve gyakorlatilag ugyanazt a formát gyártja. Az új M3 még facelift szinten is kevés lenne normál autós felfogás szerint, teljesen új autót pedig a más kategóriába tartozó dömperen kívül nem mutattak be. Az Y is ugyanaz, csak kicsit nagyobb -emiatt még sajnos csúnyább is lett, főleg hátulról nézve-. Az S, X picit más, de alapvetően ugyanaz. A hátsó felfelé nyíló ajtó jópofa, de gyakorlatilag használhatatlan, barátom szüleinek az van, nem lehet belőle kiszállni egy normál parkolóban (cserébe ingyen töltenek amíg a kocsi ki nem rohad alóluk , ez mondjuk pozitívum, de nem a kocsié, hanem a Tesla marketingé). Most igazából az a helyzet, hogy más gyártók sokkal inkább jönnek ki érdekes megoldásokkal, a Tesla meg beleragadt ebbe a formavilágba 10 éve.
A tudomány a valóság költészete!
-
Kroni1
veterán
Mondjuk ez igaz. Bár nem is azt mondanám hogy csökkenni fog, inkább csak meglepett, hogy rövidtávú autó létére az újabbak ugyanúgy vagy akár még drágábban, akár 7-9M körül vannak hirdetve mint az Ionic-ok.
Azt hogy ennyire egy platform hogy az ajtók kompatibilisek nem is tudtam, és érdekes módon nekem a csúnyának mondott béka még jobban is tetszik, olyan aranyosan vicces.
A ráncfelvarott kapott adaptív tempomatot, sávtartót meg vészfék asszisztenst, ha jól tudom, bár kérdés hogy ezek közül az első kettő egy városi autónál mennyire szempont. -
Shadowbull
addikt
"a külső/méret/kezelhetőség a fontosabb"
En szemely szerint nem tudom miert lenne kezelhetobb az NACS. Eleve AC toltesnel csak a Typ 2 csatlakozot hasznalod, az nem egy nehezen kezelheto valami.
DC-n meg a vastag kabel problemasabb kezelhetoseg szempontjabol mint maga a csatlakozo, es a CCSen meg van egy jo robosztus markolat is. Nem tudom elkepzelni hogy valakinek az gondot okoz, a NACS meg nem.
Szemely szerint nekem sokkal szimpatikusabb megoldas az, amikor az AC meg a DC pinek fizikailag el vannak valasztva egymastol a toltooldalon, en nem az autoban kell kapcsolgatni attol fuggoen hogy eppen mit kap."mint látható jól helytáll műszaki szempontból is a Tesla megoldása"
Kiveve hogy nem alkalmas 3 fazisu AC toltesre, ezert Europaban felejtos.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #9267 üzenetére
A Type2/CCS csatlakozóknál engem az zavar, hogy gyakorlatilag simán belenyúlok fémig, mert egyrészt olyan széles a lyuk, hogy gond nélkül belefér egy emberi ujj, másrészt nagyon közel van a fém, alig pár mm-re a külső peremtől. Nem tudom, NACS-nál is így van-e...Az esőben töltéstől is rosszul vagyok, mert belefolyhat a víz rádugskor/kihúzáskor, én meg szorongatom a szintén vizes csatlakozót. Ok, biztos van Fi relé, de na, nem bizalomgerjesztő.
A tudomány a valóság költészete!
-
Andras6800
senior tag
Ahogy ez így van, minden egyes elektronikai eszköznél. Többek között emiatt sem árt egy Fi Relé a házba. Ami ugye kötelező az EV töltőkhöz.
Egy jogos pontja van szerintem a kérdésednek... mi van, ha Fi relé döglik be? Tényleg évente/ évente 2x ellenőrzik az összes oszlopot?
Nem tudom milyen gyakran pusztulnak meg amúgy, anno amit kaptam a házzal amit vettem, az döglött volt. Igaz az okos villanyszerelő bekötött 2 AC típust egymás után sorba. Az nem szeretik elvileg.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
llacee
őstag
Boldog Karácsonyt
2021 Zoe Intense kérdés:
Honnan lehet tudni, hogy hőszivattyús-e a fűtés? És mivel még nem volt EAutóm, itt csak akkor van fűtés, ha megy a klíma, vagy anélkül is? Bocs a béna kérdésért
Ülésfűtés nincs benne, de jó lenne tudni, mi az optimális beállítás, ahol még komfortos, de nem megy halmozottan a fogyasztás rovására. -
-
#76500480
törölt tag
Volvo EX30-al kapcsolatban olvastam, hogy a kisebb akksi LFP nagyobb NMC. Céges vásárlás esetén utóbbi jöhet szóba. Van félnivalóm NMC-tól? Könnyebben gyullad? Alacsonyabb töltési ciklus ? Olcsóbb LFP nem lett volna ésszerűbb választás?
[ Szerkesztve ]
-
Ez egyébként egy érdekes és szerintem sokak számára neuralgikus pont. Láttam különböző számításokat és összehasonlításokat h típusok és HV akksi méretek mennyit tesznek ki egy autó árából. Elég durva ha igaz h egy 100kw akksi csak max 30% körül van egy autó árában. Igaz US modellek de nem hinném hogy jelentősen nagyobb lenne EU modellek esetében. Ehhez mérten Hansba a 17kw akksi pakkot 23000€-t akarják adni (anyagárban, tehát még nincs szerelés és a régi visszaküldése ami nélkül meg sem lehet venni!) ami , tekintve hogy nem a teljes hajtás mögöttes energiatárolója, igen csak zsebbe nyúlós.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
cOxeR
Ármester
-
Shadowbull
addikt
válasz bitpork #9279 üzenetére
Hat ez eleg hasznalhatatlan tablazat. Nem az auto kereskedelmi ara az erdekes, hanem a gyartasi ara.
A valos koltseg kozelebb van a 40-50%-hoz, olcsobb autoknal meg magasabb is az arany.Raadasul a cikkben cellara vonatkoztatott koltsegeket saccolnak, nem pedig a teljes pakkra vonatkozot.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Shadowbull #9282 üzenetére
A cikkben ott van a teljes akksi fajlagos költsége is. Az hogy most ez vagy az általad írt mennyire találgatás maradjon eldöntetlen. Ugyanakkor a jelenség adott. (Halkan jegyzem meg h tesla s nél pl 20k $ körül írják a neten a pakk cserét ami az általam feltételezetteket támogatja meg.)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FIREBLADE78
addikt
Casco ugye nem védi az akkumulátor meghibásodását,csak balesetkor?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
biker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #9286 üzenetére
Semmilyen meghibásodást nem térit semmilyen autón! Baleset, lopás és megsemmisülés amire térít
Tehát ha kigyulladna az akku, akkor térítElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
Igen, az Akku csere érdekes pont szerintem is. Bár most elindultak lefele az akku árak rendesen. Mindenesetre nem ez az első case, ahol nekem az jön le, hogy Hyundai a többi gyártóhoz képest is extrán lehúzza az ügyfeleket amikor cserealkatrész kell.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
FIREBLADE78
addikt
[link] ez baj
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
Hogy működik a romániai autók importja, és főleg az ÁFA, ha cégre veszem? Kinéztem egy autót, akkor ha azt kint cég vette és megfizette a 19%-os ÁFAt, akkor azt cégként behozva itthon visszaigényelhetem azt a 19% ÁFA-t, vagy hogy van ez?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Kukipapa_rr
tag
Szia,
vacillálok 2022-es M3 RWD és LR között, ABRP-vel futtatok különböző teszteket és az sokkal rosszabb eredményeket hoz, mint amit itt közöltél (default-okkal használom, kivéve 100% departure SoC).
Pl. ABRP szerint egy Budapest-Bécs út RWD-vel meg sem tehető töltés nélkül, ahhoz LR kell, és egy Budapest-München-nél kétszer több töltési idővel számol, mint ami a te eredményedben van.
Nem kétlem, hogy a te adataid valósak (bár ahogy nézem, ez az út az optimális, 15 fok körüli hőmérsékletnél született), de durva a különbség, és nem világos, miért.
Mi ritkábban mennénk hosszabb útra, így elvileg elég lehet egy RWD, de ABRP tervezések alapján ez sokkal kompromisszumosabb, mint egy LR.
Pl. egy Budapest-Szeged oda-vissza (350 km), AWD: 2 töltés 36 perc, LR: 1 töltés 15 perc.
Szóval a kérdés: mi nem stimmel? Túl szigorú az ABRP?
Köszi
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Ezekiell #9290 üzenetére
Jutubon van egy videó erről. Ő németet hozzá példának. Szerintem ugyanez lehet itt is. Nekem az rémlik h neked kell még fizetni orsósnak a többi áfát. Kivéve ha x km vagy idő eltelt a forgalomba helyezés óta külföldön.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
válasz FIREBLADE78 #9292 üzenetére
kivéve ha x km vagy idő eltelt a forgalomba helyezés óta külföldön.
Biztos, hogy kivéve? Értem, hogy használt és új autó között különbség van, de használt autónál is meg kell fizetni állam bácsinak a 27% ÁFAt behozatalkor a cégnek, nem?
Edit: a videót néztem, köszi, ott azt mondja h meg kell fizetni használtnál is a 27% ÁFAt közösségi adószámos importnál is. Na most már csak az a kérdés, hogy ez a havi ÁFA bevallást csökkenti-e - de ezt majd a könyvelő megmondja.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz Ezekiell #9293 üzenetére
Közben a könyvelőm is válaszolt:
ÁFA mentesen lehet EUs használt gépjárművet vásárolni közösségi adószámmal rendelkező cégnek, és a következő havi ÁFA bevallásban fel kell tüntetni és befizetni a 27% ÁFAt.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Kukipapa_rr #9291 üzenetére
Valami nem stimmel az ABRP-vel, kiváncsiságból ránéztem, a 2021es 55 kWh RWD-vel azt írja az hogy Budapest-Bécs az megvan töltés nélkül, 100%-ról indulva 10%-kal érkezve.
Utána megnéztem a 2022 60 kWh RWD-vel, arra meg azt írja hogy 6%-kal érkezik.Budapest-Szeged-Budapest útra nekem csak 1 töltést számol, 55kWh-nál 17 perc töltéssel, 60 kWh-nál 21 perc töltéssel, ami megintcsak elég fura.
LR-re 5 perc töltést számol 49%-ról 61%-ra, és a végén 12%-kal érkezést. Én ennek simán nekivágnék úgy hogy nem tervezek töltést.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz FIREBLADE78 #9289 üzenetére
Miért?
A nyítlvégű lízing legalább bekerül, még ha feltételekkel is...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezekiell
veterán
Nem elérhető az oldal, milyen feltételekkel? A végén a lízingbevevőnek kell tulajdonjogot is szereznie (kommentekből ezt olvastam ki)?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #9297 üzenetére
A felhívás várhatóan módosításra kerül, a pénzügyi lízing elfogadhatóvá válik (zárt vagy nyílt végű), amennyiben a felhívásban meghatározott időtartam végéig a gépjármű a Kedvezményezett tulajdonába kerül. A Felhívásban a megvalósítás időtartama is várhatóan módosul, a meghatározott időtartam végéig a gépjármű a Kedvezményezett tulajdonába kell kerüljön.
Ilyenkor jön viszont amit kommentekben írnak, hogy akkor valóban nyíltvégű-e az a lízing, mert ha zárt akkor az áfavisszaigénylés mégse volt jogos...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezekiell
veterán
Ahh, király, köszi.
Hát igen, a NAV erre a konstrukcióra simán mondhatja, hogy "ácsi, ez zárt végű", és akkor az ÁFA visszaigénylést bukja az ember, úgy meg nem buli.
Ezt baromira ki kéne matekozni, hogy mi mennyire éri meg, ha megjelenik a pályázat - illetve kellene egy NAV állásfoglalás is.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs