Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    senior tag

    válasz knbs #986 üzenetére

    Semmi komoly, egy 2-es szinkron-csere :) (csak szét kellett szedni rendesen)
    Gyári motor nagy tehetlenséggel, sokszor túl lassan pörgött fel, de már dobtam rá a kuplungot, viszont akkor még nem volt azonos fordulaton a váltóval, aztán azt nem nagyon szerette (reccsent). Persze utcán bőven használható lett volna még, csak magasabb fordulatra (5-6 ezer) leváltva szinkronizált lassan.

    iR-ben túlzottan megengedő a váltó, ilyen szempontból az AC mindenképp jobb, ha be van kapcsolva a sérülés, a nem elegendő gázfröccsnél, vagy a túl durva váltásnál egyből kezd besárgulni a váltó (Ruf-fal szoktam menni, igaz Riften nincs ilyen HUD, ami mutatja, de emlékszem, amikor próbáltam monitoron).

    Monza nagyon kellemes meglepetés az ovállal, alapból nem vettem volna meg, nekem nem különösebben kedvencem egyik olasz pálya sem (igazából csak AC-ból ismerem őket), de ez a régi oval rész elég izgalmasnak tűnik. Azt nem tudom hogy oldják meg ami a videóban elhangzik, hogy kombinált konfig is lesz, ott át lehet menni az oválra rendesen? Majd meglátjuk, de így már várom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák