- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #50 üzenetére
Dehogy ment jobb köridőt. A TM3 a Nürburgringen végig sem tud úgy menni, hogy ne melegedne túl. Egy gyors kört sem képes megtenni.
Tesla, kínai noname autó, tökmindegy. Egyik se tud autót gyártani.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
EXIEZ
senior tag
Nyugodtan meg lehet kövezni, de amikor az 1.2-1.4 és hasonló lassan gyorsuló autókkal előznek, sietnek stb sokkal balesetveszélyesebb, mintha gyorsabban megy az ember és egy előzést gyorsabban végre is tud hajtani egy EV-vel. Szerintem ez pont hogy kevesebb balesethez vezetne, feltéve ha a sebességhatárokat betartják.
Nem rossz dolog ez, csak kellő rutin kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Közlekedési morál nélkül erről beszélni kár is.
Ha a 2 tonnás csattan, az fáj... És egy ilyen erős járművel lehet esszel is KÖZLEKEDNI, de ha nem sikerül , abból komoly baj lesz...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
tranceplanet
addikt
válasz Shadowbull #51 üzenetére
" kínai noname autó, tökmindegy. Egyik se tud autót gyártani. "
Az a baj, ezt a nyugati autógyártó cégek is így gondolják. Közben pedig a kínai gyártók nagy sebességgel szinte észrevétlenül elrobogtak mellettük. Most pedig a nyugat néz értetlenül ki a fejéből, hogy mi történt itt? Hát az kérem szépen, hogy le lettek nyomva. BYD, NIO, Xiaomi...
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #51 üzenetére
Miért, ki tud autót gyártani? A jelenlegi autógyártás egy kalap szarral egyenlő...
Esetleg a japánok még igen... Ők tudnak.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
doooo
veterán
válasz tranceplanet #54 üzenetére
Miben robogtak el mellettük? Na meg mit keres ott a Xiaomi abban a felsorolásban, amikor az első autója is csak hetente kerül a hírekbe, de még nem is elérhető? Na nem mintha (egyelőre) valóban a Xiaomi gyártaná. Ez egy BAIC.
-
Graphics
Jómunkásember
De csak a Xiaominál ragadtál meg...
A BYD - NIO-ra nem reagáltál érdemben ,csak a Xiaomit emelted ki, miért?
Akkor legyen helyette BAIC írva, ha ez jobbá teszi a mondandód. Ne izgulj a Samsungnak is van autógyártása. ( tény, hogy a Renault alatt-felett)
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Shadowbull
addikt
válasz tranceplanet #54 üzenetére
Dehogy robogtak. Meg sem közelítik a nyugati gyártókat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #59 üzenetére
Semmit, lemaradni... A Merci gyárban épp sztrájkolnak...
A minőség szar, a szoftverezés szar... Nem csak ott máshol is... Ezt nevezed tudásnak?
A szomorú az, hogy valóban le fogják nyomni a klasszikus nyugati autógyártást.Ez van... Lehet ellene ágálni, de megtörténik.
A remek nyugati gyártók elbuktak a gagyi szoftveren... Kiadnak bétatesztelni autókat... Nevetséges.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
EXIEZ
senior tag
válasz Shadowbull #62 üzenetére
Mint ahogy fentebb is említve lett, pl ott a Mercedes ami korábban elég masszív minőségi anyagból lett összepakolva, az új modellek meg recsegnek ropognak, szar műanyag van bennük. Persze, hogy javult a minőség, azt a szintet egy komolyabb kínai gyártó is fogja hozni
-
Shadowbull
addikt
"Merci gyárban épp sztrájkolnak..."
És?
"A minőség szar, a szoftverezés szar.."
A kínaiaknál, pontosan ezt mondom.
"valóban le fogják nyomni a klasszikus nyugati autógyártást"
Dehogy fogják. Majd szépen betagozódik közülük az a pár gyártó a világpiacba, amelyik a következő pár évben nem megy csődbe. Ahogy elfoglalták a helyüket a kínálatban a japán meg a koreai cégek is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #62 üzenetére
És a nyugati gyártók műszaki színvonala meg olyan remek... Na hagyjuk is.. Egy kalap szar minden új autó... Egyedül max japánt vennék újan... Itt műszaki színvonala esetleg egy új Priusnak van... ( Volt szerencsém Mercedes CLA-hoz is... Hát nah, az autó nem ott kezdődik... Egy lefosott Dacia technika)
"A minőség szar, a szoftverezés szar..": Nézz már meg egy ID.3-ast...
De amúgy ez parttalan.. Te mondasz A-t én mondok B-t... Azt gondolod neked van igazad, én meg hogy nekem..
Én meg egyszerűen kiszállok ebből... ( Ha próbáltál, használtál kínai autót, akár egy új BYD-t, akkor van értelme erről beszélni, amúgy nincs)
Te véded a nyugati autókat, én meg már kiábrándultam belőlük... Folyamatos drágulás, nem arányos a minőséggel ,és hagyjuk az inflációnak nevezett maszlagot..
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
EXIEZ
senior tag
válasz Shadowbull #66 üzenetére
"Meg sem közelítik a nyugati gyártókat."
Ebbe beletartozik az is amire válaszoltam.Pedig eléggé úgy látszik, hogy egyre kisebb az olló a nyugati és kínai gyártók között...
-
Shadowbull
addikt
"a nyugati gyártók műszaki színvonala meg olyan remek"
Messze-messze a kínaiak felett vannak.
"Egy kalap szar minden új autó..."
Óvoda.
"Nézz már meg egy ID.3-ast"
Mit nézzek rajta? A jelenlegi ID-k szoftvere az egyik legjobb a piacon.
"Te mondasz A-t én mondok B-t.."
Hja, csak nem ugyanazzal a háttérrel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #68 üzenetére
Oksa, próbáld meg elfogadni akkor, hogy nem vagyunk el véleményen, és ne kezdj el személyeskedni.
Te vagy valamelyik nyugati gyártónál dolgozol, és nem mondhatsz mást, mert az ID-k szoftvere minden, csak nem jó...
A másik, hogy azt mondod, egyszer szarabb dolgok derülnek ki a kínai autók tesztjeiből?
Melyik, mégis melyik?
Nincs ebben amúgy egy vastag kínai -ellenesség? Nem torzítja ez a mondandót?
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #71 üzenetére
Oké, akkor egy példa, BYD 3-ast tesztelték ,és javarészt jó megítélésről olvasni. Mi a probléma?
Amúgy meg nem igazán értem a kettősmércét sem... Ha a TEsla csinálja szar, ha VW az jó? Mert régen minden jobb volt alapon?
Fura. Viszont hasznosabbá teszem magam, ennek a beszélgetésnek nincs eredménye.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Shadowbull
addikt
Nézz meg több tesztet. Ott kezdődik hogy az összes kinai gyártmánynak szar a szoftvere, alapvető dolgokat nem tudnak.
Zajosak, sokat fogyasztanak, lassan töltenek, és ehhez képest egyáltalán nem olcsók. Arról nem is beszélve hogy sem szerviz, sem alkatrész nincs hozzájuk."Ha a TEsla csinálja szar, ha VW az jó?"
Egész pontosan mire gondolsz?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
snorbi82
senior tag
Beszálok én is.
ID3 annyira nem jól sikerült, hogy ugye nem is gyártanak már belőle annyit, mert nem fogy.
ID7 egész jól sikerült termék. Még szoftverben is jó lett.
Van szerencsém Mercedes EQS-hez akár minden nap. Nem nyikorog, nem zörög. Szoftverben nem Tesla, de azért nem rossz. "önvezetése" ugyan azon az útvonalon (Tesla M3 2021). Tesla vissza adta a vezetést, Mercedes végig ment. Többször mentünk mind kettővel.
Tesla ment. BMW lett helyette. Igaz drágább: de csendesebb, kényelmesebb. Igaz többet fogyaszt, de ennyit pluszban megér, hogy csend és kényelem van.
BYD Seal: nem volt szerencsém még hozzá. De csak dicsérik. Tesztek alapján szoftverben sem rossz. Hang felismerés is. Tudja melyik oldalról szóltak hozzá és sok jó funkció. Néha túl mélyre kell menni benne, hogy valami meglegyen, de ezt lehet javítani. Ha jól tudom, akkor Ő az első cég, aki megpróbálja Magyar nyelven is megcsinálni hangutasítást.[ Szerkesztve ]
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
tranceplanet
addikt
válasz Shadowbull #73 üzenetére
" Európában a BYD eddig Hollandiában, Norvégiában, Dániában, Svédországban, Németországban, Franciaországban, Belgiumban és az Egyesült Királyságban kínálta az autóit, most Spanyolország következik a sorban, de más európai országok hamarosan követik a példát. Feltételezhető, hogy Finnország és Izland szerepel majd következőnek a listán. "
A gyártás Szeged mellett Mexikóban is beindul.
Borítékolható, hogy a szervízhálózat is kiépítésre kerül.
Ajánlom még eme videókat: [link] [link] [link]
Valahogy ezeknek az embereknek a szavára többet adok, mint a tiédre.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Shadowbull
addikt
válasz tranceplanet #75 üzenetére
A koreaiaknak évtizedek szívós munkájába került az, hogy elérjenek egy évi durván egymilliós eladást az európai piacon, ami évi 13-15 milliós eladást produkál.
A kínaiaknak sem fog gyorsabban menni.
Hogy te kinek adsz a véleményére és kinek nem az a te dolgod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
senior tag
válasz tranceplanet #75 üzenetére
2023-ban a BYD kevesebb mint 16 ezer autót adott el Európában. (Ez a Xiaomi meg csak elméleti érdekesség egyelőre, mert még európában forgalmazható változata sincs.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
moleculez
veterán
válasz Shadowbull #64 üzenetére
Nézd, lemaradtál ott, hogy 20 évvel ezelőtt a nyugati gyártók minőségi autókat (is) gyártottak. Én is, nincs ezzel gond. De ez az idő elmúlt, spórolják ki az anyagot, minnél olcsóbb beszállító mindenből, inkább spórolunk egy 5€ szenzoron 0.2€ mert olcsóbb máshol, igaz szarabb QC mellett de na’
Most beülsz egy €30-40k VW-be azt a púzódat feltöri az ülés, kotyognak a gombok, recseg a kárpit, de legalább sorjás… soroljam? Ez nem volt mindig így.
Na ilyet a már a Kia meg Hyundai is tud, sőt jobbat.Ezzel csak a felszínt kapargattam, mert mint minden, az autógyártók is szeretnének minél több szolgáltatást eladni, mivel az befektetőket nem lehet csak az eladásokkal jóllakatni. Szal, szoftveres reset kell egy izzócseréhez; nem ingyen.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
-
doooo
veterán
válasz moleculez #78 üzenetére
Attól, hogy minden gyártó spórol valahol, a kínai "csodák" nem "húztak el a nyugatiak mellett". Semmiben sem. Ez a lényege az egésznek.
Ha legjobb esetben is ugyanazt kínálják, ugyanolyan áron, de rosszabb vagy nem létező szervizháttérrel, biztosítást nem lehet rájuk kötni, stb, stb, akkor nem húztak el mellettük, semmiben sem jobbak. Minden más csak a Párt propagandája, meg elcseszett vágyvezéreltség (mert amúgy senkinek sem jobb Kínán kívül, ha ezek a vackok futnak az utakon, pláne a fent felsoroltak fényében). -
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #79 üzenetére
Ebben mi a sztereotípia?
Ez tapasztalható dolog ..
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
moleculez
veterán
Azt nem is állítottam hogy pont a noname kínai szarok elhúztak bárhova is, de a hanyatló nyugati gyártók színvonalát hozzák pl a koreaiak/japánok. Azt nem mondtam hogy jobb.
#79
Nem kell, ezek szimplán hamis sztereotípiák.
Jó, én csak a tapasztalataim osztottam meg, de Te tudod 🤷🏼♂️A lényeg, hogy a mai gazdasági környezetben nem lehet (!) rendesen összerakni egy autót normális minőségben úgy hogy megfizethető legyen. Vagyis lehet, a VW is tud rendes autót gyártani csak úgy hívják hogy Bentley.
Pontosan ezért van Nissanom, ár/érték arányban számomra elfogadható, fenntartható, gazdaságosan lehet üzemeltetni, és árkategóriájában jól felszereltek. Aztán meg sem próbálok mást meggyőzni arról hogy ez mindenkinek jó, mert mindenkinek más a prioritás, ez ilyen egyszerű.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
z123456z
őstag
Én egyszerűen nem tudom elhinni, hogy több évtizedes hátrányt/fejlesztést/tapasztalatot be lehet hozni néhány hónap vagy év alatt. Ilyen egyszerűen nincs. Tesla ide vagy oda. A japánoknak is évtizedekbe tellett, míg oda jutottak, ahol most tartanak, pedig ők is ugyanazt az utat járták be, mint a kínaiak, szorgalmasan másolták a nyugati autókat.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
A kínaiaknak könnyebb dolguk volt, hiszen a nyugati autógyárak odavitték a technológiát. (Úgy is tekinthetjük, hogy technológiai transzferrel fizettek a piacért.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
KAMELOT
titán
Most láttam egy MG a pályán. Ízlésficam van rendesen.
Többi kínai is ide tartozik.
Ott a SY kóreai márka. Olcsón kínálnak SUV max felszerelésel. Alig viszik.
EU piacot Merci, BMW és ezek a márkák uralják.
CZ, SK első helyen még mindig a Skoda.
Szerviz, bizalom, ár, alkatrész.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Graphics
Jómunkásember
SY az mi? Eskü követem az autókat, de lövésem sincs hirtelen.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
opr
veterán
SsangYong, ha jol ertem. Regen maga volt a 4 kereku izlesficam, de mara hozzajavultak a kozben hozzajuk romlo altalanos dizajnhoz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Graphics
Jómunkásember
Én régen úgy tekintettem rá ( és nem sokat tévedtem), hogy a koreai Mercedes...
Amúgy ha az ember megnéz pár régebbi modellt, levetett Mercedes technika klónMercinek csomagolva...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
opr
veterán
Jah, régen az volt, tele is volt kb mindene merci jellel. Bevallom, ma fingom nincs, mi van velük, azt kivéve, hogy olcsó suvokat árulnak. Mondjuk lehet pont ezért (utálom a suvokat, mint a szart ).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KAMELOT
titán
-
bteebi
veterán
Ez egy nagyon bölcs döntés volt. Az elektromosakkal még mindig rengeteg a szívás, és csak bizonyos feltételek mellett (saját napelem, vagy egyéb ingyen töltés) éri meg igazán, és/vagy ha nagyon sokat mész vele (ami elektromossal eleve macera). De ~5, vagy még inkább 10 éven belül várható valami nagyobb durranás. Szilárd elektrolitos akkuk, hidrogénes autók (percek alatti töltés, és akár 1000 km fölötti hatótáv), szóval nem ~250-350 km-es (pláne hidegben) valós hatótávok lennének akár többórányi töltögetéssel kevés helyen. Annyi, hogy ~10-15 év múlva nem kizárt, hogy kb. lehetetlen lesz eladni bármilyen ICE, vagy akár csak hibrid autót.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
KAMELOT
titán
Ilyen lelkesek lehetnek a befektetők [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tranceplanet
addikt
válasz Trust No One #96 üzenetére
Erre a nyakamat tenném, hogy így van.
Apple USA felé jelent.
Xiaomi Kína felé.
A Pegasus tudjuk hová.
A cella információ és a SIM a rendőrség felé.
Van akinél a helymeghatározás folyamatosan be van kapcsolva, navi-n kívül tudjuk még mire is jóÉn most vettem a benzines autóm, 15 évig tervezek vele, aztán valószínűleg megy a bontóba. 15 év múlva már nem hiszem, hogy kapok belső égésűt, addigra csak kiforrja magát az EV tech. Amúgy a BYD már most lítium vas foszfát, nagyobb energiasűrűségű, kevésbé degradálódik, nem kell hozzá kobalt, nem gyullad ki, át lehet szúrni. A szilárdtest akku már megy Kínában, de egyelőre drága, van mit fejleszteni. A töltő hálózat kiépítése hátra van még Európában, a Tesla mintájára. A NIO megoldása is elgondolkodtató, nem veszed meg az akkut csak bérled. Egy biztos a töltés már most drága az állomásokon, később rosszabb lesz a helyzet. Akinek van napelem otthon az jól jár, otthon megéri tölteni.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest