Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Trust No One #96 üzenetére
Összeesküvés vagy sem, ez az egyik szempont, ami miatt a kínai autókat pl. nem akarják beengedni az USÁ-ba. Pl. a BYD főnöke nemrég nyilatkozta, hogy ők nem is terveznek egyelőre USA megjelenést. (Persze nem ezért, hanem a bizonytalan piaci helyzet miatt. )
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
senior tag
válasz tranceplanet #100 üzenetére
A LiFePO4 akkumulátorok kisebb energiasűrűségűek, és lassabban tölthetőek.
"A szilárdtest akku már megy Kínában"
Ez elég meglepő lenne. Valami közelebbit tudsz róla mondani?''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
tranceplanet
addikt
válasz TESCO-Zsömle #104 üzenetére
True [link]
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
KAMELOT
titán
válasz TESCO-Zsömle #104 üzenetére
Szemét nem is kell ide!
bteebi: igen azt tudom. Kínai megmásokV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
bteebi
veterán
válasz tranceplanet #100 üzenetére
"A NIO megoldása is elgondolkodtató, nem veszed meg az akkut csak bérled."
Ööö... nyilván lehetnének olyan körülmények, hogy ez ne legyen nagyon szar a felhasználónak, csak az tipikusan nem a gyártók érdeke. Vagy még ha elsőre nem is lennének nagyon rosszak a kondíciók, idővel - nem is olyan sok idővel - szépen leromolhatnának a "meglepően szar" szintre, és jó eséllyel semmit se tudnál tenni ellene. Szóval én ódzkodnék ettől. Viszont ha már eleve csak bérlem az akkumulátort, akkor legyenek szívesek vonják le az autó beker. költségéből azt a bő milliós tételt.
Az ilyen előfizetősdivel viszont tényleg nagyon csínján. Voltak már ugye olyan tervek - a kivitelezés nem tudom, hogy áll - többek között a BMW részéről, hogy hiába fizetsz két hatalmas valag pénzt az autódért, de bizonyos fícsöröket fixen előfizetéshez kötnének. Ezen fícsörök közé pedig olyan dolgokat tennének, tehetnének, amit akarnak; pl. légkondi, sebességkorlátozás, de tényleg BÁRMI. Egy szoftver update után pedig bármilyen másik bármik is. Vagy pl. egy reklám megnézése elindulás előtt. A lehetőségek tárháza végtelen.
"Egy biztos a töltés már most drága az állomásokon, később rosszabb lesz a helyzet."
Nem akarok hazudni, de a Superchargeren talán valami 190 Ft/kWh, ami ugye az otthoni alap (36 Ft?) jó 5-szöröse, az emeltnek (70 Ft) már "csak" a 2,7-szerese.
Egy Model 3 fogyaszt mondjuk ~16-20 kWh/100 km-t (nyár, tél, autópálya), ami otthon töltve (drágáról) 11,2-14 Ft/km, Superchargerről viszont már 30,4 Ft. Egy Model X viszont már 25-30 kWh-t fogyaszt, ami 17,5-21 Ft/km otthonról, Superchargerről viszont már 47,5-57 Ft. Attól ma már gyakorlatilag az összes ICE olcsóbb (még), sőt még az én most már majdnem 19 éves 2 literes szívóbenzines Mazda 6-osom is.
Meg ugye a benya után kieső adót idővel így is, úgy is be fogják szedni. Szóval lehet, hogy most még elvben konkrétan ingyen tudod használni az EV-det, de lehet, hogy 2-3-5 év múlva használati alapon pl. 20-30 Ft/km jövedéki/NER fenntartási, vagy bármilyen adót kell majd fizetned, amit szintén nem tudsz majd megkerülni.
Akkutöltésnél, vagyis inkább töltés helyett szerintem csak az tudna működni relatíve normálisan, ha minden kocsinak teljesen standard kialakítású, csereszabatos akksijai lennének, mondjuk az autó alján, teszem azt 5-10 db ~10 kWh-s akku, amit gépekkel percek alatt lehetne kicserélni feltöltöttre. A lemerülteket pedig lehetne akár éjszaka is gazdaságosan tölteni, vagy napelemmel a nappali órákban. Persze ezt logisztikailag, kapacitásban nagyon nehéz lenne - ha nem egyenesen lehetetlen - jól kivitelezni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
TESCO-Zsömle
félisten
BYD-t, ha meglesed, sok esetben jobb minőséget találsz, mint 10 millióval feljebb EU gyártótól...
Szóval nem szemét az, csak odakint a gyártási költségek -főleg humán fronton- nem hasonlítható az EU-n belülihez. Azt most hadd ne kezdjem ecsetelni, hogy fóliás haver milyen képeket küld 80-200 milliós EU-ban szerelt autók minőségéről... Mikor a 90 milliós AMG GT-re úgy teszi fel a lengyel vendégmunkás a rendszámtáblatartót, hogy a 4db előre kialakított csavar helyett két darab facsavart hajt át a kasznin... Vagy mikor a gyárból úgy érkezik meg egy másik ugyanilyen autó, hogy leszedik a fóliát és mindkét hátsó lámpa teljes szélességében végig van repedve...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #109 üzenetére
"sok esetben jobb minőséget találsz, mint 10 millióval feljebb EU gyártótól..."
Kár hogy ezt nem lehet ránézésre megállapítani. Mondasz amúgy példát?
Amúgy ha elhiszed ezeket a facsavaros hülyeségeket, akkor nem csodálom hogy nekiállsz isteniteni a kínait.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Meg mindig itt tart a kelet nyugat vita?
Hogy Te nem hiszel másnak, és csak a saját igazad létezik.?
Amúgy adódik a kérdés, autogyarban dolgozol?Mert ha nem, akkor nem értem...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Amúgy ha elhiszed ezeket a facsavaros hülyeségeket,
Csak annyit kell elhinnem, hogy nem Photoshop.
Facsavaros:
Repedt lámpa:
Közös Discord tele van ezekkel, régi jó barát képei.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #113 üzenetére
Az ugye megvan hogy a rendszámtábla tartót nem a gyárban szerelik fel?
Mellesleg aki látott már autógyárat belülről az nem képzeli hogy szimplán fognak két facsavart.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #114 üzenetére
De látod,fényképes bizonyítékok után is magyarázkodás megy...
Te kőkeményen kardoskodsz valami mellett... De hát sorban cáfolva vagy.
Gondolom ez még addig megy, amíg neked nem adnak ezek után is igazat...
Nem a te céged gondolom az az autóipari , feleslegesen akarod ennyire védelem alá vonni... Más szekerét húzod..
Amúgy a topic már másról sem szól... Mindenkinek nekimesz , aki nem ért veled egyet...
A témához már semmi köze. Hitvita...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Shadowbull #115 üzenetére
Ezt csak így itt hagyom, további referenciának:
Felőlem olyan szappannal mosdatod a szerecsent, amilyennel csak akarod. Az elmúlt 10 évben nem kevés ilyen és ehhez hasonló képet láttam. Én nem értek ilyen szinten az autókhoz, de elhiszem az embernek, aki készítette őket, hogy ezek így miért nem jók.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #117 üzenetére
Ez egy Ford. Eddig európai gyártókról volt szó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Shadowbull #119 üzenetére
Minőségről volt szó. Én csak prezentáltam, hogy a gyártók különlegesen drága modelljei is hagynak kívánnivalót.
Európai gyártókról a cikkben van szó, akik elkezdtek lobbizni, véleményem szerint azért, mert a kínaiakkal nem tudnak árban és minőségben együtt versenyezni elektromos fronton.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #118 üzenetére
Nekem mindegy kinek a szekerét húzod... De sose lesz a Te biciklid.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #120 üzenetére
Prezentáltál valamit, kontextus nélkül, így semmire sem cáfolat vagy alátámasztás.
A kínaiakkal nem lehet versenyezni, mert cinkelt lapokkal játszanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Shadowbull #122 üzenetére
A kontextus a minőség volt. Ebből indult ki az egész: hogy a kínaiak ne hozzák be a szart. Erre hoztam a példákat, hogy nem kellenek a kínaiak ahhoz, hogy szart kapj, esetünkben horror áron.
Az állítás az volt, hogy az EU gyártók azért lobbiznak az EV ellen, mert nem tudnak versenyezni a kínaiakkal minőségben és árban. -> Erre volt a kontra, hogy a kínaiak ne is hozzák be a szart. -> Erre írtam én, hogy a szar már itt van és nem a kínaiak hozzák, helyben készül, horror áron.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #124 üzenetére
Az egész gondolatmeneted zagyvaság.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Shadowbull #125 üzenetére
Az egész gondolatmeneted zagyvaság.
Gondolatolvasó vagy, nekem is ez járt a fejemben. Meg az, hogy eddig nem mondtál semmit azon túl, hogy mit miért nem hiszel.
Még szerencse, hogy nem vitatkozunk.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Elektrosokk
addikt
válasz TESCO-Zsömle #109 üzenetére
Amúgy valamiért nem látom magam abban a helyzetben, hogy kimegyek a garázsba, megnézem a BYD-m, elkezd borsózni a bőröm attól, hogy mindjárt elindulok vele...
Elhiszem, hogy frankó meg minden, de számomra inkább egy jelenség, mint sem valami amire vágynék.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Itt ugye az a kérdés, hogy ez az érzés egy akármilyen belsőégésű motoros megoldással kontrasztban van így, vagy mondjuk a Tesla esetleg a Nissan Leaf ellenében?
Mert előbbi esetben nem a BYD a jelenség gyökere, hanem az elektro-mobilitás maga, míg utóbbi eseten még lehet azzal javítani, ha beülsz egy BYD-ba, megnézed, megtapogatod.
sz: Nem azt mondom, hogy a BYD az etalon. Azt mondom, hogy a BYD az, aminek az alapnak kéne lennie azért a pénzért és minden, ami annál drágább, annak jobbnak kéne lennie.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shadowbull
addikt
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Én ültem Sealben, tipikus ázsiai típus kívül -belül, de én nem érzem az árát indokoltnak, pláne nem tudom hogy milyen ahhoz mérhető európai típust adnának 10 millával többért. És ugye a tapasztalatokbol tudjuk hogy szar a futómű, szar a szoftver...
Ültem Hanban is, az meg egyértelműen túlárazott annyiért.Nem véletlen van úgy, hogy csak az Atto megy érdemleges mennyiségben az európai piacon. Többiből pár száz fogyott tavaly.
És nem véletlenül hoz a BYD hibrideket is Európába, az EVk messze nem fogynak úgy ahogy remélték.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Elektrosokk
addikt
válasz TESCO-Zsömle #128 üzenetére
Talán ez is benne van, utoljára az i3 volt az ami megfogott. Mondjuk én ezt úgy gondolom, hogy mindig a célnak megfelelő eszközre van szükség.
Más téren, sportlimuzin esetében azért a merciben lehet találni kényelmet, a multikontúr ülésnek párja nincs. Ami talán még fontosabb, az a közvetlen kormányzás, amit ha egyszer megszoktál, nagyon hiányozni fog, sajnos alsóbb szegmensben a sportosabb gyártók is hanyagolják már. Az első lépés a külső, de amikor mész vele, az ott mindent el fog dönteni.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Shadowbull #129 üzenetére
Jól hangzik, Az árversenynek jót tesz.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Reggie0
félisten
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Mert autokent gondolsz ra, de igazabol ezek csak meno esovedos, beulos elektromos rollerek. Ugy viszont eleg jok, meg azert bukfencezni sem fogsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz TESCO-Zsömle #109 üzenetére
Mit ertesz minoseg alatt? Kotve hiszem, hogy a xiaomi tapasztalat nelkul, a nullarol fejlesztve tudott olyan minosegu esp/abs/difi szoftvert, hajtaslancot es felfuggesztest produkalni, mint a jobb nemet gyartok.
Lehet, hogy a festes, a muanyag, a ragasztasok, a borozes megfelel, de nem az fog megtartani az uton, ha megcsuszol.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Még mindig nem a Xiaomi csinálja az autót, hanem a BAIC.
( Illő lenne azért elolvasni a cikket-hírt)Nem a Xiaomi csinálta ezt nulláról. a BAIC meg úgy 1958 óta létezik. Talán elég volt ez a pár év nekik. ( Évi 2 millió autót adnak el kb. )
Amúgy ez iparági legó... Mindent megvehetsz a piacon. Az autógyártás már erről szól.
Mindenki azt hiszi, hogy az autógyártók nulláról fejlesztenek? Akkor minek létezik a ZF, a Getrag, a Bosch, a Marelli az AVL és még a soksok gyártó... Mindenki azt hiszi, hogy itt az autógyártók a csodát teszik le? Egy fenét... Beszállítóktól megoldják.Azért, hogy kiszolgálják az autógyártókat.. Te kétkedsz, ez teljesen rendben van, de egy autógyártót bíztak meg a kiszolgálással és a termék elkészítésével.
Érdemes utánaolvasni, kivel is kooperált a BAIC eddig.
Ez nem kis történet, ebbe a Leeco beledöglött... ( oké az FF-vel kissé túllőttek a célon, és a lóvé sem épp úgy csurgott, ahogy kellett volna, és persze túl korán)
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Graphics #111 üzenetére
Én dolgoztam elég sokat autógyárban a sor közelében, meg fejlesztésen, meg minden egyéb szinten is. Nem prémium, hanem kommersz márkánál, több gyárra is volt rálátásom, még a sorvégi minőségellenőrzéshez is közöm. általánosan elmondható, hogy nem rosszak minőségre a legördülő autók, szériahibákat, vagy gyengébb minőséget gyorsan kiszűrnek.
A BYD, Nio ránézésre teljesen rendben vannak, de annál többet kéne nézni, hogy egyértelműen megmondjam. -
btprg
senior tag
válasz Elektrosokk #130 üzenetére
Mi az hogy "közvetlen kormányzás"? Mégis milyen lenne?
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Graphics
Jómunkásember
Erre én is kíváncsi vagyok...
Gondolom arra gondol, hogy kis elfordításra nagyot fordul a kocsi.. De ez már klasszikusan nicns, hanem sebességfüggő a dolog.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #138 üzenetére
Igen, tudom, neked van igazad... Hagyjuk már...
Mesélj kérlek, avass be minket, mert mondom, itt egyelőre csak neked lehet elképzelésed és valós tapasztalatod az autógyártás területén.
Tudod mit, írd le akkor hogy van. Ha semmit sem tudok oké. Legyen így.
Akkor viszont TE TUDSZ, akkor legyél oly' kegyes, meséld el, hogy működik ez, hisz azt írod autóiparhoz közel dolgozol.
Mit csinálsz, hogy épül fel a dolog?[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Shadowbull
addikt
Azt jelenti hogy amikor vezeted, akkor az autó nagyon agilisen követi a kormánymozdulatokat, pontosan, feszesen, miközben kapod a visszajelzéseket a kerekek és az út kapcsolatáról.
A legtöbb mai autónak teljesen szintetikus kormányérzete van, nem közvetlen.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Graphics #139 üzenetére
"itt egyelőre csak neked lehet elképzelésed és valós tapasztalatod az autógyártás területén."
Ilyet egyáltalán nem állítottam. Azt állítom hogy neked nincs.
Amit leírtál az autógyártók és a beszállítók kapcsolatáról az egy marhaság, egy széles körben terjesztett tévhit.
A beszállítók az autógyárak megrendelésére és pontos specifikációi alapján fejlesztenek és gyártanak, szoros együttműködésben az autógyár fejlesztőrészlegeivel. Ha az autógyárnak fogalma sincs mit akar és mit hogyan kellene megoldani, akkor a beszállító sem tud csodát tenni, az eredmény szar lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Shadowbull #141 üzenetére
A-a, te azt mondtad, hogy autóiparban dolgozol.
Hallgatlak. Nagyon szívesen olvasom az autóipari témákat, jöhet ennek felépülése.
Milyen területen dolgozol?
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Elektrosokk
addikt
válasz Graphics #139 üzenetére
Abban tènyleg igaza van, nem tud bárki jó futóművet èpíteni, vagy összelegózni, ahogy írtad. Az, hogy sportos is legyen, ès kènyelmes, megfelelő tapadáskezelèssel, stb stb.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Elektrosokk #144 üzenetére
Oké azt azért tudjuk értjük elismerem, hogy sarkos a példa, de beszállítók nélkül ez nem valósul meg.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
btprg
senior tag
válasz Shadowbull #140 üzenetére
Köszönöm, így értem, próbáltam rákeresni de valószínűleg nem megfelelő kulcsszavakkal, így nem találtam semmit.
Szóval akkor ami a Wartburgomnál alap, az most egyes új autóknál menő extra"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
KAMELOT
titán
TESCO-zsömle
Mint írtam korábban nincs múltja, így nem tudjuk milyen lesz. Egy dolog, hogy valószínűleg jobban van összeszerelve, meg minőség, de a kocsi anyaga milyen?
Nem e fog rohadni, nem e fog valahol megrepedni, mennyire tartós, motor benne mennyit bír, aksik élettartama?!? Stb.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
Annyira nem mondasz hülyeséget a Wartburggal. A régebbi, egyszerűbb felépítésű autók kormányzása valóban közvetlen volt.
Aztán elkezdtek nőni az autók, nehezebbek lettek, jött a szervó, a rezgéscsillapítás, a különféle komfort és biztonsági intézkedések és most itt tartunk. Valamit valamiért.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Depiboy
tag
Azért nagyon kiváncsi leszek majd a valós felhasználásban született felhasználási eredményekről, a márkát ismerve nem is vár prémiumot az ember, de azért egy olyan "eszközt" jelen esetben autót viszont igen, ami jól működik és ár-érték arányában jó vétel lehet az átlagnak.
Ha fogni tudni egy töltéssel 3-400km hatótávot már van értelme bár ez szerintem álom marad. -
Tasunkó
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #117 üzenetére
Taknyolva hegeszteni nem könyebb, mint szépen hegeszteni. A kelet-európai munkások messze befosottabbak a nyugatiaknál, akiknek jogaik szociális hátterük, nem beszélve arról hogyha összeszerelő egy autógyárban, annak a munkának ott milyen lehet egy nyugati polgár szemében a presztízse. Emiatt pont könyebb abuzálni a keletit, mint a nyugatit, így ez a lengyel vendégmunkás sztereotípia teljesen logikátlan, hogy miért lenne trehányabb.
Egyébként akárki is csinálta, honnan vett volna facsavart egy autógyárban? Nem tartanak facsavarokat, sztem más csavarokról is darab-nyilvántartás van hogy ne tudja a delikvens elszórni a küszöbben, vagy valahol. Az autógyártás hatalmas vízfejjel működik, összeszerelni nem találnak melóst de csavart számolgatni, hegesztést szagolgatni, meg perceket nyilvántartani dögivel vannak diplomások. Egyéb hibák sem valószínűek, vagy marginálisan fordulnak elő(a hülyeség veszélyesebb, mint az osztályellenség), de az is lehet hogy valami utójavítás során keletkeznek, nem a gyárban.Kérek egy számot a jútútú
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Star Citizen
- Okos Otthon / Smart Home
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen okostelefont vegyek?
- Micro Four Thirds
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest