-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #145993 üzenetére
Jól fogalmaztál,csak én apróhirdetésekben is így szoktam kiszúrni a kisebb vázakat,melynél a felső csőnek szinte meghosszabbítása a támvilla.
(#145997) jjeahh ...én ezeket néztem ki.[link] [link] [link] [link] [link]
Még nem igazán merültem el a témában,de véleményt szívesen fogadok bárkitől.(#145998) Runner_fxr...ez emmes?! Na ez tényleg fura,mert egy S,vagy XS méretnek már nem tudom mekkora lenne a negyegcső váza. Lassan az lesz,hogy a támvilla felfele indul a felső cső síkjához viszonyítva.Végül is ízlések és pofonok,de nekem ez minden csak nem arányos,azokra a mini BMX,meg Dirt bringákra hajaz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #146000 üzenetére
Gondolom, meg az a "real thing", ahol már a tartomány is megvan, ami nem jelent kompromiszumot. (én fenntartási költségek, meg súly miatt maradtam a 11-esnél, és amiatt is, mert úgy képzelem, hogy ez jó értelemben igénytelenebb rendszer, nomeg az 50-es lánckerekek már nem annyira tetszenek hátul..) Viszont el is gondolkodtam, hogy országútinál és gravelnél viszont érdekes módon mintha nem is igazán létezne 1x12.
Pedig 1x11 (jó, főleg gravel esetén, hiszen az országútisok ortodoxak ) azért terjed és létezik ott is. Az 1x11-re, ami extra költségek nélkül mondjuk 380-420%-ot fog át, még lehet mondani, hogy kissé kompromisszumos, de az 1x12 alapból 500%, az már bőven több, mint amit egy szokásos 2x11 oúti hajtás ad...
Lehet, hogy pont ezért, mert fölöslegesen sok? Vagy a gravelesek sem szeretnének ipari körfűrészlap méretű lánckereket hátra?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #145995 üzenetére
Igen azt a 3 év késést nem lehet csak úgy behozni. Ezek mellett azért még mindig az látszik, hogy a sram-nál még mindig stabilabb a lánc, hiába van narrow - wide és kuplung a shimanokon, valahogy még mindig nem tudja úgy tartani a láncot mint a sram.
Árban az SLX-el azért elég jót húzott a shimano sok hívet szerezhet vele, de kellenének a tapasztalatok meg nem tudom milyen az új rendszer láncstabilitása. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #146001 üzenetére
Más egy fotó, meg más a valóság. Élőben nagyon szép bringa, egyáltalán nem aránytalan. 43cm a nyeregvázcsöve, az S-es 37cm. A verseny kategóriás XC gépek nekem is jobban tetszenek, mert kicsit hosszabbak a vázak. De a nyeregvázcső ott is hasonló hosszú.
Nyilván oka van, hogy mindenki M-est fotóz a gyárilag. Ha olyan aránytalan lenne, akkor nem ez a méret lenne a standard.
Az én bringámat is tudom olyan szögből fotózni, hogy kis tömzsinek látszik, meg úgy is lehet, hogy olyan hosszú mint egy busz.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #146007 üzenetére
Még nem tudom, külön bilincset nem akarok. 8100-as fék van tervben, ahhoz valami matchmaker, de lehet, hogy kipróbálom a grpishiftet, mert mozgatja már egy ideje a fantáziám. Meg letisztultabb is lenne.
Toobee: és ott mi micsoda? A kar a Shimi? Komplett MT8 tetszene még, csak (nekem) drága. Mt6-ra is írják, hogy jó, meg az MT Trail Sportra, csak a szerelő nem egy nagy Magura fan, ezért inkább tolódok a Shimano felé. Meg kellene egy jó indok, hogy miért cserélem le a Guide-ot, mert gondom nincs vele.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Segítsetek! Mivel újabban SPD-zek, télen már nem tekerhetek bakancsban, szal kéne egy olyan cipő, amig mondjuk -15 fokig használható kamáslival. Eddig ezeket néztem ki, mert ezek a legolcsóbbak, amit találtam:
- Northwave Husky
- Shimano SH-MW5
Valamelyikkel van tapasztalat? Vélemény? Ti melyiket vennétek?Hasaggymeg: ezek nem gyári kerékszettek, hanem legózva vannak, ami általában azt jelenti, hogy olcsóbban megkaphatod, viszont így a felnire, küllőkre, az agyakra mind külön-külön rá kell keress, ha biztosra akarsz menni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #146010 üzenetére
Ez mondjuk tényleg ott van a szeren.
(#146012) jjeahh...meglehetősen 1szerű,pl. Mavic felni,DT Swiss Champion küllők,és az elég jól értékelt 350-es DT agy.A súlyáról hallgatnak mélyen rózsáék,de az sem izgat különösen,a csapágyak meg ha nem hozzák az elvárt szintet,legfeljebb vásárolok magam valami komolyakat helyettük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz ZolkoW #146005 üzenetére
Gravelra kellene legalább az 1-1 áttét, mellé előre legalább 46-48 nagytányér ha aszfalton is sokat pörög. És meg is érkeztünk, hogy az 50-es sor kellene hátra. Nagyok lesznek a soron az ugrások, aszfalton nem lesz túl komfortos és még ekkora pizzaszeletelővel is problémás lehet meredekebb részeken mászni a nagy első tányér miatt.
Szerintem pont az univerzális használhatóságot veszti el az 1x-szel a gravel. 2x rendszerrel elvagyok egy kerék/gumicserével aszfalt és terep közt. 1x rendszer inkább terepre tűnik alkalmasabbnak nekem.Ahol elfér a garázsban az oúti mellett, nyilván nem gond. A gyártók nyomják. [link]
[ Szerkesztve ]
-
truefx
aktív tag
Nekem is HRM problemam van. Ez egy decathlonos mellkaspant, ami idaig jol mukodott, de az utobbi idoben kisebb szamokat mutat, mint korabban. Pl. Normal outi allokepesseg bringazas normal HR zonaban, nekem altalaban 130-140 kozott volt, hegymaszas/sprinteles 150-160. Tartos erolkodes kozben ment fel 165 fole.
Most meg a normal temponal beall 120-ra, ha megnyomom, akkor se megy 130 fole. Lasd kep.
Latszik egy bezuhanas is, ott nem alltam meg, ugyanugy tekertem mint elotte meg utana. Eszre is vettem hogy 70-et mutat. Az is gyakran elofordul, hogy nem kuld semmi jelet, ilyenkor meg szoktam mozgatni a foegyseget.
Lehet hogy nem jol erintkezik valami, vagy korrodalt? A pantot mosogepben szoktam mosni. Erdemes meg valamilyen tisztitoszerrel dorzsolni az erintkezesnel?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #146010 üzenetére
Akkor nem csak én vagyok olyan elvetemült, hogy a gripshiften gondolkodjak.. Mondjuk eddig mindig elvetettem, de hiányzik, hogy lefelé is tudjak többet váltani. Vagyis felfelé, de mindegy. szóval a kisebb lánckerék felé. Fölfelé ha jól emlékszem, 5-öt visz a GX kar.
Bár nem nekem szólt a kérdés, nekem simán egymás mellett van a Shimi fékkar és a Sram váltókar, nem is szeretném közös bilincsre tenni, mert biztos kiderülne, hogy én máshogy szeretem beállítani, mint ahogy a gyártó godolta .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #146013 üzenetére
Most is GX van, így meg azért az ára is elég kellemes [link]
Runner_fxr: sokszor van takarítgatva, nincs ideje megszorulni.
truefx: erősödtél, azért az alacsony pulzus. Tisztítás: körömkefe+szappanos víz a testhez érintkező felületen. Nekem egyszer csinált olyat a Polar H6, hogy megállt 125-ön, és hazáig azt mutatta. Másnapra jó lett. Esetleg próbálj benne elemet cserélni, meg újra párosítani.
ZolkoW: Gripshift, egyetlen hátrányt tudott mondani mellé, aki ajánlotta, azt, hogy hidegben, vizes kézzel nem olyan könnyű forgatni. Tehát a Balaton maratonon szoptunk volna vele. Amúgy gyors, szép, csak figyelni kell a rendelésnél, hogy adják-e hozzá a balos markolatot, mert pl a fenti linken nem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Dilikutya
félisten
Mali Cross 300 tapasztalatok 2 hónap és kb. 1400 km után: én abszolút elégedett vagyok vele, könnyen hajtható, élmény vele menni. Csak aszfalton használom, kivéve azt a kb 200 m-t, ahol lakom, ott van nem aszfaltozott út is. Tegnap mondjuk csapattam vele egy kis terepet le a Tiszára, de csak kényelmes tempóban. Ami biztos, hogy a pedál cserélve lesz, a gyárilag adott szerintem inkább bringás cipőhöz való, kicsi a felülete, meg picit nyomja is a talpam. A váltó gyorsan, pontosan vált, jól elkülönülnek a fokozatok, bár túl sokat nem használok, hátul a 8-ról max talán 5-ig váltok fel, lejtőhöz vagy elinduláshoz, az első tányéron meg csak emelkedőnél kapcsolok a nagy tányérról át a középsőre. A fékkel nagyon elégedett vagyok, korábban csak bowdenes V fékkel volt dolgom (meg a még régebbivel), hamar meg lehetett szokni, hogy szépen, erősen fog, ha muszáj, azonnal. Ez utóbbi az első keréken nem javasolt, húztam ott egy erősebbet, mert hozzá voltam szokva, hogy lehet, és itt most éreztem, hogy emelkedik a hátsó kerék, pedig 100 kg ült rajta.
Így elsőre azt mondanám, 135-ért nagyon megéri, kb a 160-180 ezres Kellys-ek felszereltsége van rajta, ebben az árkategóriában pedig hidraulikus tárcsafék még nem jellemző.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
őstag
válasz sebgutkopf #146006 üzenetére
nyilván nem véletlen a 3 év lemaradás, hiszen a ciklusok 3-4 évesek a termékfejlesztésben a Shimano-nál
amikor kijött a Sram azt hitték ez nem lesz truváj, aztán amikor az lett, akkor már késő volt és meg kellett várni, hogy a termék életciklusa kifusson.a Sram narrow-wide dologhoz azért annyit, hogy minden tizedik embernek a hátsóváltó a legnagyobbra váltáskor nem helyesen teszi fel a láncot mert a legnagyobb és az egyel kisebb lánckerék narrow-wide*, de arra meg ugye csak egy bizonyos állásban lehet feltenni a láncot, és ha nem pont oda esik, akkor felkap a lánckerék élére (!!) és a tovább tekerésnél "ugrik" a helyére, amitől olyan, mintha szalajtana
*azért lett a felső kettő a Sram-nál NW mert ha gyorsan tekerted hátrafelé, akkor ledobta a láncot, és úgy gondolták az a megfelelő, ha az is NW lesz mert akkor majd nem dobja le. ugye olyan nem lehetett, hogy 1 narrow 1 wide, mert akkor esélytelen lenne, hogy pont oda jöjjön ki a váltás, agy 3 narrow - 3 wide felosztás van (nem igazi NW de az elv hasonló) de még így is előfordul, hogy nem megfelelő a váltás.
tudom hihetetlenül hangzik, meg soha senki nem tapasztalta még, meg blabla - de külföldön elég nagy irodalma van a dolognak, fórumokon és facebook-on is.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
acsati
aktív tag
válasz Hasaggymeg #145990 üzenetére
Hm ez is jó ötlet végülis, köszi a tippet.
-
bringasisti
őstag
válasz truefx #146015 üzenetére
Sajnos ezek a pántok bármelyik a piacon elégé érzékenyek. A telepet vedd ki és én a jeladót a Tv modem tetején szoktam kicsit regenerálni mert műszaki ember lévén nem tudom hogy lehet de mind bepárásodik. Zokniban teszem csomó a végére és mosógép. Centrifuga előtt kiveszem és szárítom.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #146014 üzenetére
És milyen 2x váltásod van?
Mert én úgy gondolkodom, hogy ha a tartomány elég, akkor csak egy megfelelő méretű első kereket kell választani, és elég egyszerű a matek.
Nem tudom pontosan, mik az elterjedt 2x hajtások, de rémlik olyan, hogy mondjuk 50/34 elöl, és 11-34 hátul. Ez ~ 455%, nem olyan sokkal több a 420-nál, hogy emiatt első váltót tegyek fel. (ha hátul csak 11-32 van, az 428%)
Nekem ez is pörgetősebbre van belőve, hátul nem volt elég az 1:1, viszont nem volt célom, hogy 30-as pedálfordulattal tudjak tekerni 60-nal. (persze biztos jó lenne, és ilyen értelemben vehetjük kompromisszumnak, de nem nagynak )
A finom lépcsőket sem érzem át, de biztos, mert MTB irányból jöttem, és sosem volt közöm országútihoz. Én a gravelen is kettőt-hármat váltok vissza egyszerre, irtó ritkán érzem azt, hogy de jó lenne egy fokozat még a kettő közé.
Mindezeket annak a tudatában írom, hogy a felhasználási szokásaim eltérőek lehetnek másokétól, és még változhatnak isEgyébként lehet előnye az első váltónak az én szemszögemből is: nem kell hármat visszakapcsolni, elég letenni kistányérra. Ha szerencsém van, nem kell egyből váltani hátul is, hogy korrigáljak... de mindig is ellenségként tekintettem az első váltóra, otthon a csajok bicóján sincs, így jártak ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz Hasaggymeg #146026 üzenetére
igen (narrow - keskeny, wide - széles)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #146028 üzenetére
Akkor a háromból minimum egy nem oda megy ahova kell,ugyebár,ami úgy,hogy egy keskeny fog megy egy széles résbe nem is katasztrófa,de ha egy keskeny láncrészbe megy egy széles fog,azt hogyan kezeli? Nem szorul rá?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz G@ben #145907 üzenetére
Meg is jött a válasz, a gyorszár méret a belső sarutávolságot jelöli, ezek szerint azt írták, jó lesz. De akkor sem értem a két méretet, hogy az mit jelöl.
Mindegy, megrendelem, legfeljebb ha nem jó, kihasználom az ingyenes Foxpost visszaküldést.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
6030D
Ármester
Szépek a színek, meg jó az összhatás is, de nem én leszek a vevőköre a 450e Ft-os induló árral.
deepspace CsepelMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FireKeeper
nagyúr
válasz 6030D #146033 üzenetére
pláne hogy acél. ne nevettessenek már, még a 450 csak-csak, gravel, új cucc, de 900k? annyiért veszek titánt.
ivana: nekem anno azt írták, 200 lesz a vázszett, ami finoman szólva is durva. elvileg érkezik majd alu gravel is tőlük, 80k-ért a vázszett, de ezek után nekem nincsenek nagy reményeim.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #146012 üzenetére
Nekem az SH-MW5 van. Ideális tesztelő vagyok, mert rohadtul fázós a lábfejem (és a kezem) . Ez a cipő vízállónak vízálló, léptem vele mély pocsolyába a Balaton Maratonon, és meg sem éreztem. Kamáslival viszont nem tudom, mennyire távozik majd a pára belőle, mert már így is eléggé szigetelő. A víz egyébként be tud jutni felülről, a felső neoprén galléron át, de nem vészes, hacsak nem szakadó esőben tekersz 5-6 órán át.
Hőmérséklet: ez a gyenge pont, nekem úgy 0 fokig vált be vastag zoknival, ez a kombó kb. 2 óráig komfortos, nagyobb hidegben vagy hosszabb idő után már eléggé fáznak a lábujjaim. Lehet, hogy egy vastagabb talpbetét segítene, én inkább a dekás kémiai melegítő tapaszokat kezdtem használni, úgy nyilván sarkvidékre is lehet menni, míg tart a reakció. Valószínűleg itt segítene a kamásli is, gondoltam is, hogy beszerzek egyet, csak nem tudom, mennyire éli túl a terepezést? Mégiscsak lelépsz vele a sziklás talajra, egy jó minőségű modell meg nem olcsó.
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #146021 üzenetére
Én a hátsó sornál nem tudok N-W kialakításról, pedig két különböző SRAM sorom is van, meg egy Sunrace (mindegyik 11 sebis). Nem ez az, amit aztán egyből el is hagytak?
(kép alapján is úgy látom, hogy mindegyik "narrow", csak van néhány, ami mégkeskenyebb, váltáskönnyítő kialakítással). Ettől függetlenül még a Sunrace sem ejtette le a láncot a 42T-ről hátrafelé tekerve. Amúgy tudom, miről beszélsz, videóban láttam már ilyen leesést.Gripshiftnél a legkomolyabb ellenérvem talán, hogy odalenne a jó kis szilikonhab markolatom Megfogdostam egy ESI Chunkyt (egalábbis azt hiszem, Chunky volt), és az sokkal keményebb, mint a kínaiak, amik vannak, én mindegyikkel ellennék, de a kemény gumistól már menekülök.
(#146029) FireKeeper : most kiszámoltam, ez 4,46 és 4,36 átfogás, a 4,2-höz képest max 6% nyereség... 10% miatt már cseréltem lánctányért, de ezt nem érzem akkora megfejtésnek, hogy az egyik ideális lehessen, míg a másik nem az, főleg figyelembe véve az első váltóval járó csomó kellemetlenséget.
Egyébként érdekes módon a gravelnél jutna előbb eszembe az 1x12-re váltás, pont, mert változatosabb viszonyok között lehet/ akarnám használni. Azzal aszfalton is akarok haladni, de nehéz emelkedőn is fel akarok menni, viszont kevésbé van veszélyben a hosszú váltókanál, és kevesebb sarat is kap.Deepspace: láttam tegnap, 200 a vázszett... Hát igen, ennyiért már nagyon elkötelezett acél hívőnek kell lenni, pedig tetszetősnek tetszetős.
G@ben: írtam tegnap, szerintem a konkrét tengelyhossz a másik, ami gyorszárasnál elég elterjedt, mindenesetre egyezik vele . 135 + oldalanként 5 mm.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Wombath #146038 üzenetére
Ha 0 fokig vált be az nekem soványnak tűnik, felénk a 0 fok télen ritka, a -15 általános és évente párszor előfordul a -30 is, bár nyilván olyankor már nem tekerni megyek ki, hanem túrázni max. Lehet, hogy akkor a NW jobb lenne? Azt -10-ig ajánlják, gondolom kamáslival -15 fokban is jó. Mondjuk a Shimano is használható tesztek szerint -10-ig, szal tudja a franc... . Nekem is hamar lefagy a lábam sajnos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
Megjelent Logouton a beszámolóm a Millennium vasútvonalas túráról: [link]
Fogadjátok szeretettel.Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #146041 üzenetére
Szerintem ezért ne vegyél cipőt, neked nem fog beválni. A 60-70 ezres NW cipőkre is azt mondják, hogy ha fázós a láb, abban sem lesz az igazi. Sétálni meg tolni kamásliban meg nem egy álom, le is jön a cipőről, meg szét is szakad. Ami normális, az meg drága (Endura MT), de szerintem a sok sziklás mászást az sem bírja.
Én a helyedben vennék egy kamáslit, aztán amikor könnyű terepre meg aszfaltozni mész (télen alapozni, ugye! ) akkor a mostani cipőddel és egy téli zoknival felveszed, 1-2 órát kibírsz benne. Ha meg túrázni kell, akkor a bevált túrabakancsaidban tudsz menni, amik valószínűleg sokkal jobban szigetelnek, mint egy középkategóriás bringás cipő. Vagy a HT platform pedáloddal, vagy ha félted a menetet a pedálcseréktől, akkor az SPD-re rakott platform átalakító "lappal". SzerintemMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #146041 üzenetére
Hát, vannak ugye azok, akik térdnadrágban mennek kocogni a hóban is, szóval nekik gondolom -15-ben is jó ez a cipő, de én nem tartozom közéjük
A "nemzetközi" fatbike-os csoportban egyébként a nem túl extrém időre az SPD-t kedvelők ezt istenítik:
Wölvhammer Boa
Persze ez árban is más kategória, csak már a kinézetén is látszik, hogy az SW5 és rokonsága nem ebben a ligában játszik.
Ja, ez a Wolfgar meg már Montanába is jó -
őstag
válasz jjeahh #146041 üzenetére
a probléma ott lesz, hogy van egy hőhíd a stopli és a pedál között, ami befelé is "vonzza" a hideget
érdemes oda egyéb hőszigetelőből talpbetétet varázsolni, vannak ilyen radiátor mögé rakható hőtükör fóliák, vagy hasonlók, amik ideig-óráig segítik a lábadat melegebben tartani.
ilyen szempontból a kamásli sem megoldás, mert akkor is alulról lesz hideg elsőként...
a Shimano meg az NW közt nincs nagy különbség sem kialakításban, sem árban, sem másban, csekkdiszáut ha beszélsz németül.
egy évvel korábbi cikk: [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen