-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz parandroid #251936 üzenetére
kitámasztót fogok tenni outira. meg vonóhorgot. képet kértek?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz flash- #251982 üzenetére
Hú, sok kapcsolódó hozzászólás született, köszönöm a tanácsokat, megpróbálok mindenkinek válaszolni:
#251982 flash-
2017-ben voltam az Ensportnál teljesítmény mérésen, ott az extenzív állóképességi zónára a 123-143-as pulzustartományt írták, intenzívre 144-163, laktát küszöb 137-es pulzusnál.
Általában próbálom tartani a pulzust a 140-es zónában, de ha kicsit emelkedik az út vagy szemből fúj a szél, akkor simán felmegy 160-ig úgy, hogy észre sem veszem.
A beszélgetést nem tudom tesztelni ugyanis mindig egyedül tekerek, de szerintem 160-as pulzusig simán tudnék beszélgetni. A pedálfordulatot 80-90 között tartom kényelmesnek, a 100 sem okoz problémát.
#251983 Mezga Aladár
Idén leszek 40 éves.
#251985 parandroid
Az átlag pulzus azért ilyen magas, mert az út elején volt a Csobánka-Pilisszentlászó-Két Bükkfa nyereg mászás, arra a 1:30 órára 160 feletti átlagpulzust hozott. A síkon meg már szembeszél volt, ott a 150-es pulzussal tudtam csak haladni. De nekem mindig is ilyen magas volt a pulzusom amióta elkezdtem bringázni (10 éve)
#251992 lsebestyen
Evéssel nincs gond, inkább a folyadékbevitel, ami problémát okoz főleg melegben. Legutóbb megpróbáltam váltogatni az ízeket, az sokat segített, Iso, víz, gyümölcslé. Sós rágcsát kell vinnem magammal az is segít.
#251993 6030D
Az oda-vissza szerintem nem lesz meg, de vissza félútig szerintem megcsinálható. 150-170 km.
Ha az elején nem lett volna a Csobánkai és Pilisszántó mászás jobban bírtam volna. Lesz még idén nagyobb túra, arra alapozásnak pont jó lesz a BUBA túra :D Szerencsére ott nincsenek nagyon meredek és hosszú emelkedők. Ugye nincsenek?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Szakbarbár #252004 üzenetére
hosszú nincs, sok kis sunyin meredek emelkedő van benne elszórva, legalábbis a közepén.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
avl
aktív tag
válasz jjeahh #251772 üzenetére
jok az ilyen visszajelzesek, köszi !
a merettablazatuk:
megmértem egy régi, jo méretümet: A~90, B~62, C~71cm; ez nem tul laza, nem feszül tul, nem rövid, nem hosszú ..csak sok évesmultkor is probaltam Decathlonban ketfajtat, egyik méretezése sem tetszett annyira, hogy vegyek
fenti méretemhez lenne passzolo alis jo aru, jol szellözö = kánikulakompatibilis ???
-
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #251987 üzenetére
Köszi szépen a választ, megpróbálom akkor lebeszélni, én is hasonlókat írtam neki önerőből.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Zoliwrc #251941 üzenetére
Félreértesz, nem feltétlenül alist akarok, de el sem vetem pusztán a származása miatt, nem vagyok rasszista .
Igazából nulla tapasztalatom van TL terén, csak arra tudok hagyatkozni, amiket itt írnak a saját tapasztalatokból. Szidták már itt a Schwalbe szalagot ( vagy szelepet?), meg dícsérték a noname kínait.
Egy dolgot nem akarok, azt, hogy ez a TL sztori egy soha véget nem érő kísérletezés legyen, nem az a cél, hogy bosszúságot vegyek magamnak . -
Iceman821
tag
válasz Hasaggymeg #251750 üzenetére
Szia mivel tegnap ahogy láttam, más nem nagyon válaszolt a kérdésemre sajnos, csak te segítettél, ezért neked válaszolok is. Ma kész lettem az átalakítással, első próbálkozásra szerintem nem is rossz, hogy sikerült. Elől Conti Cross Kinget kapott, Hátra Conti Race Kinget. Lötyöt meg a Continak a Revo-s folyadéka lett. Kb 2-3 órája van kész eddig semmi eresztés nemsokára megyek vele egy kört meglátjuk milyen lett.
-
chubby2o6
senior tag
válasz szimpláncsak #251944 üzenetére
Én is tej nélkül akarom először, mert azt sem tudom, hogy az itthoni állópumpámmal fel tudom-e egyáltalán fújni annyira, hogy a helyére pattanjon a gumi. Ha nem, másnap be kell vinnem a melóhelyre, ott van kompresszor. Tejet én is csak a szelepen keresztül akarom majd betölteni, de ehhez tudnom kell, hogy tej nélkül tartja-e annyira a levegőt, hogy érdemes legyen foglalkozni vele.
#251945jjeahh Gorillából én is csak 25mm-est találtam, a Ztto-ból 27mm-est vettem, majd ha rápróbálom a felnire, kiderül, melyikkel érdemes kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
A Cheji nem annyira olcsó, de elvileg egyik legjobb, ahogy elnézem talán abból az L vagy XL áll a legközelebb a régi mezed méreteihez. Valszeg nekem is ez a mez lenne a legjobb, majd egyszer ki is próbálom. Én Racmmert is fogok venni még, mert ugyan mellben nagyon picivel szűkebb lehetne, de ezt leszámítva nagyon bevált, főleg ennyiért.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
akos727
senior tag
válasz Hasaggymeg #251974 üzenetére
Köszi! Akkor minden bizonnyal egy szimering cserére lesz szükség esetemben.
-
flash-
veterán
válasz Szakbarbár #252004 üzenetére
ZavaBalazs: na szuper, akkor berendelem!
"#251982 flash-
2017-ben voltam az Ensportnál teljesítmény mérésen, ott az extenzív állóképességi zónára a 123-143-as pulzustartományt írták, intenzívre 144-163, laktát küszöb 137-es pulzusnál.
Általában próbálom tartani a pulzust a 140-es zónában, de ha kicsit emelkedik az út vagy szemből fúj a szél, akkor simán felmegy 160-ig úgy, hogy észre sem veszem.
A beszélgetést nem tudom tesztelni ugyanis mindig egyedül tekerek, de szerintem 160-as pulzusig simán tudnék beszélgetni. A pedálfordulatot 80-90 között tartom kényelmesnek, a 100 sem okoz problémát."Ha a laktát küszöböd 137 nél van akkor a z2 attól alacsonyoabban tehát sikon alapállóképességet akarsz fejleszteni inkább 120 körül tartsd,annak közelében amit mértek.
Amikor emelkedik az út vagy fúj a szél persze hogy felmegy mert az ember ilyenkor önkéntelenül is jobban nyomja,hiszen nő az ellenállás, tehát annyira vegyél vissza a terhelésből(áttételből-intenzitásból) hogy ne menjen fel 160ig! igen lassabb leszel az tuti.. de ha 120 al alapozol, emelkedőn ha lassan mész akkor se menjen 140 nél nagyon feljebb, ha igen válts mégjobban vissza inkább
De ahogy itt mondták, kell intenziv edzés is, azt egy másik edzésnapra berakhatod, de annak nem kell hosszúnak lenni.
De nem vagyok edző"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
A Tradeinnről ha rendelek mi a frász az a Delivery to a Pick-up Point?
(nem találtam náluk erről leírást)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
addikt
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #252018 üzenetére
igen, de most ahogy beraktam az itemeket a kosárba ki tudok választani egy ilyen lehetőséget. jó lenne az automata de azt itt nem hozza elő hogy melyikbe,milyenbe
frissités: ja de, DPD csomagpontba(átvevőhely boltba)-be már lehet rendelni! hozza is a magyar listát
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
chubby2o6
senior tag
válasz mpierre #252024 üzenetére
Sárvédőre még csak-csak [link] [link] , bár ezek szettben vannak, és a hátsó a nyeregcsőre rögzíthető, viszont pikk-pakk a fel-leszerelés.
Gyorszáras kereket nem hiszem, hogy lehetne átütősre cserélni, a vázpapucsba sem megy bele a 12 mm-es tengely, meg keréklopás szempontjából nem változtat semmin, hiszen nyitott a papucs. Ha ez a cél ( mármint, hogy megakadályozd a kerekek ellopását ), láncold a vázhoz mindkettőt. Egyébként igazából mindegy, mit csinálsz, ha el akarják lopni, úgyis ellopják, pláne, ha egész nap őrizetlenül van.
Ha ott kéne hagynom valahol a bringát, akkor nem bringával megyek, ha bringával megyek, akkor viszont nem hagyom ott sehol.
Az viszont tényleg kellene...Egy jó kormány...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Iceman821 #252010 üzenetére
Ahogy mész vele elvileg még jobb lesz.
#252011chubby2o6...én eddig mindig úgy csináltam.(kb. 6x)
#252014akos727...ha most volt esetleg szervizelve adj neki még kis időt, hátha.
#252024mpierre...fékbetétek cseréje féktől függetlenül egyszerű és nyilvánvaló szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #252026 üzenetére
Beleönteném én közvetlenül a külsőbe is, de mire felszenvedném a felnire, valószínűleg több tej lenne a szőnyegen, mint a gumiban
-
Fall-N
veterán
válasz mpierre #252024 üzenetére
Sajnos átütő tengelyt nem tudsz a vázba rakni, ha 9 mm gyorszáras a papucs. Eleve kisebb a tengely számára a nyílás, másrészt az átütő tengelyes vázban furat van, nem nyílt a papucs. Olyan ritkán van, hogy cserélhető a papucs a vázon, de létezik olyan is. Elől villát vagy teleszkópot cserélve könnyű átállni. Más kérdés, hogy megéri-e.
-
mpierre
veterán
válasz chubby2o6 #252025 üzenetére
Pont a rockriderhez hasonlót utáltam le a keróról. Az SKS elsője pofás, a hátsó nem rossz, ám az áruk együtt nem túl barátságos. Főleg, ha a hátsót dremellel kell kezelnem.
@Hasaggymeg: A felnifék után ez kb "űrtechnika". Ha rájövök a "nyitjára" akkor ez se fog gondot okozni. Addig óvatosan babrálom, mert a megállás múlik rajta.
@Fall-N: Az világos, hogy furat kellene a papucsba. Tengelyátmérő... aha. M12, M15 menettel. Hmm. Mintha lenne ott valami nem váz színben pompázó elem a láncvilla végén. Remélem nem csak a váltó felfogatására szolgál... Ránézek. Hagyományos nyitott sarus - két végen egy-egy anya - sem jöhet szóba? Bár egy furat elhelyezése sem ördöngösség...
Vagy találtam imbuszos kivitelt - ok meg kell keresni a megfelelő hosszt - pl: [link] vagy [link] .
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
-
Iceman821
tag
Amugy a Slime-os tubeless folyadékról van valakinek tapasztalatta? Csak mert van egy flakonnal és ha értelmes a minőség nem dobnám ki, legfeljebb a másik bicajnál felhasználnám. Köszi
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #252001 üzenetére
Olyan mint neked van, a rose x lite..ez nem alkalmas igazán túrázásra (is) annyira merev?... a geóval nincs bajom, sőt nem tetszik h az endu annyira magas a stack. Meg aztán egy 580 (590 már sok) felső cső kell nekem. Az már inkább XL váz. Vagy esetleg L de azon tökig leengedve a stucni csak az meg idétlen. Na meg a tengely táv.
Nagyon ideges a kormányzásra menet közben vagy inkább csak lassú tempónál ezeknél a kis tengelytávoknál?[ Szerkesztve ]
-
Iceman821
tag
válasz Hasaggymeg #252026 üzenetére
Mentem vele délután 18km-ert csak mert messzebb nem mertem menni volt benne aszfalt kavícsos szakasz és földút egy kis homokkal minden oké volt guminál nem látszott hogy jött volna ki se máshol. De érezni hogy teljesen másabb mint a belsős lenne.
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #252033 üzenetére
Alkalmas, láttad is Straván, hogy mentem vele 6 napon át. Viszont én eléggé hajlékony vagyok, az előző bicóm is eléggé agresszívra volt belőve (bár abban közrejátszott, hogy kicsit kisebb volt, mint kellett volna). Tornázol amúgy mellé, akkor nem okoz gondot egy racse geo sem, de a csepel után drasztikus váltás lesz ezt garantálom és az elején esélyes, hogy a pokolba fogod kívánni, mert fáj mindened rajta.
Van amúgy egy triban 500-am, az sokkal kényelmesebb, pedig azon is mérethatáron voltam és a kisebbet választottam.Én azt preferálom ha agilis alattam a bicó, főleg ezeken a szar utakon, meg városban a kocsik között azért jól tud jönni. Menet közben ha nincs semmi extra akkor nincs különbség természetesen. Kormányzást nagyban befolyásolja amúgy a stucni mérete is.
[ Szerkesztve ]
-
David_DD
tag
Sziasztok, gondolkodom hogy vennék egy orszaguti kormanyt (pl [link] ) ilyen kormanyrogzitesen ezt at lehet valahogy huzni, vagy meg se probaljam, uj kormanyszar is kell?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mpierre #252030 üzenetére
Ezek az alsóbb kategóriás mechanikus tárcsafékek többnyire egyformák, egyik betétet mozog a másik fix, előbbit meg egy ráállító csavarral tolod kintebb ahogy kopik. Helyükön többnyire egy csavar, vagy sasszeg tartja, esetleg rugó és legtöbbjük simán kihúzható helyéről.
#252036David_DD...megtörténhet, hogy bele tudod "fűzni" ebbe is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #252035 üzenetére
Köszi. Hat nézd most az van, h a csepel 590 felső cső hossz, erre a 100mm stucni a megfelelő nekem. 0 fokosan. A stack értékem 545mm. És 92mm magasan van a stucni teteje. Ez is elég agresszív es nagyon szeretem. Előre dölve is jó, szoktam nézni mintha lent lenne az alsó fogás milyen lenne Teljesen oké. Egy giant defy vel vagy merida endu val ettől magasabban lennék. (Utóbbiból meg az xL kéne 583 felsővel, de ott meg már a stack sok nekem.
Én már magasabb kormányfogasra nem mennék vissza teljesen bevált mind lassú mind gyorskörre ez az arány. (Megszoktam) Volt egy gravel amit kinéztem de az ilyen olyanokból megbukott. Az is nagyon jó kis váz elég agresszív a Geoja is.
Előtte majd azért felülök valahogy valahol egy ilyen geóra.Neked hol van a stucni , felül vagy letetted kopra?
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #252038 üzenetére
Nem nyúltam hozzá, annyit csináltam, hogy a stucnit megfordítottam, hogy negatív szögben álljon. 3cm spacer van alatta. De még így is elég jó a drop, szerintem így marad.
Lehet jövőre elnézek egy bikefitre. Osztrák túra után emeltem a nyergen picit, az most úgy néz ki be fog válni. Kormányt kéne lecserélnem egy olyanra ami felül 40cm (most 42cm, alul 44cm), de túl sok macerával járna. -
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #252039 üzenetére
de túl sok macerával járna.
én is így gondoltam elsőre, de nem volt egy nagy valami végül, mivel kisebbre cseréled, így az sem lehet, hogy valamelyik bovden/fékcső rövid lesz. a bandázsolástól tartottam, de az sem bonyolult, főleg ha ragasztós az alsó oldala, akkor van mihez illeszteni tekerésnél.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #252039 üzenetére
asszonyt nekem is be kell nevezni egy bikefitre, kényes helyen dörzsöli a nyereg. őszinte sajnálatára ez nem az a jólesős dörzsi.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
gordonfreemN
addikt
Próbálgattam a teló nyomást. 105psi-t ír a villán a 72kg súlyomhoz, de ott nekem még elég kemény. 70-en már úgy ahogy jó, talán 60psi-n meg már kicsit túl sok.
Viszont olyan érzésem van sokszor, hogy kisebb úthibáknál mintha nem működne a teló, mintha nem rudna rugózni.
Két dologra gondolok: nem elég meredek a fejcső/villaszög és nem a teló mozdul meg, hanem a bicaj mozdul merőlegesen a gördülés irányára
Vagy mikori bicó lehet ez? Feltételezem az életben nem tartották még karban. Esetleg emiatt? Egyébként szépen mozog,nem ereszt nem folyik[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
válasz velizare #252041 üzenetére
Sajnos ők még érzékenyebbek, de az alapelv ugyanaz: egy jó minőségű betétes nadrág, normális nyereg, és idő, amíg hozzászokik. Sajnos az utóbbi akkor is tényező, ha az első két tétel pipa.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Phülöp
addikt
válasz Ringman #252040 üzenetére
Bandázsolás nem problémás művelet, csak legyen kéznél minden, mielőtt nekiállsz. :)
/ plusz érdemes a szigszalagból előre levágni két 20 centis darabot - én a nyereghez és a felsőcsőhöz ragasztom, hogy az is kéznél legyen.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Állítsd fejre a bringát fél órára, akkor a lábban lévő olaj eljut a szimeringekhez. SAG gyűrűt letolod. Ha akkor letörlöd szárazra a becsúszókat, mozgás után egy nagyon vékony olajfilmet kell hogy láss a becsúszón.
Néha alig látni, de ha a kezed végighúzod rajta, akkor érzed, hogy jobban csúszik a sag gyűrű alatt.
Ha ilyet nem látsz, akkor nincs a lábban olaj, nincs kenés.Nem tudom milyen vila de sajnos a belépő kategóriában a kis egyenetlenségek nem nagyon hatják meg a villát, azzal sokat nem lehet csinálni.
Még tokenekkel lehet variálni, kiszedni a légkamrából, akkor javul a small bump compliance, ami egy maori közmondás és azt jelenti, hogy minden szart kimozog a villa.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Az SmallBumpSensibility, székelyül kispukliérzékenység ( ) az a tulajdonság amit leghamarabb elveszítenek a telók, méghozzá sunyi módon, észrevétlenül. Ellenszere az évi ~2 kisszerviz és legalább 1 nagyszerviz, továbbá a becsúszók folyamatos tisztán tartása és a kerékpár időnkénti néhány órára fejre állítása amitől olajjal szívják meg magukat a kenőszivacsok. Legalábbis én így tudom...ami a nyomást illeti, én is, óvatos duhajként a minimális nyomáson használom, 65-70 psi körül aminél még így sem mozgom ki a 100mm-t csak 90-95%-ban. Én helyedben egy nagyszerviz után addig engedném a nyomást belőle amíg a jelzőgumi a legdurvább terepezésed után is 0,5-1centire lenne a kopptól.
#252044Phülöp... plusz érdemes a szigszalagból előre levágni két 20 centis darabot - én a nyereghez és a felsőcsőhöz ragasztom, hogy az is kéznél legyen.
+ 2 db 5 cm-es csík amivel elfeded a fékváltókaroknál óhatatlanul keletkező rést...legalábbis nekem csak így jött össze.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz gordonfreemN #252042 üzenetére
Szerintem ez egy motion control-os Reba vagy Recon és kell neki egy szerviz. Ha a lockout működik, lezárva nem mozog 1cm-nél többet a teló, akkor elég egy alsó láb szerviz. Ha csináld magad típus vagy, akkor ott a szériaszám a sárvédő fölött, arra rákeresve talán még találsz manual pdf-et, amiben leírja, hogy milyen és mennyi olaj kell bele. Alsó láb szervizeléssel csak az olajat, esetleg a szivacsokat kell cserélni, szivacsból kétféle létezik, vastag és vékony, de ha nem vagy biztos benne melyik kell, a vastag kétfelé vágva is jó, sőt, én alis kínai szivacsot is használtam már. Ha nagyszerviz is kell, akkor itt rá tudsz keresni a szükséges service kit-re. Vagy elviszed szervizbe .
A telóban a nyomás nálam pontosan annyi vagy picivel több, mint amit a rockshox ajánl, de terep és teló függő is a dolog, ahogy a topikgazdánk is írja, a legdurvább terepen, kormányra tehénkedve, ugratva stb is maradjon a rugóút végén 1cm tartalék.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Phülöp
addikt
válasz Hasaggymeg #252047 üzenetére
Ott van az is, a videó azzal kezdődik. :)
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
gordonfreemN
addikt
válasz mauimagic #252045 üzenetére
Elfelejtettem a tipust beírmiS-REBA-RL-A2
A lockout rendben müködik, a lock kart leszámítva mert ez a pushlockos verzió ami egy fos, de teszek rá másikat, a karosat. Ezt kiküszóböltem egyelőre, mertfixen rögzítettrm.a bowdent, nehogy ez vicceljen meg. Sokat állt a bringa állítólag falra akasztva, nem használták..Akkor mit szerezzek be a hétvégére, hogy visszahozzam az élők közé a telót? Ja látom már jjeahh köszi.
Gyorsba az olajat be kellene szerezni, hogy hétvégén letudjam a szervízt. Megoldom magamnak, már a karbantartások nagy része megy. Váltót belőttem elől hátul, kerékagyakat kitisztítottam, zsíroztam beállitottam a kónuszt (gyorszárvután nem kotyog), kormánycsapágy is kotyogott, tisztítás, zsirzás beállítás után ok.Ja tényleg, meglett a hiba az előző kormánycsapágynál, esetleg leírjam majd?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen