-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #232989 üzenetére
náluk is van (vagy volt? vagy lesz?), aminek pont a hátán fekete csík van középen, ami így kevésbé kényes. Úgy rémlik, a kabátom utódja volt olyan, hogy az már fekete volt, bánom is hogy az enyém nem olyan.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
Lenne egy kérdésem, csak hogy nehogy elpuhuljon itt a fórum
tudom tudom majd ki kell próbálni, de addig is érdekelne...emg elszórva volt téma de,
Akinek van egyben acél vázas kerékpár (lehet alu is), és mellette full karbon is, érez valami különbséget átlagos magyar utakon haladva? (némi kátyuk ez az..a szokásos) hogy tudná leírni. Rugózik a nyeregben vagy egyszerűen csak nem űt akkorát a kerékpár? (és igen tudom hogy sok mindentől függ, de azért mégis) igazak azok az írások amiket olvasni, kisarkítva hogy "hát elnyeli az ütődéseket stb stb..") /vagy ez kb olyan mint az integrált hajtás kontra négyszögtengelyes/ és mennyire aza kényelmes (mihez képest? ugye merül fel bennem). Mert én értem hogy kerékpáros boltos srác is : hát a karbon az elnyeli az úthibákat , és jobban közvetíti a hangokat (hangok?) személyes tapasztalata nem volt, csak "mantra". Köszönöm -
rétisün
veterán
válasz fulton #233008 üzenetére
ez azért nem ennyire egyszerű, hogy alu vs. karbon váz......
saját példa: van két Canyonom, egy karbon Ultimate (nagyjából versenygép, ahhoz való geóval) meg egy alu Endurace ('túrázós' geo) és a karbon sokkal merevebb, sokal jobban érzem az út minden centijét, mint az alu bringán, pedig (elvileg, meg ugye a mantra) pont fordítva kéne lennie. ja, és a karbon bringán 30-as külsők vannak, az alun 28-as, ugyanakkora nyomással, bár nem tudom, 2 mm számít-e...
egy alu és egy karbon Endurace összahasonlításakor már lehet hogy pont fordítva lenne ez a kényelem dolog, ott működne a karbon elnyeli, tompítja, blablabla 'mantra'
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #233008 üzenetére
Nagy tapasztalatom még nincs a carbonnal kb 150 km csak. Az alu egy cross/trekking telóval. A carbon canyon sokkal merevnek hat szerintem is, érzem az utat, Vékonyabb jobban fújt gumik. ugyanakkor sokkal fluidabb a haladás is. Nyilván minőségibb alkatrészek vannak rajta. Szóval szerintem se ilyen egyértelmű a dolog. A másik hogy a carbon nálam nyilván nem a csúcs carbon, más kategóriában lehet ez még jobb is.
-
fulton
addikt
válasz rétisün #233010 üzenetére
hm. Most csak úgy felmerült bennem , próbálom belőni a jelenlegi kényelmet a bringámon az itt elhangzottakhoz mérten. köszi a példát. #233011Kiskopika
Olyan dolgokat már kiismertem a saját kis bingámon, hogy merev meg minden de ha pl jön egy hepe hupa rész azért rendesen rugózok a nyergen, mint valami merev rugós cső lenne alattam. Vagy ha csak megterhelem a nyerget magammal álló helyzetben is "hajlik" a kerékpár, leginkább a hátsó keréknél ugye - ebből is jött korábban a nyekergő hang. ÉN személy szerint nagyon szeretem hogy el el nyeli a dolgokat, nem érzem hogy szétrázna ütne stb..nagyon kíváncsi vagyok már milyen lesz egy "komoly" kerékpár De azt is érzem hogy hajtásnál ha oda tolom neki, "csavarodik" az egész hajtás, még a láncvezetőbe is beleér a lánc olyankor. nyilván a legutolsó fokozatnál ahonnan már ha még váltanék egyet akkor eleve bele érne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #233008 üzenetére
Igen, jobb a karbon. Főleg nagyobb ütéseknél veszed észre. Meg talán emelkedőn, de ez lehet placebo, az edzettség ott sokkal többet számít, mint hogy mit hajtasz. Hogy jobb-e annyival, mint amennyivel többe kerül? Pfff, ez jó kérdés. Két alu országútim van, meg egy karbon, nem mondom, hogy nem a karbont a legjobb hajtani, de 3x annyiba került, mint a másikak, és annyival nem jobb. A mi szintünkön pláne. De ezt tényleg rohadt nehéz számszerűsíteni.
Hogy megvenném-e megint a karbont? Gondolkodás nélkül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #233013 üzenetére
igen tudom nehéz ezekre "sorokban" választ adni. Némely modelnél annyit látok hogy "csak" 200 al ha olcsóbb az alu. Lehet rosszul emlékszem...majd rálesek.
Mondta ez a boltos ami nekem új volt, hogy a hangokat jobban közvetíti a karbon, na most ebben mire gondolt.. nem tudom. Kérdeztem a hajtás vagy mit,..nem tudott választ adni.
Tavasszal március (hol van az még) lesznek úgy vettem észre kerékpárok, pl meridánál eleve csúszás..de ahogy látom mindenütt ez van, nincs kerékpár raktáron.Mind a hátom a Tied a családban? nem adtad el, vagy mindet másra használod?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #233013 üzenetére
aluvázon a karbon nyeregcső is segíthet, vagy egy rugalmasabb kormány is (alu-alu váltásnál is lehetséges)
-
válasz fulton #233014 üzenetére
Az a fura a karbonban, hogy egyszerre tud merevebb, meg rugalmasabb lenni. Nemigen lehet ezt elmagyarázni, ki kell próbálni. Meg persze nyilván gyártója, meg geoja is válogatja, hogy melyik miben jobb. Meg nyilván valamilyen szinten kompromisszum is a hajtáshatékonyság, meg a rugalmasság tekintetében, de sokkal jobban adagolható, mint az alu. Tényleg más érzés tekerni, de ezt egyrészt amugy is nehéz megfogalmazni, másrészt nincs két egyforma bicikli.
A második kérdésedre: Az első országútim alu volt, azt cseréltem karbonra, de nem adtam el, hanem ment a görgőre, azóta is ott van. A másik alu gép Mo-n van, anyum garázsában, azt akkorhasználom, amikor ‘haza’látogatok (évente 2x 1-2 hétre). Erre nem érné meg alapból bicajt venni, de egyrészt a bérlés is mocsok drága, szóval pár év alatt behozza az árát, másrészt alkalmi vétel volt, még azelőtt, hogy elszabadultak volna az árak (ja, és használtan, természetesen).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz Ringman #233009 üzenetére
Nekem ezt úgy oldották meg a szervizben, hogy kivágtak a sárvédőből... előtte persze megkérdezték. Merthogy teleszkópnál is ez a helyzet. De a gyárilag rajta levő 50 mm széles külsővel így is nagyon kevés sárférőhely maradt elöl... nagyon elcseszték ezt az egészet. Gyakorlatilag normális sárvédővel használhatatlan, még a sajátjukkal is. Én végül olyan cross-motoros sárvédőt vettem, de az meg persze annyira nem véd a felfröccsenő mocsoktól.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz parandroid #233016 üzenetére
(arra számítok hogy az eur vissza fog nézni 400 alá, nem tudom meddig de vissza - úgy gondolom (ha megindítják a csapokat MO fele, esély jó rá - márha nem húzzák el ezt az egészet amolyan bizonytalan állásba) hátha tavaszra így lesz. Ekkora összegnél azon is lehet fogni azért. Nem ártana ha némi készlet is felhalmozódna lassan belőlük, Plussz egy kis akció..addigra már úgy akarok lenni hogy fejben megvan mit akarok, és már csak lecsapni rá.
De ezek "nem súlydöntőek ekkora értéknél" amolyan "csillagok" együttállása háthaIlyen értéket azért felmerült bennem többször minap is, mikor beugrottam épp a kis boltba egy utam alatt, a kerékpárt csak letámasztottam, úgy volt hogy rögtön a bejárati ajtónál állítottam le és onnan 3m volt a kassza (kisbolt) üvegen folyamatosan láttam , én magam ajtóközelbe álltam úgy kértem ki amit és csak fizetésre léptem oda. Ennél is aggódik az ember hát még egy millán felüli jószágnál...
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Valakinek uvex sportstyle 223 szemüvegről vélemény? Vagy hasonlóval. Víztiszta szemüveg kellene esti tekeréshez. Van egy fasza ozzie, polarizált szemüvegem nappalra, szóval nem szeretnék sokat költeni rá
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #233019 üzenetére
Írtad hogy nem szeretnél sokat költeni rá, én tartok tőle olcsó "húsnak híg a leve". Én vettem anno a decából egy viztisztát szintén este miatt, majdnem árokba borultam vele. Miért? mert egyszerűen szédültem miatta. Le is vettem az eset után és nélküle tekertem hazáig éjszaka. jobb volt. Még mindig azt mondom, egyszer kell megvenni egy jó fotokromatikus lencsét és le van tudva a nappal éjszaka. A mostanimban tökéletesen látok éjszaka, szinte(teljesen) viztisztára változik. Napsütésben viszont kellően besötétül. (nem hunyorogsz de mégsem tul sötét) plussz változik menet közben ahogy a fényviszony. Nagy kényelem, mindenes. Ha mód van rá egyszer meg kell venni vigyázni rá használni - majd elfelejti az ember az árát. mondjuk akció keretében. Csak egy saját tapasztalati vélemény.
szerk: Közben olvasom van már nappalra - passzolom.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mr. Erikszon #232982 üzenetére
Miután a csapágy a helyére került, érdemes kézzel megforgatni, teljesen darálás mentesen, szépen kell forognia. Egy pici darálás már eredményezheti azt, hogy amikor rögzíted a kereket, akkor szorul a kerék. Ha ennyire látványosan szorul, akkor én is arra gondolnék, hogy ott valami szerelési/csapágy gond lehet. Szabadonfutó is szépen forog? Azt mindenképp megnézném, hogy a csapágy rendesen a helyén van e, ehhez prést használnék. A szabadonfutót is érdemes szemügyre venni. Még mielőtt használatba veszed.
fulton: A linkelt alis prés is megteszi, de lehet venni drágább cuccokat is. Ami a lényeg, hogy ipari csapágy cseréknél sokféle szituáció lehet, beleértve kerékagyakat, váz forgáspontokat is. Hiába van prés készleted, előfordulhat, hogy kell egy vékonyabb menetes szár, vagy egy dugókulcs, alátét stb. Szóval ezeket kell kombinálni, az adott szituációnak megfelelően. Min esetben érdemes kifelé is és befelé is préselni a csapágyakat, nem kalapálni. Persze a csúszó kalapács is jól jöhet bizonyos helyeken. A menetes szárak tekintetében a nagyon vékonnyal vigyázni kell, mert könnyen behúzza ferdére a csapágyat a rugalmassága miatt.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #233022 üzenetére
már nem sok választ el
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #233021 üzenetére
-
zsocy
őstag
Végre ki tudtam próbálni az új black friday-os görgőmet, és nem rossz ez a Suito!
Tényleg élethűbb vele a tekerés, változtatja a nehézséget, úgy indul meg mint egy igazi bringa.
Mondjuk még így kedvezményesen is annyiba került mint egy igazi bringa, szóval ez a minimum
Még mindig nem szeretek annyira görgőzni, de jelenleg nincs másra időm, ezt kell csinálni.
És mivel nincs hozzá Campi rotorom, ezért kénytelen voltam a karbon Wilit feldobni rá, de ennyi kihagyás után nem aggódom hogy a túl nagy erőmmel eltörök valamitAz már látszik hogy az izzadással még kell majd kezdeni valamit, de már megrendeltem a passzoló védőhuzatot. Ride on
-
fulton
addikt
válasz fulton #233026 üzenetére
Lenne itt valami. Az van hogy már régen is bökte bökte a csőröm: ahogy rázkódik a bicó menet közben, elől a 4 bowden érintkezik egymással és zörög. Kézzel szoktam szétszedni a "haragot köztük", de arra gondoltam, nincs valami "müanyag távtartó" féle amiben van 4 kis foglalat amibe belekattana a 4 bovden és szépen távol tartaná egymástól azokat? Létezik ilyen vajon. (nem mókolnék akkor).
u__u__u__u ilyesmi
szek: találtam[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Canyon - geónál:
1. Mi az a "stack + in jelölés"? mert a "stack in mm" re ír: 604 et, de picit lentebb van olyan hogy "stack + in" amire meg 708 mm-t az L es váz esetében.(csak reménykedek abban hogy jóra gondolok )
2. Ez a kormány is változtatható magasságú? csak mert itt egyben van a stucni a szárral ha jól látom (remélem)
-
válasz fulton #233026 üzenetére
“Szobában annyira nem vészes szerintem az izzadás, nincs az mint kint.”
Ja, főleg nincs menetszél. 2 perc alatt úgy izzadsz le, hogy azt sem tudtad vannak olyan helyek, ahonnét csorog belőled az izzadtság.
Zsocy: Az a ventilátor semmire nem lesz elég, sokkal nagyobb légszállítás kell, én a 30-as padlóventivel is szenvedtem, ‘szerencsére’ elromlott, most 45-öst vettem, ez érezhetően jobb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #233025 üzenetére
Az tej a kulacsban?
Izzadás ellen nem rossz, ha nem két fűtőtest közé rakod a görgőt! Itt nehezebb, de én azt csináltam, hogy a szobában tekerés előtt lehúztam a fűtést (éljen a szigeteléshiány, könnyen lehűl). Illetve nekem az vált be, hogy csak a lábamra megy a venti, a többit törölközővel megoldom.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233019 üzenetére
Nekem az egyel olcsóbb Sportstyle 204-ből volt 2 darab. Használható, de a lencse viszonylag rossz minőségű, a széleken torzít is és kb. egy szezon után az orrtámasznál törnek el. Ha ilyen fazonú kell, én ajánlom a munkavédelmis Bollé Contour-t, sokkal jobb a lencséje és tönkretehetetlen. Haveromét egy éjszakán át rágta a kutyája és összevissza volt hajolva, a lencse 1000 helyen behorpadt a kutya foga alatt, de sehol nem törött el, meg sem repedt. Azért ez nem semmi... A Bollé Tryon, Silium sem lehet rossz. Vagy vegyél kínai fotochromatikust és nem kell cserélgetned a szemüvegeket.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Már kezdtetek hiányozni.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Bike24-et átnyálázta valaki, van esetleg valami kihagyhatatlan ajánlat?
Radon is BF-ezik, egyes modellekre 20% kedvezmény van. -
ZolkoW
őstag
válasz fulton #233026 üzenetére
kevésbé intenzív görgőzésnél is 15 percnél már csöpög a kezemről a padlóra
Pedig 20 foknál asszem, hűvösebb a pince.
Ha nem is 4-es, de 2-es olyan bepattanós összefogató van bowdenházakhoz, abból vehetsz többet is. Talán Jagwire van nekem, vagy akár gyorskötöző is jó csak
-mindenképp fekete legyen
-néha nem egészséges, ha szorosan összefogatod a drótokat, szóval az a bepattanós jobb is lehet.
-néha pedig kevés, mert ha nagy erő éri, akkor meg elengedi magát.jó kis ára van, de ilyesféle: [link]
RexpecT: jaja, bár végülis 4 darabos a készlet, és ez egész erős, szerintem már láttam gyengébbet. Maradjunk ennyiben, mert már kifizettem
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #233037 üzenetére
Nekem ilyent adtak a Jagwire-hez, aztán a feszüléstől végül hangosabban pattogott mintha hagytam volna a vezetékeket összekoccanni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #233039 üzenetére
gyanús, hogy én is inkább kaptam készletben a bowdenhez, mert nem is rémlik, hogy 4 lenne, sem az, hogy ilyen drága lett volna. 1 van csak fent, az meglepően ellenálló.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #233033 üzenetére
Köszi mindenkinek a kedves szavakat a csodás téli bringabarlangomról Vázvédő törölközőt már rendeltem, a héten az is megjön, addig kistörcsivel küzdök az izzadás ellen.
Fulton, nem lesznek itt KOMok, csak kint már tényleg nem tudok tekerni időhiány miatt, így legalább több esélyem van rá.
parandroid, a tavalyi görgő szezont lenyomtam azzal a ventivel, még Aldis görgővel. Nem az igazi, de azért tud fújni. De ha nagyon gáz lesz majd szerzek egy oszlopventit.
6030D, az a radiátor nem megy, és a kályhát sem gyújtom be tekerés alatt. A kulacsban sima víz van, csak ez valami thermo kulacs, azért ilyen fura fehér. Amilyen sasszeműek vagytok, tudtam én hogy a Zalakarosi maratonon kapott kulacsot kellett volna használni, azért úgyis megdolgoztam rendesen, legalább lenne respektem
Hasaggymeg, sajnos nem a pornhub van a képen, csak a Zwift, bár most hogy így mondod, tényleg hasonlít Egyébként a Zwifttel is lehet szopniAkinek van hasonló direktdrive görgője, ennek mennyire kellene halknak lennie? Mert az enyém annyira nem az, kicsit csörög, zörög, váltásnál csattog. Pontosan vált, nem a lánc ugrik, de van egy hangja a rendszernek, pedig ezekre mindenki azt mondta hogy csendesek.
-
6030D
Ármester
Van itt valaki Egerből vagy a környékről?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
lsebestyen
addikt
Nekem a triban elnyomja lazán a görgő zaját. Két éve tervben van, hogy kicseréltetem már a hajtókar-csapágyat (v bármi is az, ami recseg), de télire jó az.
-
fulton
addikt
válasz Ringman #232797 üzenetére
Tudom picit sok már nézzétek el nekem, de legyetek szívesek erre még rálesni ezzel a L vs XL váz kérdéssel kapcsolatban, számolgattam. Valószínű hogy vakon fogom lerendelni ezért is mélyültem így bele.
Kinéztem A bringát, úgy találtam a legjobb ár/felszereltség és van magas fényű kellemes szürke színben is , gyönyörű az egész ahogy van (többinél mind matt, vagy valami hivalkodó élénk színben van csak magas fényű).
Canyon Endurace CF SL 8. (tetszenek a felszereltségei nagyon)Összeszedtem normálisan a méreteim amit fontosnak gondolok váz méret szempontjából:
Abból indultam ki hogy a mostani csepelem 21 colos, testmagasság alapján ez jó(nak kéne lennie) (táblázat szerint), de mégsem, + mindenki azt mondja kicsi a váz hozzám. Magam is úgy vélem, ahogy filóztuk talán azért: mert a testmagasságomhoz nem épp az átlag belső lábhossz és karhossz társul.
A belső lábhossz: 92.5cm, a karhossz: 63-64 cm. 46 os lábam van (a tengelyhossz miatt írom amiből jobb a több)
A vállam széllesége: 45 cm. (álló helyzetben).Sok kalkulátort meglestem a neten, meridáét is, és azt megfigyeltem hogy ezeket a belső lábhossz és karhossz számokat 190 fölötti magasságnál hozza mint átlag, a merida pl XL-t javasol (geókat összevetve szinte azonosak pedig), és sok más netes kalkulátorok is 61 es méretet javasolnak erre a belső lábhosszra.
arra jutottam (ismét)mégis csak az XL váz méret lenne a legmegfelelőbb, viszont rövidebb stucnival, itt jön a bibi a linkelt kerékpárral, ugyanis az valami egybekormány, nem lehet stucnit cserélni csak ha az egész kormányt cserélem...mit csináljak én egy olyan drága kormánnyal..(eladni...eh) . egy 70-es stucni kellene a 110 helyett. Ezzel kapnék: felső csőhossz: 592 + 70 értéket, össz táv felsőfogásra:662 (jelenleg ez nekem 580+75 azaz 655).
A "stack" érték az XL váznál 625 lenne amihez ha hozzá adjuk a Kiskopika által mért 100mm magasságot (homlokcső tetejétől a kormányszár tetejéig, és szerintem a geónál, ez a kettő együtt a feltüntetett : "Stack + in" jelölés) tehát akkor kapunk 725 mm. Ez most nekem (stack)550 + 180 vagyis 730mm. (számomra ez a dőlés ami most van komfortos, jónak érzem a dőlés mértékét a 3 órás út alatt is, és ebből még mindig lehetne lentebb állítani ha úgy akarom az uj bringán de fordítva már nem igazán).
Tehát szinte azonos pozi és nem egy gyerek méretű vázzal alattam. Erre jutottam. Ha esetleg valami felett elsiklottam ... (?)
Először is a saját csepel váz méretei nekem most 21 colos:Aztán lemértem a nyeregmagasságom(is), beírtam az adatokat a progiba, méret arányosan mutatja a dolgokat. Ez a Canyon Endu SL XL váza stucni módosítással. Valóban ennyi táv jön ki nekem is a csepelen is az ülés orra és a kormány közt kb...illetve a kormány és nyereg viszonya is ilyen (olyan 3 cm van lentebb a kormány most) jó kis progi jól hozza az eredményt:
Bentebb lennék ha a Sima Canyon Endurance választanám, mert ott stucnis a kormány és csak azt kell cserélni, de sajna nincsennek benne azok a dolgok amiknek örülnék(SL ben igen).
megj: (egyébként az XL vázakat 440mm kormány széleséggel gyártják, míg az L csak 420 gyárilag)
Mi a véleményetek, érdekelne a meglátásotok, esetleg valami nem e kerülte el a figyelmem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest