- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz LustaDick123 #106002 üzenetére
Nem úgy értettem a dolgot, mintha én úgy olvasnám hogy ezt nem akkor kell belefújni amikor megtörtént a defektet hanem előtte és nem tudsz defektet kapni, vagy lehet én értelmezem rosszul.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vlevi
nagyúr
Nekem egyszer volt defektem motorral, de akkor valahogy olyan szerencsétlen lett a lyuk, hogy két kukaccal se sikerült rendesen megcsinálni.
Pontosabban, amikor defektet kaptam, akkor elgurultunk benzinkútra, megkukacoltuk, de másnapra leeresztett. Újra kapott kukacot, de 1-2 napnál az se bírta tovább. Végül itthon, gumisnál javult meg végleg, akkor már a téli állás során sem vesztett a nyomásból.
Pedig, amikor útközben csináltuk, akkor nem én kínlódtam vele, hanem egy olyan srác, aki már csinált ilyeneket, rendesen kipucolta a lyukat, satöbbi, de mégse lett 100%-os. Lehet, hogy volt még benne egy olyan rész, ami a csavar által ütött lyuk mellett még valahol eresztett. -
Micsurin
nagyúr
Fekete és a szürke blokkos LC4-ek közt tényleg tátong egy szakadék minőség és megbízhatóságban?
[x] - 2003(2001?) a fekete blokkos olajfurat eltömődés miatt valóban hajlamos a hajtókar pusztításra?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gaboman #106003 üzenetére
Kétféle létezik. Az egyik légnyomás vesztésre tömít és befoltozza a lyukat (pl. a Slime), másik meg vmi habos rettenet, amit a leeresztett kerékbe lehet fújni és az oda jól beleköt. Ha jól tudom itt a levegő vagy a CO2 beszorul a habba, ez adja a tartást.
Mindenesetre mielőtt ilyesmikkel nyomjátok tele a kereket, azért nem árt tisztában lenni pár dologgal.
Van olyan ezek közül, ami korrozív hatású, így tömlő nélküli kerékben okozhat érdekes dolgokat.
Másrészt meg a javítást egy rémálommá teszi varázsütésre. Van olyan gumis, aki szimplán el se vállal, amint meglátja mi van a kerékben. Undorító egy matéria, teljesen el kell takarítani a kerékből javítás előtt. A hagyományos javítás kivitelezhetetlen ugyanis tőle. A preventív jellegű genyók télen beleköthetnek a kerék aljába és csúnya vibrációt okozhat. Úgy egy évig használható kb, utána elveszti a hatékonyságát. Ekkor csak egyszerűen nem tömít és simán kijön a lyukon a zöld genya.Nekem a bringámban volt Slime. Nem rossz cucc. Egy-két defekttől már megmentett. Úgy 0,2-0,4 bar esés volt, mire tömített.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #106007 üzenetére
Köszi!
Akkor inkább kihagyom, inkább viszem gumishoz azt kicseréltetem, javíttatom ha defektet kapok!Micsurin Olvasgattam én is a témával kapcsolatban, de nem kaptam rá megfelelő választ mitől jobb, tartósabb a szürke blokkos.
Ezt is azt is hallottam róla, valaki szerint semmivel nem jobb a szürke mint a fekete.
Itt is inkább az fog számítani ennyi idősen milyen karbantartást kapott.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
beci
őstag
Sziasztok.
Ezt a lakatot hasznalja valaki?
[Kryptonite 1213]
A fal a targy kozott kb 3,5 cm van,ahova be szeretném rakni. Beférne?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #106009 üzenetére
Az a problémám pusztán a fekete blokkossal (amellett, hogy nem tudni még mindig miben gyengébb mint a szürke, utána olvasva meg a Duke II tudott rendes fejtöréseket okozni), hogy ott még az idomzat olyan mint amit baltával faragtak meg. És nem csak a 640-ről mondható ez el, a nem üzemórásak zöme amik úgy árra azt mondom jó lenne olyan mintha ezre forduló előtti lenne.
Egyébként ez egy haldokló kategória vagy mi?
Huskykat szinte alig találok idehaza eladót... nem is értem mintha azt a KTM a tengeren túlra szánná.
Adott az SM610 / 510R de ezek elvileg üzemórásak mégis több helyen olvastam már, hogy ~15-20 ezer mérföldeket tesznek bele a nyitott variánsokba utcán és utána jön csak a dugó és ha kell hajtókar csere.Ott a TE610, ezek ha jól néztem zömében endurok ergo olyan puha lesz a villa mint a vaj nem? Vagyis Mátrába kacskaringózni nem lesz vele egy élmény.
TE310 pici és gyengének tűnik,Ott az LC4 640, de ezeket hiába nézem nem lehet eldönteni melyik mi volt eredendően. Mintha elérte volna ez a gender semlegesség az SM-eket... 640 Enduro/Supermoto, attól mert ad egy felnit az első villa még mindig marha hosszú rúgóúttal lesz megáldva. Amik egyértelműen azonosíthatóak azok meg bőven millió fölött vannak (Ott meg már nem LC4-et néznék hamarabb kockáztatnék be egy coporollert lelakva... egy SM690-et, igaz ott meg a plague doctor fejidom tuti szokást igényelne a szemnek).
Ott a 660-as LC4 is ha minden igaz azok érdekes mód olyan 800-900 közt mozognak, már ha van fent most is talán ha kettőt vagy hármat láttam. Na de bakker ezekben nincs akku (berúgó nem zavar, sőt még talán előny is...) se gyújtás kapcsoló / kulcs emiatt. Ezt, hogy hagyom ott a fagyizó előtt? De komolyan, hogy merjem ott hagyni akárhol pl ha csak beszaladok a bankba és épp nincs kedvem gokarttal menni...
Marad még a DRZ ami nem üzemórás, na de az is 1-1,2 között mozog (csak az SM játszik nem akarok futóművet cserélni nem érné meg, sűrűbb olaj / pogácsa beszúrásával nem segít a rugóúton annyit.) az meg egy 2003-2004-es motorért ami ~33-34 lóerős és 146Kg. Ergo nyerek vele 3 kőkemény lóerőt meg 30 kilót. Nem lesz sokkal komolyabb "rakéta". Arról nem beszélve, hogy 2,1-ért ott az 510-es Husky fojtott blokkjával az SWM, sokkal komolyabb futóművel fékekkel és ABS-szel.Kihagytam valamit a palettából?
SVX450 / 550-eket nem nézem 450-nek utána olvastam nem gyengén problémás szegényke. Amolyan halmozottan hátrányos helyzetű.Husaberg nem tudom játszhat e hiába áradoznak róla több teszt stb alatt, még egyszer nem láttam idehaza igazából és összesen árulnak hetet... ritka motorból meg netes alkatrészből így ~3 év Hyosung után köszönöm nem kérek, megvan ennek a romantikája csak a gyík is ki lesz tőle egy idő után!
Ergo maradnak az üzemórásak de azoknak elnézve az alkatrész árát egy vagyon lenne egy szezon...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Egy volt kollégámmal múlt héten beszélgettem, neki lesz egy makulátlan DRZ-je eladó, olyan 1.150.eFt körül. Akkor még fel se tette sehova. Budapesti - ha valakit érdekel, szívesen megadom a számát, de több infóm nincs (ha, de: sárga).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106012 üzenetére
A Husky mindig is egy ritkább típus volt itthon mint a KTM, Nem rosszabb, ritkább.
Az alkatrészellátás nehezebb hozzá, nincs kiépülve rendesen a Magyar hálózat, főleg nem a régebbi típusoknál.Az SM610/TE610 nyitott állapotban sem üzemórás, a TE510 és SMR 510 viszont az.
Közúti használatra sokkal jobb választás a 610, nem fogsz minden 2. évben motorgenerált csináltatni rajta ha használod is rendesen.Az LC4 típusból nagyon sok verzió van, 2000 évektől volt a LC4 640 SM/Enduró, Duke, 2002 Duke2, 2000 SC620, 2002 SC625, 2003 SXC625, 2003 SMC625, 2003 SMC660.
Ezek hátsó lengőkarban, tankméretben, önindító, karburátor, gyújtás stb.... eltérnek egymástól.
800-900 között lestrapált SMC660-at fogsz ki magadnak, ami jó annak megkéri az árát, olyan 1.1-1.2 között lehet ilyeneket találni.
RXV/SXV-t hanyagolnám, full üzemórás, 2 annyiba kerül a felújítása mint az egyhengereseknek, pedig azoké sem piskóta 300-400 ezer között.
Amúgy is sok betegsége volt a korai szériásnak, gyorsan el is adtam én is a 2006-os új gépemet 3000 kilométerrel, soha többet.
Husaberg is nagyon jóm az FS650 állat, de alkatrész hálózatunk nincs kiépülve hozzá, jó szerelőt nem nagyon találsz, üzemórás kőkeményen.
Utcára, amire neked kell, SM610, SC625 Supermoto, SMC625, SMC660.
Ezek közül bármelyik nagyon tetszeni fog, nyitott állapotban mindegyik olyat tol hogy lenyeled a szemgolyódat, fékezésnél meg a golyóid jönnek fel plusz két mandulának.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon rég óta olvasója/passzív tagja vagyok a topicknak.
Az lenne a kérdésem, hogy ennek ellenére a motorom bekerülhet e a téma összefoglalóba?[Honda CBR 600 F4]
(1999)Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
runner 125
nagyúr
válasz McReay #106015 üzenetére
Ahh, ez nagyon patika F4. Grat, szép darab.
Egy időben nagy álmom volt (F4i), csak mire meg tudtam volna venni, már jött a VFR láz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Novics
senior tag
Cordura motoros ruhák tisztására van valakinek tippje? A nadrágomra - Bering - azt írták, hogy nem lehet mosni, de nem tudom, hogy mi baja lehet egy kímélő programtól. (Protektorokat kiveszem.) A kabátra - Mugen - nem írtak ilyet, ott viszont ki sem lehet szedni a protektorokat.
Ha minden jól megy, akkor május végén/június elején költözünk, és akkor motorral fogok bejárni. (20 km főúton) Az tuti, hogy öltözködni fogok, mert nem kockázatnék meg egy rövidnadrág-térdvédő kombót, ha meg meleg lesz, akkor nem fogok hosszúnadrágban izzadni a melóban. (Szerencsére nincsen nekünk dress code.) A Bering gatyám jó - meleg -, valami szellősebbet is szeretnék venni, ami azért véd, de nem rohadok bele egyből, amint felveszem. A helyzetet nehezíti, hogy 191 cm mellé 80 kg társul, szóval vagy a bokám lóg ki, vagy derékban alig győzöm összehúzni - a Bering is ilyen - vagy mindkettő.
Van valami márka, ami készít nadrágokat az ilyen elcseszett testalkatú embereknek is, mint én?
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
coccolino
aktív tag
esőkabátból szerintetek mindenképp hálós kell, vagy háló nélkülit is megéri venni, ha jó minőségű?
mindig kabátra venném''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Geresics
addikt
válasz Novics #106021 üzenetére
Ha jól tudom, a Shoxban a Sixgear saját márkás cuccait egy időben úgy hirdették, hogy átlagostól eltérő testalkatokra, de simán emlékezhetek rosszul is!
Viszont a Sixgear termékek minősége erősen hullámzó! Mi pl. vettünk 3 Delta Force kabátot, és mindnél besz@rt a híres vízálló cipzár...(#106022) coccolino
Nem is tudtam, hogy motoros esőkabátban is van hálós!
Ha mindig kabátra húzod, akkor nem igazán látom értelmét a hálósnak...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Novics
senior tag
válasz canniball #106023 üzenetére
Jaja, körbenéztem, hogy mik vannak, és pont volt egy akciós L-RG-s a Szallerbecknél. Felhívtam őket, hogy ez most akkor a hosszú, vagy a rövid. Azt mondta a kishölgy, hogy ez a hosszú lesz. Meglátom. Motoros farmer 60-ról 30-ra leolcsózva. Meglátom, hogy milyen lesz.
geresics Nekem is így rémlik, de még sosem próbáltam őket. A nagy szórásról én is hallottam - mondjuk lehet, hogy pont itt.
Cordura tisztításról tapasztalata senkinek?
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Novics #106026 üzenetére
Nekem olcsó Shox-os és drágább IXS (goretexes) cordura göncöm van, mosom őket évente 3-4 alkalommal. (Az IXS az egy használtan vett hosszú kabát).
Kézzel (vagy automata mosógép "kézi mosás" programjával) mosható, színes ruhához való folyékony mosószerrel, 30 fokon. Öblítőt használni nem szabad, illetve centrifugázni sem. Kiakasztva kicsöpög belőle a víz. A béléseket, illetve a protektorokat természetesen ki kell venni mosás előtt (de ha nem kivehető, akkor sem lesz semmi baja sem).
A Shox codura göncöm 3 éves múlt, tízszer biztosan ki volt már mosva, és azon kívül hogy picit kifakult a színe semmi baja sincsen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz Novics #106021 üzenetére
Mert a víztől elveszíti a vízállóságát, azért nem szokták ajánlani a mosását.
Ritka hülyén hangzik, de tényleg így van
Nem is a sima víz a problémás, hanem a mosószerek, a hosszú ideig vízben áztatás, ami a vízállóságot biztosító impregnáló és egyéb csoda anyagokat kioldhatja. Legalábbis én valakitől ezt hallottam, akinek egyik ismerőse állítólag már látott ilyet.
Nekem van egy régi kabátom. Ha az rajtam van, akkor hamarabb lesz vizes a karom, mint a sisakplexi[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vlevi #106028 üzenetére
Nem a víztől, hanem a foszfáttartalmú mosószerektől megy tönkre a Goretex bélés. Utána olvastam sok helyen.
Vagy spéci mosószert veszel hozzá, vagy a színes ruhákhoz való, foszfátmentes folyékony (sima...) mosószert kell használni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #106029 üzenetére
Én nekem még semmi vizállót nem sikerült úgy kimosnom hogy utánna megtartotta volna a tulajdonságait ugyanúgy mint amilyen előtte volt.
Akár motoros akár síelős akár túracuccot.
Én nem mosok ilyen ruhákat. Ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Gaboman #106014 üzenetére
Köszönöm! Megint!
Ha meg lesz végre a vég cél első kör biz isten neked vinni egy rekesz sört vele!Sikerült közben egy SM-es ismerőst keríteni, haverom egyetemi évfolyam társának mint délután kiderült egy újabb 640-e van és jó lehetek hétvégén egy próba körre. Legalább kiderülne azt kapom e amire vágynék úgy isten igazán. :
Ezt a kommentet most konkrétan lementettem, tökéletes kisokos típusokhoz! Azt hiszem most nyáron irány A télen / tavasszal indulhat a vadászat egy SM610 után. Még ha szöszölős is az alkatrész a formája nagyon tetszik, ha nem lesz épkézláb akkor marad a 640 vonala.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106033 üzenetére
Nincs mit!
Köszönöm a sört, azt elfogadom!
Arra készülj hogy az SM640/625/660 sokkal jobban rezonál mint az SM610, teljesen más a váltóáttétele is az 5 sebesség végett.
Az SM610-nél rövidebbek a sebességek, hamarabb kapcsolhatóak, az alsó fordulatot is jobban szeretik, nem rángatják úgy a láncot.
Méretre a 610 inkább hasonlít egy 450-es motorhoz, az SM640 és a többi LC4 KTM sokkal nagyobb motornak tűnik mellette, vaskosabbak.
Az én TE610 gépemre is mérete, kecsessége alapján azt mondják olyan mint egy 450-es.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
duni84
aktív tag
válasz Ferdzsoo #106031 üzenetére
nálam a gore tex cuccok mosása "egész estés móka" szokott lenni:
1, kitisztítom a mosógépet, hogy ne maradjon benne a normál mosószer/öblítő, mielőtt kimosnám a vízálló cuccaimat: trisó/szódabikarbóna/ecet (ki mire esküszik, nálam a szódabikarbóna és ecet váltogatja egymást ... egymás után)
2, berakom goretex mósószerrel a ruhákat, mondjuk kettesével, majd "kímélő mosás, 30 fok"
3, ha végzett, akkor berakom a goretex impregnálót mellé (ki sem kell venni a ruhákat) és tolok rá egy öblítő fokozatot
4, kiteregetem őket vállfán a garázsban, hogy lecsöpögjenek és kiszáradjanak
5, ismétlem a 2-3-4 pontot adidg, amíg el nem fogynak az ilyen ruhák
6, beáldozom ismét a mosógépet és a szokásos mosópor + öblítő kombóval mosom a sima hétköznapi ruhákat. a síruhám kb 4 éves, van egy kb 5 éves goretex motoros ruhám + egy kb 2 éves macna "sajátvízállóakármilyentex" motorosruha, mindegyikkel be lehet állni a zuhany alá és száraz marad a becsomagolt ember.ha benne hagyod a normál mosásoknál hagyott cuccok "lepedékét" a mosógépbe, azzal agyon lehet ütni bármelyik impregnálószer hatását bármelyik vízálló ruhán.
#metszéspontok
-
Xero
nagyúr
válasz duni84 #106035 üzenetére
Síszerkónál nekem is kb hasonló az eljárás. Az egyik dzsekim kb 9 évig bírta így. Utána megfáradt az anyag és simán szívta a vizet. Annyi, hogy mióta mosógélt használok kizárólag, azóta nem takarítom olyan akkurátusan a gépet előtte. Egy öblítés üresen és kész.
Motorhoz eddig csak bőr volt, arról nem tudok nyilatkozni, kéremkapcsoljaki.
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Szerintetek érdemes valami hasonlót (vagy éppen ezt) a motorra tenni?
Jelenleg csak a kormányzár+immo védi a gépet. -
runner 125
nagyúr
válasz Mentolka #106037 üzenetére
Ennél azért többi info kell. Hol tárolod, utca, belső udvar, saját garázs, teremgarázs, stb.
De a kérdésedre a válasz, az viszont tuti, h én nem egy 10 dolláros kínai gps vevővel nyugtatnám meg magamat, h már az is van a motorban, így biztonságban tudható.. Vannak azért ennél sokkal üzembiztosabb megoldások ilyen célokra, persze nem ennyiért."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mentolka
senior tag
válasz runner 125 #106038 üzenetére
A motor otthon garázsban, a munkahelyen belső parkolóban áll. Viszont, az összes többi esetben kéne rá valami kütyü.
Mi ezzel a baj? Az ára? A származása? -
akos727
senior tag
Sziasztok. Tudnátok mondani pár bringát, melyek jók lehetnek méretemhez (196cm 90kg tehát hosszú vékony alkat) és megfelelnek a következőknek:
-Sport vagy naked stílus
-kb 1 millióig (kora nagyjaból mindegy, ne úgy nézzen ki, mint egy Jácint tv)
-100 le+ és 90nm+, tehát nagy ccm. Szeretem, ha megy alul is, illetve van, h 2-en ülünk rajta.
-Jó, sportos futómű/fék
-V2 vagy sor4 mindegy
-InjektorosMost egy 1200-es Banditom van, amit nagyon szeretek, de gondolkodom a váltáson valami sportosabbra. Tudom, ehhez a mérethez túraendúró való, de azt nagyon nem érzem magaménak. Szeretem ha kicsit ideges/agressziv egy gép. Amit mindenhol ajánlanak magasnaknak az az első Aprilia RSV és Tuono. RSV még tetszik is, megbízhatónak is írják és, hogy nagyon jó a futóműve+csúszókuplung. Mást kb nem is találok a szempontjaim alapján.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz akos727 #106040 üzenetére
Sajnos necces lesz, 1M ft-os kategóriásban szerintem tartsd meg a Bandit-ot. Ismered az előéletét, minden részletét, egyébként is jó konstrukció. Nehéz itt az általad jelölt kategóriában olyat találni, ami megfelelne minden elvárásnak szvsz.
FZ1 / FZ1S, CBR 1100XX esetleg, de japán vonalon nagyjából ennyi így elsőre.
Ezelőtt 5-6 évvel gyönyörű, újszerű motorokat lehetett találni annyiért, most sajnos ez a határ egyre inkább kúszik a 2-es felé."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106041 üzenetére
Szerintem is Fazer. Hasonló alkat vagyok én is, ültem már rajta, egész tűrhető volt.
Talán még a TDM lenne ajánlható, de nem tudom, hogy mennyire lenne sportos az érdeklődőnek.
Én akkor se ülnék sportos gépre, ha fizetnének érte. Szívtam már vele eleget: csukló, váll, lapocka, gerinc fájdalmak egy hosszabb etap után. Ha rossz volt az út, akkor meg a sírás kerülgetett.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
coccolino
aktív tag
van valakinek ötlete, hogy tényleg szépen, hogy lehetne javítani, vagy legalább valamelyest eltüntetni ezt a sérülést?
nemsokára megyek szervizbe, ott is rákérdezek, de hát ha valaki oldott már meg hasonlót
néztem ezeket a hőálló festékeket, de kicsit buherának érezném''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
imibogyo
veterán
válasz coccolino #106047 üzenetére
Normális minőségű munkát végezve az esztétikával sem szabad bajnak lennie. Minimális gyakorlással kivitelezhető én anno 3 motornak is újrafestettem a dobját és még eladás után is hosszú évekig szépek maradtak. 90%-ban az előkészítés minőségén múlik a végeredmény (rengeteg, rengeteg csiszolás és portalanítás, alapos zsírtalanítás), nem szabad elkapkodni semmit sem és akkor nem lesz gond még fújós festékkel sem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #106048 üzenetére
Így van, le kell venni a dobot, lemaszkolni a hegesztéstől balra lévő részt, és le kell fújni zsírtalanítás után szépen srpay-val két rétegben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Ukrajnai háború
- Kés topik
- Call of Duty: Warzone
- Dragon Age: Origins
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest