- Bittorrent topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
válasz Teasüti #83962 üzenetére
én is S-es motort vettem utólag kicsit bánom is de szerintem hozzá lehet szokni a csutkakormányhoz, olyan 6ezret mentem már vele a kezdeti fél óra utáni komplett testhalál után már egy olyan 180-200km sima egyseggel combal ráfogok a tank oldalára és csak minimális súlyt engedek a kezeimre, arról nem is beszélve hogy 5x jobb manőverezni így mint mikor rátámaszkodsz a kezeidre
-
#81556480
törölt tag
-
baboss
őstag
Ha nagy fordulaton használom a motort rendszeresen akkor 10w40 helyett érdemesebb 10w50 et használni ?
Tasi nem vállalja a teleszkóp szétszedését, tud valaki szerelőt aki szétszedné ha elviszem hozzá a kiszedet teleszkópot, BP vagy környéke.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz yodamastah #84004 üzenetére
Persu mindjárt felhozza, hogy neked mennyi motorod volt.
Mintha lenne bármi köze enne ahhoz, hogy tudod-e mi a helyes testtartás. -
LustaDick123
tag
Átlagmotoros esetében, közúton nem a motorteljesítmény (ha technika, akkor inkább fék és futómű) a döntő sok esetben egy szerpentinen (főleg lefelé), hanem a motoros tudás a golyók mérete.
Ha lendületből mész, van kanyarsebességed akkor nem kell tiltásig forgatni a motort, ellenben ha "nagygáz-nagyfék" módszerrel mész soha nem érsz utol egy rutinos motorost.
Sokszor látni is ezt, mikor az Alpokban egy-egy helyi erő körbemotorozza szinte bármivel a turistákat (lásd a youtube-os osztrák gyereket a CB500-on). -
zgospel
őstag
Huh, végigolvastam mindent, elég fárasztó volt.
Összegzésképp nekem annyi jött le hogy:
1, utáljátok hogy váltogatni kell a motoron
2, kényelmetlen a motoron ülniEzek után felmerül a kérdés, hogy mi a brének motoroztok egyáltalán? Vegyetek robogót.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #84006 üzenetére
Az biztos.
De nincs igazam? Hat kurvara.
Neked elso szezonod a motorral, de siman lehetne tanacsot kerni toled a lancfujastol a testtartasig.
Nincs ezzel baj, csak egyszeruen jot mulatok rajta, hogy mar tudsz mindent. no offense.Egyebkent meg ertsd jol, amit irok.
Menj 400 kmt derekbol es combbol. Fiziologiailag lehetetlen.
Nem azt irom, hogy igy kell menni mindig, de hosszu tavon sportmotoron nem fogod tudni ezt megcsinalni. Helyes testtartas... Soha nem valtozhat egy ut alatt, hogy mi a helyes epp? Allandoan ugyanugy kell ulnod? Minek?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dugynok
senior tag
válasz -Mosquito- #84009 üzenetére
Itt ki is szerelik ( Atlantic-ból)?
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #84006 üzenetére
Volt pár Viszont en fel tudom hozni, hany 10e kmt turaztam sportmotorral
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #84012 üzenetére
Nade most komolyan. Es vegig hatbol tartottad magad, meg combbal, ahogy a nagykonyvben meg van irva?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #84013 üzenetére
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84010 üzenetére
Én csak visszabüfögöm, ami a szakkönyvben van. Ehhez még motort sem kell látni soha az életben.
Arról nem én tehetek, hogy az emberek nagy része mindent úgy csinál, hogy nekikezd aztán majd lesz valami.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Meglett a fedőcsavar, a motortól 3m re a tűzifák között volt.
Délután megyek be a megrendelésért BP, 4l olaj, légszűrő, olajszűrő, szimering olaj.
Mosquito34 köszönöm , ha nem tudom kiszedni az alsó csavart akkor elviszem, most állok neki szerszámot csinálni hozzá. A derekam már jobb lett, este 4 kézláb mentem wc re.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Sikeresen megérkeztem a Balkán túráról. A 6 napból 3 nap szerpentinezés volt többnyire jó minőségű aszfaltokon. 7 ország közel 3000km volt. Minden percét élveztem
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel akkor május 30-án lesz a következő oktatás az Euroringen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #84018 üzenetére
2017.04.29.-én indultunk.
Szlovákia,Magyarország,Horvát,Bosznia,Montenegró,Albánia,Koszovó,Szerbia.
Amint lesz időm nekiállok a videó elkészítéséhez is. (Rengeteg anyag gyűlt össze)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #84013 üzenetére
Hát nagyjából igen. Karból csuklóból nem lehet. Persze nyilván nem úgy, hogy tartod magad 100 kilométereken át hátból, combból. Autópályán hasalás a tanktáskán, könyök a combon.A hegyi utakon meg ugye sok a kanyar, és ha kicsit élvezetesebb tempóban mész akkor úgysem ülsz a seggeden a motoron, hanem rakosgatod magad ide oda. Nyilván ehhez olyan útvonalat kerestünk mindig, hogy a motorozás legyen élvezetes, nem pedig hogy pl előbb érjük el az úticélt. Azért gigantikus túrákat nem csináltam én se sportmotorral. Ilyen 2600km körüli volt a rekord 3 nap alatt. Egy nap 900km volt a max amit gsxr-el mentem.
Egy átmotorozott pályanap az euroringen sokkal keményebb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #84015 üzenetére
Egyreszt a szakkonyvek java resze a net.
Ha ugy fujnam a lancot, ahogy le van irva, a szervizvezeto kicsavarna a kezembol a flakont es elkuldene a picsaba.De ami kulonlegesen forumi legkort eredmenyez, az az, hogy bibliakent gondolkodas nelkul megveded ezeket, mert az van leirva.
Bizonyos dolgokat nem lehet leirni.
Hulyebiztosra kell megcsinalni a nagy tomegeknek mindent, hogy meg ne olje magat valaki.Peldaul. a drog rossz, ne probald ki. A gumi merethez ne nyulj, az olajbol a legdragabbat kell venni, es sorolhatnam
Kedvencem a beoltozes.
Amint itt elkotyogtam, hogy nem szoktam beoltozni robogon, mert a kenyelem nekem tobbet szamit, hat elkuldtek a kurvaanyamba
Mar hoztak a szenteltvizet.
Ne legyek mar public enemy, mert nalam ez a szempont. De az van leirva mindenhova, hogy a drog rossz.
Es senki ne drogozzon, egyetertek vele. De ha lassan 20 ev motorozas utan meg mindig nem volt igaza a szentirasnak, akkor mar megint en csinaltam jol. Neha lejott a plezur, de begyogyult. Hat ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #84024 üzenetére
Miért, Te hogy fújod a láncot?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #84025 üzenetére
Ne menjunk bele, en nem vagyok jo pelda.
Nem szoktam.
4 eves olaj van az RS emben. Es nem vagyok hajlando lecserelni, mert nem kurja tele a valtokerek korommal.
Eszter olaj van benne, igy hidrolitikus stabilitasa nem jo, de ugyis elobb fog elkopni palyahasznalatnal. nah lehet szivrohamot kapni.Tokmindegy hogy fujod.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #84025 üzenetére
Zackót veszek a számba, beleöntöm a sprajt, egy másik zacskót amit jól kilyukasztok a szám elé teszem, aztán fújom a levegőt kifelé ahogy bírom.
Nagyon szépen lelehet fújni, jobb mint a láncspray.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #84023 üzenetére
Nekünk volt az úton minden havas táj 1 fokkal, másnap meg 28 fokos meleg, de eső nélkül sem úsztuk meg, párszor el is áztunk. Dehát nem vagyunk vattacukorból
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #81556480 #84014 üzenetére
Ezt én is szoktam gyakorolni, csak nem érzem teljesen kontrolláltnak a dolgot. De autópályán ráteszem
180130-ra és rádöglök a tanktáskára. Biztos tök hülyén nézek ki, de nekem kényelmes és ez a fontos. 1 óracskát így jól el lehet pihenni.polimorf: Várjuk a videót!
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #84018 üzenetére
Szerintem húsvét után vagyunk most is.
-
baboss
őstag
KAWASAKI ZEPHYR400 (ZR400) 1992. Tudja valaki, hogy mennyi olajat kel rakni az első villába ?
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #84041 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #84047 üzenetére
Azt töltöttem le, de nekem kinai. Ilyet kerestem, hogy "fork oil" Google fordító, de nem találom, szerintem ez az adatlap nem is írja. Az első három oldal a jó, ami utána van az már ZR500 as.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #84049 üzenetére
Köszönöm.
Gondolom feltöltés után meg kell járatni mielőtt becsavarom a fedőcsavart.
A kis rúgót és a sima alátétet kihagyom, a 2 rugó nem is egyforma átmérőre, ahogy a 2 sima alátát se egyforma. Utólag kokányolta be valaki, gondolom azért mert túl puha lehetett a rugózás.
emre
Nincs rajta levegő szelep, csak az oldalán van 1 kis csavar.
Végül nem szedtem szét az alsó és felső szárat. A linkelt rajzokon is csak a hosszú rugó, peremes alátát, hüvely, záró dugó szerepel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest