- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71000 üzenetére
Elírás lehet a 36kW. Hívd fel, kérdezd meg. Aztán ha nekem van igazam, akkor menj és nézd meg közelről. Alkudj!
Az "újak" közül is csak az idomoson (F) van olajhűtő, mert nem éri elég menetszél.
Egy megnézést hozzá értő társaságában esetleg a Ninja is megérne....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #71001 üzenetére
Ez kereskedő nem? Ennél nem illene alkudni, vagy én nem tudom jól?
Köszi, szóval akkor elvileg amióta GS500 van azon kivül, hogy feketéről, ezüstre festették a blokkot nem volt változás belül ?
Hozzá értő társaság sajnos nincs...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71002 üzenetére
A GS500 blokkja 1989-2008 között (eddig gyártották tudtommal) nem változott. A környezetvédelmi előírások miatt 2004-től más lett a karbija, a gyújtáselektronikája, illetve ellátták szekunderlevegő-hozzávezetéssel és szabályozatlan katalizátorral.
Én is kereskedőnél (ráadásul Suzuki-márkakereskedőnél) vettem az enyémet múlt augusztusban (beszámított motor volt) és az 50 ezer forintnyi javítani valót gond nélkül bele tudtam alkudni az árába. Így lett 549 helyett kerek 500k.
szerk: hagyjál egy "százast" a zsebedben az átíráson felül, mert kell olajcserére, kellhet láncra, gumikra, egyéb felszerelésekre is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #71003 üzenetére
Köszi, most már elkotródok valamit megnézni mert csak a hirdetéseket nézegetem és kérdezgetem a hülyeségeket...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
emre
veterán
válasz Micsurin #71004 üzenetére
Szerintem inkább a hahu-n keresgélj. Lehet teljesítményre, állapotra, műszaki vizsgára is szűrni.
És amint megvan a típus, megnézheted a sportmotoron is.
Ja, 250-400-as sportgépet én sem ajánlanék jó szívvel.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Polemius
aktív tag
Ha már alkatrészesdi, hátha másnak jól jön még, megspórolva némi keresgélést:
A banditomhoz gyári alkatrészeket (is) kerestem. A végére két webshop maradt: motorcyclespareparts.eu és kfm-motorraeder.de.
Végül az utóbbiról rendeltem, mert összességében valamivel olcsóbban jött ki. Bár néhány apróság amott volt olcsóbb.
Annak ellenére, hogy 2002-es masina, mindent összeszedtek pár nap alatt, és meglepően kedvező szállítási költséggel küldték.
Érdekes, hogy többnyire a neten fellelhető bontott, utángyártott, vagy más gyártmányú megoldások sem voltak sokkal olcsóbban, vagy egyenesen drágábban kínálták.
És valóban, ha komolyabb esés lett volna, akkor gyári alkatrészekkel pótolni tényleg a motor árával vetekedne...Egyedül indexet vettem utángyártottat, magyar boltból. E jeles volt, de érezhetően gyengébb anyagból, és a kábel csatlakozója sem egyezett a gyárival. Végül csak egy műanyag darabját használtam fel (a gyárin csak az sérült) donorként.
A magyarországi tapasztalatok: a legtöbb boltban vagy nem tudtak segíteni (nem foglalkoznak ezzel), vagy egyáltalán nem válaszoltak a megkeresésre, vagy csak nagy késéssel. Ahonnan kaptam választ, ott pedig olyan árakat adtak meg, ami közel sem volt versenyben ezekkel.
Néhány bontóst is megkerestem, de azt nem is fejteném ki bővebben (volt, amire annyira földtől elrugaszkodott árat mondtak, mintha nem is bontott alkatrészről beszélnénk, hanem egyedi, aranyozott, sorszámozott, gyáriról, a tervezőmérnök szignójával...)Szerk: a GS500-nál, bár nem befolyásolja a megbízhatóságot, műszaki paramétereket, érdemes figyelni, hogy a kormányt csutkáról "rendesre" cserélték. Aztán kinek melyik jön be jobban..
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Szép túra, jó teljesítmény. Eső nem kapott el?
Mi 3 hét múlva megyünk egy 3 napos gyors horvát tengerpart látogatást, de már előre parázok a végig autópályázástól, nem fekszik annyira az MT-nek, meg az én stílusomnak sem. Közút túl hosszú volna a 3 naphoz, több nap meg nem fér bele most senkinek.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #71007 üzenetére
Köszi!
Szerencsére végig száraz idő volt. Persze, a szigeten volt pár kisebb szitálás, de semmi olyan komoly, hogy kellett volna az esőruhám.
Az SV-n szerencsére kellemes a pálya a félidom mögött, nem tép le a szél. Amire figyelj viszont, a fülvédelem, nekem egy worksafe dugóm volt, állati kényelmes, de nagyon kevésnek bizonyult. Legközelebb maradok a 3M szivacs dugójánál, az jóval erősebb.Az a jó a pályán, hamar eltelik. Mész mész aztán egyszercsak ott vagy. Igazából nekem is csak sötétben volt rossz, semmit nem lehetett látni, csak az utat... Persze, tuti utálnám, ha minden nap autópályáznom kéne, de pár havonta belefér. No, meg mikor megékeztem a szigetes pályára, méterenként trafi, semmi látnivaló, rossz kombó.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
[Ha] veszek egy külföldi okmányosat azt mekkora macera lenne üzembe helyezni?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71009 üzenetére
Az egy bő 50-80k-val "hosszabb" lesz költségileg, sok napi utánajárás (+ utánfutó bérlése), plusz ha nincs legalább fél év érvényes külföldi műszaki rajta, akkor még több is lehet. Fojtottat amúgy se vegyél, a kinézett példány meg egy nagyon öreg csutkakormányos ráadásul. Én nem tenném, de a te dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
Kitelszteltük az új ülést. Összehasonlíthatatlan. De a legdurvább hogy a magyar úthálózatot is feljavította.
Sokkal kevésbé pattogunk a szar utakon, teljesen meg vagyok lepve. 380km-ert mentünk reggel 9 óta, 4 kor szálltunk, le 1 nagyobb szünet volt.
Még majdhogynem keveselltem is. Igaz km-ben nem volt sok, de ez nem pörgős autópálya hanem faluk, és "komplex útfelújítási program" .
Párom le se akart szállni.
Szóval ha valakinek kényelmetlen az ülése, melegen ajánlom őket."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #70979 üzenetére
"A 2m szerinted mekkora kormány mozdulat kellene, hogy előtte menjél el?"
Ezzel azért a végletekig leegyszerűsítetted a dolgot; ahogy az "imént" is írtam több mindent kellett volna 2mp alatt mérlegelni és az alapján meghozni a legjobb döntést, és még akkor is kellett volna egy adag szerencse is hogy ezt ki lehessen védeni. Nem kétlem hogy te vagy más tapasztalt és szerencsés pilóta megúszta volna, de legtöbbünk szerintem ugyanígy járt volna.HSM!
Nem vagy semmi! Nekem az SV ülése már 100-150km után kezd kényelmetlen lenni, 300km után pedig már ficergek jobbra-balra hogy valamivel jobb legyen...Feree13!
Köszi a beszámolót! Azóta én is telefonáltam, kiderült hogy egyrészt nem olyan egyszerű a helyzet (gondoltam csak egy "zselésítést" kérek de mint megtudtam az úgy nem megy, csak kompletten), másrészt aug. végéig be vannak táblázva... Azért majd valamikor beugrok hozzájuk egy személyes konzultációra, de nem tudom ennyiért arra a kis időre megcsináltassam-e még idén.Más: kesztyű téma
Kéne egy új nyári kesztyű. Jelenleg egy ilyenem van, imádom hogy a sztreccs betéteknek és a tenyéren lévő vékony anyagnak köszönhetően mintha a kezemre öntötték volna, hogy az említett betéteknek, a "légbeömlőknek" és a hangyabőrnek köszönhetően frankón szellőzik (illetve praktikus volt a tenyerén lévő csúszásmentes gumírozás, de az sajna elég gyorsan az enyészeté lett), valamint nem rossz dolog hogy védelemre sem nulla: protektor a kézfejen, megerősítés a kézélen és a csuklónál (még ha ezeket szerencsére nem is kellet teszteljem). Viszont sajnos egyrészt eléggé kezd lerongyolódni, másrészt egy tavalyi esőnek köszönhetően ahányszor felhúzom annyiszor lesz gumi szagú tőle a kezem, végül de nem utolsó sorban pedig nem kompatibilis a bőr dzsekim ujjával: ahhoz hogy alá kerüljön túl vastag csuklónál, ahhoz hogy (rendesen) fölé ahhoz pedig túl rövid.
Szóval kéne helyette egy hasonlóan kényelmes, baromi jól szellőző kesztyű ami ha úgy alakul véd is. Árban olyan 25k körüli összegre gondoltam, ha valamivel több és megéri nem kizárt hogy meggyőzhető vagyok, de ha olcsóbb az sem baj.
Tudtok valamit ajánlani?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz canniball #71013 üzenetére
Köszi!
Nem tudom, a Te SV-d 2003 vagy 2004-es modellévű, de a 2003-as gyártásúakon jóval kevesebb a párna az ülésben, szval ha a tiéd olyan, az lehet a probléma forrása.
Lásd kép: [link][link].Nekem a K8-on már a párnásabb ülés van. Jó nagy, lehet rajta többféle pozíciót felvenni, szeretem.
Az mondjuk tény, hogy nekem is jól esett 100-200km-enként megállni 5-10 percre lábat tornáztatni.
Nekem az szokott picit kényelmetlen lenni, mivel magas vagyok, eléggé be kell hajtogatni magam alá a lábam, az órák után elég zsibbasztó tud lenni, olyankor vagy megállok pár percre, vagy kiállok nyújtózkodni.Amúgy nekem a kuplung szokott kényelmetlenné válni, ha szerpentinezek és sokat kell váltani, de ezzel most nem volt gond, remekül elficánkolt szinte végig 6.-ban. Indulás előtt aktuális volt a gyertyacsere, kapott iridiumos NGK-kat, határozottan jót tett neki, harapósabb lett tőle, mint amilyen a csereéret korú sima Denso-kal volt. A fogyasztásom is egész jól jött ki, végig 100-160 közötti tempó mellett 4,6-4,7 között lehetett valahol, ahogy számoltam, ami szerintem teljesen baráti.
-
canniball
nagyúr
Nem tűnik rossznak, de - még ha el is tekintünk attól, hogy (Murphy ismét dolgozik és) a pesti üzlet épp mától van zárva hó végéig - ennek a szára pont olyan mint a jelenlegié, így nem lennék előrébb vele.
Feree13!
Nem cserélem; csak kihagytad a lényeget: arra a kis időre idén. Nekem a beszélgetésből úgy jött le, hogy legjobb esetben szeptember elején lenne kész, az meg már a szezonvég-kezdete...akkor pedig lehet inkább kivárom a telet/tavaszt. Majd még alszok rá.HSM!
2004-es. Viszont én nem nőttem olyan magasra mint te, gondolom te az ülés végén ülsz, én meg elől a keskeny részen, ott fele annyi a szivacs.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
demars
addikt
Tetszik ez a kesztyű. Kényelmes? Varrásnál, illesztéseknél nem dörzsöli ki a bőrödet? Én bos gmc 14 kesztyűt használok. Nyári, vékony, szövet és iszonyat kényelmes. De kellene nekem is egy tartalék.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #71017 üzenetére
Ezt a gondolkodásmódot sosem értettem, én szeptember végén vettem a VFR-t.
Mindenki kérdezte "Erre a kis időre?" Mondom baszki, jövőre is ezen fogok ülni nem adom el a télen, tavasszal meg rápattanok és viszlát, nem akkor kell keresgetnem meg vadásznom. Akkor kell motort is venni amikor jó vétel van, nem szezonfüggő egy jó vétel. Mintahogy egy jó ülés sem az. Ha megcsináltatod idén, lehet csak 3x mész vele, de február végén már a készre ülsz rá megint, ha viszont akkor kezdesz bele lehet megint várhatsz 2 hónapot... és csak júliusra lesz meg...
Nah nem belevau, de ezt az "erre a kis időre" szöveget sosem értem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
RedBaronról kell tudni valamit? Van velük tapasztalat ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #71029 üzenetére
Azt teszem közben, egész jó róluk a vélemény, és náluk van részlet... ami megmondóm őszintén nagyon örvendetes... mert így valami újabbat is belehet vállalni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
nekem nem jo az idopont, de hatha valaki akar gurulni az uj Yamahakkal[link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #71027 üzenetére
Jó gépeket árulnak. qrva drágán. Röviden ennyi. De ha probléma és gondmentesen akarsz motort venni használtan és nemigazán értesz hozzá, megérheti...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
mrhero
tag
válasz canniball #71013 üzenetére
Az enyém Vanucci RVX3. Nagyon szeretem, kényelmes. Többször is eláztam már,de egyáltalán nem büdös. Tenyér részen is vannak protektorok, nagyon jól szellőzik. Az egyik kesztyűben dörzsölte valamelyik ujjamat a varrat. Ki lett fordítva és az asszony megigazította a varrást. Ennyi baja volt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #71030 üzenetére
Mondjuk ha kiszámolod, hogy mondjuk egy millás motorra mennyit fogsz kifizetni a végére, akkor nem is tudom mennyi jó az a részlet.
Amikor motort akartam venni, én is néztem őket és matekoztam, több banktól kértem ajánlatot. A vége az lett, hogy családon belül megoldottuk.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Polemius
aktív tag
válasz Micsurin #71027 üzenetére
Személyes tapasztalat híján az itt és máshol olvasott/hallott beszámolókra támaszkodva: nagyon nem mindegy, melyik telephelyüket keresed fel.
A pénzügyi megoldásuk meg van megfelel neked, vagy sem. Aki kevesebbet akar foglalkozni a motorral és inkább csak motorozni, és pár évente cserélne, annak valószínűleg érdemesebb tőlük venni, mint aki alacsonyabb árkategóriában keres, hosszabb távra, és maga oldaná meg a karbantartást, szervizel(tet)ést.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszönöm a válaszokat!
Polemius: Törökbálintit néztem mert nincs messze, sőt! És van sok moci más nem csak ráülni, megnézni stb.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mind1
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mai pályamotoros beszámolókat is várjuk!
-
Micsurin
nagyúr
Erről a típusról mit kell tudni, ez nagyon szép! Eddig csak azt találtam róla, hogy elvileg a 250-es Eliminátor blokkja van benne. 40Le-vel, hogy mehet?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Az, hogy elolvasom azt a kettő hármat még mindig semmi... tesztek alapján az 125 2T rs is jó lett volna mégis mindenki óva intett tőle... Sajnálom nem fogok kérdezni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #71045 üzenetére
Ilyen gépeknél tényleg elvárás, h teljesen korrekt legyen? Ebben a kategóriában annak is örülnék, ha tudok menni vele.
Amúgy a 87-es Kawám 83k mérfölddel adtam el és olajcsere alkalmával éppen annyi folyt le belőle, amennyit beleraktam. Igaz a hengerek 50%-osak voltak, de az olajat azt nem ette.Ez meg 2000 utáni és alig 35k km van benne. Ha karban volt tartva, akkor még egyszer ennyit el kéne mennie legalább a blokknak komolyabb hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Teasüti #71046 üzenetére
A tied 600-as volt, és ha jól emlékszek nem belpiacos.
Nézd meg hogy egy 250-es mennyit pörög. [link], aztán számold ki hogy egy ilyen gépnek a főtengelye, vezérműtengelye, dugattyúi mennyivel dolgoztak volna többet az alatt a 83k mérföld alatt.....Nem akarok és sem rá sem lebeszélni senki, de első gépnek tuti valami atombiztos motort néznék, mint a gs500. Nálam játszik még a pegaso, az ER5 és ha van akkor egy fojtott xj600 is. Szóval csak olyan gépet vennék ami nem fordulatból él.
Ja, ennek a gazdáját ismerem, tényleg megkímélt a motor.
sportmotor galéria[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest