- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI internet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6997 üzenetére
vasárnap kecsó nekem pont jó
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Megkérdeztem a kawát, hogy mennyibe lenne a gyári vezérműlánc, feszítő, szelepfedél tömítés stb és egészen emberi árakat mondtak. Egyedül a feszítő volt kissé elborult, 30 ezres tétel, de a lánc meg tömítés 12 000-12 000 ft, ami nem is sok. Feszítőt meg fele ennyibe kapok ebay-en vacsi újat...
Tiszta Európa[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
a várt 6-8 helyett 10 forintos mínusszal 440 forintért lesz tölthető a benziiiiin. szinte ingyen van
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7007 üzenetére
a feszítő a hondánál is majdnem 25k (cbr600f4i-be, 2003-as), és szerintem ez egy olyan alkatrész amit nem érdemes utángyártva mókolni.. akkor már inkább legyen gyári, esetleg ÁFA nélkül ebayen okosba lopottat vagy mittudomén, de szerintem kerüld a nem eredeti alkatrészt..
szerencsére nálam típushibás, ezért ha jó vagy évente lehet cserélgetni.. viszont a tömítésem egy ezres volt, a láncom meg még zsír!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Jah, eszemben nem volt feszítőt utángyártottat venni, de nem is kapni, csak olyat, ami nem automatikus, hanem kézzel kell utánahúzni. Sajnos ZX9-nél is gyenge a feszítő egy picit, sokan inkább manuálisat használnak, mert azzal sokat csendesedik a blokk. Van is fent a youtube-on egy videó, ég és föld a különbség automatával meg manuálissal.
Persze a tömítés kicsit drága, én sem tudom mi kerül egy gumikarikában 12 ezerbe. Gondoltam itt arra, hogy itt esetleg jó lenne az utángyártott, de nem érdemes vele pöcsölni, mert utána meg azzal lesz a szívás.
Az én motoromban 64 ezer km van, ezért lassan kicseréltetem inkább, mint hogy baj legyen.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7012 üzenetére
én 24ezret mentem csörgő feszítővel, már az agyamra ment de bajt nem csinált. (pedig szörnyű hangja volt)
nálunk is téma a manuális feszítő, de az igazán hozzáértők nem javasolják CSAK akkor ha könnyen hozzáférhető helyen van (a 600F-en le kell bontani a fél motort hozzá, de például az R1-en ki van vezetve oldalra a térd alá...) és van annyi műszaki érdeklődésed, hogy tekergessed időnként, de könnyebb elbaszni az egészet mint jól karbantartani, ezért én elvetettem az ötletet
egy jó automata feszítő teszi a dolgát ahogy kell. amióta kicseréltettem olyan szépen jár a blokk (49k km), hogy öröm hallgatni, mondhatom hogy tökéletes most a motorom. (bezzeg a sisakom zárszerkezete meg kezd beszarni, hurrá...)állítólag amúgy már javítottak az enyémen, és ez már nem fog csörögni. hiszem ha hallom!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7014 üzenetére
a röhej, hogy az utóbbi időben már füldugót használtam hogy ne menjen az idegeimre (tudni kell rólam hogy utálom a macerát, motorozni is megszívesebben egy szál faszban motoroznék, utálom a hátizsákot, a kényelmetlen ruházatot, a szelet), olyan rossz volt hallani azt az iszonyú csörgést, féltem hogy szétesik a technika alattam, pedig tudtam hogy semmi baj, ez csak esztétika... füldugóval vagy zenével a probléma megszűnt, de utána már a vázon is elkezdtem érezni a remegést, de csak ha néztem a fordulatszámot (5-6k között), szóval simán belemagyaráztam a dolgot..
fóbiává vált nálam a kérdés, már majdnem pszichiáterhez mentem, de olcsóbb volt kicserélni, és most várom meddig bírja (fél év garos a szett, a legkisebb hangot is észreveszem és akkor megyek vissza cserére)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
Régebben téma volt sok portálon, hogy autóba - ami benzinre lett tervezve- való-e (nem) bioetanol. Motorba sem? Vagy abba főleg nem?
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7012 üzenetére
Ez egy belsőégésű motor. Legyen már hangja. Ha átugrik akkor nem működik azaz rossz. Ha végzi a dolgát, akkor jó.
Meg erről annyit, hogy bejött az ember szelepállításra. Nem volt már hézag sehol. Kussolt a motor. Be lett állítva gyári hézagra, ahhoz képest hangos lett. Az embernek az lett a véleménye, hogy el lett b*szva a motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #7018 üzenetére
Galvanikus korróziót tud okozni a benzinpumpánál, mivel 400 Ohm az ellenállása, azaz vezető lesz tiszta etanolos üzemben. A gyulladási késedelme sem olyan, mint a benziné, satöbbi. Benzinnel keverve oké, de nyilthurkos injektoros (nem lambdaszondás) motorba be nem tenném. Szögegyszerű karburátoros kétütemű szocimotort viszont hajtanék tiszta etanollal. Az Olajat is fel tudja venni benzintartalma miatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7019 üzenetére
Az átugrást nem akarom megvárni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
kéne nekem egy technikai aláöltöző nadrág, de sehol nem találok olyan fasza nyári cicanacit ami kifejezetten melegben ajánlott, mint a felsőm.. (tehát 1 dolgot csinál, elvezeti az izzadságot, de nem kell fűtenie..)
hozzáragad a bőrcucc a lábamhoz, húzza, a szőr beizzad és alig tudom levenni, a téli aláöltözőm meg kicseszettül meleg ilyenkor már.. valakinek ötelete? decathlon / mountex szinte csak téli melegítő alsókat tart... pénteken megyek kakucsra, jó lenne addig beújítani valamit..
ja és olcsón kéne
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Jah, dikkathlonban ( ) van rendes nyári is, én is ott vettem. Mondjuk csak felsőt, alsóra nem volt még szükségem...nekem nem ragad oda hozzá.
Amúgy meg nem értem mit izgatod magad (irónia ON!!!), tegnap összetalálkoztam egy busással, poló meg farmer kombóban tolta...én meg full bőr Szerinted?"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Na ez azért a legalja: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #7020 üzenetére
Nekem a lambdaszonda se segített, már 1/3 etanoltartalomnál se: egészen szarul ment vele, mikor kipróbáltam. Úgy látszik, az F650-ek szoftvere nem valami toleráns. Vagy a keskeny sávú lambdaszonda nem jó hozzá. De mindegy is, mert amúgy meg nem éri meg se anyagilag, se egyébként, mert eléggé szar EROEI-vel gyártják, alig nyerünk valamit a sok földterületért cserébe. Legalább csinálnák hulladékból.
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7024 üzenetére
hétvégén mikor mentem le kecsóringre, 130-nál cibált az m5-ön a szél, borzalmas volt (amúgy is mindig szeles az m5), erre 2 kiló környékén eldönget két suhanc, lobog a trikó, gerincproti nuku, de legalább xenon bevan fabrikálva meg jó hangos auspuff..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7024 üzenetére
hát ez az, felsőm van vagy 4 féle aláöltözni, de nadrágom nincs, és a tökömön folyik a víz kánukilában.. belemehetnénk részletesebben, hogy utána lefolyik a combomon egészen a bokámig, és ebben az izzadságban aszalódok ami szépen ráformálja a nadrágot az alsótestemre, szinte eggyé válok a ruhával, ami csak azért para mert utána ha hajlítom a lábam akkor tépi a szőrömet a belseje, és levenni sem egy leányálom..
de nem részletezném
lehet veszek egy nyári térdig érő futónacit.. holnapra mondjuk ezt már nem intézem el, így sícuccban megyek kakucsraNincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
Egyszer majd talán én is veszek aláöltözőt, lehet, hogy megéri... Most egyéb vásárolnivalóim vannak, először is feltétlenül kell egy tanktáska, Fehérváron nem sikerült venni, de holnap Fertőd felé útbaejtjük Veszprémet Úgyis kell az a 183 km plusz, mert nagyon kicsi motorozás lesz ott. Nézünk kesztyűt is, jó lenne egy meleg, protektoros, viszonylag kényelmes darab. Nem tudhatjuk, mi lesz a 48 óráson mondjuk sötétedés után, de 10 fok alatt szétfagy a kezem a bélelt, hideg, de legalább kényelmetlen és protektort sem tartalmazó kesztyűmben. Kabátom még mindig nincs új, de legalább melegben remekül szellőzik a lyukak miatt (Hidegben, esőben és szélben is remekül szellőzik, csak akkor kevésbé pozitívan állok hozzá.)
Idén még mindig alig motoroztam, de most jön az osztrák vártúra s jövő héten a 48 órás, amikor pár nap alatt vagy 2300 km-t fogunk motorozni (a teljesítménytúra 50 órás időtartama alatt csak 17xx + eltévedés, de oda is kell menni, majd hazajönni az ország túlsó feléből)... Idén még belefáradtam pihenős 200 km-ekbe is, de erről majd leszokom legkésőbb a 48 órás első, sokszáz km-es napján, nem? A motorom baromi kényelmes, csak a térdem szokta megunni az egyforma pozíciót, de normálisan csak jópárszáz km után. Érdekes lesz, már alig várom Addig kapok új nagyplexit és hosszabb áttételezést. A szerelő már telefonban is próbált tiltakozni, de hol érdekel az minket? Nagyot nem változhat, az meg nem érdekel, hogy ki hol tudott felmenni ötödikben a módosítás előtt s utána nem. Emelkedőkön visszaváltok, ez ilyen. -
shiNIN
tag
40 fokban már motoron se jó... {Nekem legalábbis nem, forró a menetszél a legnagyobb sebességnél is, amire én még hajlandó vagyok ezzel a motorral.} 30-ban még igen. Teljesen lazán elmotorozok ideoda, aztán ahogy leállok, azonnal brutális. Itthon jó, mert megállok az utcán, bejövök, levetkőzöm, s csak utána navigálom be a kicsikét hátramenetben, nem elkaszálva a hársot, a tuját, a tulipánfát és a kínai loncokat. Nemrég hozom be így, még gyakorolni kell Korábban a picike udvaron fordultam meg, de azt csak úgy lehet, ha én vagyok az első s kényelmesebb is hátrafelé beállni.
Bár ez valszeg senkit sem érdekel ilyen részletességgel.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Mi lenne, ha kicsit korábban jönnétek és nem Veszprémbe néznél tantatyót, hanem kimennék a Bécsi lujizba? Nekem is kellene egy tanktáska, na meg egy esőruci
A szombati várnézés nekem kimarad, viszont holnap megyek én is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
válasz Integra #7035 üzenetére
Csak a kánikula heteiben van túl meleg motoron, no meg ha megállunk, de az pici, azt kibírom. Kánikulában megégek, télen megfagyok motoron, úgyhogy nem teszem. Ilyen a szervezetem működése, örülj, hogy Te olyan fasza gyerek vagy
Illetve amit elviselek, de szenvedek miatta, azt nem csinálom, ha nem feltétlenül muszáj, ez a hedonizmus egyik alappillére...[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
-
Djuree
félisten
válasz Integra #7035 üzenetére
én is így vagyok vele. télen meg a hideg a baj, bárcsak jönne a meleg egyedül este van probléma a panelban, 40 fok simán van, légkondi nincs meg lehet dögleni, szó szerint szendvedek, amúgy meg tök jó, nem kell menni szaunába, kiizzadom a méreganyagokat, meg a zsírom, ugyanannyi edzés többet ér
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
nálam sincsen klíma a lakásban, nem is szereltettem be felújításkor, nem preferálom, autóban is csak 5-5 percekre kapcsolom be, hogy ne öregedjenek el az alkatrészek.. ellenben valami fajántos és csöndes ventillátort keresek éjszakákra..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
kéne hozzá kopogásszenzor is. Nem a lambda sávval van baja. Amúgy sem mérjük a dúsüzemet annyira, mert sosem lesz olyan.
de ha nincs hozzá írva mit tegyen ilyen elszegényedésnél, és még a gyújtást sem állítja utána, akkor nem lehet sokat várni tőle.Lényeg, hogy nincs sok értelme, szerintem még autóban sem. a tápszivattyú árát talán behozza
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
shiNIN
tag
Részvétem. Itt a tetőtérben (enyém a déli rész, délkeleti ablakkal, kutyaházzal) mostanság 25 fok van, az is elég ahhoz, hogy inkább kint legyek a teraszon, ott a 32 fok sokkal kellemesebb, szinte mindig van minimum enyhe szél s árnyék.
Laktam nyugati fekvésű panelszobában. A lakás bármely részén minimum 5 fokkal kevesebb volt, mint nálam... S csak a szoba volt "saját". De kibírtam. Úgyhogy nekem sosem lesz klímám, szigetelés viszont igen, az jót tesz. Plusz kapok egy új, nagy, délnyugati ablakot is Szeretem a napot, csak a meleget nem bírom. -
Integra
titán
a legjobb ventillátorok..
csak az árától kifekszik az ember......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Én teszkós nagy ventivel nyomatom úgy, hogy egy vizes rongyot akasztok mögé. Nálam tetőtérbe megváltás. Már évek óta tervezek klímát, csak mindegyiknek elrettent a fogyasztása. A mobil klímától meg nem lehet aludni, olyan hangos.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Micro Four Thirds
- Politika
- DIGI internet
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen