- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- DIGI internet
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Starlink
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
A bolyakerulgetes megint mas teszta, oda a gazt es a hatsofeket egyszerre kell huzni es nyomni, a hatsofekkel szabalyzod a "gazt" es ezzel a felallitonyomatekot. Nem a gazkarral, mert annak egyreszt nagy a reakcioideje, es nem is lehet annyira finoman kezelni.
Lehet itt van a kutya elasva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Burt1793
veterán
válasz Topiccsendőr #53008 üzenetére
Vészfékezésnél villog a féklámpa az autóknál, vagy ha nem az, a vészvillogó villog nagyobb frekvenciával.
-
SirKero
őstag
Kinéztem magamnak ajándékba ezt a motoros gps-t. Esetleg van-e valakinek tapasztalata vele. Az autóba sok sok éve szintén Wayteq gps van ( 920 BT ) és azzal elégedett vagyok.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Doki16
addikt
válasz SirKero #53010 üzenetére
Néztem én is, alig egy hete jelent meg a magyar forgalmazó kínálatában. Lényegében a CNS Globe Moto kicsit átalakítva, ha lehet hinni a leírásnak. Összehasonlítottam a mostani autós WayteQ N770BT autós navimmal ami már kb 6,5 éves, de arra jutottam, hogy inkább ezt rakom fel a motorra, mert sok különbség nincs köztük A xRIDER-nek annyi az előnye, hogy vízálló.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53008 üzenetére
Nem tudom, ennyire nem vagyok képben. De lényeg hogy akkor villog ha helyzet van. Nekem előbb jutott volna eszembe ezt kötelezővé tenni, mint a segélyhívót...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #53003 üzenetére
Nem tudom, elég rég óta vezetek de ilyet most láttam először és engem bizony megtévesztett volna először.
(#53004) Daywalker gondolom azért mert motoron szériaként ők az elsők. Még akkor is ha nem egy nagy újítás.
MÁS:
[link]
de tetszik ez a masina is.[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #53012 üzenetére
Ott a pont Én is ezek miatt gondoltam rá,hogy veszek egyet és nem mókolgatok az autós felrakásával. Próbáltam azt is de ha tokba teszem nem látszik a napsütésben ha meg nem teszem akkor az időjárás + a bogarak tönkreteszik.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Doki16
addikt
válasz Bogyó bá' #53012 üzenetére
Kijelző ugyanaz benne de napellenző tényleg plusz
(#53015) SirKero: Ha megveszed akkor mondjál róla légy szíves pár szót. Felraktam egy 500 ft-os szabvány bringatartóval és kibiztosítottam, hogy véletlenül se essen le egy gopro tartóval
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #53015 üzenetére
Az én öreg 3,5"-os vackom tavaly Erdélyben tönkre ment a szakadó esőben (mondjuk nem volt tokban, és így is több napot ázott mire megmurdelt).... Most telefon van vízálló tokban. Napsütésben kézzel kell árnyékolni, mert nem látszik sajnos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz SirKero #53018 üzenetére
A második linken csak egy ilyen plusz tartó van. Csak azt a célt szolgálja, ha véletlen eltörne a tartó akkor ne tudjam elhagyni a gps-t. A GPS meg egy ilyen tartóval van felrakva. Sajnos tényleg az a baj ezekkel a vízálló tokokkal, hogy a napsütés miatt nem lehet látni semmit amikor bele van rakva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csongi
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Doki16 #53021 üzenetére
Dehogynem: Nokia Stereo-t keress: Picurka doboz amit szivarzsebbe teszel, és egy agybadugós Nokia füles van hozzá.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #53008 üzenetére
Meg ilyet nem is lattam. Olyat viszont igen, hogy veszfekezesnel egy bizonyos sebesseg felett a veszvillogo bekacsolt. (Citroen xara).
Bogyo:
En a sony hasonlo kialakitasut hasznalom, azt 360fokba lehet allitani, korbe lehet tekerni a csiptetot.[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz Daywalker #52976 üzenetére
és mióta megy a törvénykezés és a szabály alkotás észérvek szerint? A minimum 600- cm3-ra emelés mellett sincs semmilyen észérv, még is bevezették... Mi köze ennek ahhoz hogy mettől meddig kell A kategóriás jogsi?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
polimorf
tag
Nagyon köszönöm a mai napot minden egyes résztvevőnek aki a mai Bősi erőmű guruláson részt vett.
Külön öröm volt számomra pár fórumtársat személyesen is megismerni! Nagyon jó kis csapat jött össze ma! Mindenki nagyon fegyelmezetten és felelősségteljesen motorozott.
Remélem tetszettek a programok, bár lehet picit sok volt a megálló de úgy gondoltam ebben a melegben nem árt sűrűbben inni, felfrissülni.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a mai napot!
Remélem mindenki probléma nélkül hazaér!Amint igértem itt vannak a fotók.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
válasz pakriksz #53025 üzenetére
Akkor durrogj még magadban egy sort. A mostani variálás az A2 bevezetése miatt volt, ami kompletten EU-s dolog. Máskülönben nemigen nyúltak volna hozzá. Leírom még egyszer: rengeteg tervezet volt/van az asztalon, de ez nem jelent önmagában semmit sem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #53027 üzenetére
Ja, most aztán extraf@sza, hogy 600-as gépeken lehet letenni a jogsit, biztos sokkal jobban megtanulnak rajta vezetni, mint amikor én tettem le pl. a GS500-al meg a CB400SF-el. Semmivel nem nehezebb/másmilyen egy 600-assal menni, szóval az égvilágon semmi értelme nem volt, leszámítva, hogy jól kibabráltak jópár oktatóval.
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #53026 üzenetére
Szia,
Én és egy kisebb csapat egyben itthon,remélem mindenki más is. Köszönjuk szépen a szervezést/lebonyolítást,látnivalókat minden jó volt! Tigris kár,hogy vicsorgot na meg ekkorára nőt. Azért megsimogattam volna a cicust.. Fotókat hamarosan felteszem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #53026 üzenetére
Mi is nagyon köszönjük. Nem rég kezdtem, de eddig ez volt a legjobb motorozásom. A végére 570km-er lett pluszba.
Külön öröm, hogy a tapasztaltakkal való gurulás hatására megtanultam hogy kéne kanyarodnom. Legalábbis ahol eddig fostam, néha 70-re visszalassítva eszetlenkedtem, ott a nap közepére tudatosan akár 110-nél is még ráhúztam a gázt fékezés helyett.
Még sok ilyet!!!
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #53032 üzenetére
Örülök, hogy mindenki sikeresen hazaért.
A cicus simogatásra ott volt a lehetőség mindenkinek, az, hogy egy kis nyávogásától mindenkinek az inába szállt a bátorsága (engem is beleértve) az más lapra tartozik. Majd legközelebb, addig hátha összemegy a cicus.
Örülök, ha jól éreztétek magatokat.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #53033 üzenetére
No igen, de az a V2 egy külön állatfajta, nem jó arra.
Szval ott nem az okozta a nehézséget, hogy 600ccm, hanem hogy nem a megfelelő "szerszámot" adták alád az adott feladathoz.
Mentél volna mondjuk egy Hornet 600-al, kezesbárány még a GS500-hoz képest is, hiába dupla lóerő papíron. Ráadásul ellentétben a GS-el nem fulladozik le sunyin induláskor. Mondjuk biztos meg lehet szokni a GS-t is, de nekem valahogy nem adta ki.
A CB400SF viszont harapósabbnak érződik ezeknél, olyan valahogy benne a váltó és a motor, hogy elég vadul meg tud indulni kis fokozatokban, ha nem vigyáz vele a vezető. Kis sunyi belpiacos Japán technika, több van benne, mint amilyennek mutatja magát. Persze, nem olyan dühös, mint az SV, de tud komoly meglepetésekkel szolgálni a tapasztalatlan vezetőnek.
Saját tapasztalatom, hogy sokszáz km, akár néhány ezer megszokni a Gladius/SV V2 blokkját, hogy úgy igazán finoman tudd kezelni, és még úgy is azt mondom, hogy nem ilyen kis sebességű gyakorlópályára való. Pedig nem tartom magam fakezű vezetőnek. Soha semmi kihívás nem volt nekem egy sor4 600 finom terelgetése, hiába hogy papíron legalább 35%-al erősebbek voltak....
Ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt a blokkot, normál utcai körülmények mellet prímán teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #53034 üzenetére
Pedig még ahogy mondtad az egyik kanyarban megcsúszott a hátulja a gépednek, de ügyesen korrigáltál.
Na és persze az is számitott, hogy a csapattól nem akartál lemaradni igy próbáltad lekövetni a többieket, igy lehet megtanulni motorozni. Biztosan lesznek még túrák...
Külön köszönet illeti Mosquito34 -et amiért elvezette a csapatot épségben oda, vissza![ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
Kicsit ügyködtem ma délután, felkerült egy típusspecifikus (már ami a csatlakozást illeti) fokozatkijelző:
Igen, megy nélküle is, de az első saját váltós vasam, néha jó rápillantani.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Doki16
addikt
válasz runner 125 #53039 üzenetére
Nagyon jó lett. Hol vetted és ha szabad tudni mennyibe került?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
.mf
veterán
válasz polimorf #53026 üzenetére
Mi meg még jobban köszönjük a mai napot az érdekes és előre pontosan megszervezett programokkal (kivéve az időjárás meg a cicák, legközelebb velük is egyeztetni kell)
Remélem összefutunk még valami túrán.Mosquito, merre jöttetek? Gondolom Gánt felé lekanyarodtatok, mert az extra-körömből visszafelé nem láttalak titeket, és bár volt egy fél vissza + egy teljes Csákvár-Majk-környi előnyötök, mégsem láttalak már titeket utána az 1-esen.
Stryker: azt hogy csináltad? Hozzátok képest mentem egy plusz Esztergom-Dobogókő-Esztergom kört, egy plusz Bajna-Héreg-Tatabánya-Tata kitérőt, és egy plusz Csákvár-Majk-Csákvár kört, mégis csak 550 lett (~79650-80200 -- igen, meglett a 80k is ma ) Vagy nem Bp-en vagy?
Másikra: igen, így kell ezt: miután az elmélet helyén van, gyakorolni, s elmenni másokkal. Arra azért vigyázz, hogy ami másnak megy, az még nem biztos, hogy neked is egyből fog. Rengeteg apróságból tevődik össze, tehát inkább gyakorolgasd, csiszolgasd a technikát. Hidd el, nekünk sem egyből állt össze, sőt, még most is tanulunk és gyakorlunk.Az extra-körökön meghajtás meg a hazaút gondolom hozza a kb. szokásos fogyit, de amikor együtt mentünk, rég volt ilyen alacsony fogyasztásom... Ebből is látszik, hogy ritkán szoktam ilyen lassan és kvázi-szabályosan menni
Na megyek alszok, reggel egy hasonló hosszú túra vár...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jaktib
tag
Ezt én is tanúsítom a GS 500 a rutinon elsőre nagyon darabos volt irányítani, a bóják közt. No de a Hornet... Sokkal könnyebb vezetni. Az tényleg nagyon szelíd alacsony fordulaton és nagyon jól manőverezhető.Városban is jó volt vele menni, de sajnos tanulási körülmények közt nem tudhattam meg igazán milyen... Ha lett volna pénzem egy jó állapotúra lehet azt választottam volna. A lehetőségek és az igények nem mindig találkoznak az életben... Ezért kell sok kompromisszumot kötni. Aztán a lehetőséghez mérten jól dönteni...
-
kcsa
veterán
-
Daywalker
addikt
Mivel 500-as motorok többsége (nem mind) jogosítvány szerint A2 kategóriás motorok lettek, így kiestek a keretből, ezért emeltek rajta. Nem értem miért baj, hogy kategóriához jobban illő motoron kell tanulni?! Eddig is így volt, ezután is így lesz. Ha nem így lenne, akkor meg az lenne a baj, mert ebben az országban úgysem lehet mindenki kedvére tenni. Akkor tanuljon mindenki ETZ-n, mert azon is meg lehet tanulni, sőt egy Simson is elég. Remélem nem mondtad komolyan Rakj egymás mellé egy ER6-ot meg egy GS500-at (mint két közkedvelt oktatós motort) és vannak különbségek már méretre is. Sőt olyannyira, hogy a mai napig visszajárok oda ahol tanultam és ott sem engedik fel egyből az ER6-ra parasztot. Igenis van különbség! (és érdekes módon ott egyik GS sem rángat, vaj finoman járnak, pedig van bajuk).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Látod, nem vagyunk egyformák: az a GS amivel én mentem egy órát az motorikusan teljesen rendben volt, csak a váltóját tiporták szét a tanulók az elmúlt évek alatt (ürest megtalálni szinte képtelenség, mindegy hogy melyik irányból). Nekem végtelenül jóindulatú, nagyon könnyen terelgethető gépnek tűnt a rutinpályán, sokkal könnyebb volt a "nyolcasokban" terelgetni mint a nagyobb, kevésbé fordulékony Gladiust. A lábtartója is kényelmesebb volt a GS-nek, számomra sokkal jobb volt az üléspozíciója.
szerk: a nagynak is volt előnye persze: hibátlan váltó, brutális fékek, plusz gyári fokozatkijelző a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53047 üzenetére
Addig nem akarok ugrálni, míg nem lesz meg a jogsi, mert lábon kell hazahozzam az ország bármely pontjáról is (nincs utánfutóm, de még vonóhorgom se, hogy béreljek egy futót). Csak kinézett típusok vannak (voltak konkrét példányok is, de mindet elvitték már):
A klasszikus 500-as twinek: - Honda CB500, Suzuki GS500, Kawa ER5 + egy kakukktojás, a Hyosung kisebbik csoppere (GV250 Aquila)A kis Husángból és a GS500-ból egész fiatalokat lehet már venni 450k-ért (ráadásul több példányból lehet válogatni), Az ER5 az nyűgösebb és sokat is fogyaszt (nálam szempont sajnos), bár most meg azok kezdenek tetszeni. A CB500-as Hondának tudnék leginkább örülni, de azok sajnos drágábbak, vagy nagyon öregek. Ezekből is volt néhány ígéretes példány, de például a nekem legjobban tetszőt éppen tegnap vitték el.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Daywalker
addikt
Én három GS500-zal mentem (ebből az egyik a klasszik régi típus volt), mindegyik jó erőben volt, egyik sem rángatott. A váltó is jó volt, azt leszámítva, hogy egyszer leelazult a kar. Simán lehetett vele egykerekezni is. Nekem volt vele olyan megindulásom, hogy azt hittem ottmaradok. Na akkor megtanultam a gázkezelést
Soha ne szűrjetek le végleges véleményt egyetlen motor alapján, főleg h az oktatós.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- E-roller topik
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- World of Tanks - MMO
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs