Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    Kész lett a mocim, el is hoztam.
    ~135k lett a vége, de megérte. A hátsó teló most vasalja az utat, a lánc nem morog, a váltó vaj puhán jár. Holnap megyek is vele siófokra, ahol első dolgom lesz állítani a láncon. Végre mehetnék egy jót, hajnalba indulok, erre nem szabad csapatnom neki, hogy ne kúrjam szét az új láncot egyből az elején.
    Rákérdeztem a szerelőnél, hogy mi mindent kéne cserélni az OT vizsgához, közölte, hogy majd pár csavart kicserél korhűre, aztán nagyjából meg is vagyunk :)
    Kipufogót kell visszatenni, modern vackokat (voltmérő...stb) eltávolítani, de semmi extra nagy beruházás nem lesz. Még utánanézek, hogy fékbetét maradhat-e másfajta, mert az biztonsági berendezés része, annál nem szoktak annyira szigorúak lenni.
    Most örülök, mert jövő év elején elvileg megy majd vizsgára. Már a 30 év megvan, de sajna csak rákövetkező évben lett forgalomba helyezve. Legeslegelső szériás RD04.

    B-L-A-C-K pinlock előkészítés.

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák