Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #109023 üzenetére

    Anno nekem is az RXV550 19 lóerőre volt visszafojtva, így adták át újonnan.
    De a gáznál, a kipufogóban is voltak fojtások.Azokat kivéve jött meg a tényleges teljesítmény ami......inkább kezelhetetlen volt mint élvezetes, hacsak nem egyenesben húztad neki.
    A befecskendezése annyira nyers volt hogy a legtöbb esetben csak utasként ültél rajta nem pedig te irányítottad a motort.
    Állítólag ezen a későbbi modelleken már javítottak, én is rakattam rá másikat de sajnos nem igazán volt érezhető a különbség.
    Valahol az RXV-nél is azt kellett volna hogy a teljesítményt lejjebb vitték volta a megbízhatóság javára.
    De ez egy versenytechnika, üzemórás fenevad, érthető egy olyan motornál ami lámpával rendelkező versenymotor.
    Ügye az alkatrészekből még nem kis bevétel fojt be az Ápriliának, sajnos a típus nem igazán vált be, alul méretezett önindító a korai modelleknél.
    Több esetben hengertalp tömítés repedés aminek a következménye hogy összefolyt a víz az olajjal, nekem is ez a jelenség következett be.
    Amúgy a többi része nagyon rendben volt, futómű, fékek isteniek voltak, még egy hülye megoldás amit nagyon nem szerettem benne, a légszűrőház levegőbeömlő nyílása előrefelé állnak.
    Ez akkor volt szívás ha poros úton ment valaki előtted, nagyon hamar tiszta por volt a szűrő.

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

Új hozzászólás Aktív témák