-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
válasz zsolti_20 #114598 üzenetére
Simsonos időmben megtanultam, hogy ha jó a keverék, akkor őzbarna a gyertya.
Nálam ez kimeríti az őzbarna színt
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #114567 üzenetére
A kettő együtt már majdnem olyan erős mint a KTM
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #114603 üzenetére
Tehát még hiányzik 30LE egy jó KTM-hez
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#81556480
törölt tag
Hoppa
-
etnies
senior tag
Update a pár napja írt Muc Off-hoz:
Tegnap telibe szarta a motorom egy madárcsapat. Szinte nem is látszódott a motor a sok szartól. Próbáltam vízzel letakarítani, ahogy szoktam, feláztattam, dörzsölgettem, nagy nehezen lejött a nagy része, de a nehezen elérhető helyeken meg sem moccant. Ma rámentem a "csodaszerrel", befújtam, fél perc várakozás után úgy lejött, mint ha sosem lett volna ott. Nem is kellett ronggyal szárazra törölni, foltmentesen szárad.
Ráadásul onnan is kicsorgott a kosz, ahová nem férek be ujjal sem, simán kioldja mindenhonnan a dzsuvát.
Szóval a véleményem megváltoztattam, megéri az árát."önmagam hite vagyok magamban"
-
baboss
őstag
Ma le keltett mennem Balatonra, meglepetésemre nagyon sok motorossal találkoztam, mint ha nyári szezon lenne.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Erre az új AT-re nagyon kíváncsi leszek.
NC750 amúgy is nagyon tetszik.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
Meg 140-nél már a vírus sem ér utol.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Chrys_
addikt
Igaz, hogy az osztrákoknál a koronavírus miatt a motorozást is korlátozzák?
-
baboss
őstag
A görgőzött teleszkópot miről lehet felismerni ?
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #114622 üzenetére
Köszönöm.
-
vlevi
nagyúr
És most valami más.
Biztonságosabb sisakokat fog hozni az új szabvány
Érdekes változás jön bukósisakok biztonsági minősítésében, ugyanis új szabványt vezetnek be két éven belül. A már húsz éve regnáló ECE 22.05 után jön az ECE 22.06, vagyis jelentős változás lesz. -
Polemius
aktív tag
válasz Chrys_ #114616 üzenetére
Az igaz, hogy nagy forgalom nincs, legalábbis errefelé*. Gyenge vasárnap délelőttihez hasonló, de azért pár motort láttam az alatt a kb. másfél óra alatt míg kint voltam. Máskor ilyen szép napon (15+ fok, napsütés) kimondottan sokan motoroznak. Viszont 2-3 rendőrautót is láttam cirkálni.
Hivatalosan az van, hogy ne menj ki ha nem muszáj, és ne csoportosulj (5 fő+).
Meg kb minden zárva ami nem benzinkút, élelmiszerbolt vagy gyógyszertár.
Az jobb kérdés, hogyan jutsz ki ide...
Engem az korlátoz, hogy tegnap kiderült, a telet már nem bírta ki az akkum... -
Polemius
aktív tag
válasz Chrys_ #114626 üzenetére
Meg boltba menni, meg ha fontos dolgod van, meg...
Járnak kint emberek, sőt. Bicajoznak, túráznak, futnak, sétálnak, bevásárolnak, stb.
Csak nincs csoportosulás. Amúgy szinte minden zárva, szóval nincs is hova menni ahol sok ember összegyűlhetne valamiért, kivéve az élelmiszerboltokat. Ott meg mindenki kerülgeti egymást nagy ívben. -
baboss
őstag
válasz Chris0321 #114628 üzenetére
De fontos, és nyugodtan megteheted, ha kimész a természetbe, csak kerüld az embereket, akik mind otthon kuksolnak. Csak vigyázz nehogy egy nyuszi rád tüsszentsen. A boltban, patikában , stb nagyobb veszélynek vagy kitéve mint a természetben. Csak arra figyelj, hogy a csipkebogyót ne fogdosd meg, mert a kezedbe megy a tüske és helyben elvérzel.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #114629 üzenetére
Tényleg nem fontos a gazdaság teljes haza vágása sokkal fontosabb, szerintem is!
Remélem érezhető volt...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Chris0321
addikt
válasz baboss #114629 üzenetére
Nem kellene elviccelned a dolgot, nem poénból mondják azt, hogy aki csak teheti maradjon otthon, nem tudom miért olyan nehéz ezt megérteni?
Polemius: Kérdezd meg őket nyugodtan. Tirolban karantén van, meglátnak az utcán csámborogni pár ezer eurós büntetést kapsz. Az egyik sorozat fordítója ott dolgozott kinn, alig tudott hazajönni és végig Twittel-te mi történt vele míg hazaért.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vlevi #114624 üzenetére
Koszi a linket.
20 ev utan ideje is van a modositasnak.Annak orulnek, ha nem magaba csak a sisakot kopogtatnak es utogetnek.
Hanem probababaval tesztelnek a becsapodasokat. Hasonlo modon mint az autoknal. Nangyon fontos a vedelem.De az emberi szervetet nem fogja erosebbe tenni. Egy mondatban emliti meg csupan az agyszovetet.
Jo lenne latni egy hivatalos statisztikat, a halalos balesteknel hany szazalekban volt rajtuk vedo ruha, es ha volt az milyen minositessel rendelkezett.Jo dolog ez a csillagos marketing mutatvany. A gyartok kozotti versenyre biztos hatassal lesz, illetve a vasarloknal is elindul a csillag buz...las
Nezegettem a Sharp tesztet is. Biztosan melyebbre kellene asnom magam benne.
De attol lesz jobb, hogy 8.5m/s utkoztetes tortenik?
A teszt videot sem ertem teljesen, persze ez az en ertetlensegem.
8.5 m/s utkoztetes a sisak sullyaval? Szamolnak az emberi fej sulyaval? Ez mekkora erot kepvisel a szovetekre, csigolyakra, stb?
Ven errol valami velős leiras esetleg?A szakaszokat kellene ujra gondolni szerintem. A fejhez kellene tartozni a nyaknak es a sisakot elero szerveknek is. Pl F1. Mekkora cirkusz volt Shumi nyakvedoje ellen. Aztan meg kotelezo szinte osszes autosportban.
Szerintem ott tartunk, hogy nem a felszereles vedelmen mulik jelenleg a biztonsagunk jelentos resze.
Lasd motor versenyek. Ott a legzsak meg minden. Megis csigolya repedese lett Lorenzonak. Illetve egy halom serulest szereznek, pedig van bukoter meg minden, es mindenbol a legjobbat kapjak.
Egy orok harc az egesz. Persze kell a fejlesztes ettol fuggetlenul. Konnyebb anyagokkal jobb vedelmi jellemzokkel kenyelmesebb viselettel nagyobb elmeny a motorozas.
A melle tarsulo kepzelet meg a baleseti szamot noveli, mert majd mindent kivedenek a szuper minositetett eszkozok.
Tenyleg kivedenek?Biztosan ervenyesul minden felszerelsnel, hogy a dragabb a jobb es ez ezzel jaro megnyugtato tudat?
-
Geresics
addikt
A sima koronavírusos posztokat mostantól törölni fogom. A helyzet súlyos, ez mégsem a megfelelő topik, aki a témában szeretne beszélgetni, fáradjon a Koronavírus topikba.
Természetesen, ha az adott poszt kapcsolódik a motorozáshoz (pl. XY motoros ezt-azt tapasztalta, stb), akkor maradhat, ellenkező esetben hiába kerül OFF-ba, törölve lesz.
Megértéseteket köszönjük!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Na ma kiderül apum megbarátkozik e a sárgával, kaja után kerülünk egyet Visegrád felé két mocival. Kíváncsi leszek.
btw.: S22 marha jó mentem vele egyet tegnap héregen nagyon meglepett nagyon jól kezelhető vele a motor ránézel és kb dől a vas*. Igaz ennyire "hangos" gumim sose volt még van neki egy fura alap zúgása amit eddig sose hallottam motor gumitól. (nyomások jók)
*össze sem hasonlítható a kezelhetősége egy régebbi típusú gumival vagy ám blokk egy túra gumival. Többet nem teszek fel túra gumit még ha kettő hátsó is kell ezentúl mire az első lekopik.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Polemius
aktív tag
Friss osztrák helyzet: gurultam egy órás karikát, 7-8 motorossal találkoztam. Környékbeliek lehettek, mert nem voltak felcuccolva. Normálisan, idény elején, ilyen szép időben kb 5-10x ennyi jött volna szembe. Szóval kevesen vannak, de lehet motorozni (bár rendőrt most nem láttam, de szerintem motorost nem piszkálják, úgyis egyedül van).
Hozzá kell tennem, hogy ez Felső-Ausztria, szóval Tiroltól jóval odébb.
De ezzel együtt sem biztos, hogy most kell megcélozni az osztrák szerpentineket, már csak azért sem, mert hogy jutsz ki (úgy tudom, már csak igazolt lakcímmel vagy kinti munkahellyel engednek át), és szállás sem lesz, kajálni sem tudsz beülni, csak benzinkúton vagy élelmiszerboltban kapsz. (Mondjuk ott van is kaja.) -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #114643 üzenetére
Nem így értettem a RoadSmart 2 se a BT45 se a T31 nem volt ennyire kezes, új korában sem. Aztán lehet a rettentően keskeny gumik teszik de szinte csak rá kell nézni a kormányvégére és dől és befordult. (A baromi zajos kijelentést is tartom... )
A sarki "skf" boltban vett szimering eddig bírta (igaz szarul lett berakva, túl mélyre lett ütve majd mire kibányásztam kiesett a rugó majd összeraktam és így került be a tengelyre. ) finoman megint nagyon enyhén könnyezi az olajat az első lánckerék alatt a motor, tengely oldalra / felülre nem mozog nincs holtjáték horizontálisan ki-be van neki 1-1,5mm játéka de az is csak lánckerék minden nélkül erőszakolva jön elő. Kérdés jó lesz a csapágy boltos szimering vagy rendeljem be a gyárit?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #114646 üzenetére
~35k km és 4 év alatt:
Kopón felül:
1 hengerfej tömítés
1 váltó poz. jeladó
1 munkahenger felújító hátra
1 kábel korbács (mivel 7 ezer inkább újat húztam be mint az eloxidált testkábelt foltozgattuk volna)
2db karbi csonk (4k darabja nagyon gyér a gumi)
+++
Vezérlés:
Átugrott (f*sz voltam) de a vezérkerekek már teljesen elkoptak így kapott 4 vezérkereket és 2 új vezműláncot (ezeket manuál szerint amúgy is cserélni kell 60 ezernél) síkolták a fejet és újramarták a kipufogó oldali fészket + 2 szelep +2 új feszítő.(60k Ft az előbbiek + 15k a két feszítő)
Most gyönyörűen ketyeg ezt a kis folyást leszámítva. Olajba se húz még bele cserék közt látványosan igazából ha 4 ezer alatt 1-2 decit benyakal a 2 literből.Annyira nincs azért belőlük kevés a márka csoport alapján csak szétszórtan kerülnek elő, és fogynak el a hazai alkatrész ellátás miatt...(jobban jársz ha intézed magadnak az alkatrészt koreából) ez a legfőbb probléma velük.
Ja nem volt most különösebben semmi mérés szóval nem tudhatom mi, hogy milyen állapotú a blokkban de szépen indul könnyedén jön megy, apum kifogja szolgálni úgy néz ki.
Azt, hogy megbízható vagy nem egy 16 éves motor ~60 ezerrel az órában ennyi költséggel döntsd el te nem voltam vele többet szerelőnél mint némelyik haverom igazából a tavalyi szezon volt egy pofon de azt inkább Gandalfnak tudom be, plusz azért eléggé volt neki tépázva is az évek alatt. A legnagyobb ellensége ezeknek a gépeknek az alkatrész mellett amit a Motorrevüs cikkben is megtalálsz mivel olcsó volt újonnan nem éppen azok vették meg akik tudtak akartak rájuk költeni emiatt a 650-esből sok nem is járt a visszahíváskeretében (csak a munkaköltséget kellett állni nem volt eget verő összeg...) a hengerfejcserén ami megoldotta a 650-es (ezüst vázasok) szelepszár szakadását.(Nem megfelelő szelepvezetők.) Arról meg ne beszéljünk tavaly az egyik csóka Wishről akart láncot rendelni....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #114647 üzenetére
Épp emiatt kialakult a hírük, ennek köszönhetően már normális szerelőt is nehéz találni innentől kezdve pedig beleülsz a hintába amiről nehéz leszállni ha a használt állomány állapotát nézed.
Én szerettem tartom, hogy ha megkapja a törődést egy jó motor és a kategóriájához mérten nem low budget a futómű elől egész korrekt USD villa hátul fokozat mentes Kayaba gázos tag. (Ezt cseréltettem mivel a régi típus olajos volt nem felújítható és elment az olaj inkább kapott egy új gátlót.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #114649 üzenetére
Az injektoros fekete vázas 650 esek speciel már nem nem problémásak de isszák az elmondottaknak a "levét".
Igazából ha meg lett volna az az ereje mint a CB-nek (nyomaték főleg) akkor nem gondolkoztam volna a cserén még, szerettem jó vas nem véletlenül "kártyáztunk" addig apummal amíg úgy alakult, hogy marad nálunk a sárga is.
Egy motor sose lesz szerintem költség mentes ezt a sárga megtanította, a kérdés neked megéri e üzemben tartani mivel anyagilag hamar elérhető az a pont ahonnan már nem logikus a dolog, emiatt marad ismét az amit írtam akarod e tovább használni vagy nem. De ez csak az én véleményem szerény gyakorlati tapasztalattal 3 saját motorral eddig...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen