-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bebe-net
csendes tag
Bandit 250-esem van napi használatban. Mai indulással furcsán morgó hangja volt, mentem vele és valahogy nem gyorsult, gyengébbnek tűnt! Gyors szerelő,stop, olaj nuku, gyors egy liter bele és fullon van! (2,7liter a tartálya,de ezek szerint volt még benne 1,7 liter). Nabár járattam, kerülgettem vele és nem lett jobb a menetteljesítménye és hangja sem:-( Mire számíthatok?
Előre is köszönöm a válaszokat!
(Scarabeo 200 jártam így szárazon,az nagyon fájt) -
runner 125
nagyúr
válasz bebe-net #702 üzenetére
Már bocs, de h a francba lehet így elhanyagolni egy motort? Pontosabban kettőt.
4t-nél nekem nem telt egy úgy szezonális hónap, h ne csekkoltam volna az olajszintet.
..de, talán azon van még olajablak is.Kérdés mennyit mentél vele megfelelő kenés nélkül. Gyűrűk elképzelhetőek, h cserések, ha mákod van a hengerfal nem sérült. Illetve csapágyakat is ellenőrizném. De, ez nem kis meló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz bebe-net #702 üzenetére
hát ha mást nem, legalább az oil-t illik nézegetni néha. ez a legfontosabb, más ráér, de az oil nem.
ha mákod van akkor nem lesz sokba. vidd el szerelőhöz, nézzék át.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
bebe-net
csendes tag
válasz runner 125 #703 üzenetére
Az első tényleg cumi volt, ez a mostaniról meg elfeledkeztem egy kicsit. 14.én cseréltettem a 16 szelepet, akkor esett át teljes vizsgálaton, egy kis túra meg itthon, kb 900km. Tegnap még absz semmi furcsa, ma meg egyből indítástól, max 5km mentem vele, utána lett felöntve olajjal. Na akkor mivel nem változott a hangja, akkor maradandó a kár. NA most ezzel mennyire merhetek felülni?,ülhetek vagy futón vigyem 20km állandó és a legjobb szerelő a környéken!
-
runner 125
nagyúr
válasz bebe-net #705 üzenetére
..és 15 nap alatt szublimált^^ belőle 1 liter olaj?!
Mert, ha szarrá van kopva, 1 litert akkor sem eszik meg 900km alatt. Jól rakták össze? Nem lehet, h elfolyt.. és ezután is elfog?
Garázsban olajtócsa nem volt?Ha, feltöltött állapotban sem szűnt meg a 'zörej', akkor valami egyértelműen nem okés - innentől fogva szerintem nem kérdés, h miként juttasd el szerelőhöz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #696 üzenetére
vagyis az a céljuk a gyártóknak (ha a minél nagyobb teljesitmény elérése a cél), hogy ezt a pozitiv nyomáshullámot, hogy minél nagyobb legyen a hengertöltöttség? és ezt amennyire lehet, minél nagyobb fordulatszám tartományban?
emiatt vágták akkor most kvázi le a hosszú csöveket oldalról és farokidom alól és került be az egész a motor blokk alá (a súlypont lejjebb kerülést most nem figyelem) ezekkel a piszlicsáré kipufogó csonkos megoldásokkal? ezek szerint jelen technológia mellett ezek a kipuff rendszerek a környezetvédelmi normák figyelembe vétele mellett jobbak a nagy hengertöltöttség eléréséhez?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #707 üzenetére
őt ismered? yoda te?
ő tudna emelőt gyártani[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Kipufogó szempontjából igen. De ez egy kis szelete a lóerőhajhászásnak, ugye a ram airtól kezdve mindent be kell vetni. Ez nem csak a kipufogóról szól. Ez a nyomáshullám csak egy bizonyos fordulaton működik jól egy bizonyos szelepösszenyitás mértéknél. (ha nem sportmotorod van, akkor szart sem ér egy kipuff tuning, mert alig van szelepösszenyitás, innentől meg vezérlés) Nem lehet nagyobb tartományban használni. Más, a töltöttségre káros tényezőket tudod enyhíteni ezekkel a kipufogóban lévő szelepekkel, amit az előbb írtam, de ezt nem tudod kitolni. Tehát alsó fordulaton egy sportmotor elsődlegesen azért gyenge, mert nincs akkora lendülete a gázoszlopnak, hogy normálisan feltöltse a hengert, vagy legalábbis annyira, mint magas fordulaton. Ezt érzed is a jóval kisebb nyomatékon. A fojtószeleppel (gázkarral) ugyanezt csinálod, csupán irányítod a hengertöltöttséget. Ezért lesz erősebb, vagy gyengébb a motor. A pozitív nyomáshullám rossz időpontban visszaérése is gyengít a dolgon, meg ilyenkor a szelepösszenyitásnál ha nincs ott, hogy visszatolja a hengerbe az esetlegesen lendületben lévő benzin levegő keveréket, akkor az még pazarlás is. Szóval ha valakinek sportmotorja van, az forgassa, különben szar az egész, és ott használja, ahol minden szarul működik. De kipufogóval annyira sokat nem nyersz, arányaiban elenyésző, hogy mennyire töltöd túl a hengert ezzel. Sajnos arról nem sikerült cikket találnom, hogy hogy oldják meg ilyen esetben azt, hogy ne vágja szét a katalizátort, de valszeg a szekunderlevegő való erre, vagy valahogy megoldják.
Az alulcsöves dolgok meg csalások, sokszor a hossz majdnem ugyanakkora, mint ha oldalt menne, mert alul a dobozban úgy oldják meg hogy olyan hosszon áramoljon a gáz, amelyik meg nem, az alul veszít a hengertöltöttségből és nyomatékból, az imént említett okok miatt. viszont fent meg nyer vele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #712 üzenetére
18e ket darabért eleg jo ár. nemreg meg 12-14e-ért lattam darabjat.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #711 üzenetére
hehe...ne úgy, mint a totalbikeon, ahol mindenki 50-el megy 6-osban Szánalmasak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #711 üzenetére
Időközben eszembe jutott, hogy mindegyik új motornak van exup szelepe, tehát így védik a katalizátort a töltési veszteségtől.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #712 üzenetére
nem láttam olyat most.
és úgy szeretném megcsinálni, hogy az elsőben legyen tüske is az rr-hez, de be is tudjak tenni univerzált a tehénhez, hátul meg lehessen szem emelőt is beletenni vagy lap emelőt, mert a tehenen természetesen nincsen szembecsavaró.... szóval a két motorhoz kell egy szett....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Szombaton megy vki pályára?
-
.mf
veterán
Lassan kezdek hozzászokni a reggeli +2-3 perchez, de azért megkérdezném.
Szóval mint korábban írtam, mostanában kicsit nehezebben indul reggel a motor. Jelenleg így néz ki: első önindítózásnál egy rövid ideig jó a hangja, 1100, de ezután fokozatosan süllyed, 900-800-700-600-leáll. Kis szünet, következő indítózásnál már dadogósabb a hangja, s csak 950-1000-ig megy fel, de amint elveszem az önindítót, lassan süllyed. Ha ilyenkor gázt adok, dadog-pöfög, alig megy feljebb a fordulatszám, s hirtelen leáll. Hőmérséklet függvényében még 1-4 indítózás és alapjáraton hagyás kell, hogy már ne álljon le. Füst nincs, benzinszag van.Gondolom, karbi? Túl benzindús, beköpi valamelyik gyertyát, innen a benzinszag?
Karbi legutóbb szerintem májusban volt tisztítva-állítva (júliusban a váltót javították, gondolom ehhez nem nyúltak).Ha nem nagy a baj, megvárnám vele a jövő tavaszi nagyszervizt, de ha azt mondjátok, akkor viszem.
Ja és még egy másik. Mostanában hétköznap városban munkába is motorral járok, s nem csak dugós tötyögésben, hanem a városi lámpás tempóval is gyorsan felmegy a vízhő 95-100C-ra, pedig nem pörgetem nagyon a motort; aztán 107-nél bekapcsol a ventilátor. Víz van benne. A radi lamella réseit tűvel vagy kiscsavarhúzóval a nyáron takarítgattam (elég kicsi a hely köztük), a felület 10-15%-án a lamellák el vannak hajolva, ezeket több-kevesebb sikerrel kézzel hajlítgattam vissza.
Lehet, hogy a radi belül is el van koszolódva? Vagy az elhajlott lamellák miatt a radit is cserélnem kéne?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
azert ez a video rendben van.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #721 üzenetére
oh, köszi a tippet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #721 üzenetére
Téli tároláshoz meg úgy általában melyiket ajánlod első emelőből? Ami a nyaknál, vagy ami a villa alatt emel?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #726 üzenetére
Én sem raktam fel, de egy hátsót mindenképpen akarok, jól jön a láncolajozáshoz meg a többi szarakodáshoz...akkor viszont már szettben venném az elsővel. De inkább úgy kérdezem, hogy melyik a stabilabb?
Viszont nem hinném h árt, ha rajta van a motor, hiszen alaphelyzetben is rajta áll..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #731 üzenetére
Van valami elérhetőség vagy hasonló valahol? (esetleg neked?)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #733 üzenetére
Még nem találtam meg, de nem tudtam végignézni, ha nem nagy kérés plz küldd el priviben.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
-
boogie84
veterán
-
Boxer001
veterán
Most vittek egy GSX-R mocival...előtte még sosem ültem, csak Babettán, meg robogón.
Nem tudom ide leírni, hogy milyen jó volt, 170-ig tudtuk csak kihúzni, de áááá megőrülök, mennék egész nap. Ennyi, leültem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- Milyen okostelefont vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Micro Four Thirds
- Microsoft Excel topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen