Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz Topiccsendőr #92982 üzenetére

    Ja tudom, csak próbáltam felsorolni az elmúlt időszak "forróbb" témáit és ez is belecsúszott. Melóhelyen nincs mindig idő minden egyes szót átrágni magamban... :B

    (#92983) Gaboman: erre nem lehet válaszolni maximum csak ő tudna. Én már a motort sem tudtam beazonosítani amit használ, pedig pár hónapja már ilyen témában keresgetek aktívan, de messze ilyen erős motort nem találok sehol sem ilyen kis méretben (na jó, azért nem haltam bele a keresésbe)...

    De egy biztos súlyos százezrekről van szó a leges legoptimálisabb esetben is.

    Találtam komolyabb motorokat ez például nem túl nagy, talán motorvázba is bele lehet erőszakolni, durván 62 Kg, 73 LE-t és 120 Nm-t tud. De az ára is kb. 300k szállítással és akkor még hol vannak a kiegészítők, akksik stb... Mondjuk ha jól látom, akkor ebben viszont a vezérlő gyárilag benne van. De ennél a motornál meg 250 V DC a nem túl barátságos dolog.

    Szerintem ha nem barkács/gány megoldásról van szó, akkor még egy kétkerekű motor esetében is alsó hangon (és nem túl erős motorral) 1 millió a vége minimum egy átalakításnak, optimális esetként feltételezve, hogy papírozható a vas és ez meg is történik.

    (#92984) Pocee: erre sem lehet mit írni. Milyen és mennyi akkuval? Milyen vezérléssel? Milyen motorral? Milyen csuklóval? Milyen hőmérsékleten? Hány kilós pilótával? Stb...

    A Bomber papíron "kímélősen" vezetve 100 Km-t ad meg hivatalos hatótávnak és 40 Km-t ha kinyomod a szemét neki. Hát én kizárt dolognak tartom, hogy mi erre képesek lettünk volna, de így is "csak" olyan 50 Km jött ki hatótávnak. De persze én 100 Kg-s vagyok, ők meg lehet, hogy egy 46 Kg-s sráccal tolták a teszteket. :B

    A Zero mért hatótávjait meg pl. itt láthatod. De ezek a prospektus adatok szerintem nem sokat érnek. :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák