- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat!
Kicsit vicces volt a dolog, hiszen a Yamaha soha nem tartozott a kedvenc motoros márkáim közé, én magamban a Honda és a Suzuki mögé helyeztem rangsor szerint és őszintén szólva csak azért mentem el ebbe a konkrét Yamaha szalonba, hogy meg tudjam nézni élőben az ott árult használt CBF600-ast, ugyanis a közelben egy Honda szalon nem volt, ahol lett volna készleten. Aztán a helyszínen megláttam ezt az XJ-t és azután nem volt kérdés mit is szeretnék. Érdekes dolgok ezek.
Djuree: Gondolkoztam rajta, hogy az XJ-t második motornak használom a pocketbike mellett. Végül a pocketbike maradt, cserébe rendeltünk a motorra gyári bukókeretet és egy Yamahás tankvédő matricát, valamint a tulaj 20%-os kedvezményt adott a nála vásárolt ruházati kellékekből. Ez is nagyon jól jött, hiszen első motor lévén, még rendes bukósisakom sem volt, így egy helyen be tudtam szerezni a sisakot, egy normálisabb (nyári) kabátot, valamint egy cipőt is.
A teljes képhez hozzátartozik az is, hogy ez a motor 2009-es gyártású, de azt hiszem a hozzá adott extrák (doboz + ABS) és a jelentős pénzbeli engedménnyel összességében kifejezetten jól jártam.
Már várom a pillanatot, amikor végre átvehetem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Pocee
senior tag
nem akarok vitatkozni,ne értsd félre és nem is offolom tovább a topicot,és biztos hogy tanult/abb ember vagy tőlem,de hogy lehet,hogy a bank uzsorázik,magánember nem teheti,hogy a brutál kamat hozzá menjen ne máshoz?persze...tudom nem kötelező felvenni,de rögtön vissza is érünk az emberek túlvállalják magukat dologhoz,mert gondolom bankos lévén tudod mekkora kamattal tolták meg ezeket a providentes vagy milyen azonnali hiteleket.
Azért meg hogy a bank közreműködik a termékem behozatalában megint csak nem ingyen teszi,mint ahogy azt sem hogy ad kártyát aminek éves díja van,szóval szolgáltat amiért fizetek,nem szívességből teszi.
De mindegy hagyjuk a témát úgy sem tudod nekem levezetni,mint ahogy én sem Neked,viszont egy üveg bor mellett egy motorostalin elcseveghetünk erről.Mr.Brightside
-
Ramius
őstag
Közületek jön valaki hó végén Balatonkenesére?
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
tutis
őstag
Nem biztos hogy én tanultabb vagyok nálad, csak a munkámban jobban rálátok az ilyen dolgokra, a Te munkádban meg te vagy a penge..Én sem védem a bankokat, de minden intézményt emberek vezetnek, ezeket kell kérdőre vonni, nem egy intézményt, mivel az csak eszköz, ráadásul az intézménynek rengeteg olyan dolgozója van, aki vajmi keveset tehet abban, hogy valakinek rossz a hitel.. Ráadásul fura, de a gazdasági világválság "elindítói" is egy maroknyi ember..A bank és a rendszer csak egy eszköz volt a számukra.. Ez kb olyan mint amikor az ember a felelős aki meghúzta a ravaszt, nem pedig a fegyver.. De a borozásnak én sem vagyok ellene
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vendingo
veterán
Orbitálisat szívtam a mai nap.
Elmentem rokonokhoz, szép idő volt, csicseregtek a madarak, és viszketett a tenyerem.
Délután elkezdett esni, és nagyon lehűlt a levegő is.
Békésen jövök haza a szakadó esőbe, egyszer csak néha-néha kihagy az egyik henger, elkezd csattogni, hörög, durrog, és nem megy a gép.
5 km múlva az egyik henger teljesen feladta a szolgálatot, félre is álltam, aztán magától le is állt a gép.
Kicsit vakartam a fejem és megállapítottam, hogy valószínűleg a csere érett gyertyáim a rosszak, amiket már haverom kiakart dobni, de nekem meg behaltak, és odaadta, hogy amíg nem veszek, addig használjam őket.
A poén az, hogy az ülés alatt ott lapult 2 új gyertya, csak az a szívás, hogy a suzukinál a kedves mérnökök úgy tervezték meg a motort, hogy egy nyamvadt gyertyacseréhez félig le kelljen bontani az oldalidomot, a hűtőt le kell lazítani, miközben a víz felét elfolyatjuk és csak utána tudjuk kifeszegetni a gyertyát a helyéről. Ennek a műveletnek inkább nem álltam neki a főút szélén szakadó esőben...
Szépen 60-al megtettem a maradék 50 km-ert. Közbe az eső még durvábban elkezdett esni, és a kabátujjamról folyt be a víz a kesztyűmbe..... szétfagytam/szétáztam...
A hab a tortán, hogy a kocsimba meg behalt az önindító 2 napja. Most semmilyen közlekedési eszközöm nincsen[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
lujo10
aktív tag
válasz vendingo #9911 üzenetére
Hát ez tényleg szívás és nem is kicsi
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Prof01
veterán
válasz vendingo #9911 üzenetére
Hát nem irigyellek. Az enyémhez is kínszenvedés hozzáférni...
Én meg elmotoroztam ma Pécs felé, de elszámoltam kicsit magam, mert visszafele úton otthonról kb. 15km-re kifogyott a benzinem. De egy kedves motoros kolléga megállt és hozott nekem egy kannában!
Ezt nevezem motoros összetartásnak![ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
.mf
veterán
Grat Steven és Kubanitos, mindkettő szép motor
Aztán kellemes gurulászást és sok balesetmentes kilométert velükRamius: mi lesz Kenesén?
Én talán Sóstóra megyek le (ott van nyaraló, így könnyű )Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #9911 üzenetére
A mérnökök nem gondolták, h olyan helyre kerül a motor ahol nem cserélnek időben gyertyát. Nehogy már ők lgyenek a hülyék
De nem jellemző a pipa beázás.
Karbis gép esetén jót tesz az olajnak az el nem égetett benzin lehúzása a hengerfalrólNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
eddig volt karcmentes a cb (((
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
elütötték apumat, ráhúzta magát az autó, elvitte az első kerekét, puff, már gurult is. rutinból fordult a srác.. nem látta, bocsánatot kért, rendőrség felvette, adott betétlapot, megy jövő héten a dream-be cserés minden ami kopott és törött.. a bukócső hatalmas találmány ilyen motoron. kormány is cserés, rakás elem karcos, de az első villa és a villanyak és a váz szerencsére sértetlen maradt, legalábbis első érzésre. de bővebben csak ha szétszedték, akkor tudjuk. fél milla tuti lesz. de fizeti a biztosító. apumnak meg szerencsére semmi komoly baja, csak az alkarját ütötte meg, be volt öltözve. meg fáj a mellkasa mert a kormány beleállt. valszeg ha olyan mellkas páncélja lett volna mint nekem, akkor megúszta volna azt is.
viszont ebben a helyzetben elgondolkodtam, hogy vajon egy hangosabb kipuff megvédhette volna e, a hangra figyelt volna e a srác... nem tudom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9921 üzenetére
én nem vagyok hangos kipuffogó hívő, bár nekem is az van, szerintem nem ezen múlik...
szerintem a fél milla eléggé alábecsült, nekem oldalidom+fejidom+generátor burkolat+tükör+index+kuplung volt 505000.- a Hondánál, és az egy 2003-as cbr600f...
bár tény hogy ezen csak a műanyag volt majdnem 400k, az meg több van rajta mint a tehénen :\
a lényeg hogy volt rendőr (sokat segít) és megúszta egyben, a vasat meg majd összerakják valahogy!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
igen, lehet, hogy keveset mondtam, de igazából mindegy, mert a papír és a biztosító rendben van. attól tartok azért picit, hogy egyes elemeket nem fognak cserélni, mert csak esztétikai hibás lett. még a kipuff is megnyomódott. nem volt gond a sráccal sem, nem győzött bocsánatot kérni, tudta, hogy ludas volt.
egyébként amúgy is menni kellett volna a szervízbe, mert a markolatfűtés forgott a kormányon és a fokozat kijelző is többször elromlott már.. ez azért elég gáz...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9923 üzenetére
milyen idős ez a motor?
az én 505k-s károm a majdnem 10 éves motoromra csak esztétikai jellegű, szerintem max 100k-ból javítható lenne, mégis minden cserés.
műanyagra ugyanis nincs avulás, ha sérül -> csereugyanez igaz fiatal motorra, szerintem 3-5 éves tiptop állapotú vasra semmire sem számolnak avulást.. a cél a baleset előtti állapot helyreállítása, tehát 1 karc = csere, vagy javítás.
cserénél van hogy avultatnak, de ugye a műanyag vagy a fiatal motor esetében kivételesen nem.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ramius
őstag
válasz Topiccsendőr #9925 üzenetére
Nem tudom, nem én terveztem a plakátot.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #9926 üzenetére
hát akkor legfeljebb a gazdasági totálkár jöhet szóba, vagyis ha többe kerül minden cseréje mint a motor értékének X százaléka (50-70% körül), itt avultatás egy fillér sem lesz..
tehát ha a motor ér mondjuk 2 milliót és a javítás kerül 1,5 millióba, akkor az gazdasági totálkár.. de ezt majd úgyis elmondják.
kurvára nem értek a motorokhoz de ránézésre szerintem ezzel itt nem lesz gáz, szépen meg fogják javítani gyári alkatrészekkel. de a számla jó kövér lesz, zsebből fájna kipengetni az biztos
majd írj egy részletes beszámolót róla, kíváncsi vagyok mert sajnos kénytelen voltam én is végigjárni a biztosítós szopást, és még nem vagyunk a finisben 1 év után sem...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9921 üzenetére
" vajon egy hangosabb kipuff megvédhette volna e, a hangra figyelt volna e a srác..."
MIndenkeppen sokat segit ezekben a szitukban a gyarinal hangosabb kipufogo. En sem szeretem az ordito kipufogos motorokat, de a gyari rendszerek neha veszelyesen halkak.
Fater jol meguszta amugy, meg a motor is. Jobbulast nekik.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9930 üzenetére
a cb konkréan néma, egyszerűen nincsen hangja a kipuffnak, semmi. de marad gyári, nem akar másikat. majd jobban odafigyel legközelebb és megpróbálja kivédeni az ilyen helyzetet. faterom nem a randalírozásról meg az üvöltő kipuffról híres
mondjuk egy wyvern twin-t eltudnék képzelni rá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #9932 üzenetére
Az uvolto verseny rendszer es a gyari kozt azert vannak atmenetek.
Az teny, hogy ha hatulrol jossz gyorsabban, akkor a hangosabb dobbal sem fog eszrevenni, de ha az autokkal kb azonos tempoban mellettetuk gurulsz akkor nagyon is fogjak tudni hogy ott vagy. Meg akkor is ha a holtereben vagy, fogja hallani hogy valahol ott van egy motor.
Masik ami miatt fostam a gyari kipufogoval motorozni, a gyalogosok rendszersen leleptek elem, foleg kisebb utcakban. Egy viszonylag kulturalt hangu, de nem ordito kipufogo mar megoldja ezt a problemat. Kiveve ha sukettel talalkozol. De o ugyis rendesen korul fog nezni
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
Sziasztok!
múltkor kérdezősködtem a cb1000r-hez a power commanderrel kapcsolatban,akkor elfelejtettem említeni,hogy hullámzik az alapjáratom,amióta nem gyári dob van rajta,ez nem nálam lett felrakva,az előző tulaj mondta,hogy azóta,ezen esetleg segítene a powercommander,írtátok hogy minden fordulattartományban a legideálisabb benzinlevegő keveréket viszi be?
nem zavaró a jelenség,pusztán érdeklődés,hogy egy lépcsővel közelebb kerüljek ahhoz,hogy csak meg kell venni a pc-t.
azóta látom,hogy más gyártónak is van gyújtáselektronikája,szerintetek azok is ilyen szintű minőséget képviselnek? pc azért elég régóta jelen van a piacon.Mr.Brightside
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9934 üzenetére
igen, ebben van valami..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #9937 üzenetére
alapjáratot nem néztem meg pontosan,hogy mennyi de így fejből asszem 1000-1100on ugrál,injektoron ugyan úgy állítok alapjáratot mint karbison?
és az én én évjáratomhoz nem hoz csak pc III usb-t,Te szerinted mennyiben különbözik ez az V-től?gondolom a kis mezei hozzáértésemet ez is kiszolgálja nem?Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
Van egy csavar, amivel a fojtószelepet jobban kinyitod, de az ugrálás ugyanúgy megmarad.
Vissza kell rakni a gyári dobot. Bizonytalan alapjárat sztm lehet rossz keveréktől. Legalábbis tapasztaltam ilyet. Ha azzal is csinálja akkor valamilyen tömítetlenségtől elkezdve bármi lehet. Szívócsődiagnosztika kéne ilyenkor. Szelep is tud csinálni ilyet. Szokott lenni egy megkerülő levegőcsavar, azt is lehetne tekergetni az ügy érdekében. Nemtom műszerfalról lehet e co t állítani, nekem yamahán lehetett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
Úgy néz ki, hogy megvan, miért állt le az egyik henger tegnap előtt.
Van egy vízelvezető a gyertyánál, ami nálam már elvolt tömődve, és beázottVan egy újabb problémám is. Az ülés alatti hengerbe a gyertya teljesen bele van gyógyulva és nem bírom sehogyan kitekerni. Még erőkart is használtam, de meg se moccan. Valami tipp?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9940 üzenetére
nekem is egy kicsit dadogós a motorom alapjáraton, pedig nekem 1300-ra van tekerve, 1000 körül még rosszabb volt.. sportdobbal természetesen, és egyértelműen az okozza a problémát - több márkatársnak is voltak / vannak ilyen "gondjai", szoftverfrissítés, powercommander, gyári dob vissza <- ezek megoldják a dolgot.
engem mondjuk egyáltalán nem zavar, szinte csak a hangján hallani meg ha nem adok gázt és alapjáraton gurulok akkor kicsit kecskés, de az nem izgat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Egy dob is meg tudja zavarni a lambda szonda nélküli rendszereket. Ilyenkor nem segít szoftverfrissítés, mert tudtommal az ilyen rendszereknek semmijük nem írható, ezért kell a pc nekik, hogy a szenzoroktól módosított jeleket kapjanak, és más keveréket állítsanak elő. A lambdaszondás rendszerek meg néha megoldják maguktól, de mivel ezek a rendszerek csak a katalizátornak megfelelő keverékarányra törekednek, nem pedig a teljesítménymaximumra, vagy finom gázreakciókra, ezért ezek sem reagálnak jól. Tehát azt is agyon tudja vágni.
Meg felmerül a kérdés. Egy 30 e forintos dobhoz ki vesz egy injektorvezérlőt amit fékpadon belőnek?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zin
senior tag
Textil dzsekit szeretnék vásárolni,és az lenne a kérdésem ha pl esőbe megyek akkor általában sisakom hátul is "sáros" szokott lenni, hogy az ien vizallo,szelallo stb dzsekiket hogyan erdemes utanna letisztitani?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9944 üzenetére
mondjuk nekem yoshimura van, az bővel 100k feletti kategória, de például én sem veszek csak emiatt commandert..
viszont elvileg lehet kapni kész programokat amivel megszűnik a jelenség, de lehet aki mondta az a PC-re gondolt (mivel ugye a gyári nem programozható), és nincs köze a motor/kipuffogó pároshoz, hanem univerzális megoldás...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ez egy jó kérdés.
én a régi cordura dzsekimet évente max egyszer (vagy egyszer sem) bekúrom a mosógépbe, és annyi.. bélést és protektorokat persze kiveszem belőle, és valami kímélő programot választok, de ennyi..
az új kabátom mondjuk sokkal jobb minőség, ezt már nem szívesen tenném gépbe, szóval engem is érdekel a kérdéskör, hogyan érdemes textilkabátot tisztán tartani? már kezd koszolódni a motorozástól..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #9941 üzenetére
WD40.
Fújd meg jól, aztán jöhet az ima, majd a próbálkozás.
Az esés következtében eldeformálódott kipufogó hővédőmet így szedtük le tegnap. 4 csavarból 3 kijött és csak 1 tört bele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #9948 üzenetére
hogy állsz az összerakással? fényezés, matricák?
-
runner 125
nagyúr
Tegnap már bot nélkül tudtam járni, ráállni még csak a sarkamra tudok, illetve a talpam külső élére. Sebek nagy része már eltűnt, szal' ki tudtam menni a garázsba. A két oldalsó idomot leszedtem már, ezeket meg fogom csiszolni a hétvégén, aztán mennek fényezőhöz (gyári színkódokat már beszereztem), a sérült gyári alkatrészeket meg cserélem.
Már megrendeltem azokat is, a jövő héten elvileg meglesznek. ( Jobb fék, jobb tükör, jobb index, kipu hővédő csavarjaival és egy szellőző idom a hűtőnél ) A vicc, h a gyári matricaszett gyakroaltilag a leghúzósabb, 15k. Beszéltem már dekorossal is, sajna ezek a matricák "szitázott" technikával készülnek/tek, aminek a gyártása állítólag nagyon boros, és alapvetően senki nem tud ilyet.
Amúgy jó fej volt az alkatrészes fazon. Kérdeztem, h okosba nem tud-e árakat adni ( ), mondta, h az nem megy, de a balesetre való tekintettel 15%-ot elenged a teljes összegből."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen