Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz Real Ghoost #9035 üzenetére

    Egészségügyi/szépségápolási terméket (borotva, epilátor, etc, ahol érintkezik veled használat közben a termék) sehol nem vesznek vissza bontás után, mert nem lehet megállapítani, hogy használta-e vagy sem. A megoldás ilyenkor, hogy nem fizet a futárnak, amíg ki nem bontja előtte a terméket...utólag már mindegy. A jogalapját kellene cáfolnod a fellebbezésben a döntésüknek, jelen esetben azt, hogy nem tartozik a hajvasaló abba a termékkörbe, amit az említett szakasz, mint kivételt említ. Mivel nekik ez a munkájuk, és független felek, tehát nem érdekük korlátozni alap nélkül a jogérvényesítésed, ezért nyilán elég biztosan tudják, hogy ez a termék is a kivételek közé tartozik. Szóval ennyi, lehet fellebbezni, de szvsz mindegy, kidobott pénz lenne. Inkább, amit írtak, Homárra feltolni, aztán többet nem vásárolni onnan.

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák