- Microsoft Excel topic
- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #59796 üzenetére
Valszeg a beszerelés előtt a szelelő nem húzta meg kellő nyomatékkal a támcsapágyat rögzítő anyát. (50Nm
ezért fellazult) Illetve nézd meg,hogy felül,az ütközőtárcsát rögzítő anya nincs e fellazulva.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz F_Gergely #59798 üzenetére
20e. körül láttam a Bilstein árát.
A futómű többi része, vagyis a rugók-lengéscsillapítók viszont elég húzós árban vannak, lehet most csak a lengőkarokra koncentrálok, az említettek pedig majd legközelebb.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
trassher
addikt
válasz HoaryFox #59794 üzenetére
Jó kérdés mert nem rossz. Passz. Nálam kb. 400km-t ment. Ez ilyen, ha beáll a kompresszor akkor lekeni magáról a kuplungtárcsát, hogy ne akassza meg a szíjat.
w333: Ezt én vettem bontottan miután a gyári újat szépen leégették.
F_Gergely: Szerintem a kompresszor szíjtárcsájának a csapágya megégett mert amióta leszakadt azóta nyikorgás van.
AMD Power: A nagy sebességű forgómozgás nem játék.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
h3lios
addikt
Szerintetek ha szerválok 1 új kormányt a netről, akkor mennyire biztonságos otthon házilag a cseréje.
Nézegettem a lehetőségeket, ha teljes kormányt veszek légzsákkal az ugyan az, mintha csak középső elemet vennék a beépített légzsákkal, árban nincs difi.Viszont ha csak burkolatot veszek küzépre (ami gányul néz ki most), az emblémával csak ilyen 5 ezres nagyságrend, viszont házilag kellene belőle kiszedni a légzsákot és átrakni a másikba. Szerintetek ez mennyire necces manőver ? YT-on van róla videó is.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
AMD Power
titán
Astra kombi: Kényelmes, csendes családi Opel
Csak kár ,hogy automata. De családi autónak tökéletes!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #59802 üzenetére
Van a csapagy tetejen egy muanyag tanyer (nem tudom mi a neve) na az es a kasztni kozott van egy ujjnyi hely. De lejjebb se megy mert a tanyer alatt ott egy anya ami miatt lejjebb se megy. Minden uj ezert nem ertem hol lehet a hiba. Uj melohelyen mar idovel ket muszakban leszek igy amikor delutanos leszek delelott el tudom vinni muhelybe hogy megnezzek.
-
-
HoaryFox
Topikgazda
X16XE meg Z16XE hátsó kipuf dobja között van valami különbség? Szedán B Vekire lenne, FB csoportban 10k-ért árulja egy illető.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mohabá 007
aktív tag
-
haddent
addikt
válasz h3lios #59702 üzenetére
Az első esetben sajnos a versenyszellemű is kap egy szépet, még ha nem is húzza rá a hülyegyerek, akkor is rácsapódik biztosan..
Második: Audi, akkor lehet.. Rá van írva, hogy 170 lóerő, meg amúgy is turbós a tdi. Az nem jut el az agyáig, hogy 15 éves, a turbó már csak dísz-szélkeréknek van benne, ha meg lenne mind az összes ló akkor is 2 tonna az az űrhajó, amúgyse tud se vezetni, se váltani, de legalább négyesből indul meg. Sok ilyen van az utakon. Azt hiszik márka ad erőt. Jobb esetben azt, hogy a lóerő. Ritkán fordul meg a fejükben a súlyhoz is viszonyítaniBudapesten egyébként ez semmi.. naponta... tegnap kimentem kicsit vezetgetni a lakásfelújítás közepette. Hungárián megyek hát nem lassan, indexelek elkezdek behúzódni középre. Már másodpercek óta húzodom be indexelve amikor egy fasz elkezd rámhúzni. Az a szerencséje, hogy jó a látásom meg a reflexeim meg ilyenkor higgadt maradok különben fizetett volna (a szerveivel ).
Ugyanezen a napon: Lágymányosiról le Budán (nem jut eszembe az út neve), van egy motoros pár, játszunk. Megindulunk, gyorsulgatunk ilyenek. Ők az egyik sávban, én a másikban, szépen vigyázva egymásra, látszott rajtuk, hogy ők is a normális fajtából, semmi gond. Amikor látszott, hogy be fog kelleni engedni őket fékeztem, ők is ha fordítva.. Na, erre egyszercsak mögülem kibassza a bálna retek mergát a nyomorék, elkezd jobbról előzni, be elém és a motorosok elé akiknek fékezni kellett egy nagyot, át a piroson (ééépppenhoggy átváltott sárgára, most kezdett volna zöld lenni). Gratulálok..
Na még egy ugyanezen a napon: Jön a Golfos hülyegyerek, ül benne 3. Elkezdenek az előző mergával versenyezgetni. Én tisztes távból tartom a tempót kiváncsiságból. Na valami nem ment a nyomoréknak, következő lámpán amikor odalépett neki, akkor 100 méter hosszú tömény fekete szén, nem viccelek. És innentől így ment a tdi golf. "Ment", erősen idézőjelben, mert 5000 fölé nem kellett pörgetnem a kőkemény 116 lovat, hogy letoljam az útról, ha akartam volnaDe amúgy jó a közlekedéskultúra
AMD Power felejtsd el az automatát, egy rendes (esetleg rövidített) kézi váltónál jó sofőrrel nem gyorsabb, max biztonságosabb, ha éppen 800 lovat kapcsolnál félre Egyébként meg borzasztó érzés, hogy nem mindig pont azt csinálja mint amit te kitalálsz..
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Csak, hogy ne mindig a lehúzós sztorik menjenek:
Debrecen - Posta János féle műhely
Klímázásnál az utastérbe folyik a kondenzvíz. Dugulás volt az elvezető rendszerben, februárban megcsinálták, most hogy sokat használom a klímát látom a kicsorgó kondenzvizet. 5k fejében korrekt szerelés, bár se számlát semmit nem kaptam.Ja igen túl a 269000. kilométeren, újra olajcsere következik, vagy marad a Mobil 3000 X1 5W40 vagy kipróbálom a Fuchs Titan Supersyn-t (szintén 5W40)
-
bandi0000
nagyúr
hülye kérdés, de aki szokott zenét hallgatni, esetleg méllyel, az mit mondana, melyikek azok az opelok amik nem rezegnek a mélyládától annyira? F-be volt nekem de a csomagtartó kegyetlenül zörgött
Xbox One: bandymnc
-
válasz AMD Power #59820 üzenetére
Nekem mindegy hogy manuális vagy automata. Igaz eddig DSG és a bmw automatát vezettem és nem volt vele gond. De még opelt nem vezettem ami automata lett volna. Kíváncsi vagyok mivel jobb vagy éppen rosszabb. Egy ami Számomra érdekes amit régebben is írtam hogy a 4 fokozat nem kevés? Hisz a kiosztásoknál az 50 tempónál városi vezetésnél még mindíg egyesben van az autó és nagy fordulaton pörög, nem zavaró hosszabb távon? Igaz részemről ez egy fikció,de érdekelne. Amire gondolok azaz 1.8-as 4 fokozatú automata váltóval felszerelt csoda.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #59826 üzenetére
Tetot es az ajtokat szigeteltem eddig de le akarom az egesz autot csak ahhol szet kell szedni teljesen es eddig nem volt ra alkalom.
Oket tudom ajanlani, naluk mindent kapni, minoseg, es messze a legolcsobbak szerintem. Es van kulon uzletuk be tudsz menni, tanacsot kerni, megtudod nezni az anyagokat milyenek stb.
[link] -
zolikaDB
veterán
válasz Kickass #59822 üzenetére
Legalább ez nem húzott le... Posta János klíma
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #59820 üzenetére
A mai automákkal te is tudsz váltani, visszaváltani... Mindegyiknek van manuális része is, csak itt elég fel-le felé irányba húzni a kart Ha meg van hozzá olyan olyan extra akkor válthatsz úgy mint Hamilton, a kormányról.
Múltkor egy az egybe akarták becserélni az autómat Opelnél egy 1,6-os automata full felszereltséggel szerelt 5 ajtósba.
-
haddent
addikt
válasz Calogero #59829 üzenetére
A kormányfülváltós duplakuplungos csodák már biztosan jók, éppen csak 20x olyan bonyolultak mint a manuális és csak 10x kerülnek annyiba meg a javításuk. Ha lenne egy 600 lovas M4 -em amivel pályaidőt szeretnék döntögetni a ringen, akkor elgondolkodnék rajta esetleg. De akkor sem olyan érzés. Úgy akarok váltani, mint a rallye -sok, felnőtt férfiak, nem úgy mint a kis nyomorult 140 centis zsoké hülyegyerek gokart pilóták
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #59831 üzenetére
Ha ugy valtanal mint a rallysok eleg hamar szethullana a valtod es a kuplungod is.... nekik direkt kulon valto es kuplung van az autoban ami birja ezt a terhelest ami a valtassal jar.
En ha vennek egy hodaly nagy A8-at vagy 5os bomost, nem rajkodni akarok, hanem gondtalanul suhanni. En inkabb azert nem vennek automatat mert se berantani nem lehet, se megallva sebessegben hagyni. Motorfek, plusz valtas 2bol 4be nem.lehetseges. de ez inkabb csak a kifogas ha lenne ra penzem.es megengedhetnem kene egy jofele dsg.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #59832 üzenetére
Igen, ez igaz. Én is írtam, látod, biztonságosabb, bolondbiztos. És biztos tök fasza vele állatkodni. De ha annyi pénzem lenne akkor nem érdekelne, hogy évente kell kuplungtárcsát cserélni, vagy vennék bele csillapításmentes kerámiát aztán gyá neki Nekem manuális kell.. én akarok dönteni.
Egy dolgot tudnék még elfogadni valszeg, a szekvenciális (de manuális!!!) váltót.De mindegy, tudom, hogy "nincs igazam", és ehhez kell egy beállítottság. Az a beállítottság ami most gyűjt egy E46 330i szedánra 3000 -es sor6 -os szívóra, ami jó esetben alul karcolja a 200 lovat, miközben egy 4 hengeres turbós 2JZ lehetne 1000 ló és úgy rugna hátba hogy leesne a vesém. Nem kell és kész
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #59833 üzenetére
Maradok a dizelnel, csakis kombi, inkabb az extrak, es a zajvedelem, biztonsag ami erdekel. Legyen egy turbo hogy pippantson ha kell de ennyi
Hatsokerekes mondjuk alapbol nem kene, meg inkabb csaladi auto.Hazudnek ha azt mondanam nem ertem amit mondasz, azert egy benyas valami kupet en is elfogadnek parszaz pacival, hatso kerekkel 6os kezivel, minden flincflanc nelkul csak nyers erovel. De ehhez se penzem se helyem ahol tarolnam, mint hobbi auto mert hetkoznapokra ertelmetlen, fenntarthatatlan
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #59835 üzenetére
Én is sokat gondolkodtam a hatos váltón, nézegettem is a H Astrákat 1.7CDTI meg 1.9, de nem bánom, hogy nem spóroltam össze rá. Meglepően jó az attétel az F23 váltóval is az Astrában. Nem hiányzik a hatos - legalábbis itthon, szabályosan közlekedve tuti.
Az 1.9 Vivaróban pl nekem nem tetszett az áttételezés. Nekem rövidnek tűnt az ötös. A normális fordulathoz hatodikban - legalább 2000/perc vagy méginkább fölötte - már autópálya dukál.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #59834 üzenetére
Én meg azt értem amit te mondassz. És én is, meg családom is, barátnőm is, mindenki ezzel győzköd. És igazatok van? Nem tudom.. őszintén.. tényleg drága egy 140-200 lóerős sor6 -os szívóbenzint fenntartani? Tankolást ne nézzük, pusztán szerviz meg fenntartás.
Hátul kaparós miért nem kéne? Én már nagyon kiváncsi vagyok egy olyanra is. 6 -os váltó jó dolog, de ha nincs, hát nincs
-
Calogero
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #59841 üzenetére
Akkor ez kimarad nekem.
Kiváncsiságból ki töltenétek ezt az Excel táblázatot ami ebben a cikkben van.
"Ennyi bevezetés után itt találod az excel táblázatot, használd egészséggel. Ha van ötleted, hogyan lehet jobbá tenni, oszd meg a kommentekben. Ha nincs, akkor küldd el a barátaidnak és ajánld nekik is ezt a blogot."
Kinek mi jön ki....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #59839 üzenetére
A Vectrában már minden további nélkül el tudnám képzelni a hatos váltót. Az az autó kiált a pályázásért, míg egy Astra nem kimondottan.
AMD Power - Azt valóban csak elképzelni tudnád, nincs olyan. Bár nem lenne rossz.
Egyébként az öreg szerelő, aki tavaly rémisztgetni próbált, hogy de szar a dízel és milyen drága a szervízelése...beújított egy Octavia kombit. Dízelt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #59844 üzenetére
Nekem 130 körülre. Előző hsz. -edre: igen, a 115 lovas 16xer h astra bőven elbírta volna viselni a 6os kézi váltót, ha nem is agyonpakolva dombra fel megindulva gyorsítva előzni, de sebességettartani "eco" módban simán jó lenne, meg nem a váltó hiánya szabná meg a végsebességet
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
BOSOKO ablaktörlők jó áron
És a motorolaj is, pl. a Total Quartz 9000-t néztem, szerintem olcsón mérik.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Petyyyyy #59849 üzenetére
Passz, én Sonax cuccokat vettem tőlük pár hónapja, szintén némelyiket nevetségesen olcsón.
Kicsit "egyszerű" a csomagolási módszerük (fehér nejlonzacskó, ráragasztott papírral ), de gyorsan megjött a sokféle cucc, minden stimmelt.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Microsoft Excel topic
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen