- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pvt.peter
őstag
-
-
pvt.peter
őstag
válasz diablo1984 #93003 üzenetére
Hát 1 év alatt mentem kb. 11000 km -t.
Tehát egy "tél" alatt sztem megyek kb. 5000 km -t.
Igazából csak azt nem tudom eldönteni, hogy mennyire jók még ezek a gumik.
Ha úgy alakul nem nagy dolog leszedetni őket aztán meg vissza.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
zolnagy
őstag
Lassan esedékes lesz a Corsa első kötelező szervíze. Itt Győrben 2 márkaszervíz van, a Gyimes és a Nádor. Ha valakinek van tapasztalata, írja meg, hogy melyik ajánlott. Nyilván árajánlatot kérek mindkettőtől, de ettől függetlenül érdekelne egyéb tapasztalat is. Köszönöm!
-
farkas-j
őstag
Tud valaki olyan helyet vagy weboldalt ahol méterben lehet autóba való gumiszőnyeget venni, amiből én szabhatom ki a megfelelő formát és méretet?
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
Jó éve keresem az ideális szettet, de ma végül kőkemény 5k-ért szereztem egy készlet síalagutas hátsó üléssort, ami nem kombis osztott, nem coupe, ami megint nem totál passzos, hanem rendes 5 ajtósba való, fejtámlákkal, kompletten mindennel. Rendes mintájú meg színű kárpittal és nem szétmarcangolt állapotban.
Kiszedni meg berakni az újat tényleg nem tétel, szerintem 1 óra volt az egész. Meg még 5, mire az egész csomagtér meg hátsó rész nomeg az ülések átmentek a kárpittisztító gépen.
De egy világmegváltás lesz végre, hogy nem kell az üléssel szarakodni, ha viszek védőcsövet vagy leceket vagy bármit ami hosszú.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Magnum_ #93010 üzenetére
Nope, azok fekete bőrök
Istenigazándiból teljesen mindegy a minta, mert huzat van elöl meg hátul is mindegyik ülésen és fejtámlán, tehát mindenképpen egységes lesz a kinézet. Csak nekem a tudat gyilkos, hogy hátul valami kék vagy lila szutyok van berakva.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz pvt.peter #93002 üzenetére
Mindenképp szedd le és úgy csináld a festést.
Kép alapján cserés, ha mállik a mintázat az már sosem jó (gondold el, fékezés közben is darabokban hullik le az, aminek tapadni kéne). De képről nehéz pontosat mondani, vidd be gumishoz, úgyis ha fested a felnit, előtte be fogod és megmondják.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #93013 üzenetére
Nekem nem furcsa. Amíg nem fűti fel az ülésfűtés, addig a hideg nem veri szét a csontjaidat, nyáron nem sülsz oda, a farmeren a gombok pedig így nem karistolják szanaszét meg nem is fogja meg semmilyen ruha.
Amúgy baromi egyszerű és praktikus oka volt: fűtött első ülést értelmes áron és minőségben ilyet kaptam. Szövetből B Veci szinte nincs, az Astra pedig szintén jellemzően vagy bőr vagy ha szövet, akkor kagylós verzió, amiből kiszállni napi 50-szer főleg, ha a szülők veretik marha kényelmetlen
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pvt.peter
őstag
válasz szabonagyur #93006 üzenetére
Köszi a választ szabonagyur, Tikakukac, ntomka.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
addikt
válasz ntomka #92997 üzenetére
Nekem is ilyen a b vectrában. Nyáron nem kicsit zavaró, h tépek a pályán csont lehúzott ablakkal (vagy 150el) azt a lábamra úgy fújja a meleget mintha be lenne nyomva a fűtés. Ilyenkor ablak fel, klíma be - amit nem szeretek
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
F_Gergely
őstag
válasz ntomka #93020 üzenetére
B vectra kegyetlenul jol aramvonalas. Imadtam, hogy le voltak engedve az ablakok es az utasterben nem volt huzat, nem volt szelzaj.
Nem kuldte az arcodba a huzatot, mintha csak alltal volna egyhelyben pedig kozben mentel. Se elotte se utana nem tapasztaltam ilyen megoldast auton. Nagyon hianyzik, en szeretek leengedett ablakkal kozlekedni, de a B vectraban ez valami zsenialis volt. -
Tikakukac
titán
válasz body007 #93027 üzenetére
Ezt hívják mentál tuningnak
Rendes gyertyahézaggal egy nem alja gyártó gyertyái is tökéletes szikrát fognak adni. Ami az irídium meg társainak esetleges előnye, hogy kevesebb csere kell. A mindenféle csodagyertya meg a csodamotorokba kell.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
farkas-j
őstag
válasz Tikakukac #93026 üzenetére
Nem kell spéci gyertya az autóba, viszont ha nem sokkal drágábbért kapok egy spéci gyertyát, akkor miért ne azt válasszam? Jelenleg is valami 4 pólusú van benne, de a boltban ahol vettem megnézték a rendszerben és már nem beszerezhető. Egyébként egy mezőgazdasági helikopter szerelő barátom szerint azonos minőségűek közül a több pólusú a megbízhatóbb és tökéletesebb vele az üzemanyag begyújtás. Ezt se megerősíteni se cáfolni nem tudom, az biztos, hogy ami most benne van 4 pólusú az kifogástalan, csak már lassan kifutotta az idejét.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz farkas-j #93029 üzenetére
Messzemenőkig igaza van a barátodnak. Nem véletlen helikopterszerelő.
Más kérdés, hogy vajon a sima "alap" és "fapad" gyári gyertyával hány embernek van és volt teljesítményvesztése, égéskimaradása vagy bármilyen egyéb tünete. Szerintem nullának. Ezért mondtam, hogy emiatt most betenni 300 pólusú vagy valami irgalmatlan irídium cuccot totál felesleges és csak magad szívatod azzal, hogy lekorlátozod a kínálatot. Gyári GM logóssal megveszed az eredetit nagyon max, de inkább a vele egyező Boscht/Densot, ellenőrzöd a hézagot és pontosan ugyanilyen boldog leszel.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz farkas-j #93029 üzenetére
Tikakukac szerintem arra akar kilyukadni, hogy a gyári minőség árán egy több pólusú gyertya szinte kizárt, hogy többet nyújtson, mint az előbbi (ugye gazdasági tény, hogy többet nehéz nyújtani ugyanakkora költségből, hacsak a gyártás során nem faragtak valahol a költségen, ami gyertyák esetében nem valószínű), így hacsak nem kitartasz a több pólusú mellett, akkor többet is kéne rá költeni, hogy ténylegesen többet is kapj. És a kérdés amit felvet, hogy megéri-e? (Azt nem néztem meg, hogy neked a gyári minőségű mennyibe kerülhet.)
ツ Headphones on - World off
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #93031 üzenetére
Kérlek alássan a gyári-gyári-gyári, tehát aminél eredetibb nincs, az 1722 forint darabja. Ha nem GM logós kell, akkor ebből bőven lehet faragni.
Azonos motorkódunk van, ezek nekem listában frissülnek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Dyrtyho
senior tag
Tegnap munkába jövet levált a visszapillantó tükörnek a tükrös lapja. Mivel tudnám vissza ragasztani ? Pillanatragasztó gondolom nem jó az időjárási viszonyok miatt. Amúgy egy Astra G Coupe-ról van szó
best regards, egy fórumozó blogger
-
addikt
-
adalbert1
veterán
válasz stickermajom #92992 üzenetére
Fúú, ezek fel sem tűntek, igaz nem is ezeket néztem.
Úgy látszik, hogy ott spóroltak, amit nem egyből szúr ki az ember, maga a beltér egész korrektnek tűnt, illetve halkabbnak tűnt az utastér is, mint a saját H Astrámban (igaz abban 12 év alatt ki tudja, hogy mennyit romlott a helyzet, lehet, hogy újkorában nem volt ekkora különbség).
Mindenesetre ezek tényleg fájdalmas dolgok, gyártói szinten filléres tétel lehet a teleszkóp és a világítás is.Tikakukac: szerintem nagyon nehezen lehetne olyan 750k-s H Astrát találni, amire nem kellene kapásból ehhez hasonló összeget rálocsolni (oké, lehet, hogy nem erre, de valami úgyis lenne rajta, amit lassan cserélni kellene).
Dyrtyho: én pillanatragasztóval ragasztottam vissza mindkét oldalon, az egyik már több mint 1 éve tart (a második csak idén tavasszal esett le, de az is jó azóta is) - én letakarítottam a lapot és a helyét is, majd mikor minden száraz volt, akkor a tükör hátlapjának a szélén körbehúztam 1 csíkot a pillanatragasztóból, majd a belsejére is össze-vissza húztam mintát, odanyomtam, tartottam egy rövid ideig, és kész.
-
athomi
veterán
Elhallgattak az okoskerekek. Indításnál sincs hangjuk. És nem cseréltettem még semmit, pedig az alkatrészek megvannak, amik cseréjét most őszre terveztem. Akkor most mi van?
[ Szerkesztve ]
-
Dyrtyho
senior tag
válasz adalbert1 #93043 üzenetére
Nem tervezek H Astrát venni, én már inkább Adam, Cascada, Insignia vonalban gondolkodom, illetve prémium autó márkákban persze a Bertone Coupemet semmi pénzért nem adom el
Szerk : Bár egy H Astra GTC-re nem mondanék nemet
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
-
Sanki
addikt
Z14XEP szituáció: napi első induláskor illetve hosszabb állás után normálisan indul a motor. Így.
Viszont, párszor már észrevettem, hogyha megyek az autóval, megállok 5-10-15 percre (pl. gyors vásárlás) és utána indulok, akkor ritkán nem úgy indul, mint a fenti videóban, hanem hallatszik, hogy erőltetetten indul és nem felugrik a fordulatszám, hanem 0-ról megy fel 750-800-ra 1-3 mp alatt. (Sajnos erről nincs videó, mert teljesen véletlenszerű..)
Ezt mi okozhatja?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen