-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Mentem én is videózgatni
Opel Astra K Intellilux fények.
Yi 4K+ kamera, meg a helyi Aldi oldala.
Üdvözlő fények + felkapcsolás + távfény
Mint előbb, csak kitakartam a tompítottat, hogy ne zavarjon.
240 fps-el az üdvözlő fények, és a távfény. Tompított itt is kitakarva.
Mint előbb, csak közelebb mentem a falhoz.
Mint előbb, csak nagyon közel a falhoz Így kb kivehető, mit melyik tükör vetít.Most már értem, hogy a korábbi felvételeken miért volt nehéz szétválogatni, hogy melyik led hova világít: Egyszerre több modul is világít az üdvözlő fényekkor, az egyik erősen, a másik halványan, ettől meg alig lehet a vetített képet kivenni.
A fényerő szabályzás PWM. Ez az oldalsó fényeknél borzasztóan zavaró, ha füves a bal oldali útpadka, amit az oldalfény megvilágítItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #87003 üzenetére
Nekem guglival köpött okosságot. De ha majd nagyon lesz időm megnézem én is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
speedernet
aktív tag
Üdv Urak!
Z16XER mmotornál mi okozhatja hidegen az alapjárat ingadozást?
Folytószelep ránézésre nem koszos. -
Rosep
senior tag
Rakott már valaki utólag DDS-t Astra H-ba vagy Zafira B-be? A passzívra gondolok, amihez nem kell kerék szenzor.
Megnéztem, nekem hiányzik a DDS vezeték az elakadásjelző gombsor kábelkötegből. Illetve olyan kódja van az IPC-nek (XZ), ami a neten keringő táblázatban nem szerepel. Egyben szerettem volna berakni a SPORT gombbal, de most tanácstalan vagyok lehet-e. -
-
kocolaci
csendes tag
A DDS-hez az alábbiak kellenek:
- DDS képes ABS egység
- DDS képes IPC
- DDS gombot tartalmazó elakadásjelző panelEbből az első a legnehezebb: jó állapotú ABS aggregátot találni az alábbi alfakódok valamelyikével: HC, HK, HD, AM, AJ, AK, AS, AT, BG, BM, BN, BP, BQ, BR
Az IPC kódokat nem tudom, de jellemzően ami xenon-t tudja, az a DDS-t is.
A vezeték hiánya nem gond, az csak egy egyszerű analóg jelet visz az IPC-be, amiből aztán CAN adat lesz.Tovább gondolva, ha később a TPMS is képbe kerül, akkor a BM kiesik a fenti listából, azonban ha HSA is lesz akkor már csak a HD, AK, AT, BG, BP, BR marad.
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Erről az autóról mi a véleményetek?
Olvasgattam itt a fórumon és látom, hogy a hidrotőke és a lánc hajlamos csörgésre. Illetve olajfogyasztás is jellemző rá.
Köszönettel,
Dani -
-
hdanesz
senior tag
válasz Luck Dragon #87012 üzenetére
Bocsánat.
ITT a helyes link.
-
Magnum_
nagyúr
honnan van Nektek opcom?
I humbly and respectfully decline™
-
tutis
őstag
milyen féknyereg festéket ajánlotok? Fekete érdekelne
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
mandras81
senior tag
Még mindig Vectra C 2.2 benzin (már elengedtem a korábbi autót, most másikat keresek): egy automatánál mit nézzek, amikor elmegyek próbálni? Mennyibe kerülhet bele egy olajcsere?
Illetve, egy ilyen sérülést ki lehet horpasztani (Opel jel mellett balra-jobbra), vagy csomagtérajtó csere (tudom, rossz minőség, de csak ez van)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mandras81 #87025 üzenetére
Ránt, próbáld ki minden használati módban, de inkább vigyél valakit, aki tapasztalt benne. Olajból érdemes mintát venni, ha fekete, ott kell hagyni.
Horpadás biztosan javítható, kérdés az ár. Nem látszik, hogy van-e éles nyomáspont vagy él, attól függ, elég-e fényezés nélküli módszer, vagy kalapáccsal lehet csak. Kalkulálj egy bontott csomagtérajtó cserével.
-
mandras81
senior tag
válasz molnarpeter #87026 üzenetére
Köszi!
Ez most lehet hülye kérdés, de vajon meg lehet állapítani egy nappali, fel nem kapcsolt világítás esetén képről, hogy az xenon, vagy sem?
-
Petyyyyy
addikt
válasz mandras81 #87027 üzenetére
Persze: a világításkapcsoló mellett jobbra a tekerőkapcsolók száma segít. Xenon esetén ott csak egy kapcsoló van, ami a műszerfal világítás fényerejét szabályozza. Halogén verziónál a második kapcsoló a magasságállító.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
rbalint88
addikt
Astra K 1.4T vagy 1.6T automatája van valakinek? lenne pár kérdésem hozzá.
Köszi! -
Sanki
addikt
Tegnap munka után, ahogy ráadtam a gyújtást a kocsira, égve maradt a légzsák hibajelző. Míg hazaértem végig világított, később 22 óra előtt újra mentem a kocsival, viszont ekkor már nem maradt égve a hibajelző, illetve ma reggel és délután sem maradt égve.
Rákerestem itt a topikban, viszont számomra az nem világos, hogy akkor most a hiba még ugyanúgy megvan és nem működik a légzsák vagy pedig valami "véletlenszerű" (pl. csatlakozó érintkezés) eset volt és mivel nem világít nincs "gond"? -
Tikakukac
titán
Ha világít akkor légzsák nem nyílik. Ennyi.
Ülés alatti csati klasszikus pont, már évekkel ezelőtt összefosta magát nálunk is, új ülésekkel pedig a másik oldalon is kivágtam a francba az egészet. A légzsák visszajelző nem feltétlen a lufikra jelez, hanem az övfeszítőkre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #87034 üzenetére
Az ülés alatt megy az övfeszítő kábele (ez a jobb)? (Ez pedig a bal linkje.)
Ezeket kellene megnézni?Tehát akkor most, hogy nem világít, elvileg működik rendesen?
-
Tikakukac
titán
Ha nincs hibajelző, akkor okay. De mivel ismert hiba, tudjuk is, hogy rövidre lett vágva az a qrva kábel gyárilag és szenved a világ tőle, ezért nyilván úgyis elő fog még jönni.
De ahova ez befut, oda a nagy bumli dugóba az ülés alatt elöl, na ott lesz a hiba.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Valószínűleg autót kell néznem és képbe került a J Astra is. Képeken kívülről és belülről tetszik, de elég sok olyan véleménybe botlok a netes írásokban hogy vékony a nagyjából 1300 kilóhoz a motor. Mi igaz ebből, mik a tapasztalataitok? Kizárólag benzines modell érdekel, leginkább sedan vagy ferdehátú.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #87044 üzenetére
Az hunyadi lesz.
A jelenlegi hasznaltpiaci helyzetben az igenyek kielegitese mellett (benzin, hagyomanyos automata (dsg&co kuplungcsereje nem esne jol) tempomat, ulesfutes, legalabb hatso radar, gyari kihangosito, max 5-6 eves) olyan kicsi a valasztek es olyan magasak az arak, hogy figyelembe veve a kockazatot es a tervezett hasznalati idotartamot majdnem azonos koltsegszinten van egy uj/demo auto es jovore veve ki is tudnank porgetni eleg gyorsan. Nyilvan akkor lesz majd ez aktualis, ha tudjuk, hogy jon a gyerek, de addig kell meg elintezni, amig mindketten dolgozunk. Opel Astra es Suzuki Vitara van a kalapban, utobbinal a 10 ev hajtaslancgari eleg megnyugtato, cserebe kicsit fapadosabb belul, mint az Astra es kb egy millaval olcsobb azonos szintre extrazva, igaz akkor mindent jobban tud, mint a Suzuki. -
molnarpeter
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz OPiiPO #87042 üzenetére
Bnőmnek kellene. Nem az illegális utcai gyorsulások bajnoka, de van most alatta egy 2 literes TD suv, ami 150 lóval húz. Szóval megszokta már hogy ha ráengedi a lábát a gázra, akkor van vigyor az arcán és ebben nem szeretnék nagy visszalépést. És ha jól olvasgattam a J Astra több mint 1300 kg, attól fosok hogy a nagy tömeghez kevés a katalógusban szereplő 100 és 116 ló. Minden 1,4T 140 lóerős, vagy vannak gyengébb változatok is?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen