-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Jofi81 #49996 üzenetére
Ezt nem nehezebb visszatoltenie?
Amúgy a napokban mentem egy 20km kort a körgyűrűn, mondom a motornak se árt, de főleg az akunka, mivel városban járok mostanában ilyen 2-5km szakaszon es ha akut is kell vegyek ünnepek elott akkor nálam teljes csőd lesz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bubi92
őstag
válasz gzbotii #50001 üzenetére
na hát ez az. ha jól tudom Marsu kolléga valahogy az előtt cserélte az akkut a kocsiban mielőtt februárban hozzám került. egy 74ah-s van benne. semmi extra fogyasztó, egy rádió, gyári hangszórókkal. egyszer nyáron lemerítettem, véletlenül rajta hagytam a világítást. fel lett töltve, de semmi baja nem volt azóta. tegnap mentem kb. 7 kilométert, utána simán újra indult, majd még kb. 7-et normafáig. ott állt egy órát az autó majd nem akart újra indulni. semmi hibaled nem világít. rákerült a bikakábel, kb. 2 másodperc után egyből indult.
utána gondoltam meghajtom m7-esen. hát bazeg jóhogynem balatonig van 100-as tábla... mindegy. kapott kb 40 km 100-as tempót. hazamentem leállítottam, állt fél-1 órát és utána simán indult. leállít, megint simán indul. harmadik indítás már köhögős volt. azóta áll. ha tudnám, hogy fixen akksi baj, már venném is valahonnan. de ha generátor vagy más baj, akkor feleslegesen nem dobnék ki 20-30ezret.amúgy mit jelent az akkuknál a jobb+, bal+
-
beg
veterán
válasz bubi92 #50002 üzenetére
Hogy hova esnek a kábelek. Ugyanis némelyik típusnál olyan rövid, hogy nem érne át a + kábel ha fordított polaritásút vennél. Szembe vagy az akksival, akkor balról vagy jobbról van a + pecke.
74-es akksi, azzal már prius üzemmódban is lehet menni pár km-t teljesen felesleges bele, max. ötven egypár és kész.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #49998 üzenetére
Én konkrétumokat írtam, te általánosságokat.
Szerintem mindkettőnknek igazunk van csak nem ugyanarról beszélünk.
Én azt mondom, nem mindegy hogy egy jó autó még meddig lesz jó, és 1 vagy 5 év / 20 vagy 100 ezer km múlva kell lecserélni bizonyos alkatrészeket.
Te azt mondod, az hogy meddig húzza az alkatrész, nem a km-től függ. Ebben ugyanúgy van igazság.
Teljesen igaz, hogy pl. a kuplungnak jobb 100k pálya mint 10k város.De a végén te is ezt írod: kb tudni kell az auto kb hol tart.
Ezért mondom, hogy nem mindegy hogy átvernek-e a közölt infóval vagy sem.Postázást nem vállalok.
-
Jofi81
őstag
válasz gzbotii #50001 üzenetére
Nem tudom, nálam az előző is 56Ah-s volt, most cseréltem 6 év után. Annyi baja volt csak, hogy mostanában, hogy bejött a hideg, 3-4 nap állás után nehezebben indult. Nem akartam megvárni, hogy fagyban egy hét után ne induljon. De ha elmentem vele 2-3 kilométert, utána simán indult.
-
beg
veterán
válasz Declare #49998 üzenetére
"Ha valaki hasznalt autot vesz, az nem akarja/tudja kifizetni a kenyelem arat, hogy beül a 0 km es autoba es gondtalanul autozik."
Erről sokan tudnának mesélni, hogy a 0km-km-es autó mennyire gondtalan Nekem sosem érné meg a havi több százezres amortizáció, hogy én pukizzak bele az ülésbe elsőként. Még ha lenne is rá pénzem, akkor sem.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
bubi92
őstag
válasz mohabá 007 #50008 üzenetére
én örülnék ha legjobbban, ha csak akksi lenne. de, miért mondod, hogy tuti
-
Declare
őstag
En akkor meg mindig nem ertelek.
Szoval en ugy ertem, hogy azt irtad, hogy az a jo, ha keves km, mert akkor tovabb gondtalan....de szvsz ez nem igaz, mert a keves km önmagaban semmit nem jelent. Szoval ezert van az hogy allapotot veszünk, nem km t.
Amit en irni akartam, hogy tökmind1 mennyi km van az autoban, ha több mint 50-60k km, akkor onnantol kezdve nagyon nagy esellyel kell folyamatosan költeni ra. Szoval ahhoz, hogy "jo legyen" (amit irtal), ahhoz kell költeni ra 120k km nel is, meg 300k km nel is. Nem feltetlen többet vagy kevesebbet, ehhez kell tudni a pontos tipust, motort stb.
Szoval en pl semmivel nem vennek meg jobb szivvel egy 5 eves autot 50k km el, mint mondjuk egy 2 eveset 180k km el.
(#50007) beg nem tudom mire gondolsz, de az esetek döntö többsegeben nincs szivas...persze barmit veszel, abban lehet gubanc, nekünk is van egy ismerösünk, akinek az 1.6 bora -ja anno motorcseres lett 1 ev utan, de azert ez eleg ritka arrol nem beszelve, hogy garis a dolog, szoval sok szivas, levelezes meg minden volt, de vegülis megkapta a motorcseret "ingyen". Egy hasznaltautonal, ha csak nem 1-2 eves, akarmilyen baja lesz, ott nem csak szivni fogsz vele, de fizetni is.
A masik meg, hogy ha valaki hosszu tavra vesz egy uj autot, akkor kifizetödö is lehet a dolog. Szepen karban tartod, vigyazol ra, akkor jo esellyel nem igen lesz varatlan szivas, raadasul hasznaltan majd, mint elsö tulajdonos, minden papir stb...adhatod el a hasznaltauto piac legmagasabb arszegmenseben....de ehhez mondjuk 7-10 evet biztos hasznalni kell, hogy ez müködjön szvsz[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bubi92 #50009 üzenetére
Ha normális lenne,40km után messze nem lenne szabad 3. indításkor nehezen indulnia.Az akku állapotát könnyen,úgy tudod a legegyszerűbben leellenőrizni:normális kereskedésbe be.Uram! Ezt az akkumulátort megveszem,amennyiben az autóban lévő rossz.Legyen szives kimérni,hogy rossz e.Kocsihoz le.Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja,még azt is megmondja melyik cella zárlatos.Olyan mutatós mérőcucc,Te is látod amit mér.Ha rossz akkor úgy is venni kell,és még azt is látja milyen a polaritás kiosztása ami neked jó.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #50011 üzenetére
Azzal a villás bisz-bassz-al rövidre zárja
Azért rövidre nem zárja, mert csúnya dolgok lennének ott akkor ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
bubi92
őstag
válasz mohabá 007 #50011 üzenetére
de ettől még nem lehet, hogy generátor hiba :
következő lépés. pesten hol érdemes akksit beszerezni? -
mohabá 007
aktív tag
-
Petyyyyy
addikt
Ebben az akksi vagy generátor a rossz kérdésben tényleg jó lenne tudni valami biztosat. Én is bajban vagyok kicsit, csak azért.
Indításnál mostanság teker kettőt-hármat-akár négyet is mire röffen. A többi már szinte azonnal történik. Indítást követő 1 percig pulzál a MID és km állást mutató kijelző háttérfénye, továbbá sebességben és üresben gurulva is villog utóbbi háttérfénye.
Azt a fülest kaptam, nézzem meg az utastérvilágítást is. Ha az is villog - generátor, ha nem, akkor csak az adott panellel van gubanc.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
Egy kis véleménykutakodás.
A vekim ezüstszürke metál szinű.Jelenleg a szellőzőrács kerete is uo szinű.Ha cserélem krómkeretesre,
a.) rondább
b.) mutatósabb,
c.) krómos keret,és a rácsok is krómosak legyenek,
d.) csak a rácsok legyenek krómosak
e.) úgy jó ahogy van.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz Petyyyyy #50017 üzenetére
Gázadásra nem erősödnek a fények? Ez az alacsony fordulaton villogás nekem egyenirányító hiba gyanús.
Ráadásul ha változik a fényerő fordulatszám függvényében akkor a feszültségszabályzó sem jó. Ilyenkor, legalábbis néhány típusnál villog a töltésjelző is.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #50022 üzenetére
Nem, azért ilyesmit nem művel. Ha újra gázt adok, visszaáll normális fényerőre.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #50016 üzenetére
rá kell mérni az akksira meg a generátorra is. Lehet testkábel is ez igaz, ezért kell kétféle képpen mérni.
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #50021 üzenetére
b.) mutatósabb,
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Findzs
addikt
válasz Petyyyyy #49992 üzenetére
" Az egyetlen eset amikor hiszek az órának, ha végig vezetve van a szervízkönyv."
ennek se higgy, pár ezer és benne van a pecsét akár több évre visszamenőleg
ilyet én is csináltam de csak azért, hogy makulátlan legyen a kocsi eladáskor (km -er nem volt pörgetve)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #50029 üzenetére
Olajbeöntőre cheat: Én valamikor elhagytam utántöltéskor (vagy a szerelő olajcserekor) a tömítést belőle, utána lötyögött mind majom farkán a tescoszatyor. Akkor egy azonnali megoldás kellett, 4 személyes kotyogós kávéfőző fehér gumitömítése pont oda lett tervezve Hőálló, olaj nem bántja. Akartam venni tömítést, de olyan jól zár a mostanival, hogy egyelőre marad.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #50028 üzenetére
Multival mertem neki, benzines 1,4es auto, nincs nagy aramfelvetel indulasnal. Terhelovilla igazabol inkabb dizelnel lenyeges mert az izzitashoz hatalmas teljesitmenyt vesz fel az akkubol akar 10 masodpercen keresztul is es ezt ki kell szolgalja. A terhelesvilla igazabol ezt ellenorzi.
-
trassher
addikt
Nem tudtam mi hiányzik az autóból, eddig.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Jofi81 #50006 üzenetére
"Kezelted" az aksit előtte. Egy kis aprósággal szerintem 1-2 évet lazán lehet nyerni az aksi élettartalomnál.
diablo1984 Én mikor vettem a kocsit leszögeztem magamban ,hogy 100km messzebbre nem megyek el egy autó miatt sem. Előző autó vásárlásoknál nagyon megszívtam ezt az ide-oda menjünk autót nézni. Mondjuk most mikor az Astrat vettem és messze volt az autó megmondtam ,hogy mondja el pontosan mi a baja. Ha úgy gondolom ,hogy megfelel elmegyünk érte. De ha odamegyünk és ez és ez nem olyan mint mondta akkor fizeti az utat. Az esetek 99% már nem volt olyan jó ezek után az autó.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Az év hét legjobb autója
Az Év Autója 2016 döntőseiVajon mi került bele ebbe a hétbe?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz trassher #50037 üzenetére
Amerikai autó nem nagyon kerül be oda.
Megint volt tesztelve az egyik kedvencem!:) 90% meg is kapta.
Természetesen nekem az 1.4 kéne 140Le kéne belőle 6 sebességes manuális váltóval fekete szövet belsővel.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz AMD Power #50038 üzenetére
Pedig az új mustang azért elég korrekt lett és még az ára is vicc.
Esti nyálcsorgatás. Turbo Caravan OPC
Redmi Note 7
-
lafaty80
őstag
Ha már esetleg dízel, mert közel is van.
Értem az alvázszámot, de hol lehet leérdeklődni? Az ilyen hirdetésnél mire érdemes még figyelni?Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
F_Gergely
őstag
-
AMD Power
titán
válasz Declare #50045 üzenetére
Amúgy igen, Nem egy kategória szinte egyik sem. Az Audi nekem is a szívem csücske egyébként. De valószínűleg soha nem fogok venni.
Viszont összeraktam egy új K Astrat. Egy olyat amit vennék belőle.... szép ára van. De ennyibe kerül. Nem drága csak én keresek keveset.
1.4 Dynamic 150 LE, 6-sebességes manuális váltóval. Minden olyan extrával ami nekem kéne egy új autóba.
6 731 000 Ft
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sbazsi
veterán
válasz trassher #49952 üzenetére
Nekem pont olyan van, mint a képen a bal oldali. (Zafira A) Hacsak nem létezik ilyen külsővel többféle belső elrendezés.
Ha a fentit rendelem, akkor abba át tudom majd tenni az elektronikát, igaz?This is for you to replace your worn or broken case. All you need to do is to move the internal components from your old remote to our new case.The keyblade needs to be cut at your local dealer or qualified locksmith.
NO interior (remote / electronics / transponder chips / battery) unit inside.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest